חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד לעצב בית צמוד קרקע?

עברתם אל בית חדש. ריהטתם אותו במבחר רהיטים דקורטיביים, רק יש עוד שני דברים חשובים  שככל הנראה השמטתם מהרשימה: ייתכן ולא חשבתם כי תרצו להקים גדרות מסביב לבית, אך במהרה תגלו כי בניית גדרות סביב הבית יכולה להיות רעיון לא רע בכלל וכמו כן ייתכן ולא חשבתם על התקנת סורגים על חלונות הבית. גדרות וגם סורגים הם אמצעים היכולים למגן את ביתנו בצורה טובה יותר אך גם אלמנטים מתחום העיצוב שרק מוסיפים למראה הכללי של הבית.

סורגים וגדרות - חוצץ בינינו ובין העולם

המקטרגים יגידו בוודאי כי סורגים וכמו כן גדרות מטרתם לייצר חיץ לא בריא בין הבית שלנו לבין יתר העולם, קרי הרחוב או השכונה בה אנו גרים. מדוע לא בריא? כיוון שהקמת גדרות או סורגים יוצרת הפרדה בינינו לבין שכנינו, הפרדה שגורמת לנו לא להכיר את שכנינו ולא להיות מודעים לקיומם.

שני אלו רק מוסיפים לאלמנט הניכור הקיים בשכונות מודרניות של המאה העשרים ואחת.

יחד עם כל השלילי שבעניין, חשוב להתמקד בפן החיובי של התקנת סורגים או הקמת גדרות מסביב לבית, ולבחון  כיצד הם משרתים מטרה בטיחותית.

גדרות וסורגים כאמצעי מיגון

פורצים אינם ממהרים לפרוץ לבית אשר מסביבו גדרות. זוהי עובדה ידועה. מרבית מקרי הפריצות בשנים האחרונות התרחשו בבתים אשר בהם לא הותקנו סורגים או שסביב חצרם לא היו גדרות. גם זו עובדה מוכרת.

חישבו על כך שיש לכם בית צמוד קרקע. מרבית שעות היום אתם עובדים ואינכם נמצאים בבית עד לשעות הערב המוקדמות או המאוחרות. אינכם מעוניינים שכל אדם יוכל להיכנס אל תחום ביתכם כאשר אינכם נמצאים בתוכו ואינכם יכולים לשלוט על הכניסה.

גדרות הן אופציה מעולה למי שמעוניין להגן על סביבת החצר והבית. כיום יש מגוון רחב יחסית של גדרות דקורטיביים שנותנים מראה מעוצב ושונה לחצר הבית. גדר יכולה להיות גבוהה כדי להסתיר את חזית הבית ויכולה להיות נמוכה במעט כדי לשוות מראה נאה יותר לחצר הבית. הכל לפי שיקול דעתו של המעצב או הדיירים.

אולם, יחד עם התפיסה העיצובית הלוקחת חלק הולך וגדל בתחום מיגון הבית, חשוב גם לבחון היבטי מיגון שהם לא פחות חשובים. כמו גדרות המקימות חיץ בין העולם שבחוץ לדלת אמותינו, כך גם סורגים מהווים חוצץ חשוב ומניעה של פריצות.

סורגים בבית צמוד קרקע הם מצרך חשוב, לא כאלמנט הגנתי מפני נפילה של ילדים מהחלונות, אלא יותר כאקט מיגוני מפני פורצים פוטנציאלים.

כיצד לבחור סורגים וגדרות לבית צמוד קרקע?

במחשבה על הוספת סורגים או גדרות לבית צמוד קרקע יש לקחת בחשבון מספר פרמטרים. ראשית, חשוב להתמקד בצורך הבטיחותי וההגנתי יותר מאשר העיצוב.

גדרות יכולים להגיע במגוון צורות וגדלים, אך אם אינם משמשים להגנה או שאינם מספקים את המיגון הדרוש, הם שווים כקליפת השום. יחד עם זאת, גדרות יכולים לשמש לביטחון אך לכער את העיצוב הכללי של הבית. בתחום של סורגים רבים טועים וחושבים כי רק היבט ההגנה מפני פורצים הוא הרלוונטי, כאשר למעשה ניתן לשלב בין השניים.

כאשר מוצאים את "דרך המלך" בין יופי להשגת המטרה המיגונית מקבלים גדרות או סורגים שמשרתים אותנו נאמנה וגם יפים לעין.

 



תגיות המאמר: גדרות, סורגים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רעות בן דור

מאת: רעות בן דורתכשיטים13/12/101480 צפיות
עיצוב בדים ובגדים שונים באמצעות אבני סברובסקי

מאת: רעות בן דורעסקים - כללי13/12/101346 צפיות
כיצד שומרים על ניקיון בבית דירות?

מאת: רעות בן דוריופי וטיפוח - כללי13/12/101281 צפיות
על תהליך בניית ציפורניים על ידי קוסמטיקאית מקצועית

מאת: רעות בן דורבניין ואחזקה - כללי13/12/101713 צפיות
בטון מוחלק הוא שיטה של ריצוף שהולכת ותופסת תאוצה בשנים האחרונות.

מאת: רעות בן דורחוק ומשפט - כללי06/12/101312 צפיות
העובדות המעניינות והפרטים החשובים על תמא 38

מאת: רעות בן דורבניין ואחזקה - כללי06/12/101703 צפיות
החורף היא העונה החמה של טכנאי דודי שמש. מדוע וכיצד ניתן להיערך בהתאם?

מאת: רעות בן דורקוסמטיקה05/12/101379 צפיות
קוסמטיקאית טובה קשה למצוא, ומה לגבי קוסמטיקאית טובה בתל אביב?

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222785 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223092 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211367 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211325 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211584 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211559 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211745 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica