חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רולקס המותג מספר אחד לשעוני יד משוויץ

מאת: מישל ארנסטתכשיטים26/07/20107639 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שעון רולקס

המותג מספר אחד לשעוני יד משוויץ

תחילתה של יצרנית השעונים רולקס היא בשנת 1905 אדם בשם הנס וילספורד שהיה שען במקצועו הקים את החברה, לאחר חמש שנים של הרצת החברה וניסיונות למצוא משהו חדש בשנת 1910הגיח לעולם בפעם הראשונה שעון יד קטן, בתקופה ההיא זה היה בגדר פלא עולמי, שהרי עד לתחילת הפצתו של שעון היד השתמשו רוב בעלי הממון בשעוני כיס הקשורים בשרשרת וסיכה לדש הבגד הפנימי, כמובן של החליפה או לחזייה כפי שנקרא אז הווסט שלובשים מתחת לחליפה.

פשוטי העם יצאו לכיכר העיר כדי לדעת מה השעה בשעון על מגדל השעון העירוני.

חברת השעונים רולקס המשיכה לחשוב ולפתח סוגי שעונים רבים

והצליחה יפה מאוד להתחרות בשאר החברות המתחרות לה

ואף ניצבה בשורה אחת עם כל המותגים המצליחים של שנות העשרים, מדובר בשנים שלאחר 1910 ועד שנת 1931. עד שנה זו היו חייבים למתוח את הקפיצים של כל שעוני העולם על מנת ששעונם ימשיך לעבוד ולהציג את השעה המדויקת, בשנת 1931 חברת רולקס יצאה לעולם עם החידוש המשמעותי ביותר עד כה:

הם הכניסו את עיקרון המטוטלת של שעון הקיר לתוך שעון היד, כך שטלטול היד במהלך היום מתח את הקפיץ, ושיחררו את העולם מלהיזכר פעם ביום למתוח את הקפיץ. בעקיפין הכריחו אותך לענוד את השעון שלהם 24 שעות ביממה, וגם תוך כדי שינה השעון היה מתמלא. לאחר ההמצאה הגרנדיוזית הזו, חברת רולקס החלה לקבל בקשות של כל מיני סקטורים בציבור לפיתוח שעונים בניהם: שעוני צלילה עמידים לעומקי מים הזויים, שעונים לנכים, לקוסמונאוטים,סטופרים לספורט, שעוני יד מעוררים ועוד.

מודדי הזמן של חברת רולקס הפכו לשם דבר בעולם והפכו לחלק בלתי נפרד מארועים פומביים רבים בניהם: מרוצי מכוניות,משחקי פולו,מרוצי סוסים,טורנירים בווימבלדון,שעון יד למטפסי הרים,שעוני צלילה העומדים בלחצי מעמקים של 300 מטר.

רולקס מיצרת יותר מאלפיים שעונים ביום, רווחים משוערים של שלושה מיליארד דולר בשנה, בעולם העסקים העולמי נחשב מותג הרולקס למותג במקום הראשון מבין יצרני השעונים.

שעון הרולקס הוא אחד מהשעונים היחידים שבדיקתו לפני יציאה למכירה עורכת שלושה חודשים.

אחד משעוני הרולקס היקרים ביותר בעולם היה שעונו של אחד מקיסרי וויטנאם, השעון נמכר במכירה פומבית ביותר ממאתיים אלף דולר, מארגני המכירה ביקשו מרולקס רשות לדרוש את המחיר הזה, השעון יוצר בשנת 1952 ושמו המקורי היה הצדפה הנצחית.

בישראל יש שעוני רולקס והם מהזולים בעולם ומחירם הוא רק 20 אלף שקל, ממש בזול,אבל אל פחד יש תקווה לענוד על היד רולקס אמיתי קונים מהחברה רולקס יד שנייה, שעון אמיתי עם אחריות במחיר טוב, הדבר מקובל בעולם כמו החלפת רכב טרייד אין, תן רולקס ישן קנה רולקס צעיר מיד שנייה.

מחירים לדוגמא יד שניה:

דגם השעון דייטונה מהידועים בעולם, קיבל את שמו ממסלול מרוצים, מחיר לחדש 46,000 ₪ בלבד.

רולקס אייר קינג יד שנייה: 1650 ₪.

רולקס מסדרת "דייטונה" : 41,000 ₪.

רולקס סבמרינר לוח כחול 20,000 ₪.

שעון רולקס דייטונה סקלטוןאותיות זהב על רקע שחור: 480 דולר.

אקספולרר לוח לבן 4500 דולר.

רולקסyacht master20,500₪.

רולקס GMT 5000 דולר.

רולקס דייטונה לוח זהב 32,000 ₪.

רולקס קוסמוגרף דייטונה 16,000 $.

שעון רולקס אויסטר נדיר מראה יום וחודש 145 אלף דולר.

רולקס דייטונה קוסמוגרפי של השחקן פול ניומן 56 אלף דולר.

שעון רולקס אויסטר רגיל 10,000 ₪, חדש 19,500₪.

ככל שמחירם של שעוני הרולקס עלה וקניית רולקס הפכה לעניינם של עשירים, התפתחו בעולם שווקים חלופיים ובהם סחר שעונים יד שנייה וחיקויים או זיופים ושניהם ביחד.

עקרונות זיהוי השעון הלא אמיתי:

הזכוכית של השעון המקורי עשויה זכוכית מיוחדת הספיר, שרק בשעון אמיתי ישנה.

מחירו של רולקס לפי הדגם אמור להיות גבוה משמעותית, אז אם מוכרים לכם בזול זה חיקוי, ואם החלטתם שאתם קונים ביוקר, אז לכו לסוכנות מורשית.

בשעונים האמיתיים מוטבעים סימני הכתר של רולקס גם על גב השעון עם המספרים שלו וגם על לוח הספרות.

שימו לב לתנועת המחוגים, במקורי תנועת המחוגים אחידה וחלקה וללא עצירות אפילו לעשירית שניה.

גם בתוך השעון לאחר הפתיחה מוטבעים כתרים על הרבה חלקים.

הזיוף העדיף ביותר על הזייפנים הוא שעון האויסטר.

הונו של מייסד החברה הנס וילפרד לא הועבר ליורש פרטי, כל הירושה עברה לניהולו של איש בשם פטריק שהחליט לשתף את קהילת בני האדם ברווחים ולהמשיך בפיתוח אמצעי מדידת הזמן .

בלי צחוק ישנם חוקרים פרטיים רבים המשתמשים בשעוני חיקוי של רולקס על מנת להסתיר בתוכם מצלמה ומיקרופון נסתרים,

זהו שעון ה-wt4 אשר במקום השעה 12 נמצאת העינית של המצלמה.

רולקס מיצרת יותר מאלפיים שעונים ביום, עם רווחים משוערים של שלושה מיליארד דולר בשנה, בעולם העסקים העולמי נחשב מותג הרולקס למותג במקום הראשון מבין יצרניי השעונים.

במדינת ישראל נמצאים סניפים רבים של חברת רולקס העולמית,

סניפי החברה שומרים בקנאות הראויה לשבח על עקרונות המסחר של החברה העולמית, לשעוני רולקס אחריות מורחבת ועובדי החברה

נותנים שרות ויחס אדיב לכל אדם הנכנס לחנות.

אם נתת שעון לתיקון אנה בבואך לקבלו בחזרה הצטייד בתעודת זהות.

 



תגיות המאמר: אופנה, שעון, תכשיטים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתרים עם תמונות

http://www.2uk.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מישל ארנסט

מאת: מישל ארנסטטיולים בחו"ל23/09/111771 צפיות
ברלין היא אחת הערים הגדולות והחשובות באירופה ובגרמניה במיוחד.

מאת: מישל ארנסטתיירות ונופש - כללי19/09/111601 צפיות
גרמניה היא אחת המדינות העשירות ביותר בעולם, מיקומה במרכז אירופה מקנה לה מגוון אפשרויות בכל תחומי החיים. החל מאומנות תרבות, ספורט, סרטים, תיאטרון, ותיירות מיוחדת לכל אחד מהנושאים האלו. עריה הגדולות והיפות של גרמניה מזמינות מיליוני תיירים בשנה, ומאז נפילת החומה בשנת 1990 הביטחון הוא דבר שיגרתי, והחל ביסוסה של גרמניה כמעצמת על בכל התחומים.

מאת: מישל ארנסטמיניות ובריאות מינית15/04/115105 צפיות
בסיומו של יום טיול עם הקבוצה שלי על האי פוקט בתאילנד, אחרי מקלחת מנוחה וארוחת ערב שכללה אוכל רגיל שאנחנו אוכלים בישראל, וזה אומר שניצל וסרטנים מעובדים עם סלט ירקות, שיצאה לי הנשמה כדי לקבל אותו במלון כי בתאילנד אין בלקסיקון סלט ערבי קצוץ דק עם שמיר ופטרוזיליה.

מאת: מישל ארנסטיהדות27/02/112062 צפיות
עד המאה העשרים בתאילנד לא הייתה קיימת אוכלוסיה יהודית למרות שברחבי אסיה התגוררו יהודים משחר ההיסטוריה

מאת: מישל ארנסטטיולים בחו"ל27/02/111999 צפיות
מחוז טראט הוא המחוז הדרומי ביותר בחלק המזרחי של תאילנד, המחוז שוכן על החוף המזרחי ביותר של מפרץ תאילנד, לטראט יש גבול עם קמבודיה, המעבר הוא גבול מסודר וחוקי כמובן עם תשלומים נאים עבור המעבר והחתמת הדרכונים.

מאת: מישל ארנסטספורט ימי 27/02/112277 צפיות
אם חשבתם פעם על חווית הצלילה הרי שלפניכם שיא השיאים של תענוגות הצלילה, מכל קצווי תבל מגיעים לתאילנד לבצע צלילות.

מאת: מישל ארנסטטיולים בחו"ל27/02/112148 צפיות
אני כבר בחרתי לטייל בתאילנד כיעד שלי לטיול ועכשיו אני בשלב של מה שנקרא סיכומים, רשימת הנאות, המלצות למטיילים, סיכום הוצאות, החלטות והיכן להמשיך.

מאמרים נוספים בנושא תכשיטים

מאת: אופירתכשיטים12/04/222674 צפיות
הערכת תכשיטים הוא עולם ומלואו ולכן כדאי להכיר את העולם המרתק הזה לעומק. בהערכה של תכשיטים עתיקים יש כמה אלמנטים שחשוב ללמוד ישר מהבסיס על מנת לעשות זאת באופן מדויק וראוי. לפני הכל, חשוב לקבל מידע מבעלי התכשיטים על עברו של התכשיט. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, כל מידע שתקבלו יכול לסייע לכם בהערכה.

מאת: tiloniתכשיטים27/08/204975 צפיות
מכשירי שקילה שונים נבדלים האחד מהאחר במספר דרכים – מבחינת החפצים הנשקלים, מבחינת הגבלות המשקל, מבחינת נוחות השימוש, מבחינה טכנית ומבחינת אופן שימוש (שימוש בוו שקילה, צג מקצועי או תוספים חשובים אחרים). ברור לכל ילד ששקילת תכשיטים אין דינה כדין שקילת כלי רכב או חומרים כימיים.

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/205047 צפיות
במאמר זה נציג פתרון ניקוי ביתי ע"י השריית צמיד טניס בסבון כלים עדין ובמים חמים במשך 15 דקות תוך כדי שמירה והימנעות מפגיעה ביהלומים

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/204893 צפיות
כיום ניתן למצוא מספר רב של תכשיטים לגברים אבל האם אנחנו יודעים איך לבחור את התכשיט שיתאים לנו. במאמר זה נתמקד בצמידים לגברים וננסה לעקוב אחר מספר פרמטרים אשר יעזרו לנו לבחור את הצמיד הנכון

מאת: תמיר פרלתכשיטים16/12/174168 צפיות
נראה מוזר שמינרל שעשוי מפחמן בלבד הפך לאחד מהתכשיטים המבוקשים ביותר בעולם, כלומר היהלום. אחרי הכל, פחמן נמצא בציוד ובמינרלים הבסיסיים ביותר, כגון הגרפיט בעפרונות שלנו, שכלל אינו נראה יוקרתי.

מאת: webetterתכשיטים14/06/173447 צפיות
אם את מחפשת לוק מנצח והופעה מושלמת בכל עת, המאמר הזה בדיוק בשבילך!

מאת: רוני הכהןתכשיטים21/05/173452 צפיות
איך מנקים זהב ושומרים על המראה הנקי והנוצץ שלו לאורך של תקופה ארוכה? קראו את הדברים המאוד חשובים לשמירה על התכשיטים היקרים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica