חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח תאונות אישיות וממה כדאי להזהר

מאת: אוהד רגבביטוח - כללי01/08/20101560 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פוליסות ביטוח תאונות אישיות מעניקות שקט נפשי וידיעה כי במידה ותפגעו בתאונה ותוכרו כנכים  תזכו לפיצוי כספי או קצבה אשר יאפשר לכם הסתגלות תוך שמירה על אפשרות קיום ורמת חיים. קיימות סוגי תאונות רבות בגינן ניתן להפגע, רבות מהתאונות הללו מתרחשות בבית או באיזורים בהם איננו מצפים להפגע, איזורים בהם אנו מרגישים בטוחים ומוגנים.

דברים מהם יש להזהר בבית

כאשר בודקים מהן התביעות מפוליסות ביטוח תאונות אישיות, נוכחים לדעת כי כשליש מהתאונות מתרחשות דווקא במקום בו אנו מרגישים מוגנים יותר מכל - הבית. מהם הדברים מהם יש להזהר בבית על מנת למנוע תאונה, ובעקבותיה תביעת פיצויים מפוליסת ביטוח תאונות אישיות?

  • נפילה - הגורם הראשון במעלה לפגיעה בעת השהייה בבית הוא נפילות. נפילות יכולות להיות מגובה רב - חלון, גג, מרפסת או בחדר המדרגות בין הקומות, ואף נפילות שאינן מגובה רב אשר מסתיימות במכה חזקה לראש או איבר אחר בגוף.
  • כוויה - גורם נוסף אשר מהווה סכנה בעת השהייה בבית הינו כוויות למינהן
  • התחשמלות - אף התחשמלות מהווה סכנה בבית. אמנם הסיכוי להתחשמל נמוך בהרבה מהסיכוי ליפול אולם הסכנה בפגיעה חמורה בעת מקרה התחשמלות הינה גבוהה ביותר

קיימים גורמי סיכון נוספים, במאמר זה ננסה להתרכז בגורמי סיכון אלו.

מי מועד במיוחד לתאונות אישיות בבית?

קיימות שתי אוכלוסיות המועדות באופן מיוחד לתאונות אישיות בבית: פעוטות וקשישים.  ככלל, הן פעוטות והן קשישים נוטים לשליטה מוחלשת על גופם ואף לזמן תגובה ארוך יותר למצבים שאינם צפויים. פעוטות רבים עדיין לא פיתחו מיומנויות טובות מספיק כשיווי משקל או אף שיקול דעת, וקשישים איבדו מהיכולות אשו היו להם כאנשים צעירים, ולעתים סובלים אף הם משיקול דעת מוטעה או הארכת יתר של יכולותיהם.

נוסף על שתי אוכלוסיות ייעודיות אלו, אלו אשר מבלים זמן רב בבית, עקרות בית ואנשים אשר עובדים מהבית, אלו העוסקים מידי יום בבישול וטיפול במכשירי חשמל שונים - גם אלו מועדים יותר לתאונות אשר עלולות להתרחש בבית.

איך נגן בפני תאונות אישיות?

על מנת להגן מפני תאונות אישיות העלולות להתרחש בין כתלי ביתנו חשבו להקפיד על כללי הבטיחות השונים המצורפים למכשירי החשמל הושנים בהם אנו עושים שימוש. בנוסף:

  • נפילות מגובה רב - יש להקפיד על תקינות מעקות במרפסות, גגות, ובחדר המדרגות. במידה ובבית נמצאים אנשים בעלי שיקול דעת חלקי (פעוטות) רצוי להגן על החלונות בסורגים ובמידה וקיימים גרמי מדרגות פנימיים בבית לחצוץ ולחסום אותם באמצעות גדר הפרדה המיועדת לפעוטות.
  • נפילות מגובה נמוך (החלקה) - נפילות מגובה נמוך אופייניות במיוחד לקשישים והן מהוות סיכון של ממש באיזורים בהם ניתן לקבל מכות בראש מחפצים קשים סמוכים, כגון חדרי רחצה. יש לצייד חדרים אלו בידיות אחיזה ולמנוע החלקות באמצעות שמירה על יובש הרצפה ושימוש בשטיחונים המונעים החלקה. במידה ובבית נמתא קשיש הנוטה לנפילות, שימוש בשטיח עשוי להקל על הנפילה.
  • כוויות - כאשר מדובר על כוויות יש לדאוג למספר היבטים: שמירה כי חום המיים בברזים לא יגיע לחום העשוי לגרום כוויה למבוגרים או ילדים. בנוסף, יש להזהר בעת הכנת האוכל ולמנוע מילדים קרבה אל תנור בישול ותנורי חימום. התקנת גלאי חום ועשן והחזקת מטף לכיבוי אש בבית גם היא בגדר אמצעי הגנה.
  • התחשמלות - כאשר מדובר בילדים יש להגן על שקעי החשמל באמצעות מכסים מתאימים, וכמבוגרים יש לשמור על כללי הבטיחות בעת טיפול במכשירים חשמליים, לדאוג לתקינות חוטי החשמל והשקעים, ולהמנע בטיפול במכשירי חשמל ללא נעליים או על גבי קצפה רטובה. בנוסף חשוב להקפיד ולנתק את החשמל לפני טיפול בו עלולים להתחשמל כגון החלפת בית מנורה.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוהד רגב

מאת: אוהד רגבביטוח רכב22/12/102141 צפיות
קיימות כיום מערכות בטיחות ברכב אשר יכולות להקטין באופן משמעותי את הסיכויים להקלע לתאונת דרכים, אולם התקנת מערכות אלו בכלי הרכב אינה מחויבת על פי חוק או אף נדרשת על ידי חברות הביטוח.

מאת: אוהד רגבביטוח נסיעות14/12/1010805 צפיות
איך צריך להתארגן לקראת נסיעה לחו"ל? מה יש לקחת עימנו? מה צריך לסדר? איך בודקים איזה פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל יש לרכוש, ומה משפיע על החלטה זו?

מאת: אוהד רגבביטוח משכנתא09/12/101449 צפיות
אחד הכיסויים המוצעים במסגרת פוליסות ביטוח משכנתא הינו ביטוח אובדן כושר עבודה.

מאת: אוהד רגבביטוח נסיעות30/11/101327 צפיות
על מה יש להקפיד בעת הפעלת או רכישת פוליסת ביטוח נסיעות לחו"ל? מה הם הדגשים המיוחדים ובאילו נקודות אתם עלולים למצוא את עצמכם ללא כיסוי ביטוחי?

מאת: אוהד רגבביטוח רכב23/11/101268 צפיות
אלו אמצעי מיגון נפוצים תדרוש חברת הביטוח להתקין בכלי רכב מבוטחים, ומה השפעת המיגון על תוקפה של פוליסת ביטוח רכב אשר רכש המבוטח.

מאת: אוהד רגבביטוח פנסיוני18/11/101956 צפיות
המאמר הבא דן בהשוואה בין סוגי ביטוחי פנסיה השונים המוצעים היום הן לעובדים שכירים והן לעובדים עצמאיים. כאשר ההחלטה על מסלול הפנסיה המועדף ניתנת בידי העובד, חשוב להבין את משמעויות הבחירות השונות.

מאת: אוהד רגבביטוח - כללי13/11/101346 צפיות
במקרים רבים נאמר לנו כי חשוב לבחור בחברת ביטוח בעלת גב כלכלי איתן. מה הם הגורמים לקשר הזה, ואיך קשור נושא הביטוח לנושא חסכונות פנסיונים?

מאמרים נוספים בנושא ביטוח - כללי

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי04/06/172791 צפיות
הקושי רק עולה כאשר מגלים עד כמה צריכים לעבוד על מנת לקבל מה שחשים שמגיע בזכות, ולא מתוך חסד שמעניקים המוסד שבו מעסקים והמוסדות הרלבנטיות של המדינה.

מאת: עידן שלומןביטוח - כללי04/06/174825 צפיות
רוצים לדעת איך עובדת המסלקה הפנסיונית בפועל? איך עושים סדר בביטוחים מבלי לשלם כפל ביטוח? אם אתם רוצים לחסוך כספים , זה הזמן לדבר על תמונה מקיפה אודות חיסכון של כל אדם במדינת ישראל.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי12/04/164251 צפיות
נהג צעיר על פי חוק הוא נהג שלא מלאו לו עדיין 24 שנים.

מאת: Roei Kalvoביטוח - כללי10/03/163531 צפיות
כל ההיבטים שצריך לדעת לפני שסוגרים ביטוח צלילה - כנסו ותלמדו כדי שלא יעבדו עליכם!

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח - כללי15/08/155316 צפיות
בחיי היום יום אנו מקבלים החלטות שונות על בסיס מאפיינים, על חשבון העלות הכלכלית עבורנו, במאמר זה נסביר איך לבצע השוואת מחירים גם לענפי הביטוח וניתן לכם כלים שונים לביצוע השוואה טובה ואמיתית.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי06/07/154853 צפיות
נמצאים לפני קניית דוד חשמל? אם גם אתם מצאתם את עצמכם בהתלבטויות לגבי רכישת המכשיר, כאן תוכלו לקרוא הדרכה אובייקטיבית המתייחסת לפרמטרים השונים שתוכלו לבדוק בכל דוד, ולהחליט האם הוא מתאים לסוג השימוש שאתם מייחלים לו.

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי01/07/154758 צפיות
את כל אלה מכסים סוגים שונים של ביטוחים המעניקים לנו סוג של שלווה ורוגע בנוגע לכל אספקט בחיים שלנו, תמורת תשלום חודשי. הכיסוי הביטוחי משתנה מחברה לחברה אשר בוחרת את מי לבטח, באלו תנאים ותמורת איזה תשלום חודשי. גם אם אתם צריכים לפנות אל חברת ביטוח באשקלון, אתם תמיד תמצאו מגוון רחב של חברות מבטחות עבור הסוגים השונים של פוליסות ביטוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica