חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ללמוד טייס בתאילנד .

מאת: מישל ארנסטלימודים בחו"ל16/06/20101931 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בית ספר לטיסה בעיר צ 'יאנג מאי

סמוך לעיר צ'יאנג מאי יש מועדון טיסה למטוסים קלים, 25 דקות דרומה נסיעה ממרכז העיר.

מועדון הטיסה נוסד בשנת 1998 על ידי קבוצה של חובבי טיסה,

נכון להיום המועדון נפתח ונסגר לסירוגין, היו בו מעל 250 חברים. במועדון היו פועלים סוגים רבים של מטוסים שאפשרו טיסות בתאילנד ביניהם הססנה 152 ססנה 150 ומטוסי אימון בני 2 מושבים. בנוסף היו עוד שלושה ארבעה מטוסים בעלי מושב אחד לרבות פייפר ו 2 מטוסים מסוג C172. מטוסים אלו הם בבעלות פרטית אך זמינים לשכירות מחברי המועדון לשעבר בעלי רישיון מוסמך, את מטוסי המועדון מכרו. 
שדה התעופה Lamphun נמצא בתוך השטח של פארק התעשייה סאהה . סאהה היה שדה תעופה קטן

שתוכנן לענות על צרכים מקומיים בעלי פעילות נמוכה אך ברבות השנים הגיעו טייסים חובבים והחלו להשתמש בשדה לצורך טיסות תיירות. השדה מאויש בשעות העבודה הרגילות ונמצא סמוך לנמל התעופה הבינלאומי של העיר צאנג מאי. 
למי שיש רישיון טייס ומגיע לתאילנד, יפגוש אנשים ידידותיים, שדה תעופה מאובזר, מנחיתים טובים ומקצועיים, פקחי אוויר היודעים את עבודתם ונותנים עדיפות מסוימת לתיירים שבאים לכאן כדי להרגיש נהדר ולעוף מעל צפון תאילנד. יש מעט מאוד ימים בשנה שבהם מזג האוויר בתאילנד קשה לטיסה, רוב ימות השנה הטיסה מתבצעת בנוף מהמם בין גבעות והרים של מחוז איסן הצפוני עם תצפיות על לאוס.
למי שאין רישיון טיסה יש אפשרות לעשות את זה כאן, בואו והצטרפו לקורס אינטנסיבי של 40 שעות טיסות אימונים. הקורסים מותאמים לדרישות התלמידים ולמי שהפסיק מתישהו מקבל את המשך הקורס עד לסיומו. בתאילנד יש מחלקה מיוחדת שעורכת  בדיקות תעופה כל שלושה חודשים בשדות התעופה,  בנוסף לכך בסופי שבוע מופעל בשדה בית ספר רגיל הנותן קורסים טכניים לשירותי קרקע. 
אם הגעתם עם רישיון מהבית יש מצב להמיר את הרישיון לתאילנדי,

ככה שעם רישיון תאילנדי אפשר לשכור מטוס מהנהלת השדה או מפרטיים, נושא הבטיחות הוא על אחריות השוכר. אפשר להצטרף לטיסה עם טייס תאילנדי מוסמך.
אם החלטתם ללמוד כאן, הנהלת השדה מתחייבת ללמד את הטייס הפרטי קורסי הכשרה לרישיון תחת סמכותה של המחלקה התאילנדית לתעופה. הקורסים כוללים לימודים הן בשטח בית הספר הטכני לימודי קרקע והן הכשרה לטיסות משדה התעופה של בית הספר Lamphun . שיעור ניסיון: 
אם אי פעם רצית לנסות את הידיים שלך על טיסה אז בוא לשיעור טיסה עם אחד ממדריכים הטיסה של  השדה,

בתדרוך 1 שעה + 1 שעה טיסה, איסוף מ / ואל המלון בעיר צ'אנג מאי יש להביא  תעודות וכובע! 
בשדה ניתנים שירותי חנייה וגרירת מטוסים ל- hangarage עבור בעלים פרטיים, מתקני תחזוקה וחוזה לחתימה זמינים ובאמצעות משא ומתן עם מהנדס מורשה של שדה התעופה חותמים עסקה. 
תוספת מידע:

מי שמעוניין לטוס בטיסנים אולטרלייט

חייב להגיע לצפון תאילנד .

הנה הפרטים של השדה :

שם : CHIANG MAI SKY ADVENTURE AIRPORT
כתובת: T.Cherngdoi, Doisaket, Chiang Mai

לדבר עם: Prayote Chaimongkol

פרטים: פתחו מ 8  עד 11. ומ 4 עד 6.

עלות: 30 דקות 3000 באט.

רק לנוסעים רזים עד 110 קילו בטיסה.

כולל תה קפה ומי שתייה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתרים עם תמונות

http://www.2uk.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מישל ארנסט

מאת: מישל ארנסטטיולים בחו"ל23/09/111771 צפיות
ברלין היא אחת הערים הגדולות והחשובות באירופה ובגרמניה במיוחד.

מאת: מישל ארנסטתיירות ונופש - כללי19/09/111601 צפיות
גרמניה היא אחת המדינות העשירות ביותר בעולם, מיקומה במרכז אירופה מקנה לה מגוון אפשרויות בכל תחומי החיים. החל מאומנות תרבות, ספורט, סרטים, תיאטרון, ותיירות מיוחדת לכל אחד מהנושאים האלו. עריה הגדולות והיפות של גרמניה מזמינות מיליוני תיירים בשנה, ומאז נפילת החומה בשנת 1990 הביטחון הוא דבר שיגרתי, והחל ביסוסה של גרמניה כמעצמת על בכל התחומים.

מאת: מישל ארנסטמיניות ובריאות מינית15/04/115105 צפיות
בסיומו של יום טיול עם הקבוצה שלי על האי פוקט בתאילנד, אחרי מקלחת מנוחה וארוחת ערב שכללה אוכל רגיל שאנחנו אוכלים בישראל, וזה אומר שניצל וסרטנים מעובדים עם סלט ירקות, שיצאה לי הנשמה כדי לקבל אותו במלון כי בתאילנד אין בלקסיקון סלט ערבי קצוץ דק עם שמיר ופטרוזיליה.

מאת: מישל ארנסטיהדות27/02/112061 צפיות
עד המאה העשרים בתאילנד לא הייתה קיימת אוכלוסיה יהודית למרות שברחבי אסיה התגוררו יהודים משחר ההיסטוריה

מאת: מישל ארנסטטיולים בחו"ל27/02/111999 צפיות
מחוז טראט הוא המחוז הדרומי ביותר בחלק המזרחי של תאילנד, המחוז שוכן על החוף המזרחי ביותר של מפרץ תאילנד, לטראט יש גבול עם קמבודיה, המעבר הוא גבול מסודר וחוקי כמובן עם תשלומים נאים עבור המעבר והחתמת הדרכונים.

מאת: מישל ארנסטספורט ימי 27/02/112277 צפיות
אם חשבתם פעם על חווית הצלילה הרי שלפניכם שיא השיאים של תענוגות הצלילה, מכל קצווי תבל מגיעים לתאילנד לבצע צלילות.

מאת: מישל ארנסטטיולים בחו"ל27/02/112147 צפיות
אני כבר בחרתי לטייל בתאילנד כיעד שלי לטיול ועכשיו אני בשלב של מה שנקרא סיכומים, רשימת הנאות, המלצות למטיילים, סיכום הוצאות, החלטות והיכן להמשיך.

מאמרים נוספים בנושא לימודים בחו"ל

מאת: Daniel.Bלימודים בחו"ל15/04/182258 צפיות
יש שמעדיפים לבלות את הקיץ לא בסאמר קאמפ עם חברים וחוויות מתחרויות ופעילויות ספורטיביות, אלא בסאמר סקול, וזה במטרה לשפר את האנגלית שלהם לפני תחילת שנת הלימודים.

מאת: sharondan80לימודים בחו"ל26/04/161983 צפיות
אם אתם רוצים להעניק לילדים שלכם חוויה של פעם בחיים, ולהפוך את חופשת הקיץ להרבה יותר מעשירה והרבה יותר מיוחדת עבורם, סאמר סקול בלונדון יעניק לכם את הפתרון הטוב ביותר לכך.

מאת: Alon Meninלימודים בחו"ל23/08/152756 צפיות
Abstract: In those recent years we have witnessed the phenomenon that grew and her name is - the brain drain. This are a university-educated families who decide to move to another country. This phenomenon is growing every year mainly because of the implications of globalization worldwide. We see the movement of migration of families (mostly academic) to developed countries. In Israel the phenomenon is becoming more difficult and large. The Israeli government, only recently foreclosed on dealing with the phenomenon. Is it late to make the change? This article will attempt to review, with a view of the researchers, in short, the most significant reasons why the phenomenon is so widespread. And I will try to give reasons and mapping of advice to resolve the short term.

מאת: מיכאל רומנסקילימודים בחו"ל31/03/147108 צפיות
עולם ההדרכה מציע, במסגרתו, מגוון רחב מאד של שיטות, המביאות לידי ביטוי רעיונות שונים הקשורים בהדרכה וגם מבחר של כלים, שבהם ניתן להשתמש. עולם זה עבר לא מעט תהפוכות לאורך השנים וניתן לראות בו שינויים רבים, הבאים לידי ביטוי באופן שבו מיושמות ההדרכות עצמן.

מאת: שירה דרורילימודים בחו"ל31/03/147306 צפיות
למרות שמחקרים כבר מראים שסינית הופכת לשפת האם המדוברת ביותר בעולם, אין ספק שמדובר בשפה מורכבת ומאתגרת ללמידה. אז איך בכל זאת מייעלים את הלימוד? שילוב בין מחקר של המדינה המרתקת, למידת השפה ומימושה אפשרי באמצעות לימודי סינית בסין.

מאת: kinneret ovלימודים בחו"ל19/03/147761 צפיות
לימודי רפואת שיניים אפשריים ברומניה, הונגריה, בולגריה, סרביה, מולדובה, לטביה, צ'כיה, פולין ועוד. תנאי הקבלה ללימודי רפואת שיניים בחו"ל כוללים בדרך כלל : אנגלית ברמת ארבע יחידות לימוד לפחות, בגרות בכימיה, פיזיקה וביולוגיה, מבחני כניסה אינדיבידואליים לפקולטה וראיון קבלה.

מאת: נינה כהןלימודים בחו"ל11/09/132967 צפיות
לימודים הם דבר חשוב עבור כל אדם רציני במדינת ישראל. לכן אנו רואים כיצד בתחומים רבים אף אחד לא מהסס ומגייס את הכסף הנדרש על מנת לרכוש מקצוע איכותי לעתיד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica