חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום אורגני לעומת קמפיין ממומן

מאת: מפתח לרשתקידום אתרים04/07/2010759 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה טוב יותר? Seo או מסע פרסום קידום ממומן?
הרבה מנהלי אתרים ברשת שוקלים אם לפרסם את האתר שלהם בעזרת קידום אתרים, אופטימיזציה עבור מנועי החיפוש או מסע פרסום קידום ממומן (Pay Per Click).

Pay Per Click

יתרונות:
• מודעות קידום אתרים ממומן מקלות על מסייעות בתהליך איתור מילות מפתח ועמודי נחיתה שונים.

• התוצאות מיידיות, אך לטווח הארוך, חודשים אחר כך, לא תדע אם התוצאות אמיתיות.

• אתה יכול לעצור מודעות מסע פרסום קידום ממומן בכל זמן שהוא.

• נוסף לזאת, מודעות PPC עובדות מצוין עם אתרי אינטרנט שלא תוכנתו היטב, או לא קיבלו דירוג משמעותי במנועי החיפוש השונים.

• קבלת תוצאות מיידיות- אם אתה מפרסם את אתר האינטרנט שלך על ידי PPC תקבל תוצאות מיידיות.

• מודעות PPC מאפשרות לך לבחור כמויות מאסיביות של keywords, כולל מילים שכתובות עם שגיאות, כולל ווריאציות של מילות מפתח אחרות, שאתה לא יכול לאשר שיהיו באתר שלך. כמו למשל מילות מפתח שליליות, מילים אותן תהיה מעוניין להעלים מתוצאות החיפוש של המנועים.

• מודעות PPC הן נוחות במיוחד עבור הצעות מוגבלות בזמן, כמו מכירות במועדים מסוימים.

מגרעות:
• לחיצות הונאה יכולות להוות מכשול. לא כל מי שמקליק על הקישורים הם לקוחות אפשריות. לפעמים יש שמתחזים לכאלה, ושבמציאות הם יכולים להיות מתחרים או עובדים ממורמרים שמנסים להתנקם במעסיקם.

• פרסום תשלום לכל הקלקה יכול להיות יקר אם אתה מחליט על keywords לא טובות, או אם לא מחשבים את התקציב הגבוה ביותר לקמפיין הקידום כהלכה.

במידה ואתה מפרסם את אתרך בשיטת Pay-Per-Click מומלץ שתשתמש בכלי מעקב כדי לראות שלא תבזבז את התקציב שלך.
קיימים כלי מעקב חינמיים המאפשרים את האפשרות לבדוק את רלוונטיות keywords, עלות משוערת לכל מילה שכזו (כלי עזר מצויין לקביעת גודל התקציב) ופרמטרים שונים שעוזרים בניתוח קמפיין Pay-Per-Click.

אופטימיזציה אורגנית

יתרונות:

• זרם המידע דרך תוצאות מנועי חיפוש הוא לחלוטיןחינמי, ומספק תוצאות טובות במידה ו נעשתה עבודה מוקדמת להכנת האתר על פי הפרמטרים השונים שמספקים מנועי החיפוש.
• מיצוב במנועי החיפוש מבטיח תוצאות ארוכות טווח, ולא מחייב הוצאה כספית נשנית.
• אחרי האופטימיזציה של אתר האינטרנט שלך, תוכל להשתמש בכסף שלך עבור דברים אחרים, והאתר עדיין
יפעל בצורה מיטבית, וישיג תוצאות מוצלחות .
• כמות גדולה של אורחים ותוצאות חיפוש רבות אינם מהווים בעיה,להיפך מה טוב.

מגרעות:
• מקדמי אופטימיזציה עבור חיפוש אורגני: יכולים לדרוש עיצוב מחדש של האתר שלך, בכדי להפכו ידידותי יותר עבור מנועי החיפוש השונים.
• קידום אופטימיזציה עבור חיפוש אורגני: יכול להמשך הרבה זמן יחסית, עד לקבלת תוצאות בשטח.

אופטימיזציה עבור חיפוש אורגני
זו נותנת תוצאות לטווח ארוך, ובחישוב כלכלי עולה משמעותית הרבה פחות. לצורך כך יש לבחור מקדם אתרים יארגן את האתר שלך בצורה טובה, אם אתה מעוניין לקבל דירוג גבוה במנועי החיפוש השונים.
גם Pay-Per-Click וגם SEO במנועי החיפוש מקדמים את ההצלחת האתר שלך. אם אתה מנצל את שניהם בחכמה, אתה יכול להרוויח הרבה גולשים חדשים באתר, ללא בזבוז של תקציב פרסום שלם.

מפתח לרשת | הקמת אתרי אינטרנט , עיצוב אתרי אינטרנט , בניית אתרי תדמית

 





 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מפתח לרשת

מאת: מפתח לרשתקידום אתרים09/12/10892 צפיות
הגדר את צרכיך: למה אתה רוצה להיות במקום הראשון בתוצאות של גוגל? האם זו תחרות? האם זה המקצוע שלך? בתחרות, אתה יכול לבנות אתר לא מסודר ופשטני. אם אתה עושה זאת כמקצוע ו/או לטובת אתרך הפרטי, זה קצת יותר מורכב. בכל מקרה - קבע את צרכיך.

מאת: מפתח לרשתקידום אתרים09/12/10859 צפיות
אופטימיזציה למנועי חיפוש (Search Engine Optimization, או SEO) הוא התהליך של שיפור נפח התנועה ואיכותה באתר האינטרנט. החל במנועי חיפוש דרך תוצאות חיפוש טבעיות (אורגניות או אלגוריתמיות) לביטויי חיפוש ממוקדים. בדרך כלל, ככל שהאתר מוצג בעמודים הראשונים יותר, או ככל שהדירוג שלו גבוה יותר, כך יבקרו באתר מחפשים רבים יותר. SEO עשויה גם להתמקד בסוגרים שונים של חיפוש, כולל חיפוש תמונות, חיפוש מקומי וגם במנועי חיפוש אנכיים לפי תחום האתר.

מאת: מפתח לרשתקידום אתרים09/12/10960 צפיות
בעת אופטימיזציה לאתרכם רצוי לבדוק את keywords. צריך לבחור מילות מפתח מתאימות לתחום אתר האינטרנט ולא ללכת על מגוון רחב מדי של ביטויים. ככל שיהיו יותר מילות מפתח שאינן מפוקסות הקידום יהיה מסובך יותר. ככל שמילות המפתח יהיו מפוקסות ומתאימות בצורה מדויקת לתחום האתר, הקידום יהיה טוב יותר.

מאת: מפתח לרשתקידום אתרים09/12/10881 צפיות
בזמן שבונים אתר אינטרנט צצות הרבה צרות. עיצוב, תכנים שצריך לעבוד עליהם, אופטימיזציה, הכל טוב ויפה, וחשוב מאוד, אבל אחד הדברים החשובים ביותר הוא לשמור על הסדר ועל הניקיון באתר. במצבים מסוימים האתר מקבל נקודות שליליות ממנועי החיפוש השונים. מצב זה עלול לפגוע בקידום האתר.

מאת: מפתח לרשתקידום אתרים09/12/10860 צפיות
יותר משמונים אחוזים מהכניסות לאתרי אינטרנט נעשות דרך מנועי חיפוש כמו גוגל אם.אס.אן ועוד. אחוז הכניסות לאתרי אינטרנט דרך מודעות פרסומיות דוגמת באנרים, פופ-אפים וכדומה להם אנו נחשפים חשופים בכל פינה באינטרנט עומד על מעט פחות מחמישה עשר אחוזים, ויחס ההקלקה על באנרים עומד על פחות מאחוז בודד - כלומר כל מאה חשיפות של הבאנר הפרסומי תייצרנה פחות מהקלקה בודדת של גולש.

מאת: מפתח לרשתבניית אתרים09/12/101479 צפיות
המערכת נוחה ופשוטה. אם פשוט ונעים להשתמש במערכת ובכלים שעומדים מאחורי האתר, מחדשים ומעדכנים בתכיפות גבוהה יותר, דבר שגורם לאתר להיות דינמי וחי בכל הנוגע לגולשים, ודירוגו במנועי החיפוש עולה.

מאת: מפתח לרשתשיווק07/09/10995 צפיות
קיימת תופעה בתהליך קידום אתרים, שאתר פשוט יוצא מתוצאות החיפוש, כאשר מקדמים אתרים בצורה מסיבית ומעמיסים אותו בקישורים נכנסים, גוגל מזהה המון פוינטרים לאתר המקודם, ומחליט להילחם בו, כדי לבדוק את הרלוונטיות שלו בהשוואה לאתרים האחרים שממוקמים באזור העמודים הראשונים.

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213443 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211717 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183564 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172907 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172650 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172489 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172532 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica