חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הוצאה לפועל – תשלומי מזונות

מאת: only-bestהגבלים עסקיים16/06/20108665 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הבדיל מבקשות אחרות, שאותן על החייב להגיש במועדים מסוימיםוקבועים, "טענת פרעתי" לא מוגבלת במועדים ואינה כבולה לציר הזמן של ביצועהתיק בהוצאה לפועל. ניתן להגיש אותה בכל עת כי פירעון החוב מייתר את הצורךבהמשך הליכי הגבייה. יהא תאריך הפירעון אשר יהא, הרי שהוא "מנקה" את החייבמחובו.

ביורוקרטיה, ביורוקרטיה, ביורוקרטיה

אין חובה לשכור את שירותיו של עורך דין אבל הגשת הבקשה ללא סיוע משפטיעלולה להביא לדחייתה מטעמים פרוצדוראליים ובירוקרטיים, גם אם היא צודקתונכונה. גם אם הבקשה צלחה את מבחן הבירוקרטיה, הרי שעדיין יש לשכנע את רשםההוצאה לפועל בדבר נכונות ואמיתות הטענות, ולצלוח את חקירתו של עורך הדיןשל הזוכה.

עצם הגשת הבקשה בטענת פרעתי לא מעכבת את הליכי הגבייה בתיק. על מנתלעכב אותם יש צורך בהגשת בקשה נפרדת לעיכוב ההליכים בתיק עד להכרעה בבקשה.

לאור ריבוי המקרים שבהם ניצלו חייבים את טענת פרעתי כדי להעלות טענותקלושות ותלושות מהמציאות, שנטענו ללא אסמכתא ומבלי שהוכחו, ב-2008 הוסיףהמחוקק סנקציה "עונשית", שלפיה רשם המוצא לנכון לדחות את הבקשה רשאי להטילעל החייב תשלום הוצאות מיוחדות בכל מקרה שבו נמצא כי לא היה בסיס לטענותשהועלו במסגרת הבקשה.

יוצא אפוא שחייב שהגיש בקשה מסוג זה ללא תימוכין ומבלי שיצליח להוכיח את טענותיו, מסתכן גם בתשלום הוצאות לזוכה בנוסף לתשלום החוב.

בבואו לדון בבקשה רשאי רשם ההוצאה לפועל לזמן את הצדדים לדיון בפניו, אךאפשר שהעניין יוכרע רק על סמך הבקשה והתגובה לה. נטל השכנוע, אם כן, הואעל החייב. עם זאת, ישנם מקרים שבהם עובר נטל ההוכחה אל כתפי

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל הוצאה לפועל  פורטל איחוד תיקים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת only-best

מאת: only-bestנדל"ן04/07/131130 צפיות
ישנה חשיבות רבה לתיכנון המס לפני ביצוע ההשקעה על מנת למקסם את התשואה השוטפת ורווח ההון מכל סוג של השקעה בנדל"ן בארצות הברית. לכל השקעה יש השלכות מס שונות בארצות הברית ובישראל. תיכנון מס לוקה פוגע באיכות

מאת: only-bestשוק ההון23/06/131094 צפיות
קרנות ההשתלמות שייכות לאפיק חיסכון משתלם הנהנה מהטבות מס משמעותיות ולכן נשאלת השאלה אם כדאי לפדות או להמשיך אותה.

מאת: only-bestחוק ומשפט - כללי28/05/131145 צפיות
אין חובה לשכור את שירותיו של עורך דין אבל הגשת הבקשה ללא סיוע משפטי עלולה להביא לדחייתה מטעמים פרוצדוראליים ובירוקרטיים, גם אם היא צודקת ונכונה. גם אם הבקשה צלחה את מבחן הבירוקרטיה, הרי שעדיין יש לשכנע את רשם ההוצאה לפועל בדבר נכונות ואמיתות הטענות, ולצלוח את חקירתו של עורך הדין של הזוכה.

מאת: only-bestימי הולדת12/02/131388 צפיות
ימי הולדת באילת? מי מאיתנו לא חגג לפחות יום הולדת באילת ,אנו עוסקים במידע זה בימי הולדת לילדים באילת ובו מקבץ טיפים מעולים להורים המעוניינים לחוגג לבנם יום הולדת בעיר אילת

מאת: only-bestנדל"ן20/09/111384 צפיות
קנייה דירה יד שנייה היא מהלך שרובנו מבצעים אותו לפחות פעם בחיים אך רכישת דירה כזו עלולה לעלות לנו הרבה יותר ממה שיתכננו לכן אספנו עבורכם מספר טיפים בבואכם לרכוש דירה מתגורים מיד שנייה.

מאת: only-bestביגוד והנעלה20/09/111729 צפיות
סטייליסטים קיימים לא מעט זמן אך חדרו לתודעה רק לאחרונה ושימוש בהם רק מראה שיש עליה גדולה כל שנה ככל שעובר הזמן הנתונים קופצים בעשרות אחוזים כך שבעוד כמה שנים כמעט לכל אדם שלישי יהיה סטייליסט

מאת: only-bestנדל"ן20/09/111341 צפיות
חוזה מכירת דירה הוא מהלך חשוב מאוד, אך יותר חשוב שמי שמבצע את המהלך הזה יהיה עורך דין שמתמחה במקרקעין לרוב כשאנו באים לרכוש דירת מגורים אנו משתמשים בעורך הדין של המוכר על מנת שיבצע עבורנו את כל פעולות הרישום בטאבו וכדומה . . .

מאמרים נוספים בנושא הגבלים עסקיים

מאת: אופירהגבלים עסקיים06/04/161657 צפיות
נוטריון בתל אביב ולצורך העניין כול נוטריון אחר בכול אזור בארץ מבצע כשגרה בדיקות שונות מחייבות וחשובות כאשר הוא נותן אישור נוטריוני למסמך במיוחד כאשר מדובר באישור הקובע נכונותו של מסמך.

מאת: משה מסחרהגבלים עסקיים15/05/146466 צפיות
יש הטוענים שנפילתו של דנקנר החלה כבר לפני יותר משנה. מהמועד שבו הוא ושותפיו רכשו את השליטה באי.די.בי מידיה של משפחת רקאנטי.

מאת: דניאל seoהגבלים עסקיים14/10/128517 צפיות
אילת, היא מוקד תיירות המושך הרבה ישראלים ותיירים, זוהי עיר השמש הנצחית. בקיץ חם מדי באילת על מנת לבלות בה בשעות הצהריים למשל, אך פתרון כמו שחייה ושהייה בחופיה המדהימים יכולים בהחלט להפיג את החום כשטמפרטורת המים היא קרה מאוד ברוב ימות השנה. רוב הישראלים מעדיפים חופשה באילת על חופשה בחו"ל. הער מציעה המון מקומות בילוי ואטרקציות גם לגדולים וגם לקטנים.

מאת: משה אלוןהגבלים עסקיים24/09/1216456 צפיות
לאחרונה פורסם כי חוק חדש עומד להיכנס לתוקף, שיאסור, בדומה לארצות הברית, את השימוש באריזות פלסטיק בסופר מרקט ובמרכול.

מאת: מירה כהןהגבלים עסקיים18/09/128695 צפיות
בוחרים בו בעיקר בגלל הסחבת המשפטית בארץ. הליך הגישור אינו תרופת פלא ושזה לא אומר שכל בעיה

מאת: יוני כץהגבלים עסקיים20/07/099172 צפיות
בהלכת המכירה פרק ז' י' של הרמב"ם אנו רואים את הכלל המרכזי והלא מסויג אשר עונה לנו על השאלה, מה דינו של שליח שנשלח ע"י משלחו לקנות סחורה, ושהחליט לבסוף לקנות את אותה לעצמו? הרמב"ם עונה לנו כי אדם זה ייחשב כרמאי כי חובה על השליח להעדיף את עניינו של שולחו על פני עניינו שלו (לכך התייחס טל בפס"ד קליין), נראה כי הלכה זו של הרמב"ם, המבוססת על מקור מהברייתא הירושלמי ב"ה פ"ה מ"ג.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica