חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבנות פרסום נכון באמצעות פליירים?

מאת: אירה ס.טיפים שיווקיים25/07/20102251 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פרסום בפליירים ידוע כתחום בעייתי כיוון שרובם נזרקים לפח עוד לפני שמקבלי הפליירים קראו מה יש לכם להציע. אז למה להדפיס פליירים? פרסום בפליירים הוא זול, פשוט וקולע בדיוק לאזור הגאוגרפי בו תרצו להתפרסם.

ביכולתכם לשפר משמעותית את אחוזי הפניות אליכם מפרסום בפליירים, ולשם כך עליכם להקפיד על ביצוע נכון של מסע הפרסום או לפנות לאחד מאותם בתי דפוס המבינים את העבודה לעומק:

א. אל תחסכו בעיצוב הגרפי. בעלי עסקים רבים, לרוב עסקים קטנים המעוניינים לצמצם למקסימום את עלויות הפרסום, בונים בעצמם את עיצוב הפלייר ולרוב עושים זאת באופן לא מקצועי, תוך שימוש בתמונות ובפונטים לא איכותיים (שהרבה פעמים הורדו מהאינטרנט באופן לא חוקי שפוגע בזכויות היוצרים של יוצר התמונה/הפונט), נעשו בתוכנות לא מקצועיות לגרפיקה (ולא, וורד או פאוור פוינט הן לא תוכנות לעיצוב גרפי מקצועי) והתוצאה הסופית נראית בהתאם - פשוט לא מקצועית. פליירים שנראית לא מקצועיים מרמזים על עסק לא מקצועי ורוב הסיכויים שיגיעו לפח האשפה. לכן, חשוב מאוד להשקיע בעיצוב פליירים שיתבצע ע"י מעצב גרפי מקצועי. תפקידו לודא שהפליירים שלכם יעוררו עניין, יפנו אל קהל היעד ויעבירו את המסר שהנכם מעוניינים לשדר. פליירים מקצועיים משדרים תחושה שעומד מאחוריהן עסק מקצועי ורציני. עיצוב פלייר נכון יגרום למקבל הפלייר להתעניין בו ולהמשיך לקרוא במקום להשליכו לפח. עיצוב גרפי מקצועי מורכב מאלמנטים רבים - שימוש בתמונות איכותיות ובפונטים מיוחדים אשר נקנו באופן חוקי ומתאימים לאיכות הדפסה, שימוש באלמנטים גרפיים שונים - רקעים, צורות, אפקטים ועוד, בנייה נכונה של התוכן (מה כדאי להבליט? כיצד לעורר עניין?) וכל זאת תוך חשיבה על הזהות העסקית, שימוש בלוגו ובצבעים הקיימים של העסק על מנת להחדירם למודעות הציבור.

אם החלטתם להשקיע בהדפסת פליירים, חשוב לדעת שהשקעה בעיצוב פלייר מקצועי תניב תוצאות טובות יותר ותחזיר את ההשקעה. בנוסף, אם תעצבו פליירים בסטודיו מקצועי לגרפיקה תוכלו לדרוש את הקבצים הסופיים באיכות הדפסה על מנת שבפעם הבאה שתרצו להדפיס פליירים - העיצוב כבר יהיה קיים ולא תצטרכו להשקיע פעם נוספת בעיצוב הפליירים.

ב. תחשבו טוב על תוכן הכיתוב. מהו המסר העיקרי שתרצו להעביר ללקוח? מהו השירות / המוצר האטרקטיבי ביותר שהנכם מציעים ומעוניינים להדגיש? תוכן שמתפזר ליותר מדיי נושאים עלול לבלבל וליאש את הלקוח. זכרו כי פליירים המחולקים לתיבות דואר אינם דפי תדמית אודות החברה. עדיף לתת הצעה אטרקטיבית ולהדגיש את הייחודיות שלכם מאשר להאריך במילים אודות התחום עצמו. בחרו מה תרצו להדגיש ולהבליט (כותרת/טקסט גדול שיפנה אל הקהל) ומה יהיה כתוב בקטן, והעבירו הוראות אלו למעצב הגרפי. אין לכם כשרון כתיבה? לא בטוחים איך כדאי להציג את עצמכם באופן שיווקי? השתמשו בשרותי קופירייטינג מקצועיים.

ג. הציעו מבצע מיוחד או הנחה אטרקטיבית למציגי הפליירים בעת הפנייה אליכם. תוכלו אפילו לבקש מהמעצב הגרפי ליצור אזור בפלייר שישמש כקופון גזירה, זה ידרבן את הלקוח לשמור את הפלייר ולא לזרוק אותו, הרי בצורה זו הפליירים שלכם שווים כסף ולא סתם דפים פרסומיים. אל תשכחו לציין על גבי הקופון את פרטי יצירת הקשר עמכם - למקרה שהקופון יגזר והפלייר עצמו לא ישמר. כמו כן מומלץ להוסיף שורה קטנה שמבטלת כפל מבצעים ומסירה מכם אחריות לעמוד בצבע עד אין קץ ("המבצע בתוקף עד..").

ד. השקיעו בחלוקת פליירים אמינה. אם הפליירים שלכם יחולקו יחד עם עוד עשרה פליירים אחרים - רוב הסיכויים שכל ערמת הפליירים הזו תגיע לפח. יש לבחור היטב את חברת החלוקה הנכונה שתאפשר לכם לבחור במדוייק את האזורים והרחובות בהם יחולקו הפליירים שלכם. חברות חלוקה אשר מציעות חלוקת פליירים בעלות זולה מאוד לעומת המתחרים עלולות לחלק כמה פליירים בבת אחת, או גרוע מכך, חלק מהפליירים שלכם פשוט יזרקו לפח עוד בטרם חלוקתם ובכך יגרם לכם נזק רב. בחרו בחברת חלוקה אמינה, שתודיע לכם מתי החלוקה הסתיימה (כך גם תוכלו לבדוק זאת בעצמכם). ישנם בעלי עסקים קטנים שיש ברשותם זמן ויכולים לחלק בעצמם, במקרה הזה אין בכך פסול.

יש לכם שאלות? מעוניינים בייעוץ מקצועי? פנו לחברת ניו ויז'יון מדיה העוסקת בתחומי פרסום שונים, וביניהם גם הדפסת פליירים, עיצוב פליירים וחלוקת פליירים, ונותנת שירות מקצועי, אדיב ואמין.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נכתב ע"י אירה, ניו ויז'יון מדיה - דפוס, עיצוב גרפי ופרסום www.nvm.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אירה ס.

מאת: אירה ס.צילום אירועים05/04/111413 צפיות
כל חברה שמתחתנת זו סיבה למסיבה. אמנם ההוצאות על המתנות אינן מעטות אך הרי לכן סיבה מעולה למסיבת בנות מטורפת לפני החתונה - מסיבת הרווקות. רבות דובר על מסיבת הרווקות, על מתנות, סדנאות, משחקים ואפילו חשפנים.

מאת: אירה ס.פרסום באינטרנט05/04/111241 צפיות
חנות אינטרנטית וקידום באינטרנט- מה זה בכלל חנות וירטואלית, מה היא צריכה לעזור לנו ומה העזרה שלה בשביל העסק שלך. כל אלה והרבה דברים מעבר לכך, אני מתכוון לפרט בסיכום היום. הדבר החשוב שצריך להבין הוא שחנות וירטואלית חייבת להכיל פקטורים אחרים מתחום אחר כדי להצליח

מאת: אירה ס.ביקורות מוצרים03/04/111250 צפיות
אחד הגורמים המהותיים ביותר שאנו כמנהלי חברות מפעם לפעם נוטים לשכוח זה העובדה שכרטיסי ביקור זה יכולים להיות מאוד דבר מה של מראה ולא רק עניין של חסות. אנחנו עובדים עם כרטיסי ביקור כאשר אנחנו בפגישה עם לקוח פוטנציאלי וחושבים שזה הדבר שידחוף אותו לו להתקשר אלי כשיצתרך, אך לצערי זה לא פועל ככה עם כרטיסי ביקור, הדבר המשעשע הוא שאנו נוטים לרוב לא להבין איך עובד שיווק באמצעות כרטיסי ביקור.

מאת: אירה ס.ביקורות מוצרים02/04/111422 צפיות
כשמדובר בניקוי מסוג ניקוי ספות אסור לכם בשום פנים ואופן להתפשר ומומלץ לשכור חברה אשר מתמחה בניקוי ספות. חברה מקצועית באמת תבדוק קודם כל את מערכת הישיבה, תעניק לכם הסבר מקיף על אופן הטיפול ואופן העבודה ובסופו של דבר תעניק לכם תוצאות מצוינות שיגרמו לספות שלכם להראות כחדשות.

מאת: אירה ס.קניות 02/04/111332 צפיות
מקרנים משמשים אותנו בחיינו למגוון שימושים, לצורך הקרנת שקופיות במוסדות חינוך שונים, להקרנת משחקי כדורגל על גבי מסך ענק במסעדות או פאבים או אפילו לצורך ישיבות הנהלה וכנסים של חברות שונות. מקרנים מאפשרים לנו להשתמש בטכנולוגיה פשוטה בכדי להקרין שקופיות על ידי תאורה מיוחדת ועבודת מראות זהירות שעל גבי המקרן.

מאת: אירה ס.אבטחת הבית29/03/111277 צפיות
אינסטלאטור הוא בעל מקצוע העוסק בצרות השייכות לצינורות המים או למערכות הביוב. האינסטלאטור מטפל בהרבה מישורים, עיסוק בבעיות נמצאות וגם בהרכבת צנרות חדשות. היום בשביל להשיג תפקיד אינסטלאטור, הכרחי ללמוד בקורסים מתאימים ולקבל אישור השכלה. תפקיד השרברב השתפר מאוד ברבות השנים , ובעידן המודרני צריך להצטייד במכשור אלקטרוני, מודרני וחדשני.

מאת: אירה ס.התמכרויות28/03/119329 צפיות
חרדה היא הפרעה העלולה להשפיע על חיי היומיום בצורה קלה או משמעותית, כזו המהווה פגיעה של ממש בתפקוד ובאיכות החיים. טיפול בחרדה יכול להיות נפשי, תרופתי או משולב. רוב האנשים הנעזרים בטיפול בחרדה חשים בשיפור של ממש ומציינים כי הטיפול עוזר להם לשלוט בחרדה.

מאמרים נוספים בנושא טיפים שיווקיים

מאת: צח סחרטיפים שיווקיים29/07/192944 צפיות
היום אני רוצה לספר לכם על שירות שכולנו כבר נחשפנו אליו, אבל הדהים אותי בגלל רמת ההיענות וההנעה לפעולה (אני מניח שזה מה שחשוב לנו בסופו של דבר), השירות הוא שיווק באמצעות SMS! כן, קראתם נכון, לשיווק באמצעות SMS יתרונות רבים, הראשון שבהם – המהירות. למעשה, כשאנו שולחים ללקוחות שלנו מידע, חשוב לנו שהם יקבלו אותו בהקדם, שהם יקראו אותו והכי חשוב, שהמידע שלנו יניע אותם לפעולה!

מאת: Daniel.Bטיפים שיווקיים28/09/175554 צפיות
הפקת סרט תדמית מתבצעת כחלק מאסטרטגיה שיווקית או ניהולית של חברות ועסקים, שבשלב מסוים רוצים להציג את ערכי החברה בסרטון תדמית מופק היטב. קיים מגוון גדול של סוגי סרטונים, ביניהם סרטון תדמית לעסק, סרט שיווקי, סרטי הדרכה, סרטי תדמית לתערוכות ועוד.

מאת: הדסהטיפים שיווקיים27/08/176081 צפיות
לאחרונה אנו זוכים להיות נוכחים למצב בו הטכנולוגיה מתפשטת ברחבי העולם ותופסת מקום נכבד בחיי היום יום שלנו. בעזרת אינטרנט ניתן להגיע לכל אינפורמציה אפשרית ולקבל מידע על כל דבר בעולם בזמן המינימלי ביותר. עסקים רבים רואים בכך הזדמנות מעולה לקדם ולשווק את השירותים שלהם. ישנם אופציות רבות ומגוונות לקידום באינטרנט ובמנוע החיפוש גוגל בפרט אך במאמר זה נתמקד בשיטות קידום הכי פופולריות שיש כרגע בשוק והן: קידום אורגני ( SEO ) וקידום ממומן ( PPC ).

מאת: ישראל רף טיפים שיווקיים01/08/176266 צפיות
אילו מתנות לראש השנה כדאי לקנות לעובדים והלקוחות? בחירת המתנות היא לא דבר קל, תנו לנו לעזור לכם – מה דעתכם על עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציצים, מדובר במתנה יוצאת דופן שתלווה את העובדים והלקוחות לאורך השנה, תיכנס לתודעה שלהם ביומיום, עם חוויה ירוקה וצומחת בעציץ עם הרבה ערך ורגש.

איך לא לרצות למכור, איזון רגשי בתהליך מכירה, פחד מכישלון בתהליך מכירה, איך לרצות למכור, מוטיבציה לאיש מכירות, מפחד לא למכור, פסיכותרפיה הוליסטית, מטפל התנהגותי קוגניטיבי: וכאן יתבאר, מהו האיזון הרגשי, שאותו צריך איש מכירות בתהליך של מכירה? ומהן שתי המחשבות המנוגדות שסותרות אחת את השנייה, שאיש המכירות צריך לחשוב את שתי המחשבות האלו בו זמנית, באיזון מסוים, כדי להצליח בתהליך המכירה? ומי שיתבונן בעניין יראה, כי בתהליך מכירה יש שתי מחשבות מנוגדות וסותרות אחת את השנייה. שכל אחת מהן ...

מאת: מאה הימיםטיפים שיווקיים09/03/152468 צפיות
בניית אסטרטגיה שיווקית היא תכנון של גישה שיווקית ארוכת טווח, שנועדה להשיג את המטרות השיווקיות של העסק. חלק חשוב של בניית אסטרטגיה שיווקית יעילה הוא איסוף מידע. יש לאסוף מידע על העסק, דרכי השיווק שלו, יתרונותיו וחסרונותיו, על הלקוחות, על המתחרים, ועל תדמית המותג. עם מידע זה ניתן להתחיל בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה, שאינה מפזרת משאבים מיותרים, ומכוונת את ההשקעה לאפיקים נושאי פרי. השלב הבא של בניית אסטרטגיה שיווקית חכמה הוא תכנון מפורט של הכלים השיווקיים הנכונים לעסק ויישומם בפועל

שאלה: כיצד ניתן להבטיח את האימפקט הגבוה ביותר על השקעה עבור מאמצי קידום המכירות שלי? תשובה: אסטרטגיית קידום מכירות מורכבת מפיתוח ושילוב ייחודי של חמישה מרכיבים עיקריים:  פרסום.  יחסי ציבור.  קידום מכירות.  שיווק ישיר.  מכירה אישית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica