חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפול פנים יסודי - ניקוי שחורים, הוצאת שחורים מהפנים.

מאת: הלגה רקנטיטיפול בעור01/04/20113422 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הצטברותם של "שחורים" על עור הפנים אינה אסתטית, ואף עלולה בסופו של דבר לגרום לפצעים בעור - לכן מומלץ מאוד לשמור על עור נקי משחורים כטיפול שגרתי. פעולות אגרסיביות מידי והיגיינה בלתי מספקת, עלולים להסתיים בנזקים. לכן אנו ממליצים על ניקוי פנים עדין ומקצועי על ידי קוסמטיקאית מקצועית, שעברה הכשרה מקצועית.

במכון הקוסמטיקה הרפואי של הלגה נוכל להציע לך שפע של טיפולים שיעניקו לך את המראה הרצוי – עור נקי, חלק וזוהר.

1) פילינגים - לכל סוג של פילינג יש את התכונות המיוחדות שלו, כך למשל: פילינג חומצות - מסיר את שכבת התאים המתים. פילינג גרגרים - מתאים לעור צעיר, שמן ועבה (אך לא לעור בוגר) וכן הלאה.

2) טיפולים – בואי ליהנות משפע של אפשרויות שהן גם טיפול פנים וגם קסם. הבאנו למכון הלגה שיטות מדהימות לשיקום ותיקון העור, שעובדות גם לעומק. רביםכבר ניסו והעידו שתוצאות טיפולים אלה נשמרות לאורך זמן, והנאה רבה מעור נקי ורענן תמיד.

3) עיסויי פנים – עיסויים ממריצים את זרימת הדם, פועלים על מערכת השרירים ומשיבים לחות לעור. שגרת עיסויי פנים מקצועית תעניק לפניך רעננות קורנת.

WWW.HELGA.CO.IL

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הלגה רקנטי, קוסמטיקאית פארא-רפואית מומחית, בעלת נסיון, וותק ומוניטין של למעלה מ 20 שנה.

המייסדת והבעלים של מכון הלגה. מרכזים קוסמטיים ורפואיים, ובעלת "שיטת הלגה" הייחודית לתיקון פגעי עור.

אני מאמינה בתוכנית טיפולים ה"נתפרת" לכל לקוחה באופן אישי להשגת תוצאות יוצאות מן הכלל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הלגה רקנטי

מאת: הלגה רקנטיקוסמטיקה16/03/121172 צפיות
כולנו מכירות את המצב הזה. בזמן שטיפת הפנים בבוקר, את מסתכלת במראה ומבחינה בקמט חדש נוסף בפנייך. למרות שהמדפים שלך כבר עמוסים לעייפה מתכשירי קוסמטיקה יקרים שמבטיחים לך עור צעיר יותר במריחת קרם פשוטה, עדיין הקמטים ממשיכים להופיע. כולנו היינו רוצות לרענן את מראה פנינו, ולהחזיר לעורנו את הגמישות והויטאליות שהיו לו בגיל צעיר יותר. בדיוק לשם כך, מוצע טיפול למטרת מילוי קמטים בראשון לציון, שיכול להפוך את המשאלה שלכן למציאות. אין עוד צורך להמשיך ולבזבז כספים רבים על תכשירים קוסמטיים שיעילותם מוגבלת, כאשר אתן יכולות להשתמש בטיפול רציני שנותן מענה יסודי לבעיית הקמטים.

מאת: הלגה רקנטיאימון לכסף12/01/111484 צפיות
המכירות עולות ויורדות ללא שליטה? קראו כאן על ערוצי שיווק נכנונים לקידום העסק שלכם

מאת: הלגה רקנטיקוסמטיקה15/09/101477 צפיות
דבר ראשון חשוב שתמצאו מייק אפ וקונסילר טובים כשרשום עליהם "לא קומדוני", כלומר שהם לא סותמים את נקבוביות העור כי זה אחד הדברים שיוצרים אקנה וחבל שתוך כדי שתסתירו את הפצעונים עם האיפור, תיצרו כבר את הפצעון הבא. זאת ועוד, שטפו פנים עם סבון עדין ומים פושרים ולנגב בעדינות. קראו כאן את הצעים להסתרת פצעונים אקנה וחצ'קונים

מאת: הלגה רקנטיהסרת שיער16/08/102376 צפיות
השם IPL הוא קיצור של Intense Pulse Light, SHR הוא קיצור של Super Hair Remove. אינפרא אדום נקרא בעברית קרינה תת אדומה והוא משמש בשניהם עבור טיפולי הסרות שיער באמצעות גלי חום. שימושים של אינפרא אדום קיימים כבר עשרות שנים והם משמשים במגוון טכנולוגיות שאחת מהן היא הסרות שיער. הייחוד של הקרינה הזו היא שהיא נבלעת בצבע כהה ולכן שנים רבות הסרת שיער באמצעות אינפרא אדום התאימה רק לבעלי עור בהיר ושיער כהה. עם השנים השתכללה הטכנולוגיה ומכשירי הסרת שיער גם כן וזה מאפשר להסיר שיער לצמיתות. קראו כאן על השיטות

מאת: הלגה רקנטיקוסמטיקה11/08/101537 צפיות
ויטמין C יעזור לגוף להתגונן מפני התחמצנות יתר העלול לגרום לנזקים במערכות הגוף השונות כמו הופעת כתמים בעור, קמטוטים, רפיון העור ועוד. תזונה עשירה בוויטמין C ותכשירים קוסמטיים המכילים אותו יספקו לגוף חומרי בניין על מנת להמשיך בייצור הקולגן שהוא אחד החלבונים בעור ואחראי לשמור עליו שיהיה חזק וגמיש וימנע קמטים, כתמים בעור ושאר סימני גיל. חשוב להקפיד על היעילות של ויטמין C מאחר ובנוכחות נחושת, חום, בישול, פסטור ועוד, הוויטמין יאבד מערכו. קראו כאן על כל הדברים שאתם חייבים לדעת על הוויטמין C.

מאת: הלגה רקנטיטיפול בעור09/08/101493 צפיות
תופעת האקנה מבאסת ללא ספק, מי שחווה אותה יודע שלא ניתן להסתירה וגם לא להעלימה. פיצוץ הפצעים וחוסר הבנה לגבי חשיבות ההיגיינה מגבירים את התופעה בכך שהם מזמינים את חיידקי האקנה להתרבות ואף להשאיר צלקות. מנסיון של 22 שנה נוכחתי לדעת שרק טיפול משולב הכולל גם טיפולים קוסמטיים המשפיעים ישירות על העור ואיזון פנימי של הגוף יכול לפתור אקנה ולצמצם את הסימנים שהיא משאירה. קראו כאן מה ניתן לעשות כדי לתמוך בטיפול ולעזור במניעה של אקנה

מאת: הלגה רקנטיטיפול בעור29/07/102633 צפיות
איך משפרים מראה של גב כף יש מנומשת ומנוקדת עם כתמי שמש? איך יוצרים מראה של יד צעירה ורעננה, ללא כתמי עור או פיגמנטציה? קראו וגלו...

מאמרים נוספים בנושא טיפול בעור

מאת: שי כהןטיפול בעור17/09/187531 צפיות
מכשיר סקין קיור לטיפול בצלוליט פועל בטכנולוגיית אולטראסאונד מתקדמת המכשיר יעיל לטיפול בצלוליט אנטי אייג'ינג, שיקום הרקמות, הצרת היקפים וחיטוב הגוף.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור21/11/172295 צפיות
זקנה היא לא מראה יותר מידי מחמיא בעולם שמקדש עד בלי די את מושג הצעירות. זו הסיבה שטיפולים כמו הזרקת חומצה היאלורונית כה פו פולארים בארץ ובעולם כולו. מה זה חומצה היאלורונית? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור08/11/162025 צפיות
עבור כל אלה גם יחד קיים מכשיר אחד אשר בשיטת המזותרפיה מאפשר לבצע העלמת צלוליט מעיק, צלקות ושאר מפגעי עור שפשוט לא מרגישים הכי נעימים למגע ולמבט.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור08/01/162061 צפיות
חשוב לבצע פעולות שמסייעות לעור להיראות במיטבו כמו למרוח קרם הגנה בשעה בה נחשפים לקרני השמש, מפסיקים לעשן, שותים הרבה מים ומורחים קרמים שמסייעים לעור לשמור על רמה טובה של לחות וגמישות, לפי הצורך והגיל.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור20/08/152328 צפיות
שיטה זו קיימת כבר שנים רבות ומשתמשים בה בסלוני יופי בעזרת מכשיר דרמה רולר לשימוש מקצועי בכל רחבי העולם, יש לה הוכחות של מחקרים רבים שמצאו את השיפור במראה של העור מתרחש עבור סוגים רבים של פגמים.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור17/08/151828 צפיות
בעוד אנשים רבים מתכננים את הטיפול אצל כירורג פלסטי, דעו לכם כי ישנו טיפול שמאפשר שמירה על עור בעל מראה חלק וצעיר בצורה פשוטה שאינה מצריכה התערבות כירורגית. בעזרת שימוש במכשיר ביתי קטן בשם דרמה רולר, ניתן לטפל בצלקות, קמטוטים, סימני מתיחה ואפילו בצלקות אשר נוצרו כתוצאה מאותם פצעי אקנה אשר הותירו את סימניהם אצל רבים מאיתנו.

מאת: הכותבטיפול בעור30/06/151627 צפיות
הטכניקה, השיטה, המוכרת ביותר בתחום הקוסמטיקה הפלסטית, לטיפולי אנטי אייג'ינג או הצערת עור הפנים, היא הטכניקה של מזותרפיה והיא כוללת גם שימוש במזרקים ובהזרקות שטחיות של חומרים פעילים, בריאים וטבעיים ישירות אל האזורים הדורשים תשומת לב וטיפול להחלקת העור, למילוי קמטים ולהענקת מראה צעיר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica