חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסרת שיער בשיטת אינפרא אדום (IPL, SHR) לגברים , לנשים

מאת: הלגה רקנטיהסרת שיער16/08/20102373 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיטת אינפרא אדום להסרת שיער

השם IPL הוא קיצור של Intense Pulse Light, SHR הוא קיצור של Super Hair Remove. אינפרא אדום נקרא בעברית קרינה תת אדומה והוא משמש בשניהם עבור טיפולי הסרות שיער באמצעות גלי חום. שימושים של  אינפרא אדום קיימים כבר עשרות שנים והם משמשים במגוון טכנולוגיות שאחת מהן היא הסרות שיער. הייחוד של הקרינה הזו היא שהיא נבלעת בצבע כהה ולכן שנים רבות הסרת שיער באמצעות אינפרא אדום התאימה רק לבעלי עור בהיר ושיער כהה. עם השנים השתכללה הטכנולוגיה ומכשירי הסרת שיער גם הם זכו לדורות מתקדמים המפיקים אורכי גל שונים ולא רק אינפרא. SHR הוא דוגמה טובה למכשיר כזה. כך השתכללה היכולת שלנו להסיר שיער לצמיתות גם לבעלי עור כהה וגם למי שיש לו או לה שיער בהיר.

שיטה העובדת על גלי חום

הטיפול באמצעות גלי חום שונה מהטיפול בלייזר בעוצמות אך לא בתוצאות. זוהי הסיבה שטיפולי הסרת שיער לצמיתות באמצעות גלי חום הם בטיחותיים ולא כואבים כלל ואין סכנה לכוויות או צלקות. מבחינה רפואית יש לשיטה זו יתרון גדול כיוון שהיא לא מייצרת קרינה המסכנת את המטופל או המטפל והיא נבדקה כי אינה מזיקה כלל לרקמות הגוף.

הסרת שיער מהירה עם תוצאות לתמיד

טיפולי הסרת שיער באמצעות גלי חום מאפשרת עבודה מהירה ומשיגה תוצאות מרשימות בדילול צמיחת השיער והסרתו לתמיד. אורך הטיפולים משתנה מאזור לאזור כמו גם כמות הטיפולים הנדרשת כדי להגיע לתוצאות סופיות. הדרך הטובה ביותר לדעת כמה טיפולים אתם צריכים כדי להגיע לגוף חלק או דילול צמיחה (יותר מקובל אצל גברים) היא להגיע לאבחון במכון בו יסתכלו על סוג העור והשיער שלכם ויוכלו לתת לכם אומדן מדויק של אורך התהליך ועלותו.

www.helga.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הלגה רקנטי, קוסמטיקאית פארא-רפואית מומחית, בעלת נסיון, וותק ומוניטין של למעלה מ 20 שנה.

המייסדת והבעלים של מכון הלגה. מרכזים קוסמטיים ורפואיים, ובעלת "שיטת הלגה" הייחודית לתיקון פגעי עור.

אני מאמינה בתוכנית טיפולים ה"נתפרת" לכל לקוחה באופן אישי להשגת תוצאות יוצאות מן הכלל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הלגה רקנטי

מאת: הלגה רקנטיקוסמטיקה16/03/121171 צפיות
כולנו מכירות את המצב הזה. בזמן שטיפת הפנים בבוקר, את מסתכלת במראה ומבחינה בקמט חדש נוסף בפנייך. למרות שהמדפים שלך כבר עמוסים לעייפה מתכשירי קוסמטיקה יקרים שמבטיחים לך עור צעיר יותר במריחת קרם פשוטה, עדיין הקמטים ממשיכים להופיע. כולנו היינו רוצות לרענן את מראה פנינו, ולהחזיר לעורנו את הגמישות והויטאליות שהיו לו בגיל צעיר יותר. בדיוק לשם כך, מוצע טיפול למטרת מילוי קמטים בראשון לציון, שיכול להפוך את המשאלה שלכן למציאות. אין עוד צורך להמשיך ולבזבז כספים רבים על תכשירים קוסמטיים שיעילותם מוגבלת, כאשר אתן יכולות להשתמש בטיפול רציני שנותן מענה יסודי לבעיית הקמטים.

מאת: הלגה רקנטיטיפול בעור01/04/113420 צפיות
ניקוי הפנים והוצאת שחורים נחוצים על מנת למנוע פעצונים בעור הפנים. מומלץ לשמור על עור נקי משחורים כטיפול שגרתי. אסקור כאן מספר טיפולים לניקוי העור ולמראה עור חלק .

מאת: הלגה רקנטיאימון לכסף12/01/111482 צפיות
המכירות עולות ויורדות ללא שליטה? קראו כאן על ערוצי שיווק נכנונים לקידום העסק שלכם

מאת: הלגה רקנטיקוסמטיקה15/09/101475 צפיות
דבר ראשון חשוב שתמצאו מייק אפ וקונסילר טובים כשרשום עליהם "לא קומדוני", כלומר שהם לא סותמים את נקבוביות העור כי זה אחד הדברים שיוצרים אקנה וחבל שתוך כדי שתסתירו את הפצעונים עם האיפור, תיצרו כבר את הפצעון הבא. זאת ועוד, שטפו פנים עם סבון עדין ומים פושרים ולנגב בעדינות. קראו כאן את הצעים להסתרת פצעונים אקנה וחצ'קונים

מאת: הלגה רקנטיקוסמטיקה11/08/101535 צפיות
ויטמין C יעזור לגוף להתגונן מפני התחמצנות יתר העלול לגרום לנזקים במערכות הגוף השונות כמו הופעת כתמים בעור, קמטוטים, רפיון העור ועוד. תזונה עשירה בוויטמין C ותכשירים קוסמטיים המכילים אותו יספקו לגוף חומרי בניין על מנת להמשיך בייצור הקולגן שהוא אחד החלבונים בעור ואחראי לשמור עליו שיהיה חזק וגמיש וימנע קמטים, כתמים בעור ושאר סימני גיל. חשוב להקפיד על היעילות של ויטמין C מאחר ובנוכחות נחושת, חום, בישול, פסטור ועוד, הוויטמין יאבד מערכו. קראו כאן על כל הדברים שאתם חייבים לדעת על הוויטמין C.

מאת: הלגה רקנטיטיפול בעור09/08/101491 צפיות
תופעת האקנה מבאסת ללא ספק, מי שחווה אותה יודע שלא ניתן להסתירה וגם לא להעלימה. פיצוץ הפצעים וחוסר הבנה לגבי חשיבות ההיגיינה מגבירים את התופעה בכך שהם מזמינים את חיידקי האקנה להתרבות ואף להשאיר צלקות. מנסיון של 22 שנה נוכחתי לדעת שרק טיפול משולב הכולל גם טיפולים קוסמטיים המשפיעים ישירות על העור ואיזון פנימי של הגוף יכול לפתור אקנה ולצמצם את הסימנים שהיא משאירה. קראו כאן מה ניתן לעשות כדי לתמוך בטיפול ולעזור במניעה של אקנה

מאת: הלגה רקנטיטיפול בעור29/07/102633 צפיות
איך משפרים מראה של גב כף יש מנומשת ומנוקדת עם כתמי שמש? איך יוצרים מראה של יד צעירה ורעננה, ללא כתמי עור או פיגמנטציה? קראו וגלו...

מאמרים נוספים בנושא הסרת שיער

מאת: דניאל מלמדהסרת שיער20/06/1818360 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים לסייע באופן יעיל מאוד לנשים ולגברים ליהנות מגוף חלק ללא שיער. בניגוד לטיפולי הסרת שיער בשעווה או באמצעים אחרים כאשר מורידים שיער בלייזר אז הגוף נשאר חלק ללא שיער למשך תקופת זמן משמעותית מאוד ואפילו לצמיתות.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184312 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: eliadהסרת שיער06/12/142338 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר עברו הוזלה משמעותית בשנים האחרונות עם כניסת שחקנים חדשים לשוק.

מאת: שימרית הראלהסרת שיער21/10/142571 צפיות
המאמר הבא מפרט את כל הסודות באשר לטיפולי הסרת שיער והעובדות הלא מדוברות בעיתונים ובמגזינים המוכרים. כל הפרטים עליהם לא העזתם לשאול מובאים אליכם בשורות הבאות

מאת: ניסים רנדהסרת שיער16/07/144015 צפיות
תעשיית סכיני הגילוח יכולה להמשיך לחיות על חשבוננו אם נבחר להישאר בתחומים המוכרים מאז (כמעט) קדמת דנא. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום כנראה שחושבת אחרת, ומציעה כיום כמה אפשרויות מהן את יכולה לבחור את השיטה המתאימה לך ביותר כדי להסיר את שיערך לצמיתות.

מאת: ליאורהסרת שיער02/07/144367 צפיות
הסרת שיער בלייזר מאפשרת להסיר שיער לצמיתות באזורים שונים בגוף. חשוב שמכשירי הסרת שיער בלייזר יהיו מאושרי ה- FDA האמריקאי (מנהל המזון והתרופות האמריקאי), ומשרד הבריאות הישראלי. יש מגוון של מכשירים, שמאפשר התאמה אישית, בהתאם לנתונים של כל מטופלת ומטופל.

מאת: ליאת לזרהסרת שיער12/02/148365 צפיות
ישנם לא מעט שיטות להסרת שיער בלייזר, ההתפתחות של שיטות ההסרה כבשה את העולם כולו, ההבטחה היא למקסימום תוצאות במינימום זמן, מצליחה לסחוף אחריה עוד ועוד אנשים, כמו כן גם אנשי מקצוע מאשרים שמדובר בטיפול מוביל בקנה מידה עולמי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica