חפש מאמרים:
שלום אורח
15.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח משכנתא ורעידת אדמה

פוליסת מיבנה תקנית הנמכרת בישראל איננה כוללת באופן אוטומטי נזקי רעידת אדמה.
הכיסוי לרעידת אדמה ניתן לרכישה על ידי המבוטחים כאופציה. עלות הביטוח הינה כ-‰0.9 מסכום הביטוח ניתן לרכוש כיסוי רעידת אדמה גם עבור ביטוח המבנה וגם עבור ביטוח התכולה במידה והחליט מבוטח לא להכליל כיסוי זה תחתים חברת הביטוח את המבוטח על טופס ויתור מתאים.

בפוליסות ביטוח משכנתא המונפקות עבור הבנקים למשכנתאות ומשועבדות לטובתם אין אופציה של ויתור. הבנקים למשכנתאות דורשים מחברות הביטוח להכליל כיסוי זה כחלק בלתי נפרד מתנאי ביטוח משכנתא הנדרשים.
כל חברות הביטוח בישראל מתאימות את פוליסת מיבנה משכנתא לדרישות הבנקים קשת המחירים לביטוח המבנה הינה מ-‰1.25 ועד-‰1.9 מסכום הביטוח לפעמים הפערים גם גדולים מכך דוגמא:
1. ערך המבנה 60000 ₪ X ‰1.25 = 725 ₪ לשנה
2. ערך המבנה 60000 ₪ X ‰1.9 = 1140 ₪ לשנה 

חברות הביטוח מעבירות חלק נכבד מהכיסוי הביטוחי למבטחי משנה. החברות הפעילות בשוק הישראלי הינם מיוניק – רי הגרמנית ו או סיויס רי שווצרית
חברות אילו הינן הגדולות בעולם בתחום ביטוח המשנה. קיימות חברות ביטוח משנה נוספות ששוק הביטוח הישראלי קשור עימם כמו חברת הביטוח הצרפתית סקור ועוד.

הכיסוי התקני של פוליסת מבנה משכנתא כוללת נזקי אש,רעידת אדמה,ונזקי טבע.בנוסף חברות הביטוח רוכשת אצל נותני שרותים כיסוי עבור שירותי אינסטלציה שירות לנזקי מים נזקים שהם השכיחים ביותר השרות נרכש בחברות כמו
פמי-פרמיום www.femi.com
קבוצת שחר www.shahar.com

ישראל נמצאת באזור גיאוגרפי שבו הסבירות לרעידת אדמה גבוה במיוחד ישראל נמצאת באזור השבר הסורי אפריקאי תחילתו של האזור נימצא בטורקיה דרך סוריה בקעת הלבנון נהר הירדן ים המלח הערבה מפרץ אילת וים סוף מפרץ עדן ומגיע גם לקניה שבאפריקה אורך השבר כ 6000 ק"מ ורוחבו בין 7 ק"מ ל 20 ק"מ בתחומי השבר התרחשו בשנים האחרונות רעידות אדמה קלות עד בינוניות יש לזכור שבשנת 1837 פקדה רעידת אדמה חזקה את העיר צפת שהחריבה כמעט לחלוטין את העיר מספר הנספים בנפש באותה רעידת אדמה היה בין 1800-1700 נפש רעידת אדמה זו פגעה גם בטבריה שבה נספו כ 600 איש.

אין לדעת מה הייתה עוצמתה של רעידת האדמה. מאה שנה מאוחר יותר נבנתה מערכת לקביעת עוצמת רעש האדמה (סולם ריכטר) אבל לפי הערכה עוצמת רעידת האדמה שהחריבה את צפת הייתה בסביבות 6.75 בסולם ריכטר.

למרבה הפלא לאחר שהלקוח הממוצע מסיים את תשלומי המשכנתא הוא נוטה לבטל את ביטוח משכנתא המבנה וביטוח החיים הנתפס ע"י רוב הלקוחות כביטוח מיותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רוזין סוכנות לביטוח מתמחים בכל ענפי ביטוח הפרט, ביטוח רכב, ביטוח משכנתא, ביטוח בריאות, ביטוח עסקים וביטוח חיים. היות ואנחנו פועלים מול רוב חברות הביטוח בישראל אנו מסוגלים להציע לכם את הפוליסה המקיפה והמשתלמת ביותר. סוכנות הביטוח משמשת עבורכם הלקוחות, כגוף המייצג אתכם מול חברות ביטוח.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוזין סוכנות לביטוח

מאת: רוזין סוכנות לביטוחביטוח משכנתא22/06/101091 צפיות
בישראל קיימת הפקרות של שנים רבות בתחום שעודדה יצירת פרשנויות וקומבינות. כל זה עד שנת 2008 השנה שבה תוקן חוק המכר (לדירות) בהתאם לקביעת שיטת מדידה אחידה על ידי הוועדה לתקינה שמאית במשרד המשפטים, כל זה משפיע על ביטוח משכנתא למבנה.

מאת: רוזין סוכנות לביטוחביטוח משכנתא22/06/101172 צפיות
ביטוח משכנתא נמכר ע"י מספר גורמים העוסקים בתחום. חלקם מפיקים פוליסת ביטוח אחת לחיים ולמבנה וחלקם מפיקים ביטוח חיים בנפרד וביטוח מבנה בנפרד. לבנקים למשכנתאות סוכנויות ביטוח המבצעות עבורם ביטוח משכנתא בחברות שונות ללא כיסוי אחריות כלפי צד ג'

מאת: רוזין סוכנות לביטוחביטוח משכנתא22/06/101123 צפיות
אנו נעסוק בכתבה זו בשתי חברות ביטוח המבצעות את ביטוח הפרט שלהם (לקוחות פרטיים) ללא תיווך של סוכן ביטוח. החברות הינן IDI - איי.די.איי חברה לביטוח בע"מ, מה ששגור בפי העם כביטוח ישיר. החברה משתמשת ב- 2 מותגים: האחד – 9 מיליון והשני – 55555555. לידיעת קוראינו מדובר בחברת ביטוח אחת: IDI - איי.די.איי חברה לביטוח בע"מ . החברה השנייה הינה AIG ישראל.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבביטוח משכנתא20/01/223084 צפיות
בנק המעניק לכם את המשכנתא רשאי להגדיר, כחלק מהתנאים בכדי לקבל את ההלוואה, לעשות ביטוח משכנתא שבתוכו ישנם שני ביטוחים – ביטוח חיים וביטוח מבנה.

מאת: איילתביטוח משכנתא20/01/162766 צפיות
מהי משכנתא הפוכה מאת עו"ד רוני ברוש - משכנתא נחשבת על פי רוב להלוואה שלוקחים על מנת לרכוש דירה או בית. לעיתים, נעשה שימוש בהלוואת משכנתא בכדי לממן רכישה של שטח אדמה

מאת: איציקביטוח משכנתא30/11/142858 צפיות
ביטוח משכנתא הוא ביטוח שנדרש על ידי הבנק, בכדי שבמקרים מסוימים בהם אי אפשר להמשיך לשלם את המשכנתא תהיה להלוואה הזו כיסוי. הבנק מצידו לוח סיכון בזה שהוא נותן הלוואה כה גדולה, ואת זה הוא עושה אל מול הריבית אותה הוא גובה לאורך השנים

מאת: רונית שירביטוח משכנתא26/03/147658 צפיות
ביטוח משכנתא הוא חלק בלתי נפרד מכל משכנתא, והוא אף מהווה תנאי הכרחי לקבלתה. בתור מקבלי משכנתא חובה עליכם לרכוש ביטוח משכנתא. אך חשוב שתדעו שאתם לא חייבים לרכוש את ביטוח המשכנתא שלכם מהבנק, אתם יכולים לעשות זאת גם באמצעות חברות הביטוח או סוכני הביטוח העצמאיים.

מאת: אלירוןביטוח משכנתא04/01/148043 צפיות
לבנק יש אינטרס לחלק משכנתאות, הוא לא עושה את זה סתם מטוב ליבו. יש לו גם אינטרס שהחזר ההלוואה ימשך זמן רב,. עם זאת ישנם מנגנונים שונים כגון ביטוח משכנתא או אפשרות למחזור המשכנתא שאמורים להגן עליכם כלקוחות.

מאת: וידר מאירביטוח משכנתא29/10/138260 צפיות
אילו ביטוחים הם מהווים ביטוחי חובה במסגרת ביטוח משכנתא, על פי אילו פרמטרים נקבעת הפרמיה שלהם והאם עדיין אפשר לקבל אחוזי מימון גבוהים יותר על ידי חברות ביטוח משכנתא מיוחדות?

מאת: גיל שושיביטוח משכנתא03/09/131978 צפיות
ביטוחים רוכשים באמצעות חברות ביטוח בדיוק כמו שמוצרי מזון רוכשים בסופרמרקט רק עניין של התמחות ותו לא. מעבר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica