חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל מה שרציתם לדעת על פרגולות ולא העזתם לשאול

לא אחת אנו נמנעים מבילוי בחוץ בגלל תנאי מזג האוויר. שמש חזקה, גשם או רוח יכולים למנוע כל בילוי בחצר הבית או במקומות ציבוריים. פרגולות נועדו להתגבר על בעיות אלו וגם על אחרות. במאמר הבא תמצאו את כל המידע החיוני אודות פרגולות.

ההבדל בין פרגולות לסוככים

גם סוככים הם אמצעי ליצירת הצלה ובידוד מפני שמש וגשם. גם סוככים מותקנים בבתים פרטיים ובמקומות ציבוריים. סוככים ופרגולות אמנם משמשים לאותן מטרות, אך קיים ביניהם הבדל מהותי. פרגולות דורשות בניית תשתית והן עשויות מחומרים חזקים ועמידים יותר: עץ ואלומיניום. לעומתן, סוככים הם אמצעי הצלה ובידוד ארעים יותר, העשויים מבד דראלון או שמשונית P.V.C. ואינם דורשים הכנת תשתית מרובה. מרבית הסוככים ניתנים לקיפול או להזזה על מסילה, בעוד שפרגולות הן אמצעי הצלה קבוע. כפועל יוצא, סוככים הם בדרך כלל זולים יותר מפרגולות.

פרגולות לשימוש ביתי

כל מי שמתגורר בבית עם חצר או גינה מכיר בחשיבות הרבה של פרגולות. פרגולות מאפשרות לנו ליהנות מהחצר או מהגינה שלנו עד תום. הן מעניקות לנו צל בקיץ והגנה מפני גשם בחורף, ובכך מאפשרות לנו לאכול בחוץ עם כל המשפחה, לארח אורחים, לאפשר לילדים לשחק בחוץ ללא חשש, או אפילו סתם לשבת בחצר עם כוס קפה ועיתון. זאת ועוד, פרגולות מגינות על ריהוט הגן שלנו מפני אבק, לשלשת יונים וציפורים, ופגעי מזג האוויר שיכולים להרוס אותו לחלוטין. בנוסף לחשיבותן הפונקציונאלית, לפרגולות גם תרומה עיצובית נכבדת לכל גינה או חצר. פרגולות משדרגות את העיצוב החיצוני של ביתנו ומעניקות לו מראה חמים ומזמין.

פרגולות בשימוש ציבורי

היתרונות הרבים של הפרגולות באים לידי ביטוי גם כשמדובר בפרגולות במקומות ציבוריים. פרגולות נפוצות במיוחד בטיילות, גני שעשועים, מרכזי בילוי, בתי מלון, אזורי קיט ונופש ומסלולי טיול. הן מאפשרות לנו לבלות בחוץ גם בקיץ, וליהנות תחת הצל. שהיה תחת צילן של הפרגולות בחוף הים או בבריכה מגינה עלינו מפני קרינת השמש. במסלולי טיולים פרגולות משמשות כאזורי מנוחה וכמקום התכנסות בו המדריך יכול להעניק הסברים על מסלול הטיול. במקומות ציבוריים פרגולות מאפשרות לנו ליהנות מהאוויר הפתוח ולא להיות חשופים לאיתני הטבע: שמש או גשם.

סוגי פרגולות

תחום הפרגולות מתפתח בהתמדה לאורך השנים, ולכן אפשרויות העיצוב בו הן רבות ומגוונות. ישנן פרגולות עץ, פרגולות אלומיניום או פרגולות המשלבות בין עץ לאלומיניום. ישנן פרגולות מעץ גושני, מעץ אורן, עץ איפאה או סוגי עצים אחרים. ישנן פרגולות עם עמודי תמיכה ופרגולות תלויות, פרגולות סרגלי הצלה ופרגולות רשתות. ישנן פרגולות המספקות הצלה בלבד ופרגולות רעפים המספקות הגנה ובידוד מושלם מפני גשם או שמש. ישנה גם אפשרות להניח על גג פרגולת הצלה חיפוי במבוק ומעליו סנטף שיגן מפני הגשם. לאחרונה אף נוספו חידושים נוספים בתחום, כמו: פרגולות אלומיניום בעלות גג עם מנגנון חשמלי הניתן לפתיחה -  כדי ליצור הצלה, ולסגירה - כדי ליצור בידוד מוחלט. או אפילו פרגולות עם סגירה היקפית כדי ליצור מעין חדר נוסף במרפסת.

 



תגיות המאמר: פרגולות, סוככים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רעות בן דור

מאת: רעות בן דורתכשיטים13/12/101481 צפיות
עיצוב בדים ובגדים שונים באמצעות אבני סברובסקי

מאת: רעות בן דורעסקים - כללי13/12/101346 צפיות
כיצד שומרים על ניקיון בבית דירות?

מאת: רעות בן דוריופי וטיפוח - כללי13/12/101281 צפיות
על תהליך בניית ציפורניים על ידי קוסמטיקאית מקצועית

מאת: רעות בן דורבניין ואחזקה - כללי13/12/101713 צפיות
בטון מוחלק הוא שיטה של ריצוף שהולכת ותופסת תאוצה בשנים האחרונות.

מאת: רעות בן דורחוק ומשפט - כללי06/12/101312 צפיות
העובדות המעניינות והפרטים החשובים על תמא 38

מאת: רעות בן דורבניין ואחזקה - כללי06/12/101705 צפיות
החורף היא העונה החמה של טכנאי דודי שמש. מדוע וכיצד ניתן להיערך בהתאם?

מאת: רעות בן דורקוסמטיקה05/12/101379 צפיות
קוסמטיקאית טובה קשה למצוא, ומה לגבי קוסמטיקאית טובה בתל אביב?

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222787 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223096 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211368 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211326 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211584 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211559 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211745 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica