חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אריחי שיש

מאת: דוד גרינברגשיפוצים21/07/2010698 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שיש, נחשב כאחד מסוגי האבנים היותר אלגנטיות, אבן זו הייתה בשימוש על ידי הציביליזציות האירופאיות והאסייתיות העתיקות.

אריחי שיש משמשים ליצירת פסלים, שולחנות עבור גנים, אריחי רצפה, כיורים ומשטחי עבודה במטבחים.

השיש הינה אבן אשר ניתנת לכיפוף ולעיצוב ומכאן האפשרויות הרבות של יצירת צורות ועיצובים.

על מנת ליצור מראה מרהיב קלאסי ואומנותי, בעלי בתים השתמשו באריחים אלה ובכך התקבל עיצוב אלגנטי אך גם פונקציונאלי.

אפילו בזמנים מוקדמים יותר השימוש של אריחי שיש עבור ריצוף הרצפה התבלט בתור הצהרה דקורטיבית והופך זאת לתוספת נהדרת לעיצוב פנים הבית.

ברומא ויוון העתיקות העבודה עם השיש הייתה מאוד אינטנסיבית עבור חצרות , כניסות ומסדרונות של בנייני ממשלה, כמו גם עבודה עם שיש בתור רצפה סטנדרטית עבור הבתים והבניינים.

כיום, ריצוף רצפות עם אריחי שיש הינה עדיין הבחירה הבולטת בפרט עם התחושה היוקרתית אשר היא מקנה.

ניתן לבצע שימוש באריחי שיש ולהתקינם במסדרונות, חדרי אמבטיה, שבילים ובעוד הרבה מיקומים ברחבי הבית.

השימוש הכי נפוץ באריחי שיש הינו עבור ריצוף רצפה.

שימוש כזה הינו אחת הדרכים הטובות ביותר לייצר מראה אסתטי הגורם לרצפה להראות טבעית אולם עדיין דקורטיבית מאוד.

אריחי שיש נחשבים להיות אחד מהחומרים הטובים ביותר עבור בניית בית חלומות, משרדים או עבור חדר מסוים בכל מבנה שהוא, מאחר וסוג ספציפי זה של אריחים נחשב כבעל עמידות  ובו זמנית בעל משיכה אסתטית.

שימוש זה של אריחי שיש יכול לעזור ביצירת תחושות שונות של אלגנטיות, פשטות ומלכותיות אל החדר.

ברגע בו תשתמשו באריחי שיש עבור ריצוף הרצפה בבית , לא יוותר צורך להוספת אלמנטים אחרים מכיוון שהרצפה לבדה מעלה את הערך האסתטי של הבית כולו.

בנוסף, אריחי שיש הינם מפורסמים בשל הרבגוניות של השימושים השונים אותם ניתן לעשות עבור דגמים, צורות ופסלים העשויים משיש.

השימוש הפונקציונאלי בשיש אינו מוגבל אך ורק עבור ריצוף וחיפוי קירות ורצפות, אלא הוא גם עבור ייצור צורות אחרות כמו כיורי מטבח, משטחי עבודה במטבח,כיורים עבור השירותים וחדרי אמבטיה, שולחנות גן ועוד...

 



תגיות המאמר: שיש


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד גרינברג

מאת: דוד גרינברגעזרה והתנדבות09/06/132323 צפיות
נהוג לומר שהנוער של ימנו חסר ערכם ושכל מה שהוא עושה זה לשבת שעות מול המחשב או הטלויזיה. אז תתפלאו מסתבר שיש גם נוער אחר, מסתבר שבני הנוער צמאים למדריך ולדרך וכשיש מי שמנחה הם מתגייסים יוזמים ותורמים מעצמם - תוכנית סח"י - היא יוזמה התנדבותית עבור בני נוער - שתורמים ועושים למען הקהילה והחברה בישראל

מאת: דוד גרינברגבר ובת מצווה17/03/131586 צפיות
בר המצווה הוא אירוע בלתי נשכח בחיי כולנו. המשפחה כולה נרגשת לקראת האירוע, חודשים רבים חושבים ומתכננים איך להפיק אירוע בר מצווה בלתי נשכח. המאמר שלפניכם יתן לכם את עשרת האטרקציות המובילות לאירועי בר מצווה

מאת: דוד גרינברגבניין ואחזקה - כללי15/09/111595 צפיות
מהי עלות וועד בית, מהי עלות הארנונה עבור שטח הדירה וכדומה. יכול להיות שתגלו שהעלות השוטפת, יחד עם תשלומי משכנתא, הינה גבוהה מידי לטעמכם ותחליטו למצוא דירה בעלויות נמוכות יותר.

מאת: דוד גרינברגפסקי דין29/08/111570 צפיות
לא אחת מבקש מבוטח מקופת החולים שלו לקבל טיפול רפואי מסוים וזו מסרבת. בבואנו לבחון את זכאותו של מטופל לקבלת טיפול רפואי זה או אחר, עלינו לבחון את תכליתו של חוק ביטוח בריאות ממלכתי, ועל מעמדה של קופת החולים לאור תכליות אלו. על כל אלו עמד בית המשפט בע"ע 1091/00 שטרית – קופת חולים מאוחדת (ניתן ביום: 21.09.2000).

מאת: דוד גרינברגפסקי דין29/08/111751 צפיות
מבוטח אשר מבקש לקבל טיפול שאינו כלול בסל הבריאות, מופנה לוועדת החריגים. הפסיקה קבעה כי על ועדת החריגים לקיים דיון לאור כללי הצדק הטבעי של המשפט המנהלי. כיצד הדבר בא לידי ביטוי בפועל? שאלה זו נדונה בע"ע 1091/00 שטרית – קופת חולים מאוחדת (ניתן ביום: 21.09.2000).

מאת: דוד גרינברגשיפוצים04/07/111874 צפיות
הסיבה העיקרית לכך הינה העלויות הנמוכות בהחלט בהשוואה לעלויות של דירות מכל פרויקט נדלן קיים כיום. אומנם אל עלויות אלה יש להוסיף את העלות של השיפוצים ולכך יש לשים לב במיוחד, אבל אם נעבוד בצורה חכמה כך גם נקצור פירות ורווח עבור השבחתו של הנכס למכירה אם נהיה מעוניינים בכך בעתיד.

מאת: דוד גרינברגביטוח רכב30/05/111681 צפיות
למרות הכל יהיו כאלה אשר יעדיפו לגשת אל סוכן הביטוח ה"משפחתי" ולבצע ממנו את הרכישה של מוצר ביטוחי זה , בדיוק כמו כל ביטוח אחר שהם רוכשים דרכו בלב שלם , תוך שיקול של שירות אדיב ומעין תחושה של נאמנות לאורך שנים לאותה חברה.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232662 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223317 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212881 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211352 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211230 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201405 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201135 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica