חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתרים עם ממשק ניהול נוח

מאת: מרטיןבניית אתרים11/08/2010982 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בניית אתרים עם ממשק ידידותי:

בתחוםבניית אתרים אחד הדברים החשובים ביותר זה לבנות אתרים עם ממשק ניהול נוחשיוצר חווית משתמש היוצרת חוויית משתמש נוחה וקלילה. כאשר מתכוונים לתחום בניית אתרים למשל, חנות וירטואלית עם ממשק משתמש נוח הכוונה היא לאתר שלגולש יהיה קל להתמצאות בו. נניחהגולש נכנס לדף הבית, האם הוא בקלות יוכל למצוא את דרכו לשאר העמודים? האםהוא יוכל בקלות למצוא את דרכו חזרה אל דף הבית והאם בכל רגע נתון הוא ידעאיפה הוא נמצא באתר ואיך הוא יכול בקלות להגיע לדף הבא או לדף הקודם.

אםאין את כל המרכיבים הללו לגולש הממוצע הוא יתחיל לחשוד באתר שהוא לאמקצועי והסיכוי שהוא ירצה לעשות עסקים עם האתר הזה שואפים לאפס עגול. בטחאתם מכירים את זה בעצמכם, אם אתם נכנסים לאתר שלא נוח להתמצאות, אתם ככלהנראה תסגרו אותו ותחפשו אתר אחר.

אם רוצים אתר שהוא חוויה חיובית למשתמשים שלו, אלו ההוראות שצריך לתת לחברה שעושה בשבילכם בניית אתרים.

1.לא לבנות אתר כבד מדי. אנחנו לא מעוניינים באתרים של אלפי עמודים כי זהפשוט יותר מדי, הגולש לא יודע מה לעשות עם יותר מדי מידע וזה מעייף אותו.לכן צריך לתת הוראה לחברה שעושה לכם בניית אתרים, שיבנו אתר בהתאם לצרכיםשלכם, אם אתם חברה קטנה עם כמה מוצרים ושירותים, אין שום סיבה לבנות אתרמאסיבי וענקי, זה לא מוסיף לכם דבר, רק גורע מכם. הרי גולש לא צריך הרבהיותר מדי מידע, הוא צריך רק את המידע שהוא צריך.

2.לבנות את דפי האתר ואת תוכן האתר כך שיופיעו הוראות ברורות לגבי מה צריךלעשות בכל דף ואיך ניתן להגיע ממקום למקום ובאיזה מקומות נמצאים השירותיםהשונים וסוגי המידע השונים. ברגע שהגולשים מבינים בצורה ברורה וחד משמעיתאיך ניתן להגיע לכל המידע שהם מחפשים, זה מאוד מקל עליהם את החיים, בצורהכזו הם לא נוטשים את האתר. הם נשארים וממשיכים לחפש מידע. זאת בניית אתריםנכונה. בצורה כזו האתר לא רק נראה טוב, אלא גם עוזר למכירות של העסק, אותוהוא מייצג.

3.היררכיה ברורה בין הדפים השונים באתר. בניית אתרים נכונה עובדת לפיהיררכיה, הראשונים הם עמודי הקטגוריות או התחומים. התחומים מתפצלים לתתיתחומים ואחר כך למוצרים או שירותים בודדים. הרעיון הוא לשמור על הסדר הזהכל הזמן. הסדר הזה ברור לגולשים וחשוב לשמור עליו, הם רגילים אליו וככה הםמצפים לראות אתרים.

 



תגיות המאמר: בניית אתרים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ריהוט גן

פרילנסרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מרטין

מאת: מרטיןפרסום באינטרנט13/07/111451 צפיות
אחד הדברים שאני מאוד אוהב לציין כאשר אני מגיע להרצאות בפני קהל שמעוניין באמת לדעת מהו שיווק זה העובדה שבישראל אין מספיק אנשים שחושבים איך ניתן להקל על החיים של האנשים. עובדה, מדינה שבה הכול הולך כל כך קשה והבירוקרטיה היא כבדה עד כדי כך, כנראה שזה בהחלט חסר.

מאת: מרטיןעיצוב גרפי04/07/111372 צפיות
אחד הדברים המורכבים ביותר שבדרך כלל אנשים נתקעים בהם זה בחירה נכונה של מוצרי דפוס. הסיבה לכך היא שלא כל דבר שנראה לנו יפה הוא גם הדבר הנכון. אם למשל אני עוסק בתחום האנרגיה הירוקה והצבעים שהכי נראים לי יפים ומתאימים לצורך כרטיס הביקור זה שחור ולבן, ככל הנראה יש לי בעיה גדולה של התאמה בין מה שאני אוהב לבין מה שאני צריך.

מאת: מרטיןעסקים מקוונים16/06/111226 צפיות
קידום אתרים בגוגל- קישורים ממומנים או קידום אורגני. אחת השאלות הנפוצות ביותר שיוצא לי לשמוע היא האם לבחור בדרך של קישורים ממומנים או לבחור בקידום אתרים בגוגל, כאשר הכוונה היא לקידום אורגני בתוצאות החיפוש. למען האמת, הלקוחות בדרך כלל מחפשים תשובה שהיא יותר טובה פשוט. זה לא עובד ככה, אין תשובה יותר טובה או יותר נכונה, יש רק תשובה יותר מתאימה למקרה הספציפי

מאת: מרטיןמשחקים באינטרנט16/06/111265 צפיות
שלום לקוראים, אם יש כאלו. היום אני רוצה לדבר על נושא סבוך מאוד שלא נראה כזה על פני השטח. הנושא הוא קידום אתרים בגוגל של אתרי עורכי דין. זה עושה רושם כאילו זה רגיל לחלוטין, אך יש כאן בעיה רצינית מאוד. הדברים הם לא כמו שהם נראים בכלל. למה הכוונה? בתחום עורכי הדין יש תחרות שהיא ממש לא פרופורציונלית למספר הלקוחות הקיים שצריך את השירותים שלהם.

מאת: מרטיןשיווק באינטרנט16/06/111101 צפיות
בשנים האחרונות מספר רב של חברות ובתי עסקים משתמשים במנועי החיפוש שבאינטרנט לצורך מינוף וגידול אופקי של חברתם. קידום אתרים בגוגל מספק כיום תשתית לפרסום ומינוף של חברות רבות בארץ ובעולם. קידום אתרים בגוגל מספק לחברות ובתי העסק השונים מקור לחשיפה מקסימאלית לקהל לקוחות פוטנציאלי.

מאת: מרטיןקידום אתרים16/06/111087 צפיות
שלום רב, אנחנו מתמחים בשירותי קידום אתרים לעסקים קטנים ובינוניים. מה שהופך אותנו למומחים בקידום אתרים לעסקים, זה העובדה שאנחנו מגיעים מניהול עסקים קטנים(כל מי שעובד בחברתנו, עבד בעבר או היה בעלים של עסק קטן בתחום כזה או אחר), בתור חברת קידום אתרים לעסקים קטנים, שהיא עסק קטן בעצמה, אנחנו מבינים את הקשיים בלהיות בעל עסק קטן או בינוני.

מאת: מרטיןתכשיטים03/06/111484 צפיות
היום אני רוצה להיות הסנגור של אחד התכשיטים המדהימים ביותר שקיימים בעולם שלנו וזה היהלום. יהלומים הם אבנים מדהימות בעלי תכונות שלא ניתן למצוא בשום מקום אחר ובשום חומר אחר בעולם. בואו נתחיל מהדבר הגדול ביותר: אתם מכירים את המשפט המפורסם ביותר שקיים בכל השפות המוכרות לאדם

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213649 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194091 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175740 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174888 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172727 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172300 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162143 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica