חפש מאמרים:
שלום אורח
18.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דיאטה נכונה – לאכול נכון

מאת: ASK4 SEOדיאטה ותזונה09/06/20101030 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הקיץ כבר כאן. זה הזמן לעשות דיאטה ולעבור תהליך של הרזייה. יחד עם זאת, אין זה אומר כי עליכם לנעול את המלתעות ולא לאכול כלל. ההיפך הוא הנכון, דיאטה טובה היא אכילה נכונה, הרזייה מבוקרת היא סגנון תזונה מתאים. הנה כמה טיפים מועילים:

·        לאכול שעתיים במהלך היום – ארוחות קטנות במהלך היום משפרות את קצב חילוף החומרים, את רמות הכולסטרול ותורמות להרגשת שובע. בצורה זו תוכלו להינות מתהליך הרזייה מבוקר תוך כדי דיאטה בריאיה.

·        ירקות  ופירות – הוספת ירקות ופירות לתפריט דיאטה תורמת למאזן החומציות בגוף ומספקות לגוף ויטמינים ומינרלים שעוזרים להתהליך הרזייה. ירקות ופירות תורמים לשיפור הרגישות לאינסולין וגלוקוז ועשירים בסיבם תזונתיים.

·        חלבונים – דיאטה המכילה יותר חלבון ופחות פחמימות טובה לגוף וגורמת להרגשת שובע. החלבון הוא הטוב ביותר לשריפת קלוריות כמעט מיידית הגורמת להליך הרזייה מואץ.

·        אכילה לאחר אימון – במהלך אימון גופני הגוף צורך ומוציא אנרגיה אשר מפירה את האיזון בגוף מחד, אך מפיקה יותר מאכילה מאידך. לכן, לאחר אימון יש לאכול מייד אוכל רווי פחמימות ומעט שומן על מנת להשלים את תוצאת האימון ולגרום לתהליך הרזייה.

·        שומן – דיאטה מערבית ממליצה על אומגה 6 מהצומח ופחות על אומגה 3 המגיע מבשר. למעשה היחס צריך להיות 1:2 לטובת אומגה 6. כלומר, אותה כמות של אומגה 6 אבל יותר אומגה 3.

·        נוזלים – אין תהליך הרזייה שלא צורך נוזלים. עליכם לשתות לפחות שלושה ליטרים של מים ביום. מחקרים ממליצים על דיאטה בעזרת תה ירוק המונע מחלות לב וטוב לגוף באופן כללי. את הנוזלים יש לשתות במהלך היום ותוך כדי הארוחות.

·        לאכול – כן כן, נשמע אבסורד אבל לא. דיאטה ללא אוכל תגרום לתהליך של הרזייה אך תהרוס את הגוף. יש לשנות את הגישה מאי אכילה בכלל לשינוי תזונתי. ישנם אנשים האוכלים יותר מהממוצע ועדיין נשארים רזים. מדוע הם אינם צריכים דיאטה? פשוט מפני שהם אוכלים נכון.

כל הטיפים שינתנו כאן אינם יועילו אם לא תוסיפו לתוכנית דיאטה גם פעילות גופנית. ככלל, פעילות גופנית היא המניע של הרזייה בטוחה. זה לא משנה כמה תאכלו, אבל בהחלט משנה כמה קלוריות תשרפו.

 



תגיות המאמר: תזונה, דיאטה, הרזייה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים ו קידום אתרים בגוגל אתרים מומלצים

אתרים מומלצים בנוסף:

חברת דורון שערים - מגוון שירותים עבור שערים חשמליים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ASK4 SEO

מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201571 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/192012 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181709 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/181290 צפיות
כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189832 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181525 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181583 צפיות
גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica