חפש מאמרים:
שלום אורח
21.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבחור נכון בית אבות

מאת: רחלי פריגיל הזהב12/07/2010794 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בית אבות

ישנו מצב ובו הבית החם והמשפחתי כבר לא מתאים לקשיש. זה קורה כאשר מצבו הגופני של הקשיש מדרדר ופעולות פשוטות של אחזקת הדירה כמו ניקיון או קניות לבית נעשות קשות לביצוע עבור הקשיש. כאשר מגיע המצב הזה לרוב לא תהיה ברירה אלא להעביר את הקשיש למסגרת מגורים בה יש פיקוח, השגחה וסיוע לקשיש במטלות היומיומית. בית אבות ייתן מענה לכל הצרכים הללו של הקשיש ומשפחתו.

בחירת בית אבות היא מטלה כלל לא פשוטה. יש לכלול בבחירה בית אבות פרמטרים רבים  ושונים. בית אבות שיתאים להורה, יענה על צרכיו ויספק לו בית חם ונעים יכול לעזור בשיפור מצבו הבריאותי והנפשי של הקשיש. בבואכם לבחור בית אבות לאחד ההורים מומלץ לשתף את ההורה בבחירת בית אבות, לשמוע מה דעתו ומהן רצונותיו. כך יקל על ההורה לקבל את המקום החדש והסתגל אליו בקלות.

אחד הקריטריונים החשובים ביותר בבחירת בית אבות הוא המיקום שלו. אם מבחינת הקשיש ואם מבחינת המשפחה והנגישות שתהיה להם למקום. קשישים מסוימים יבחרו דווקא בבתי אבות השוכנים בסביבה רגועה ואווירה כפרית. האחרים יעדיפו דווקא את הסביבה העירונית והשוקקת חיים. מבחינת המשפחה, יש לבדוק האם קיימת תחבורה אל אותו אזור, מקומות חניה. דברים אלו יכולים להקל על המשפחה המגיעה לביקור אצל הקשיש. התעניינות הקרובים בקשיש רק תיטיב עימו. זה ישפר את מצב רוחו כאשר הוא יראה שלמשפחה עוד אכפת ממנו והוא נשכח מהלב.

גם את סוג בית האבות יש לשקול בקפידה לפי מצבו הגופני של הקשיש. ישנם בתי אבות המתאימים לאנשים בריאים יותר ועצמאיים יותר הזקוקים לסיוע רק בדברים מסוימים מאד. וישנם בתי אבות סיעודיים המתאימים לאנשים חולים התלויים במטפלים ברוב הפעולות היומיומיות. ישנם בתי אבות לאנשים בעלי מוגבלויות יותר קשות, כגון קשישים המרותקים למיטה או לכיסאות גלגלים. וישנם בתי אבות המיועדים לקשישים עם בעיות נפשיות או מחלות זיכרון הזקוקים להשגחה מלאה בכל שעות היממה. כאשר מתאימים לקשיש בית אבות יש לבחור את סוג הבית אבות המתאים לו ביותר.

 



תגיות המאמר: בתי אבות, בית אבות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים |  עיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי פרי

מאת: רחלי פריבניין ואחזקה - כללי25/03/121308 צפיות
קרני השמש הים תיכונית העזה מסכנות לא רק את בשר גופנו, אלא גם חודרות דרך החלונות והדלתות אל תוך הבית, עושות שפטים ברהיטים ומפריעות לפעמים לפעולות שונות בתוך הבית

מאת: רחלי פריאיפור21/02/121369 צפיות
אנו שומעים רבות על המושג איפור קבוע, אבל האם אנו יודעים באמת מה הכוונה?

מאת: רחלי פריהומור וסטנד-אפ06/01/121840 צפיות
תמונות מצחיקות או סרטונים מצחיקים - מה הם עושים לנפש? כנסו ותקראו עוד!!!!!!!!

מאת: רחלי פרישיפוצים11/09/111838 צפיות
אוטמים את הגג? הפתרון הטוב ביותר הוא יריעות ביטומניות.

מאת: רחלי פריאימון אישי18/08/111286 צפיות
החיים רצים בקצב מטורף, ולא תמיד אנו יודעים לנווט אותם בצורה הנכונה, ולכן צריך מאמן אישי...

מאת: רחלי פריציפורניים10/08/112146 צפיות
הציפורניים שלך הם בעצם מראה שמשקפת את התייחסותך למראך החיצוני...

מאת: רחלי פריגינון02/03/111559 צפיות
כריתת עצים כרוכה בסיכון לא מבוטל, הן לאנשי המקצוע שמבצעים את הכריתה, והן לכל מי ומה שנמצא בסביבה...

מאמרים נוספים בנושא גיל הזהב

מאת: simply smartגיל הזהב01/04/216263 צפיות
בתי אבות ודיור לגמלאות עומדים בפני אתגרים, אך הביקוש למוצרים אלה רק יגדל ככל שאוכלוסיית המדינה מתבגרת בכתבה הבאה נרחיב על כך:

מאת: רוני הכהןגיל הזהב04/12/171867 צפיות
יותר ויותר מבוגרים מוצאים כי רכישת קלנועית למכירה היא פעולה שעומדת בכל התנאים לעולם חדש של תנועה עצמאית למדי עבורם.

מאת: שרון צרפתיגיל הזהב28/09/162035 צפיות
חשוב תמיד להיות מעורים בנעשה ולא להזניח מצב נפשי שהחל מדכדוך קל והתקדם אל עבר דיכאון של ממש שממנו כבר קשה לצאת. עבור הגיל השלישי מומלץ להתקדם בעזרת פסיכוגריאטר שמכיר את העולם הזה מקרוב ויכול בצורה מקצועית להקל על הכניסה וההשתלבות בתוכו.

מאת: רועי כץגיל הזהב11/09/162156 צפיות
מכירות חיתולים למבוגרים במבצע מקדמות סטטיסטיקה שאומרת שאחד מתוך ארבעה אנשים עשוי להזדקק לשימוש באחד הסוגים הנפוצים.

מאת: רועי כץגיל הזהב28/07/162071 צפיות
הזדקנות עשויה להיות תהליך מורכב. אתה חווה כתמים כבדים על העור, תנועתך איטית יותר, ואתה לוקח יותר כדורים מאשר ג'ניס ג'ופלין במיטב שנותיה.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/152054 צפיות
אם היינו בודקים את מצבם של קשישים בישראל של לפני כשלושה או ארבעה עשורים, היינו מקבלים תמונה שונה לגמרי מזו שאנו רואים היום.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/151737 צפיות
בנים ובנות של הורים רבים רואים כיצד מגיע הרגע שבו האדם שיקר להם כל כך אינו מסתדר לבד בחייו. כלומר, שלעתים גם אדם צלול לא מצליח לבצע בעצמו פעולות שלכל אדם אחר נראות שגרתיות ופשוטות מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica