חפש מאמרים:
שלום אורח
11.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סודות הפיתוי – אימון לצורך לימוד סודות הפיתוי

מטבע הדברים, תחום אומנות הפיתוי אינו פשוט וכולל בתוכו מרכיבים שונים רבים. מרכיבים אלו יכולים להיות חיצוניים כמו יכולת לפתוח שיחה או יכולות טובות במיטה, או פנימיים כמו ביטחון עצמי, תפיסות לגבי נשים וכן הלאה. עקב מורכבותו של התחום ושל בני האדם המהווים חלק ממנו, אין דרך פשוטה לבצע אותו.

זו נקודה חשובה. בדרך כלל אנשים מגיעים לקורסים או לסמינרים בנושא אומנות הפיתוי ורוצים לדעת את משפט הפתיחה הטוב ביותר, צורת הנגיעה הטובה ביותר וכן הלאה. לצערי, אין דברים כאלו. בדיוק כמו ספורטאי או מוזיקאי שצריכים להתאמן שוב ושוב על תחום העיסוק שלהם כדי להגיע למומחיות, גם אדם הרוצה להצליח עם נשים צריך לחזור על כך שוב ושוב במשך פעמים רבות עד שיראה תוצאות חיוביות.

למרות העבודה הרבה שצריך להשקיע בתחום, ישנן גם כמה נקודות חיוביות משמעותיות:

1. יש קיצורי דרך. בדיוק כמו הספורטאי או המוזיקאי שנעזרים באנשים אחרים בשביל להתקדם, גם גבר הרוצה לדעת איך להתחיל עם בחורה יכול להשתמש בניסיון של אחרים. קורסים, סמינרים, חניכה אישית וכן הלאה – כולם יכולים לקדם את היכולות שלך ביעילות גבוהה בהרבה מאשר אם היית עושה הכל לבד. מאמר זה הוא דוגמא לכך – אם היית משקיע 5 שנים מחייך בתחום, היית יכול להגיע לרמה של כתיבת ספר והדרכה בתחום אומנות הפיתוי. כלומר, במובנים מסוימים המאמר מקצר באופן משמעותי את כמות הזמן אותה תצטרך להשקיע על מנת ללמוד את החומר הנמצא בו.

2. רואים תוצאות לאורך הדרך. ניקח לדוגמא גבר צעיר, בן 20, שרוצה ללמוד לנגן בגיטרה בצורה מקצועית. עד שהוא יראה תוצאות כלשהן מנגינה זו יעברו מספר חודשים בהם הוא יצטרך ללמוד הכל מההתחלה. לעומת זאת, בלימוד של סודות הפיתוי יש הצלחות לכל אורך הדרך. אתה לא חייב להיות בעל ניסיון של 3 שנים בתחום כדי לדעת איך להתחיל עם בחורה, למרות שעם ניסיון כזה בוודאות הסיכויים שלך יהיו גבוהים יותר לעשות זאת. בנוסף, התוצאות הן מיידיות – אתה רואה מיד אם משפט הפתיחה שלך הצליח או אם הבחורה נותנת לך טלפון.

3. התהליך הוא כיף. כולנו היינו רוצים להצליח יותר עם נשים. כשאתה מתחיל ללמוד את סודות הפיתוי ורואה הצלחות כאלו, לא רק שהדימוי העצמי והביטחון העצמי שלך בעצמך גדלים, אלא אתה נהנה מעצם הסיטואציה. הפנייה או הדיבור עם בחורה מפסיקים להיות אירועים מאיימים ומפחידים, ומתחילים פשוט להיות כיף בשבילך.

במהלך תהליך לימוד סודות הפיתוי חשוב שתגדיר לעצמך מטרות הגיוניות, שאותן אתה יכול להשיג ותיתן לעצמך קרדיט על אלו מהן שאכן הצלחת לבצע. אם עד היום לא ידעת איך להתחיל עם בחורה, אין טעם שתגדיר לעצמך מטרה ליציאה של היום בלילה "היום אני רוצה לחזור אם מישהי הביתה", כי מרבית הסיכויים הם שזה לא יקרה ושסתם תתאכזב. מצד שני, אם תגדיר לעצמך מטרה הגיונית יותר, כמו לפנות לעשר נשים ולומר להן "שלום", תוכל לבצע את המטרה שהגדרת לעצמך בקלות יחסית.

חשוב לא להיתקע על מטרה מסוימת במשך יותר מדי זמן. אם הצלחת לפנות לעשר נשים ולומר להן "שלום", שנה את המטרה שלך למשהו קצת יותר מורכב וקשה להשגה, כמו לפנות לעשר נשים ולשאול אותן שאלה פשוטה כלשהי כמו "איפה השירותים?". מצד שני, אם אתה לא מצליח להשיג את המטרה שלך במשך כמה יציאות, הקטן את רמת הקושי שלה כך שיהיה לך קל יותר לבצע אותה, אך עם זאת חשוב שתמיד תשמור על התקדמות כלשהי. אם למשל תגדיר לעצמך לפתח שיחה של חמש דקות עם עשר נשים, אבל אתה מצליח בכל פעם שאתה יוצא לעשות זאת עם שתיים-שלוש נשים, שנה את המטרה שלך לפתח שיחה של חמש דקות עם ארבע או חמש נשים, מטרה שהיא ריאלית בהרבה ביחס למצב בו אתה נמצא.

חשוב לזכור שאין קפיצות גדולות בתחום. אם אתה בשלב השגת טלפונים והצלחת להשיג סטוץ, זה לא אומר שלמחרת המטרה שלך משתנה ל"היום אני אשיג סטוץ". צריך להבין שיש אלמנט של אקראיות ושלפעמים אפשר להשיג תוצאות מפתיעות בגלל "מזל", אך חשוב לזכור שבמקרה כזה הכישורים שלך לא ישתפרו בצורה דרסטית כל כך ושתצטרך לחזור פחות או יותר למקום בו היית.

הקרדיט שאתה נותן לעצמך על ביצוע המטרות שלך הוא קריטי, כי הוא למעשה מהווה את הדחף שלך להמשיך ולהתקדם בתחום. קשה מאוד להוציא את עצמך מהבית בכוח, כשאתה יודע שכנראה לא תשיג את המטרות שלך ותחזור הביתה מאוכזב. מצד שני, הרבה יותר קל וכיף לצאת מהבית ולדעת שיש לך את הכישורים להצליח ושאם רק תתאמץ מספיק תוכל להשיג את המטרות שהצבת לעצמך ולחזור הביתה מסופק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סטס סגין מלמד את אומנות הפיתוי לגברים שרוצים ללמוד את סודות

הפיתוי. הוא מלמד את כל שלבי ה-פיתוי החל מהשלב של איך להתחיל עם בחורה

ועד שלב מערכות היחסים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סטס סגין

מאת: סטס סגיןאימון למערכות יחסים06/03/121767 צפיות
סודות הפיתוי בפייבוק, איך להתחיל עם בחורה בפייסבוק. עצות של אומונות הפיתוי.

מאת: סטס סגיןאימון למערכות יחסים22/02/121506 צפיות
רוצה לגשת אליה אבל לא יודע איך? מאמר זה עוסק בזיהויי סימני עניין מצד הבחורה במועדון, למי לגשת ומתי.

מאת: סטס סגיןדייטינג12/02/121909 צפיות
שימוש נכון במגע בתחום אומנות הפיתוי יכול להביא לך תוצאות משמעותיות, איך להתחים עם בחורה ולהגיע איתה עד למיטרה בעזרת שימוש במגע. מגע, אחד הכלים החשובים ביותר של סודות הפיתוי במועדונים.

מאת: סטס סגיןאימון למערכות יחסים01/12/112766 צפיות
כל אחד מאיתנו מצא את עצמו, בנקודה כזו או אחרת, במצב שבו הוא רוצה להתחיל עם בחורה יפה. בין אם היא פשוט עוברת לידינו או יושבת בשולחן מולנו במסעדה, המחשבה עברה לנו בראש. אבל כשהגיע הזמן לגשת, פשוט ישבנו ונתנו לעצמנו תירוצים למה זה לא הזמן המתאים להתחיל אתה. רוב הגברים מסרבים להתחיל עם נשים פשוט כי אין להם מושג איך לעשות זאת, במיוחד ברחוב. היי, זה מספיק קשה להתחיל עם נשים במועדונים – במקום שבו הסביבה מזמינה תקשורת חברתית – תדמיינו כמה זה קשה בעולם החיצוני.

מאת: סטס סגיןאימון אישי15/06/111569 צפיות
למה הצורה שבה אתה חושב ותופס את עצמך משפיעה על ההצלחה שלך עם נשים, ואיך תשפר בעזרת הצורה שאתה חושב את היכולות שלך באומנות הפיתוי.

מאת: סטס סגיןאימון אישי15/06/111375 צפיות
למה הצורה שבה אתה חושב ותופס את עצמך משפיעה על ההצלחה שלך עם נשים, ואיך תשפר בעזרת הצורה שאתה חושב את היכולות שלך באומנות הפיתוי.

מאת: סטס סגיןאימון למערכות יחסים21/05/112566 צפיות
טכניקת האדישות - לפי אומנות הפיתוי זה לענות ישירות, תשובה קצרה, בלי שום תגובה רגשית.

מאמרים נוספים בנושא אימון למערכות יחסים

מאת: כרמי אומרואימון למערכות יחסים19/04/205515 צפיות
יואב התקשר אלי "יש לנו משבר בקשר. אשתי ראתה אותי יוצר קשר באתר הכרויות עם נשים אחרות. יש לי צורך להכיר נשים נוספות ואני רוצה לפתוח את הדברים ולשים אותם על השולחן. אנחנו התחתנו בגיל עשרים ולא התנסתי עם נשים נוספות. אני רוצה שהיא תבין את הצורך שלי". לאחר שיחה נוספת עם אשתו, שרצתה להכיר אותי בטלפון קבענו להיפגש למחרת.

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים24/12/173105 צפיות
שבע דרכים עיקריות להתקרב לאנשים רובן ככולן נשענות על מחקרים

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים03/12/172654 צפיות
איך לחיות את החיים הללו בלי לפגוע באחרים אך גם בלי לפגוע בעצמנו זה אחד האתגרים הגדולים בחיים

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים19/11/172745 צפיות
אם יש לכם יחסים לא טובים עם מישהו במשפחה שלכם, אל תחכו לרגע האחרון. תעבדו על היחסים הללו ותחסכו לכם ולסביבה שלכם שנים של כאב, כעסים ובזבוז אנרגיה אדירה.

מאת: אורלי גולד זנדברגאימון למערכות יחסים22/11/162241 צפיות
את נורא רוצה אהבה, למצוא את האחד שלך ולחיות איתו באושר ועושר.. אך מדוע זה לא קורה? מדוע את עדיין לבד? 6 שלבים ליצירת זוגיות.

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים17/07/161677 צפיות
זוג שהיה במשבר הגיע אלי לאימון וקיבל כלים איך לשפר את היחסים ביניהם. יש גם טיפים לכם הקוראים שתוכלו להתחיל ליישם מיידית.

מאת: רוני הכהןאימון למערכות יחסים11/05/162400 צפיות
לשמור על מערכת היחסים טובה ומתפקדת מצריך ביצוע של פעולות רבות כדי שמערכת היחסים תחזיק מעמד לאורכן של שנים רבות מבלי לחוש כי נמצאים במקום שבו לא רוצים להיות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica