חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבחור קוסמטיקאית מקצועית

מאת: הלגה רקנטיקוסמטיקה24/06/20101309 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

'נוגד חמצון', 'נוגד דלקת' ו'שומר על לחות העור' הם רק חלק מהתיאורים שאתן יכולות למצוא על תכשירי הקוסמטיקה השונים. אבל האם את יודעת מה התיאורים האלו אומרים? האם את יודעת כיצד הקרם או הסרום עושים את הדברים האלו לעורך? או שאולי מעניינת אותך רק השורה התחתונה – שהם יעשו את העבודה.

רבות מאיתנו כבר לא מסתפקות בשורה התחתונה, כיוון שאנחנו רוצות לדעת. לדעת איך הדברים עובדים ולמה הם משפיעים על העור שלנו בצורה כזו או אחרת כדי שנוכל לבחור את הכי טוב בשביל עצמנו.

הידע הזה הוא ידע מקצועי וגם את חלקו ניתן למצוא בכל מיני מקומות ולהעשיר את ההבנה שלנו בתחום הקוסמטיקה. מי שבאת צריכה לענות לך על שאלות נוקבות כמו: למה זה עושה את העבודה וזה לא? מה קורה כתוצאה מהשילוב ביניהם? למה טיפול קוסמטי במכון הוא כזה ולא אחר? היא הקוסמטיקאית שלך.

למרבה הצער, קוסמטיקאיות רבות לא ידעו לענות לכן על השאלות האלה. הן פשוט לא יודעות איך החומרים הפעילים עובדים ואיך הם בדיוק 'מדברים' עם העור שלך כדי שהוא יחדש את עצמו או יאצור בתוכו יותר לחות. רק קוסמטיקאיות מעטות, בעיקר קוסמטיקאיות פארא-רפואיות שהתמחותן היא טיפולים קוסמטיים מורכבים לבעיות מורכבות, הן בעלות ידע כזה, המאפשר להן ליצור תוצאות מרשימות בטיפול בפגעי עור.

יותר מכך, כיוון שאנחנו חיים בתקופה בה ההתפתחות הטכנולוגית רק מאיצה וכל יום יוצאים לשוק אמצעי טיפול מתקדמים יותר ויותר, את לא יכולה להפקיד את פנייך בידי מישהי שאינה בקיאה ובעלת ידע מעמיק במבנה העור והחומרים והטכנולוגיות הפועלים עליו. ללא הידע הזה, הקוסמטיקאית היא רק טכנאית העובדת על פי פרוטוקולים של טיפולים קוסמטיים מוכתבים מראש ואינה יכולה להתאים את הטיפול לך ולצרכייך הבריאותיים והאסתטיים באופן אישי.

התוצאות המדהימות שאת יכולה לקבל במהלך טיפול קוסמטי איכותי, הן תוצאה ישירה של ידיים סופר-מקצועיות שמאחוריהן נמצא מוח קודח; קוסמטיקאית כיום חייבת להיות בעלת ידע נרחב, כמעט כמו רופא העור שלך, על מנת לעזור לך באמת ולאורך זמן, בין אם מדובר בטיפול אקנה או העלמת כתמים.

חשוב שהיא גם תדע לצפות נכון מה עומד לקרות לעור שלך בשנים הקרובות על מנת שתוכלי לבחור לעשות פעולות המונעות את הזדקנות העור.

כשאת בוחרת לך מקום לעשות בו טיפולים קוסמטיים עלייך לוודא שאת מגיעה למקום עם יכולת אבחון גבוהה ויישום נכון מדויק של ידע דרמטולוגי.

וודאי כי מתייחסים אליך באותה מקצועיות והבנה שמתייחס אליך רופא העור שלך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הלגה רקנטי, קוסמטיקאית פארא-רפואית מומחית, בעלת נסיון, וותק ומוניטין של למעלה מ 20 שנה.

המייסדת והבעלים של מכון הלגה. מרכזים קוסמטיים ורפואיים, ובעלת "שיטת הלגה" הייחודית לתיקון פגעי עור.

אני מאמינה בתוכנית טיפולים ה"נתפרת" לכל לקוחה באופן אישי להשגת תוצאות יוצאות מן הכלל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הלגה רקנטי

מאת: הלגה רקנטיקוסמטיקה16/03/121171 צפיות
כולנו מכירות את המצב הזה. בזמן שטיפת הפנים בבוקר, את מסתכלת במראה ומבחינה בקמט חדש נוסף בפנייך. למרות שהמדפים שלך כבר עמוסים לעייפה מתכשירי קוסמטיקה יקרים שמבטיחים לך עור צעיר יותר במריחת קרם פשוטה, עדיין הקמטים ממשיכים להופיע. כולנו היינו רוצות לרענן את מראה פנינו, ולהחזיר לעורנו את הגמישות והויטאליות שהיו לו בגיל צעיר יותר. בדיוק לשם כך, מוצע טיפול למטרת מילוי קמטים בראשון לציון, שיכול להפוך את המשאלה שלכן למציאות. אין עוד צורך להמשיך ולבזבז כספים רבים על תכשירים קוסמטיים שיעילותם מוגבלת, כאשר אתן יכולות להשתמש בטיפול רציני שנותן מענה יסודי לבעיית הקמטים.

מאת: הלגה רקנטיטיפול בעור01/04/113420 צפיות
ניקוי הפנים והוצאת שחורים נחוצים על מנת למנוע פעצונים בעור הפנים. מומלץ לשמור על עור נקי משחורים כטיפול שגרתי. אסקור כאן מספר טיפולים לניקוי העור ולמראה עור חלק .

מאת: הלגה רקנטיאימון לכסף12/01/111481 צפיות
המכירות עולות ויורדות ללא שליטה? קראו כאן על ערוצי שיווק נכנונים לקידום העסק שלכם

מאת: הלגה רקנטיקוסמטיקה15/09/101475 צפיות
דבר ראשון חשוב שתמצאו מייק אפ וקונסילר טובים כשרשום עליהם "לא קומדוני", כלומר שהם לא סותמים את נקבוביות העור כי זה אחד הדברים שיוצרים אקנה וחבל שתוך כדי שתסתירו את הפצעונים עם האיפור, תיצרו כבר את הפצעון הבא. זאת ועוד, שטפו פנים עם סבון עדין ומים פושרים ולנגב בעדינות. קראו כאן את הצעים להסתרת פצעונים אקנה וחצ'קונים

מאת: הלגה רקנטיהסרת שיער16/08/102373 צפיות
השם IPL הוא קיצור של Intense Pulse Light, SHR הוא קיצור של Super Hair Remove. אינפרא אדום נקרא בעברית קרינה תת אדומה והוא משמש בשניהם עבור טיפולי הסרות שיער באמצעות גלי חום. שימושים של אינפרא אדום קיימים כבר עשרות שנים והם משמשים במגוון טכנולוגיות שאחת מהן היא הסרות שיער. הייחוד של הקרינה הזו היא שהיא נבלעת בצבע כהה ולכן שנים רבות הסרת שיער באמצעות אינפרא אדום התאימה רק לבעלי עור בהיר ושיער כהה. עם השנים השתכללה הטכנולוגיה ומכשירי הסרת שיער גם כן וזה מאפשר להסיר שיער לצמיתות. קראו כאן על השיטות

מאת: הלגה רקנטיקוסמטיקה11/08/101535 צפיות
ויטמין C יעזור לגוף להתגונן מפני התחמצנות יתר העלול לגרום לנזקים במערכות הגוף השונות כמו הופעת כתמים בעור, קמטוטים, רפיון העור ועוד. תזונה עשירה בוויטמין C ותכשירים קוסמטיים המכילים אותו יספקו לגוף חומרי בניין על מנת להמשיך בייצור הקולגן שהוא אחד החלבונים בעור ואחראי לשמור עליו שיהיה חזק וגמיש וימנע קמטים, כתמים בעור ושאר סימני גיל. חשוב להקפיד על היעילות של ויטמין C מאחר ובנוכחות נחושת, חום, בישול, פסטור ועוד, הוויטמין יאבד מערכו. קראו כאן על כל הדברים שאתם חייבים לדעת על הוויטמין C.

מאת: הלגה רקנטיטיפול בעור09/08/101490 צפיות
תופעת האקנה מבאסת ללא ספק, מי שחווה אותה יודע שלא ניתן להסתירה וגם לא להעלימה. פיצוץ הפצעים וחוסר הבנה לגבי חשיבות ההיגיינה מגבירים את התופעה בכך שהם מזמינים את חיידקי האקנה להתרבות ואף להשאיר צלקות. מנסיון של 22 שנה נוכחתי לדעת שרק טיפול משולב הכולל גם טיפולים קוסמטיים המשפיעים ישירות על העור ואיזון פנימי של הגוף יכול לפתור אקנה ולצמצם את הסימנים שהיא משאירה. קראו כאן מה ניתן לעשות כדי לתמוך בטיפול ולעזור במניעה של אקנה

מאמרים נוספים בנושא קוסמטיקה

מאת: shiritקוסמטיקה29/10/187267 צפיות
לפני כל ניתוח פלסטי, יש לבחור את הרופא המתאים אשר מתמחה בניתוח הספציפי אותו אתם מעוניינים לבצע.

מאת: אנה מאירקוסמטיקה19/09/152557 צפיות
לכאורה, שאלה מעט מוזרה, שהרי הקשר בין שני הנושאים הוא ברור למדי. בשני המקרים המטרה היא להוריד במשקלו של המטופל, להצר את היקפי הגוף, להפחית את אחוזי השומן בגוף.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152090 צפיות
אנשים רבים אוהבים לטפל בכפות רגליהם באמצעות פדיקור. טיפוח כפות הרגליים חיוני מאוד לאנשים אשר משתמשים ברגליהם לאורך זמן. הם מפתחים במשך הזמן יבלות, ולעיתים, נוצרות שלפוחיות בכפות הרגליים ומשמעות כל אלו הינה חוסר נוחות לאורך זמן. פדיקור נועד לטפל בבעיות שוטפות. והטיפול של מומחיות המכון יכול להיות מקיף יותר בעת ביצוע פדיקור רפואי. פדיקור רפואי בראשון לציון מתאים לכל מי שסובל מבעיות רפואיות כמו סכרת, פטרת ציפורניים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152027 צפיות
כל אחד היה רוצה להיראות תמיד צעיר ממה שהוא באמת, ונושא זה מעסיק אנשים רבים אשר אט אט מתבגרים ומזדקנים ומחפשים פתרונות להיראות טוב יותר ולהוריד לעצמם כמה שנים מהמראה. ענף הרפואה הקוסמטית והאסתטית נוגע בעצם לכולם וישנו עיסוק רב בו. ישנם טיפולים רבים אשר בזכותם אנשים יכולים להיראות צעירים יותר, כמו למשל ניתוחי אף ועפעפיים, מתיחת העור, הזרקת בוטוקס ו/או חומרים ממצקים אחרים וכמובן גם הטיפול הנפוץ שמכונה פיסול של הפנים.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151945 צפיות
טיפול פנים נהפך כבר מזמן לחובה בזמנים מסויימים, למשל כמעט ואין כלה שלא הולכת לטיפול פנים לקראת החתונה. אך גם במקרים אחרים הרבה בוחרים בטיפולי פנים, טיפולים לנערות מתבגרות נעשו יותר ויותר פופולרים וגם טיפולי פנים לגברים. בנוסף, הרבה נשים בזמן ההריון בוחרות לעבור טיפולי פנים ולהתפנק בתקופה זו של חייהן. כיום ניתן למצוא מקומות לטיפולים ברחבי הארץ, קיימים טיפולי פנים בירושלים, בירוחם, בראשון לציון, בבארי, באילת, אפשר למצוא טיפול פנים בבת ים, בחדרה, בקרית שמונה וגם בבאר שבע.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151791 צפיות
אף אחד מאיתנו לא יכול להתחמק מהזמן שעובר ומהאותות שנותן מעבר זמן זה על בגוף ועל העור שלנו. כולנו מזדקנים אט אט וכמובן שיש לכך השפעה כלפי חוץ. יש מי שלא מפריע לו שהעור שלו נראה זקן ומדולל יותר אך ישנם גם לא מעט אנשים אשר מנסים להילחם בתופעות אלה באמצעות שלל טיפולי עור הקיימים כיום בשוק, כמו למשל טיפול של הצערת עור ומתן מראה צעיר, מתוח וחיוני יותר לעור כולו. ישנם טיפולים נוספים כמו מתיחת פנים, הזרקת חומרים ממצקים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה16/05/151882 צפיות
שפתיים עבות היו מאז ומעולם סמל של נשיות. נשים רבות מוצאות את עצמן מנסות להשוות לפניהן מראה נשי ומושלם באמצעות שימוש בקרמים או שפתונים. אך הדרך הטובה ביותר להשיג מראה שפתיים מלאות וחושניות הינה באמצעות עיבוי שפתיים הנעשה באופן מקצועי, באמצעות הזרקה של חומרים זמניים או קבועים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica