חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שעוני רולקס - השעונים שעושים את ההיסטוריה

מאת: מישל ארנסטתכשיטים28/07/20101282 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


שעוני רולקס מייצגים חזון, הרפתקנות וחלוציות. מיצירת שעון היד הראשון, דרך הרדיפה אחר דיוק מושלם ועמידות בתנאים בלתי מתפשרים, תוך פיתוח טכנולוגיות מתקדמות ושימוש בעיצובים חדשניים שהובילו מהפכות בשוק השעונים בכלל ושעוני היוקרה בפרט. כל אלו הפכו את רולקס לסמל לאיכות ויוקרה ברחבי העולם.  רוח היזמות הנמצאת בבסיס מהותה של יצרנית השעונים רולקס, ממשיכה להתפתח ולהתקדם עם הזמן ומעניקה את ההשראה ליצירתם של דגמים חדשים.  תקופת היצירה בסוף שנות ה-60, עם גילוי שעוני הקוורץ,רולקס השתתפה בפיתוחו של מנגנון תנועת הקוורץ השוויצרי הראשון והשיקה ב-1977 את דגם ה-OysterQuartz, אך קבלה החלטה להמשיך ולדבוק בשעונים המכניים בדגמי השעונים אותם מייצרת החברה.  תקופה זו היוותה שיא של יצירה עבור רולקס, שהחלה להוציא לאור סדרת שעוני רולקס מקצוענים כגון ה-SeaDweller ב-1967, ה-Explorer II שראה אור ב-1971, וסדרת שעונים רולקס מקצועיים לצוללנים, המסוגלים לצלוח עומק של עד 1,200 מטרים, העונה לשם SeaDweller-4000, שיצאה ב-1978.

בשנות ה-80 וה-90 המשיכה רולקס להוביל את תחום שעוני היוקרה כאשר השיקה את שעון GMT-Master II ב-1982, וב-1992 את שעון ה-YachtMaster המיועד לחובבי יאכטינג ומירוצי יאכטות.
המילניום החדש של שעוני רולקס עם תחילת האלף החדש, רולקס החזירה לעצמה את השליטה המלאה ביצור הרכיבים החיונים הקיימים בשעונים שלה. באופן זה יכלה החברה להציג את הרמה הטכנולוגית הגבוהה ביותר, ולעודד קיום מחקר עדכני על מנת לשמר את הרוח החדשנית שלה.

בשנים אלו יצאו לאור מספר שעוני רולקס מובילים כגון ה-Cosmograph Daytona משנת 2000, וה- Yacht-Master II ו-Milgauss ב-2007. במקביל החלה רולקס לייצר קולקציות חדשות של שעונים מתוך המותגים האהובים שלה. כך למשל ב-2005 יצאו דגמים חדשים של GMT-Master II וב- 2008 יצאו לאור דגמי שעונים חדשים של Deepsea Dweller, ושל Submariner Date.

שעונים למקצוענים שעוני רולקס מדגם Yacht-Master II הם השעונים הראשונים בעולם הכוללים פונקצית ספירה לאחור הניתנת לתכנות בעלת זכרון מכני, המאפשר לתכנת את השעונים למשך הספירה לאחור של כל רגאטה במירוץ היאכטות. פתרון שענות זה, המאפשר אינטרקציה בין מנגנון התנועה לבין מכסה ומסגרת השעון, הוא שהופך את סדרת שעוני ה-Yacht Master II של רולקס ליצירה פורצת דרך ולשעונים של הדור החדש.
שעוני רולקס נוספים שעשו היסטוריה הם שעוני ה-DeepSea שיצאו ב-2008. עמידותם למים לעומק של עד 3,900 מ', זיכו אותם בתואר הדור החדש של שעוני הצלילה. השעונים בסדרת DeepSea נבנים בהתאם לצרכיהם ודרישותיהם של הצוללנים המקצועיים, והם מהווים אישוש לעליונות של שעוני רולקס בתחום העמידות למים. שעונים אלו, המיוצרים על כל חלקיהם על ידי רולקס, מצוידים במערכת נעילת טבעת (Ringlock), שהינה פטנט ארכיטקטי של רולקס המאפשר לשעון להתנגד ללחץ העצום המופעל עליו במעמקים. רצועת השעון של שעונים אלו מצויידת במערכת הכוללת הרחבה כפולה, המאפשרת להתאים אותו בנוחות מירבית גם מעל לחליפת הצלילה.

 



תגיות המאמר: אופנה, שעון, תכשיטים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתרים עם תמונות

http://www.2uk.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מישל ארנסט

מאת: מישל ארנסטטיולים בחו"ל23/09/111772 צפיות
ברלין היא אחת הערים הגדולות והחשובות באירופה ובגרמניה במיוחד.

מאת: מישל ארנסטתיירות ונופש - כללי19/09/111602 צפיות
גרמניה היא אחת המדינות העשירות ביותר בעולם, מיקומה במרכז אירופה מקנה לה מגוון אפשרויות בכל תחומי החיים. החל מאומנות תרבות, ספורט, סרטים, תיאטרון, ותיירות מיוחדת לכל אחד מהנושאים האלו. עריה הגדולות והיפות של גרמניה מזמינות מיליוני תיירים בשנה, ומאז נפילת החומה בשנת 1990 הביטחון הוא דבר שיגרתי, והחל ביסוסה של גרמניה כמעצמת על בכל התחומים.

מאת: מישל ארנסטמיניות ובריאות מינית15/04/115105 צפיות
בסיומו של יום טיול עם הקבוצה שלי על האי פוקט בתאילנד, אחרי מקלחת מנוחה וארוחת ערב שכללה אוכל רגיל שאנחנו אוכלים בישראל, וזה אומר שניצל וסרטנים מעובדים עם סלט ירקות, שיצאה לי הנשמה כדי לקבל אותו במלון כי בתאילנד אין בלקסיקון סלט ערבי קצוץ דק עם שמיר ופטרוזיליה.

מאת: מישל ארנסטיהדות27/02/112062 צפיות
עד המאה העשרים בתאילנד לא הייתה קיימת אוכלוסיה יהודית למרות שברחבי אסיה התגוררו יהודים משחר ההיסטוריה

מאת: מישל ארנסטטיולים בחו"ל27/02/112000 צפיות
מחוז טראט הוא המחוז הדרומי ביותר בחלק המזרחי של תאילנד, המחוז שוכן על החוף המזרחי ביותר של מפרץ תאילנד, לטראט יש גבול עם קמבודיה, המעבר הוא גבול מסודר וחוקי כמובן עם תשלומים נאים עבור המעבר והחתמת הדרכונים.

מאת: מישל ארנסטספורט ימי 27/02/112277 צפיות
אם חשבתם פעם על חווית הצלילה הרי שלפניכם שיא השיאים של תענוגות הצלילה, מכל קצווי תבל מגיעים לתאילנד לבצע צלילות.

מאת: מישל ארנסטטיולים בחו"ל27/02/112148 צפיות
אני כבר בחרתי לטייל בתאילנד כיעד שלי לטיול ועכשיו אני בשלב של מה שנקרא סיכומים, רשימת הנאות, המלצות למטיילים, סיכום הוצאות, החלטות והיכן להמשיך.

מאמרים נוספים בנושא תכשיטים

מאת: אופירתכשיטים12/04/222678 צפיות
הערכת תכשיטים הוא עולם ומלואו ולכן כדאי להכיר את העולם המרתק הזה לעומק. בהערכה של תכשיטים עתיקים יש כמה אלמנטים שחשוב ללמוד ישר מהבסיס על מנת לעשות זאת באופן מדויק וראוי. לפני הכל, חשוב לקבל מידע מבעלי התכשיטים על עברו של התכשיט. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, כל מידע שתקבלו יכול לסייע לכם בהערכה.

מאת: tiloniתכשיטים27/08/204980 צפיות
מכשירי שקילה שונים נבדלים האחד מהאחר במספר דרכים – מבחינת החפצים הנשקלים, מבחינת הגבלות המשקל, מבחינת נוחות השימוש, מבחינה טכנית ומבחינת אופן שימוש (שימוש בוו שקילה, צג מקצועי או תוספים חשובים אחרים). ברור לכל ילד ששקילת תכשיטים אין דינה כדין שקילת כלי רכב או חומרים כימיים.

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/205053 צפיות
במאמר זה נציג פתרון ניקוי ביתי ע"י השריית צמיד טניס בסבון כלים עדין ובמים חמים במשך 15 דקות תוך כדי שמירה והימנעות מפגיעה ביהלומים

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/204899 צפיות
כיום ניתן למצוא מספר רב של תכשיטים לגברים אבל האם אנחנו יודעים איך לבחור את התכשיט שיתאים לנו. במאמר זה נתמקד בצמידים לגברים וננסה לעקוב אחר מספר פרמטרים אשר יעזרו לנו לבחור את הצמיד הנכון

מאת: תמיר פרלתכשיטים16/12/174168 צפיות
נראה מוזר שמינרל שעשוי מפחמן בלבד הפך לאחד מהתכשיטים המבוקשים ביותר בעולם, כלומר היהלום. אחרי הכל, פחמן נמצא בציוד ובמינרלים הבסיסיים ביותר, כגון הגרפיט בעפרונות שלנו, שכלל אינו נראה יוקרתי.

מאת: webetterתכשיטים14/06/173448 צפיות
אם את מחפשת לוק מנצח והופעה מושלמת בכל עת, המאמר הזה בדיוק בשבילך!

מאת: רוני הכהןתכשיטים21/05/173453 צפיות
איך מנקים זהב ושומרים על המראה הנקי והנוצץ שלו לאורך של תקופה ארוכה? קראו את הדברים המאוד חשובים לשמירה על התכשיטים היקרים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica