חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפ: מערכת לבדיקת מחירי עסקאות נדל"ן

רוצים לדעת כמה כסף השכן קיבל בתמורה לדירה שלו? רוכשים דירה ומעוניינים לבדוק באיזה מחיר נסגרו עסקאות באזור? יש דרך קלה ונוחה לברר זאת. עו"ד אורי דניאל, שמשרדו עוסק במיסוי מקרקעין, מספר כי רשות המסים השיקה השנה מערכת למידע נדל"ן באינטרנט. במאגר, הפתוח לציבור הרחב, אפשר לאתר נתונים על עסקאות נדל"ן על ידי הזנת נתוני גוש וחלקה. התוצאות המתקבלות מפרטות את תאריכי העסקאות ואת השווי המוצהר שלהן.

עו"ד אורי דניאל מציין כי המערכת הוקמה בעקבות עתירה מינהלית שהוגשה לבית המשפט המחוזי בירושלים. בהתבסס על חוק חופש המידע, העותרים ביקשו להורות על חשיפת המידע הקיים ברשות המסים, הכולל את פרטיהן של כל עסקות הנדל"ן בישראל. העותרים טענו כי מאז 2003 ישנו מאגר מידע על עסקאות נדל"ן, שלכאורה פתוח לציבור, אבל למעשה רק בעלי מקצוע או אמצעים כספיים יכולים לעשות בו שימוש.

בתגובה לעתירה הודיעה רשות המסים כי מאגר מידע שהוקם על פי סעיף 105 א לחוק מיסוי מקרקעין (שבח, מכירה ורכישה) יהיה זמין לשימוש הציבור באמצעות האינטרנט.

עו"ד אורי דניאל מסביר כי החשיפה של נותנים אלה היא משמעותית ובעלת ערך רב בעבור מי שמבצעים או עומדים לבצע עסקאות נדל"ן. לדברי עו"ד דניאל האפשרות לדעת בכמה נמכרה דירה ברחוב שלנו או ברחוב שבו אנו רוצים לרכוש דירה הופכת את השוק לשוק חופשי באמת. לדבריו עד עתה היה צורך להסתמך על נתוני מחירים מבוקשים ממודעות בלוחות יד שנייה. נתונים אלה כמובן אינם מספרים לנו דבר על השויי האמיתי של העסקה. אמנם לא כל הדירות שוות ויש מגוון רב של משתנים המשפיעים על ערך הדירה אבל כך תוכלו לדעת בקירוב מהו שווי הנכסים באזור, אומר עו"ד דניאל.

המערכת זמינה בכתובת https://www.misim.gov.il/svInfoNadlan/

 



תגיות המאמר: עוד אורי דניאל


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משרד עורכי הדין אורי דניאל ושות' נוסד בשנת 1995 על ידי עו"ד אורי דניאל והוא גם העומד בראשו. זהו משרד עו"ד המאוגד כחברה ומונה שמונה חברי צוות קבועים,צוות מתמחים, יועץ פיננסי וצוות אדמיניסטרטיבי מיומן.

 

משרד עורכי הדין אורי דניאל עוסק במתן שירותי ליטיגציה וייצוג בבתי המשפט, אכיפה וגבייה של חובות, משפט אזרחי-מסחרי כללי, דיני תאגידים, פירוק והבראת חברות, נדל"ן ומיסוי מקרקעין, דיני עבודה.

משרדו של עו"ד אורי דניאל שם לו למטרה להעניק שירות אישי ואיכותי על ידי צוות עורכי דין מקצועי. המשרד עוסק בפעילות רב תחומית בטיפול בהיבטים משפטיים בתיקים גדולים ומורכבים וזהו ייחודו. למשרד עו"ד אורי דניאל מוניטין רב ועשיר, הוא מייצג תיקים מובילים במשק הישראלי ושמו הולך לפניו בקהליה המשפטית ובעולם המסחר בכלל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עו"ד אורי דניאל

מאת: עו"ד אורי דניאלקנין רוחני24/12/101207 צפיות
ידיעה חדשותית מארצות הברית הטרידה את עו"ד אורי דניאל בתחום הפרת זכויות הקניין : "לאחר מספר תיקים ושנות עיסוק בשמירה על זכויות לקוחותיי אני קורא לחברות המתקיימות על גבן של אחרות לחדול מן הפעילות העסקית הפוגענית והגזלנית הזו" רשויות בארצות הברית הביאה לסופה פרשיית אתרי אינטרנט אשר פעלו בתחום המוזיקה הפיראטית.

מאת: עו"ד אורי דניאלחוק ומשפט - כללי20/12/101082 צפיות
לאחרונה הוצגו באמצעי התקשורת שתי תביעות ייצוגיות שהועברו כנגד משרד המשפטים ורשם הפטנטים. הטענה שהובאה בפני רשם הפטנטים היא כי המשרד גובה 500 ₪ דמי אגרה עבור רישום הפטנט ברשומות הפרסום הרשמי של המדינה, על פי החוק, ולמרות זאת פורסמו הבקשות לרישום פטנטים רק באמצעות רשת האינטרנט.

מאת: עו"ד אורי דניאלדיני מיסים22/08/10956 צפיות
טיפים נחשבים לשכר עבודה לצורך קצבאות שמשלם הביטוח הלאומי, כך עולה מפסק דין של בג"ץ. הפסיקה התקדימית של בג"ץ הפכה את פסיקת בית הדין הארצי לעבודה בעניין זה.

מאת: עו"ד אורי דניאלדיני מיסים25/07/101478 צפיות
הוצאה לפועל היא השם של ההליך למימוש זכויות כספיות המוקנות מכוח פסק דין או מסמך כגון שטר חוב או המחאה. מערכת ההוצאה לפועל היא המערכת האחראית על מימוש אותם פסקי דין ומסמכים המוגשים לה לגבייה.

מאת: עו"ד אורי דניאלדיני עבודה04/07/101302 צפיות
ב-28.6 התקבל בכנסת תיקון לחוק שיוויון הזדמנויות בעבודה המחזק את ההגנה על העובדים מפני הפליה ומגביר את נטל ההוכחה על המעסיק במקרים של חשד להפליה. את התיקון לחוק יזמו חברות הכנסת מרינה סולודקין ושלי יחימוביץ'.

מאת: עו"ד אורי דניאלדיני עבודה25/05/101085 צפיות
מעסיקים רבים מוצאים כי החלק הקשה בעבודתם הוא הצורך לפטר עובדים. חשוב לדעת כיצד לבצע את תהליך הפיטורים כראוי שכן הוא חלק מהתנהלותו השוטפת של כל עסק. עו"ד אורי דניאל מציע למעסיקים מספר עצות אשר יוכלו לסייע להם להימנע מתסבוכות משפטיות עקב פיטורי עובד.

מאת: עו"ד אורי דניאלדיני עסקים23/05/101263 צפיות
הליך פשיטת רגל הוא הליך משפטי מורכב. רק אדם פרטי יכול לפשוט רגל וההליך יכול להתבצע ביוזמת החייב עצמו או ביוזמתם של הנושים. ההליך יתבצע ביוזמת הנושים במקרה בו הם יראו כי תהליכי ההוצאה לפועל אינם יעילים יותר באותו המקרה. עו"ד אורי דניאל מסביר כי חייבים אשר יש בכוונתם לשלם את החובות שלהם והם מסוגלים לעשות זאת, רצוי כי ימשיכו בהליכי הוצאה לפועל.

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן ומקרקעין

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211698 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין24/12/201325 צפיות
בונים לכם מגדל חדש ליד הבית? גיליתם שתוכנית חדשה עתידה לשנות לכם את החיים? מגרש החניה שהתרגלתם לחנות בו עומד להיעלם לטובת בניין חדש? תמיד תוכלו להגיש התנגדות לתוכנית. שכן רוצה להוסיף שטח בניה, מבקש שימוש חורג ? מאמר זה יסביר לכם איך אפשר להתנגד לתוכנית, מה צריך לעשות ולמי צריך לפנות.

מאת: רונית אלפסינדל"ן ומקרקעין22/11/201516 צפיות
רכישת דירה יד שניה או דירה מקבלן? ומה בודקים לפני שרוכשים דירה מקבלן? והאם צריך עו"ד דין מקרקעין או שאפשר שעו"ד של הקבלן ייצג אתכם? כל זא ועוד במאמר שלפניכם.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין01/11/201312 צפיות
קיבלת כתב אישום בדואר רשום בשל בנייה ללא היתר, חריגה מהיתר או תוכנית, שימוש חורג, פיצול דירות. אתם שואלים את עצמכם מה עליכם לעשות. במדריך זה נסביר לכם מה צפוי, שלב אחרי שלב.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין29/09/201596 צפיות
מתכננים לבנות בריכת שחייה ביתית? חשו לדעת למה אתם נכנסים! בשנים האחרונות הופכות הבריכות הפרטיות לפופולריות מאוד בכל רחבי הארץ ואינן עוד נחלתן הבלעדית של בעלי הממון בלבד, לא מעט הודות לטכנולוגיות המתקדמות שקיימות כיום, המוזילות משמעותית את עלויות הבניה וההתקנה. נושא הצורך וההליך בהיתר בניה מורכב וחשוב שיהיה מלווה על ידי המומחה הנכון

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין08/09/201005 צפיות
עיריית תל אביב-יפו מפעילה צעדי אכיפה מינהליים ומשפטיים כנגד עבירות על חוק התכנון והבנייה ובכלל זה עבודה אסורה או שימוש אסור בנכס. ב-20 בדצמבר 2018 נכנסו לתקפן תקנות העבירות המינהליות [קנס מינהלי - תכנון ובנייה] תשע"ח 2018. על פי תקנות אלו, ניתן יהיה להטיל קנסות מינהליים על עבודה אסורה, שימוש אסור ועל אי קיום צווים מינהליים להפסקת עבודות או להפסקת שימוש.

מאת: בנימין קלינגרנדל"ן ומקרקעין11/08/20963 צפיות
קיבלת צו הריסה? לא סוף פסוק! בת המשפט נתן לאחרונה כמה החלטות שיתכן ויכולים לסייע לך!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica