חפש מאמרים:
שלום אורח
30.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קריטריונים לבחירת אמבטיה

מאת: דוד גרינברגקניות 21/07/2010812 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כיום, עם כל מיני סוגים שונים ועיצובים של אמבטיות, מציאת אחת אשר תהיה מושלמת עבורינו יכול להיות דבר מבלבל.

זה לא רק עניין של בחירת הצבע הנכון שישתלב עם יתר חדר האמבטיה, או להבטיח כי הסטייל הוא מתאים, אלא הרבה יותר מאלה.

על מנת לוודא כי אתם רוכשים את האמבטיה אשר מתאימה לכן באמת , הנה כמה דברים אותם תצטרכו לקחת בחשבון כאשר אתם בוחנים אמבטיות –

פונקציונאליות – טרם רכישת אמבטיה, רצוי כי תהיו ברורים לגבי הדרישות שלכם.

אל תקנו אמבטיה מסוג יוקרתי רק בגלל זה שהיא נראית נוחה ומזמינה.

שאלו את עצמכם האם תשתמשו בסילוני מים בתדירות סבירה והאם כל זאת מצדיק את ההוצאה על המים והחשמל המתלווים לאמבטיה כזאת ?

בעוד נוחיות הינה דבר חשוב בעת בה אנו בוחרים אמבטיה, רצוי כי תוודאו שאתם מבצעים שימוש בכל המאפיינים שלה.

גודל האמבטיה – אמבטיה בגודל תקין הינה דבר הכרחי.

אתם לא רוצים שהאמבטיה שלכם תהיה קטנה מכדי להכיל אתכם וכן אינכם רוצים שהיא תהיה גדולה מידי עד כי יהיה בזבוז מיותר של מים.

בעוד אתם בוחנים את הגודל המתאים של האמבטיה, רצוי כי תיקחו בחשבון אם אתם מעוניינים שהיא תהיה עבור אדם אחד או עבור שני אנשים.

אם אתם רוצים לשבת בנוחיות באמבטיה עם פרטנר , אז רצוי כי תפנקו עצמכם באמבטיה לשני אנשים., אולם,אם הזמן באמבטיה הוא בדרך כלל אישי, רצוי כי תבחרו באמבטיה המתאימה לאדם אחד.

צבע וסטייל – בזמן שדבר זה אינו חשוב עבור הפונקציונאליות של האמבטיה,צבע וסטייל נכונים של אמבטיה יגרמו לכל סוג של חדרי אמבטיה להראות הרבה יותר מזמינים.

אמבטיות הינן זמינות בצבעים סטנדרטיים של קרם ולבן, אבל אתם יכולים להשיג גם צבעים אחרים כמו כחול, חום,ירוק וורוד כך שתהיה התאמה לדקורציה בחדר.

הצורות של האמבטיות כוללות את המלבן המסורתי וכן צרות כמו אליפסה, עיגול, פינתי ועוד...

חומר האמבטיה – החומר ממנו עשויה האמבטיה הינו קריטריון חשוב גם כן כאשר רוצים לבחור אחת טובה.

אמבטיות באות בחומרים כמו אקריליק, פורצלן, פיברגלס, שיש ועץ.

בעוד אמבטיה העשויה פיברגלס תוזיל עלויות, היא תהיה פחות עמידה מאשר אמבטיה העשויה אקריליק או פורצלן.

אמבטיות העשויות שיש או עץ יכולות להראות מאוד אטרקטיביות אך הן בעלות תחזוקה גבוהה ולא יחזיקו מעמד לאורך זמן.

מכאן, הבחירה שלכם עבור חומר ממנו תהיה עשויה האמבטיה תלויה בתקציב, רמת השימוש, קלות התחזוקה והעמידות.

 



תגיות המאמר: אמבטיות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד גרינברג

מאת: דוד גרינברגעזרה והתנדבות09/06/132322 צפיות
נהוג לומר שהנוער של ימנו חסר ערכם ושכל מה שהוא עושה זה לשבת שעות מול המחשב או הטלויזיה. אז תתפלאו מסתבר שיש גם נוער אחר, מסתבר שבני הנוער צמאים למדריך ולדרך וכשיש מי שמנחה הם מתגייסים יוזמים ותורמים מעצמם - תוכנית סח"י - היא יוזמה התנדבותית עבור בני נוער - שתורמים ועושים למען הקהילה והחברה בישראל

מאת: דוד גרינברגבר ובת מצווה17/03/131586 צפיות
בר המצווה הוא אירוע בלתי נשכח בחיי כולנו. המשפחה כולה נרגשת לקראת האירוע, חודשים רבים חושבים ומתכננים איך להפיק אירוע בר מצווה בלתי נשכח. המאמר שלפניכם יתן לכם את עשרת האטרקציות המובילות לאירועי בר מצווה

מאת: דוד גרינברגבניין ואחזקה - כללי15/09/111594 צפיות
מהי עלות וועד בית, מהי עלות הארנונה עבור שטח הדירה וכדומה. יכול להיות שתגלו שהעלות השוטפת, יחד עם תשלומי משכנתא, הינה גבוהה מידי לטעמכם ותחליטו למצוא דירה בעלויות נמוכות יותר.

מאת: דוד גרינברגפסקי דין29/08/111570 צפיות
לא אחת מבקש מבוטח מקופת החולים שלו לקבל טיפול רפואי מסוים וזו מסרבת. בבואנו לבחון את זכאותו של מטופל לקבלת טיפול רפואי זה או אחר, עלינו לבחון את תכליתו של חוק ביטוח בריאות ממלכתי, ועל מעמדה של קופת החולים לאור תכליות אלו. על כל אלו עמד בית המשפט בע"ע 1091/00 שטרית – קופת חולים מאוחדת (ניתן ביום: 21.09.2000).

מאת: דוד גרינברגפסקי דין29/08/111749 צפיות
מבוטח אשר מבקש לקבל טיפול שאינו כלול בסל הבריאות, מופנה לוועדת החריגים. הפסיקה קבעה כי על ועדת החריגים לקיים דיון לאור כללי הצדק הטבעי של המשפט המנהלי. כיצד הדבר בא לידי ביטוי בפועל? שאלה זו נדונה בע"ע 1091/00 שטרית – קופת חולים מאוחדת (ניתן ביום: 21.09.2000).

מאת: דוד גרינברגשיפוצים04/07/111873 צפיות
הסיבה העיקרית לכך הינה העלויות הנמוכות בהחלט בהשוואה לעלויות של דירות מכל פרויקט נדלן קיים כיום. אומנם אל עלויות אלה יש להוסיף את העלות של השיפוצים ולכך יש לשים לב במיוחד, אבל אם נעבוד בצורה חכמה כך גם נקצור פירות ורווח עבור השבחתו של הנכס למכירה אם נהיה מעוניינים בכך בעתיד.

מאת: דוד גרינברגביטוח רכב30/05/111680 צפיות
למרות הכל יהיו כאלה אשר יעדיפו לגשת אל סוכן הביטוח ה"משפחתי" ולבצע ממנו את הרכישה של מוצר ביטוחי זה , בדיוק כמו כל ביטוח אחר שהם רוכשים דרכו בלב שלם , תוך שיקול של שירות אדיב ומעין תחושה של נאמנות לאורך שנים לאותה חברה.

מאמרים נוספים בנושא קניות

מאת: עידן שלומןקניות 25/07/213744 צפיות
תושבי המדינה נהנים לאחרונה משפע של אפשרויות חדשות לרכישת מתנות מיוחדות. הטכנולוגיה החדשה של עולם הצילום הגיעה בסערה לישראל ומאפשרת פיתוח תמונות והדפסה שלהן כמעט על גבי כל מוצר שתעלו בראשכם. על כך במאמר שלפניכם.

מאת: קניות 23/01/205199 צפיות
פרחים משדרגים כל אירוע והופכים אותו למשמח וחגיגי במיוחד. זר פרחים הנישא בגאון על ידי הכלה ביום החתונה, פרחים ליום הולדת שמעלים חיוך על הפנים מהרגע שהדלת נפתחה וסידורי פרחים מעוצבים שמעניקים לכל שולחן את המראה המהודר והמרשים.

מאת: עידן צורקניות 08/07/186821 צפיות
מה זה GCX DHL EMS וכל שאר השמות המוזרים האלה ומה ההבדלים בינהם. אפשרות לעקוב אחרי חבילה היא אפשרות מדהימה, כי בקניות באינטרנט החל מזמן ההזמנה עד זמן קבלת המוצר ביד הוא ארוך, וסבלנות לא תמיד יש.

מאת: SEOMANקניות 18/05/173166 צפיות
מתנת יום הולדת לבת הזוג - גברים - אלו הן המתנות שאנחנו כל כך רוצות לקבל ליום ההולדת שלנו. המדריך המלא לרכישת מתנת יום הולדת לבת זוגתך.

מאת: SEOMANקניות 15/05/172924 צפיות
איזה מתנה הכי כדאי לקנות לאמהות בימי ההולדת? גם במידה ואין לכם את התקציב הנדרש בשביל לפנק אותה על כל מה שהיא עושה עבורכם במהלך השנה, ריכזנו עבורכם מספר מתנות אופציונליות שיכולות "לעשות את העבודה".

מאת: דודיתקניות 19/09/161594 צפיות
כאשר מזמינים משלוח פרחים של זר פרחים סגול, חשוב להבין מה הסמליות והמשמעות של פרחים סגולים ואיזה פרחים מתאימים להכנת זר פרחים בצבע זה.

מאת: דודיתקניות 19/09/161710 צפיות
פרחים הנם צמחים חיים שדורשים טיפול מקצועי מרגע חיתוכם ועד להכנסתם לאגרטל של הלקוח. לעיתים בתנאי מזג אויר קיצונים מתהווים אתגרים וקשיים מיוחדים באספקה תקינה של משלוחי פרחים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica