חפש מאמרים:
שלום אורח
22.07.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פליירים, הדפסת פליירים, עיצוב פליירים - איך, כמה ולמה?

מאת: אירה ס.טיפים שיווקיים25/06/20101004 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פרסום בפליירים - זה עובד?

רבים תוהים לגבי יעילות הפרסום בפליירים. מבחן המציאות מוכיח כי על אף שאנשים רבים זורקים את הפליירים ברגע שמקבלים אותם, אחרים כן יעיפו מבט ואם יראו הצעה אשר רלוונטית אליהם אז ימשיכו לקרוא. יש לזכור כי מטרת הפרסום באמצעות פליירים היא להניע לפעולה מיידית, ניתן לעשות זאת ע"י קופוני מבצע או הנחה שתנתן בעת הצגת הפלייר / הקופון הגזור מתוכו. הציעו ללקוחותיכם הצעה אטרקטיבית אשר תגרום להם לשמור את הפלייר וליצור עמכם קשר במקרה הצורך. בנוסף, על הטקסטים לספק את סקרנות הקוראים ולשכנע אותם שאכן מדובר במוצר / שירות איכותי, מקצועי ואמין. מאפיין חשוב נוסף הוא עיצוב פליירים מקצועי שיבליט את העסק שלך מבין כולם. חשוב לזכור! מספר התגובות נמדד ביחס לכמות הפליירים המחולקים וליעילות החלוקה. ככל שיהיו לך יותר פליירים והחלוקה תהיה  מקצועית ובמקומות הנכונים - כך תגדל כמות הפניות. אחוזי היעילות הממוצעים של פליירים הם כ- 0.5%-2%, כלומר סטטיסטית עבור כל 1,000 פליירים שתחלקו תקבלו 5-20 פניות, ועבור 10,000 פליירים שתחלקו תקבלו 50-200 פניות. לכן המסקנה היא, פליירים אכן עובדים, רק אם מחלקים אותם. זכרו שסטטיסטיקות מחושבות לפי כמויות גדולות. ולכן הכמות המינימלית המומלצת להפצת פליירים היא 5,000 יחידות.

שלב ראשון - עיצוב פליירים

פליירים בעיצוב מקצועי יקנו לעסק שלך את החזות המקצועית הנכונה, שתשדר את המסר שהנך מעוניין להעביר בצורה מעניינת, מקצועית וייחודית, כזו שתפנה לקהל היעד שלך. עיצוב פליירים נועד בראש ובראשונה "לתפוס" את עיניהם של לקוחות פוטנציאליים ולעניין אותם בתוכן. בחירת הצבעים והאלמנטים צריכה להיות בהתאם ללוגו ולמיתוג הקיימים. חשוב שהעיצוב יצור המשך ויזואלי לצבעים המזוהים עם החברה, שיפנה לקהל היעד ויבהיר את מהות העסק, ושהתוכן והטקסטים יהיו ברורים וקריאים, בסגנון הפונה לקהל היעד.

לעיצוב פליירים יש השפעה גדולה על הרושם הראשוני של מקבל הפלייר, לגבי אופיה ומקצועיותה של החברה. בעיצוב פליירים יש פרמטרים רבים שיש להתייחס אליהם - מבחירת הצבעים והאלמנטים, שילוב תמונות, שילוב הלוגו, אופן הצגת המידע, גודל הגופן, רקע ועוד. בעיצוב פליירים מקצועי - כל אלו יסתכמו לקונספט עיצובי שידבר אל קהל היעד וישדר את מהות העסק. למשל כאשר פונים לקהל יעד מבוגר יש להשתמש בפונטים גדולים יחסית, לאנשי עסקים מומלץ ליצור עיצוב נקי ומקצועי המשדר רצינות, לקהל צעיר יש לפנות בעיצוב חדשני, מפתיע ומסקרן.

בניו ויז'יון מדיה סטודיו מקצועי לעיצוב גרפי. ברשותנו כלים מקדמת הטכנולוגיה הכוללים בין היתר מאגר עצום של פונטים, תמונות, אלמנטים ואפקטים. צוות הגרפיקאים שלנו יוצרים עיצוב גרפי בחשיבה חדשנית וממוקדת, בהתאמה אישית לאופי העסק, ולקהל היעד תוך הקפדה על המשכיות של המיתוג הקיים, הלוגו וצבעי החברה. ברשותנו הידע והניסיון ליצור עבורך עיצוב פליירים מושלם, שיעניקו לך רושם עסקי ויתרון בולט מעל המתחרים.

שלב שני - הדפסת פליירים

פליירים מודפסים לרוב בהדפסת אופסט, אם כי לעיתים מדפיסים פליירים בכמויות קטנות גם בהדפסת דיגיטלית. לכמויות של אלף פליירים ומעלה מומלץ לבחור בהדפסת אופסט צבעונית ("פול פרוצס") אשר נחשבת להדפסה האיכותית והמדוייקת בעולם. מומלץ לא לוותר על הדפסה משני הצדדים, מכיוון שגם פלייר זרוק על הרצפה יכול לעניין עובר אורח ולגרום לו להרים אותו, אך אם הוא שוכב כאשר הצד הלבן פונה כלפי מעלה, אין סיכוי שהוא יקלט בעיני העוברים והשבים.

מהי הדפסת פליירים באופסט? תהליך ההדפסה באופסט הינו מורכב ולעיתים אף דורש מספר ימים לביצוע. קודם כל יש לבדוק את הקבצים המיועדים להדפסה ולסגור אותם בצורה המתאימה לדפוס אופסט. לאחר מכן הקבצים מסודרים על גבי גיליון ממוחשב, אשר יודפס בהדפסת שמש ויעבור בקרת איכות. לאחר מכן קובץ הגיליון יופרד לארבעה צבעים (CMYK - תכלת, ורוד, צהוב ושחור, צבעים אלו מסוגלים להרכיב את כל הצבעים הדרושים להדפסה צבעונית), וכל צבע מוקרן ע"י מכונת הקרנה מיוחדת על גבי לוחות אלומיניום. לרוב יהיו 4 לוחות עבור כל צד, כלומר סה"כ נדרשים 8 לוחות להדפסת פליירים צבעוניים דו צדדים. הלוחות נבדקים בקפידה ומותקנים על גבי מכונת הדפוס. בעת ההדפסה, הלוחות המוקרנים נוגעים בצבע ומעבירים אותו לדף, כל אחד בתורו, עד שלבסוף מתקבלת התמונה הצבעונית. בזמן ההדפסה, הדפסים משגיחים על איכות ההדפסה ועל כיוון הצבעים, ובמקרה הצורך עוצרים את מכונת הדפוס לצורך כיוונים נוספים. לאחר מכן הגיליונות המודפסים נאספים ומועברים למכונת חיתוך ממוחשבת, בה יחתכו הגיליונות באופן מדוייק וחסכוני ויארזו לחבילות.

בניו ויזי'ון מדיה מדפיסים פליירים במכונת אופסט מקצועית ואיכותית ביותר מבית היידלברג הגרמנית, החברה המובילה בעולם בייצור מכונות דפוס אופסט. ההדפסה מתבצעת על גבי גיליונות שלמים (70*100 ס"מ) ונחשבת לחסכונית במיוחד.

לפרטים נוספים, מידע ומחירים כנסו לאתר ניו ויז'יון מדיה: פליירים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נכתב ע"י אירה, ניו ויז'יון מדיה - דפוס, עיצוב גרפי ופרסום www.nvm.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אירה ס.

מאת: אירה ס.צילום אירועים05/04/111007 צפיות
כל חברה שמתחתנת זו סיבה למסיבה. אמנם ההוצאות על המתנות אינן מעטות אך הרי לכן סיבה מעולה למסיבת בנות מטורפת לפני החתונה - מסיבת הרווקות. רבות דובר על מסיבת הרווקות, על מתנות, סדנאות, משחקים ואפילו חשפנים.

מאת: אירה ס.פרסום באינטרנט05/04/11869 צפיות
חנות אינטרנטית וקידום באינטרנט- מה זה בכלל חנות וירטואלית, מה היא צריכה לעזור לנו ומה העזרה שלה בשביל העסק שלך. כל אלה והרבה דברים מעבר לכך, אני מתכוון לפרט בסיכום היום. הדבר החשוב שצריך להבין הוא שחנות וירטואלית חייבת להכיל פקטורים אחרים מתחום אחר כדי להצליח

מאת: אירה ס.ביקורות מוצרים03/04/11906 צפיות
אחד הגורמים המהותיים ביותר שאנו כמנהלי חברות מפעם לפעם נוטים לשכוח זה העובדה שכרטיסי ביקור זה יכולים להיות מאוד דבר מה של מראה ולא רק עניין של חסות. אנחנו עובדים עם כרטיסי ביקור כאשר אנחנו בפגישה עם לקוח פוטנציאלי וחושבים שזה הדבר שידחוף אותו לו להתקשר אלי כשיצתרך, אך לצערי זה לא פועל ככה עם כרטיסי ביקור, הדבר המשעשע הוא שאנו נוטים לרוב לא להבין איך עובד שיווק באמצעות כרטיסי ביקור.

מאת: אירה ס.ביקורות מוצרים02/04/111064 צפיות
כשמדובר בניקוי מסוג ניקוי ספות אסור לכם בשום פנים ואופן להתפשר ומומלץ לשכור חברה אשר מתמחה בניקוי ספות. חברה מקצועית באמת תבדוק קודם כל את מערכת הישיבה, תעניק לכם הסבר מקיף על אופן הטיפול ואופן העבודה ובסופו של דבר תעניק לכם תוצאות מצוינות שיגרמו לספות שלכם להראות כחדשות.

מאת: אירה ס.קניות 02/04/11894 צפיות
מקרנים משמשים אותנו בחיינו למגוון שימושים, לצורך הקרנת שקופיות במוסדות חינוך שונים, להקרנת משחקי כדורגל על גבי מסך ענק במסעדות או פאבים או אפילו לצורך ישיבות הנהלה וכנסים של חברות שונות. מקרנים מאפשרים לנו להשתמש בטכנולוגיה פשוטה בכדי להקרין שקופיות על ידי תאורה מיוחדת ועבודת מראות זהירות שעל גבי המקרן.

מאת: אירה ס.אבטחת הבית29/03/11896 צפיות
אינסטלאטור הוא בעל מקצוע העוסק בצרות השייכות לצינורות המים או למערכות הביוב. האינסטלאטור מטפל בהרבה מישורים, עיסוק בבעיות נמצאות וגם בהרכבת צנרות חדשות. היום בשביל להשיג תפקיד אינסטלאטור, הכרחי ללמוד בקורסים מתאימים ולקבל אישור השכלה. תפקיד השרברב השתפר מאוד ברבות השנים , ובעידן המודרני צריך להצטייד במכשור אלקטרוני, מודרני וחדשני.

מאת: אירה ס.התמכרויות28/03/118859 צפיות
חרדה היא הפרעה העלולה להשפיע על חיי היומיום בצורה קלה או משמעותית, כזו המהווה פגיעה של ממש בתפקוד ובאיכות החיים. טיפול בחרדה יכול להיות נפשי, תרופתי או משולב. רוב האנשים הנעזרים בטיפול בחרדה חשים בשיפור של ממש ומציינים כי הטיפול עוזר להם לשלוט בחרדה.

מאמרים נוספים בנושא טיפים שיווקיים

מאת: Daniel.Bטיפים שיווקיים28/09/172778 צפיות
הפקת סרט תדמית מתבצעת כחלק מאסטרטגיה שיווקית או ניהולית של חברות ועסקים, שבשלב מסוים רוצים להציג את ערכי החברה בסרטון תדמית מופק היטב. קיים מגוון גדול של סוגי סרטונים, ביניהם סרטון תדמית לעסק, סרט שיווקי, סרטי הדרכה, סרטי תדמית לתערוכות ועוד.

מאת: הדסהטיפים שיווקיים27/08/173262 צפיות
לאחרונה אנו זוכים להיות נוכחים למצב בו הטכנולוגיה מתפשטת ברחבי העולם ותופסת מקום נכבד בחיי היום יום שלנו. בעזרת אינטרנט ניתן להגיע לכל אינפורמציה אפשרית ולקבל מידע על כל דבר בעולם בזמן המינימלי ביותר. עסקים רבים רואים בכך הזדמנות מעולה לקדם ולשווק את השירותים שלהם. ישנם אופציות רבות ומגוונות לקידום באינטרנט ובמנוע החיפוש גוגל בפרט אך במאמר זה נתמקד בשיטות קידום הכי פופולריות שיש כרגע בשוק והן: קידום אורגני ( SEO ) וקידום ממומן ( PPC ).

מאת: ישראל רף טיפים שיווקיים01/08/173540 צפיות
אילו מתנות לראש השנה כדאי לקנות לעובדים והלקוחות? בחירת המתנות היא לא דבר קל, תנו לנו לעזור לכם – מה דעתכם על עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציצים, מדובר במתנה יוצאת דופן שתלווה את העובדים והלקוחות לאורך השנה, תיכנס לתודעה שלהם ביומיום, עם חוויה ירוקה וצומחת בעציץ עם הרבה ערך ורגש.

איך לא לרצות למכור, איזון רגשי בתהליך מכירה, פחד מכישלון בתהליך מכירה, איך לרצות למכור, מוטיבציה לאיש מכירות, מפחד לא למכור, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל התנהגותי קוגניטיבי: וכאן יתבאר, מהו האיזון הרגשי, שאותו צריך איש מכירות בתהליך של מכירה? ומהן שתי המחשבות המנוגדות שסותרות אחת את השנייה, שאיש המכירות צריך לחשוב את שתי המחשבות האלו בו זמנית, באיזון מסוים, כדי להצליח בתהליך המכירה? ומי שיתבונן בעניין יראה, כי בתהליך מכירה יש שתי מחשבות מנוגדות וסותרות אחת את השנייה. שכל אחת מהן ...

מאת: מאה הימיםטיפים שיווקיים09/03/151569 צפיות
בניית אסטרטגיה שיווקית היא תכנון של גישה שיווקית ארוכת טווח, שנועדה להשיג את המטרות השיווקיות של העסק. חלק חשוב של בניית אסטרטגיה שיווקית יעילה הוא איסוף מידע. יש לאסוף מידע על העסק, דרכי השיווק שלו, יתרונותיו וחסרונותיו, על הלקוחות, על המתחרים, ועל תדמית המותג. עם מידע זה ניתן להתחיל בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה, שאינה מפזרת משאבים מיותרים, ומכוונת את ההשקעה לאפיקים נושאי פרי. השלב הבא של בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה הוא תכנון מפורט של הכלים השיווקיים הנכונים לעסק ויישומם בפועל

שאלה: כיצד ניתן להבטיח את האימפקט הגבוה ביותר על השקעה עבור מאמצי קידום המכירות שלי? תשובה: אסטרטגיית קידום מכירות מורכבת מפיתוח ושילוב ייחודי של חמישה מרכיבים עיקריים:  פרסום.  יחסי ציבור.  קידום מכירות.  שיווק ישיר.  מכירה אישית.

מאת: חביב שמעוניטיפים שיווקיים12/06/131011 צפיות
דרך קידום מכירות זו ברשת האינטרנט היא רק אחת מיני רבות לעשות קידום מכירות לעסק שלכם אשר יתרום תרומה משמעותית לשיווק העסק וחשיפתו בצורה מוצלחת ביותר .

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica