חפש מאמרים:
שלום אורח
16.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קצת על בתי אבות

מאת: רחלי פריגיל הזהב19/07/2010830 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעבר, המונח "בית אבות" היה אימתם של כל המבוגרים. תחושתם הייתה שהמשפחה שלהם נטשה אותם ולא רוצה לטפל בהם. זה יצר תחושה נוראית של חוסר הגינות, שכן הם טיפלו בילדים כשהיו זקוקים לטיפול, ואילו הילדים לא מוכנים לשאת בנטל. לצערנו, במרבית המקרים המצב גם היה נכון. כיום המצב הזה שונה לגמרי. הרבה מבוגרים לא נשלחים לבתי אבות, אלא עוברים לשם מרצונם החופשי. הסיבה של האנשים הללו לעשות צעד כזה היא בעיקר חברתית. אנשים בגיל הזהב מוצאים עצמם מתגוררים בבתי משפחה גדולים לבדם, מה שרק מגביר את תחושת הבדידות שלהם. פרט לכך, בגיל מסוים כבר די קשה לתחזק את הבית. באיזשהו שלב אנשים מבוגרים בוחרים ברמת חיים גבוהה יותר, כלומר מקום שיש בו חברת אנשים כל הזמן, ומקום שבו דואגים לכל הצרכים שלהם, החל מצרכים רפואיים ועד לצרכי היום יום כמו ניקיון וקניות.

סביבת המגורים בבתי אבות נעימה מאוד, חלק נרחב מבתי האבות ממוקמים באזורים היפים ביותר של הארץ, המאפשרים לדיירים ליהנות מהאווירה במקום, או שהם ממוקמים במרכזי ערים, ואז מאוד נוח להגיע לכל מקום, או סתם לאכול ארוחת בוקר בבית קפה סמוך. בחירה במעבר לבית אבות היא למעשה בחירה באיכות חיים גבוהה יותר.

כל בית אבות דואג לארגן פעילות חברתית ענפה לדיירים שלו. יש לא מעט טיולים בארץ ובחו"ל המאורגנים על ידי בית אבות. יש גם מבחר גדול של חוגים כגון משחקי קלפים. אנשים נוטים להתחבר ולטייל יחדיו בפרקים הסמוכים או במתחם בית האבות. החיים של האנשים הללו פתאום הופכים להיות מלאים יותר, עד כדי כך שהנכדים ממש צרכים לקבוע זמן כדי לבקר את סבא וסבתא.

הבה לא נשכח גם שבתקופה זו חשוב מאוד לקבל טיפולים רפואיים ופסיכולוגיים. הבריאות של כל האנשים הולכת ונחלשת עם הגיל וחשוב מאוד שיהיה טיפול צמוד. כל בתי האבות מציעים טיפולים רפואיים כחלק בלתי נפרד מהשירות שלהם. זו הסיבה למה בתי אבות מכונים גם דיור מוגן.

הכאב הפיזי של הקשיש הוא חלק מתהליך ההזדקנות. קשה לנו מאוד לתפוס את הסוף ההולך וקרב, ובתהליך זה כל האנשים זקוקים לעזרה נפשית. בתי אבות דואגים לספק שירותים גם בתחום הפסיכולוגי על מנת להקל על האנשים ועל משפחותיהם בימיהם האחרונים.

בית הורים לב רמת גן הוא בית אבות מנוסה שהוקם בשנת 1988. במקום יש הקפדה על חיי חברה עשירים, בהם כל אדם ימצא את מה שהוא אוהב לעשות. דיירי בית האבות מקבלים סיוע רפואי בכל זמן שזקוקים לו – 24 שעות ביממה.

 



תגיות המאמר: בתי אבות, בית אבות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים |  עיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי פרי

מאת: רחלי פריבניין ואחזקה - כללי25/03/121307 צפיות
קרני השמש הים תיכונית העזה מסכנות לא רק את בשר גופנו, אלא גם חודרות דרך החלונות והדלתות אל תוך הבית, עושות שפטים ברהיטים ומפריעות לפעמים לפעולות שונות בתוך הבית

מאת: רחלי פריאיפור21/02/121366 צפיות
אנו שומעים רבות על המושג איפור קבוע, אבל האם אנו יודעים באמת מה הכוונה?

מאת: רחלי פריהומור וסטנד-אפ06/01/121838 צפיות
תמונות מצחיקות או סרטונים מצחיקים - מה הם עושים לנפש? כנסו ותקראו עוד!!!!!!!!

מאת: רחלי פרישיפוצים11/09/111836 צפיות
אוטמים את הגג? הפתרון הטוב ביותר הוא יריעות ביטומניות.

מאת: רחלי פריאימון אישי18/08/111283 צפיות
החיים רצים בקצב מטורף, ולא תמיד אנו יודעים לנווט אותם בצורה הנכונה, ולכן צריך מאמן אישי...

מאת: רחלי פריציפורניים10/08/112142 צפיות
הציפורניים שלך הם בעצם מראה שמשקפת את התייחסותך למראך החיצוני...

מאת: רחלי פריגינון02/03/111557 צפיות
כריתת עצים כרוכה בסיכון לא מבוטל, הן לאנשי המקצוע שמבצעים את הכריתה, והן לכל מי ומה שנמצא בסביבה...

מאמרים נוספים בנושא גיל הזהב

מאת: simply smartגיל הזהב01/04/216245 צפיות
בתי אבות ודיור לגמלאות עומדים בפני אתגרים, אך הביקוש למוצרים אלה רק יגדל ככל שאוכלוסיית המדינה מתבגרת בכתבה הבאה נרחיב על כך:

מאת: רוני הכהןגיל הזהב04/12/171865 צפיות
יותר ויותר מבוגרים מוצאים כי רכישת קלנועית למכירה היא פעולה שעומדת בכל התנאים לעולם חדש של תנועה עצמאית למדי עבורם.

מאת: שרון צרפתיגיל הזהב28/09/162033 צפיות
חשוב תמיד להיות מעורים בנעשה ולא להזניח מצב נפשי שהחל מדכדוך קל והתקדם אל עבר דיכאון של ממש שממנו כבר קשה לצאת. עבור הגיל השלישי מומלץ להתקדם בעזרת פסיכוגריאטר שמכיר את העולם הזה מקרוב ויכול בצורה מקצועית להקל על הכניסה וההשתלבות בתוכו.

מאת: רועי כץגיל הזהב11/09/162152 צפיות
מכירות חיתולים למבוגרים במבצע מקדמות סטטיסטיקה שאומרת שאחד מתוך ארבעה אנשים עשוי להזדקק לשימוש באחד הסוגים הנפוצים.

מאת: רועי כץגיל הזהב28/07/162068 צפיות
הזדקנות עשויה להיות תהליך מורכב. אתה חווה כתמים כבדים על העור, תנועתך איטית יותר, ואתה לוקח יותר כדורים מאשר ג'ניס ג'ופלין במיטב שנותיה.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/152053 צפיות
אם היינו בודקים את מצבם של קשישים בישראל של לפני כשלושה או ארבעה עשורים, היינו מקבלים תמונה שונה לגמרי מזו שאנו רואים היום.

מאת: נינה כהןגיל הזהב27/12/151730 צפיות
בנים ובנות של הורים רבים רואים כיצד מגיע הרגע שבו האדם שיקר להם כל כך אינו מסתדר לבד בחייו. כלומר, שלעתים גם אדם צלול לא מצליח לבצע בעצמו פעולות שלכל אדם אחר נראות שגרתיות ופשוטות מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica