חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חקירה פרטית וחוקרים פרטיים

מאת: רוני חרמוןחקירות15/08/20102124 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ברוך בואכם אל מתחם השו-שו, אל שטח השיפוט האפור, הסמוי, שתפקידם שלהמקצוענים בו הוא להפוך את הסמוי מן העין לגלוי. תפקידם לחשוף את מהשמבקשים להצניע, א מה שמכחישים את קיומו.

אנשים – גברים ונשים, חברות וארגונים – פונים אל חוקרים פרטיים,כאשר הם רוצים לאסוף הוכחות או להשיג מידע, אשר לא ניתן להשיגו בדרכיםאחרות, גלויות. כאן נדרשים ערמה, תחכום, רגישות, זהירות, נחישות, סבלנות.כאן – יפה השתיקה ( ואף חיונית). חוקרים פרטיים משתמשים כיום בציוד מתוחכם,בשיטות בילוש מורכבות, תוך שמירה על דיסקרטיות מוחלטת.

חוקרים פרטיים רבים הם בוגרי גופים  שבהם עוסקים שחקירות  ובמעקב. כאשרנדרשות עדויות והוכחות מוחשיות, מוצקת – צילומים או הקלטות, הפעולה לאיסופםצריכה להיעשות בחשאיות, מבלי להותיר עקבות, מבלי לעורר ולו גם צל צלו שלחשד. חוקרים פרטיים יודעים לראות מבלי להיראות.

לפעמים הגעה אל משרד חקירות והסתייעות בשירותיהם של חוקרים פרטיים היא המוצא האחרון של אנשים. כאשר מתעורר בקרב מי מבני הזוג חשד כי הואנבגד – מוטלת על חוקרים פרטיים מלאכת אישוש החשד או הפרכתו. הרבה תלוי עלכפות המאזניים. הציפיות – בשמים. רק אנשי מקצוע אמינים,מיומנים, בעלי הכשרהוניסיון רב שנים מסוגלים לגלות את  הסודות שאנשים מסתירים זה מפני זה.

אבל חוקרים פרטיים מופעלים לא רק כשמדובר בזוגות אלא אף בעניינים עסקיים. כל חקירה ומאפייניה, כל חקירה פרטית ואנשי המקצוע המאומנים בביצועה. כאשר אנשים זקוקים למידע שהוא בבחינת"האקדח המעשן"  בכל תחום – ההשקעה לא רק כדאית, היא הכרחית. תועלתה עשויהלעלות לאין שיעור על ההוצאה הכרוכה בקיומה.

משרדי חקירות רבים מציעים את שירותיהם המקצועיים. אתם יכולים לגלושולאתר רבים מהם. תוכלו לבקש הצעות מחיר ואף המלצות ( מן הסתם, בשל  צנעתהפרט המובנת, ללא שמות) מאנשים אשר חוקרים פרטיים הנמנים עם משרד מסויםסייעו להם ושינו את חייהם הודות לממצאים שאספו במהלך חקירתם.

בעולם הגון, הגיוני, מוסרי ואנושי – מן הסתם ייתכן כי לא היה כל צורךבקיומם של חוקרים פרטיים, אבל בעולמנו, שאינו כזה כלל ועיקר – לא אחתחוקרים פרטיים נדרשים לא פחות מאשר  בעלי מקצוע אחרים בתחומים רבים בחיינו.בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת SEO2 עובדת גם בתחומים נוספים:

רואה חשבון | סטטוסים לפייסבוק

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני חרמון

מאת: רוני חרמוןרשתות חברתיות09/08/111669 צפיות
היום הפייסבוק תפס לנו מקום רחב בחיים ולכן אני כבר לא יכול להגיד שזה העולם הוירטואלי, לפעמים הוא נראה יותר אמיתי מהשאר

מאת: רוני חרמוןרשתות חברתיות08/08/112369 צפיות
סטטוסים זה המשפט הקצר שמסכם את היום שלכם או את הרגע הנוכחי וכמובן שהוא צריך להיות מצחיק ומשעשע ומצחיק ומגניב ומקורי והכל במכה אחת!

מאת: רוני חרמוןרשתות חברתיות15/07/112664 צפיות
כיום בעולם הוירטואלי שלנו סטטוסים לפייסבוק נהפך מזמן לא רק לרשום מה קורה לך, אלא אומנות שלמה בפני עצמה

מאת: רוני חרמוןעסקים קטנים ובינוניים11/04/111556 צפיות
מערכת סולארית לאנרגיה היא כיום הדבר המדובר בעולם, מערכת סולארית העובדת בין היתר על מנגון כמו של דודי שמש, תעזור לכם לחסוך הרבה כסף וחשמל מדי חודש, וגם לתרום לאנרגיה הירוקה ולעזור במניעת התחממות כדור הארץ

מאת: רוני חרמוןבריאות העין21/09/101711 צפיות
כאשר מדברים על הסרת משקפיים חשוב לערוך את ההבחנה המהותית החשובה ביותר – הבחנה בין רצון לבין צורך. העיניים הם האיבר הרגיש ביותר בגוף האדם ויש לשמור עליהן כעל בבת העין...

מאת: רוני חרמוןהסרת שיער14/09/101423 צפיות
כפטריות לאחר הגשם, כמאמר הקלישאה, צצים מכונים המתהדרים במומחיותם בתחום הסרת שיער בלייזר, אלא שצריך לדעת: כמו בכל תחום גם בתחום זה יש שרלטנים, מעמידי פנים, מתחזים, אשר לא יבחלו בשום אמצעי שיווקי כדי להערים עליכם ולגרום לכם להוציא את כספכם.

מאת: רוני חרמוןביטוח רכב26/08/101562 צפיות
ביטוח מקיף פירושו עזרה ראשונה ושנייה בעת ובביטוח אחד. מאחר שכבישי ישראל אינם אלא נחשי אספלט ארסיים, אשר כל נהג יכול להיות מכיש או מוכש והיות שמספרן של תאונת דרכים עולה בהדרגה חרף כל התשדירים למניעתם – ביטוח מקיף הוא הכרח המציאות.

מאמרים נוספים בנושא חקירות

מאת: shlomy חקירות26/12/171550 צפיות
חושדים בבן הזוג? חשוב להבין מספר פרטים טרם הפניה לחוקר פרטי, ראשית תחום הבגידות הוא עניין שמתרחב בשנים האחרונות ולמשרדי חקירות יש לא מעט עבודה בתחום, 80% מכלל הפונים למעשה בטוחים שמתבצעת בגידה וזקוקים להוכחה לצורך בתי משפט וכו', הבגידות שמגיעות לידי חקירות מדובר במעשה המתמשך לאורך תקופה עם פרטנר קבוע ולא בגידה מיקירת שעליה קשה מאוד לאסוף ראיות

מאת: נויחקירות25/11/171780 צפיות
אנשים רבים פונים למשרדי חקירה פרטיים כאלה ואחרים על מנת לאשש או להזים חשדות אשר יש להם לגבי התנהגות בני הזוג שלהם, או כדי להשיג מידע אודות שותפים לעסק או על מתחרים או אודות אנשים אשר רוצים לעשות איתם עסקים וכדומה. משרדי חקירות מעניקים שירותי מעקבים אחרי אנשים לצורך השגת מידע אשר נחוץ ללקוחות שלהם. אבל בהזמנת מעקבים יש גם סיכונים אשר יש לקחת אותם בחשבון.

מאת: אוריה בן מנחםחקירות22/06/152858 צפיות
במקרים רבים, אנו זקוקים לעזרתו של חוקר פרטי מנוסה. המטרה העיקרית בגינה אנו שוכרים את שירותיו של חוקר פרטי המתמחה בתחום הבגידות היא להחזיר את חיינו למסלול הרגיל שלהם ולמנוע מצב בו נעשה לנו עוול

מאת: אמיר אברמסוןחקירות09/03/152179 צפיות
אריאלה לא הופתעה מהממצאים נפרדה לשלום וציינה כי זה מחזק את ההחלטה שלה לבדוק מי הפרטנר שלה. וכי היא מסיימת היום את הקשר.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות14/01/152333 צפיות
ישנם מספר קריטריונים שעליכם לקחת בחשבון כאשר אתם עומדים בפני סינון ראשוני של משרד חקירות פרטי.

מאת: אמיר אברמסוןחקירות10/11/142855 צפיות
בשנים האחרונות אני נוכח כי יש למשרד החקירות שלי במיוחד עקב האינטרנט, פניות של מגזרים שמעולם לא היו לקוחות של משרדי חקירות.

מאת: ליאת מנדלסוןחקירות14/09/143234 צפיות
בחיים אי אפשר לדעת מתי האדם מולך דובר אמת או לא. כאשר מדובר על עניינים שוליים הרי שמלבד חוסר נעימות ותסכול, הדבר לא באמת משפיע. כאשר מדובר על ענייני עבודה, זוגיות וכדומה – למושג שקר או אמת יש משמעות שונה לגמרי. בדיוק בשל כך מזל שאפשר להשתמש באחת המכונות החשובות ביותר שהומצאו מכונת פוליגרף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica