חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בחירת קייטרינג לחתונה

מאת: יערה דניאלקייטרינג19/08/2010968 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אין ספק שאחד האירועים המשמעותיים ביותר בחייו של אדם, הוא יום חתונתו. זהו ערב מרגש ומשמח שנחגג בקרב האנשים הקרובים ביותר לזוג. ההכנות לחתונה נמשכות חודשים ארוכים בדרך כלל, וכוללים בחירה של מקום האירוע, בחירת דיג'יי, בחירת שמלת כלה, וכמובן – קייטרינג.

בחירת שירותי קייטרינג לאירוע החתונה היא אחת הבחירות החשובות ביותר עבור הזוג הצעיר. מעבר לרצון של הזוג שיהיה אוכל טעים ושההגשה תראה יפה, נרצה או לא נרצה, חלק גדול מההנאה של הרבה מהאורחים נקבע פעמים רבות על ידי טיב האוכל והגשתו, ולכן כדאי לקחת חברת שירותי קייטרינג טובה ומקצועית.

טווח המחירים בתחום הוא לא גדול מאוד, אבל בהחלט ניתן למצוא מנות יקרות יותר או פחות. אבל באוכל חשוב לזכור שהרבה פעמים אוכל טוב ומגוון המנות הן ביחס ישיר לאיכות המוצרים בהם משתמשים, ולכן גם בכמות הכסף אותה משקיעים בקייטרינג. אז אם אתם אניני טעם, כנראה תשלמו לא מעט כסף על שירותי קייטרינג.

אם בחר הזוג לערוך חתונה כהלכתה פה בארץ, הם יאלצו לקחת שירותי קייטרינג כשר. אבל הדבר אינו נוראי כמו שנשמע לפעמים לאוזניים חילוניות. כיוון שרוב החתונות בארץ הן חתונות דתיות (גם של חילונים), יש מבחר גדול מאוד של שירותי קייטרינג כשר, שמציעים קייטרינג איכותי שלא נופל באיכותו מחלק ממסעדות היוקרה הלא כשרות בתל אביב.

דילמה נוספת שמעלה נושא הכשרות הוא האם לבחור בשירותי קייטרינג חלבי או בשרי. רוב האנשים מעדיפים קייטרינג בשרי. אם בחרתם ללכת על קייטרינג בשרי, חשוב שתזכרו שהקינוחים לא יוכלו להיות חלביים, ושלא יעשה שימוש בחמאה, דבר אשר מפחית מטעמם הטוב של מאכלים מסוימים. יש כיום תחליפים שונים לחלב, אבל אם אתם לוקחים קייטרינג בשרי, עדיף לכם ללכת על קינוחים שאינם על בסיס תחליפי חלב, כיוון שהם לא מספקים את הסחורה. שווה ללכת על קינוחים על בסיס של פירות, חלב קוקוס וכו'.

אם לא נבהלתם ונסחפתם עם הרוב, והחלטתם ללכת על קייטרינג חלבי, תוכלו למצוא תפריטים מגוונים, עשירים ומצוינים עם פסטות, סלטים, קישים, אנטיפסטי ועוד. וכמובן שלא תצטרכו לדאוג בנושא הקינוחים.

לסיכום, קייטרינג טוב הוא מתכון מנצח להצלחה של כל אירוע, ובעיקר חתונה. בבואכם לבחור חברת קייטרינג כדאי שתיקחו חברה מנוסה וותיקה, תבדקו את התפריט שהיא מציעה, לכו לטעימות ונסו לקבל המלצות. והכי חשוב – תהנו בחתונה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יערה דניאל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יערה דניאל

מאת: יערה דניאלאבטחת הבית11/08/111362 צפיות
מערכות כיבוי אש הן אביזר חיוני בכל מבנה. מערכות אלו, כדוגמת הספרינקלרים, מספקות מענה ראשוני לכל שריפה, מיד כשהיא פורצת וגם אם איש עדיין לא הבחין בקיומה

מאת: יערה דניאלפרופילי חברות11/08/111787 צפיות
אוטובוסים בדרך כלל מזכירים לנו את תקופת הילדות. אז, לפני שהיה בידינו רישיון נהיגה או חברים בעלי רישיון נהיגה, אבל כשהיינו כבר מספיק גדולים כדי להגיע ממקום למקום באופן עצמאי, אוטובוסים היו כלי התחבורה שבאמצעותו התניידנו. מאמר בנושא

מאת: יערה דניאלנשים - כללי11/08/112154 צפיות
המראה שלנו והטיפוח הם חלק חשוב בחיינו בשנים אלו. מדברים הרבה על קוסמטיקה- במאמר הבא 5 דברים שאומרים על קוסמטיקה, והאמת מאחוריהם.

מאת: יערה דניאלבניין ואחזקה - כללי09/08/111508 צפיות
הובלות מנוף כשמן כן הן – הובלות אשר לשם ביצוען יש להשתמש במנוף. לא בכל הובלה נדרש השימוש בכלי המכאני, אולם ישנם מצבים המחייבים שימוש בו על מנת שההעברה תצלח - מאמר בנושא

מאת: יערה דניאלרהיטים08/08/111315 צפיות
כל מי שיש לו דירה עם גינה או עם מרפסת יודע, שאין כמו ריהוט גן איכותי כדי להפוך את הישיבה בחוץ לנעימה במיוחד. המאמר הבא יעזור לכם לבחור ריהוט לגינתכם בצורה הנכונה.

מאת: יערה דניאלבית חכם26/07/111418 צפיות
כמדי שנה, גם הקיץ, בשלהי חודש יולי, אנו מתבשרים באמצעי התקשורת על שיאי חום חדשים. וכמדי שנה, גם הקיץ חברת החשמל משמיעה את איומיה הקבועים על הפסקות חשמל יזומות, כדי שתוכל לעמוד בביקושים העצומים לחשמל

מאת: יערה דניאלבניין ואחזקה - כללי26/07/111701 צפיות
כל חברת בנייה עושה שימוש בכלים מכאניים ובחומרים אשר שמם הכולל הוא "ציוד לבניין". על מנת שהתוצאות בשטח תהיינה טובות ויעילות, חשוב שהחברות יעשו שימוש בכלים חזקים ובחומרים באיכות טובה, שיאפשרו בנייה חזקה ויציבה.

מאמרים נוספים בנושא קייטרינג

מאת: רוני הכהןקייטרינג18/03/192889 צפיות
אוכל גורמה וכשר

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183094 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: רועי כץקייטרינג16/12/182302 צפיות
בחיים ישנם אירועים רבים - ברית מילה, זבד הבת, בר מצוה, בת מצוה, חתונה, חנוכת בית, יום נישואים, ימי הולדת , הכנסת ספר תורה ולצערנו גם אזכרות.

מאת: עופר שלוקייטרינג30/06/181708 צפיות
פירות טריים וחתוכים לאירועים

מאת: דניאל מלמדקייטרינג20/06/181632 צפיות
באנגלית אומרים Everything's count – הכל נחשב, וזה בדיוק מה שאתם צריכים להבין לגבי האירוע הקטן שאתם עורכים – הכל נחשב, החל מזהות המוזמנים והקשר ביניהם ועד צבע המפיות והמפות על שולחנות האוכל. מעבר לכל מרכיבי ההפקה, ויש רבים כאלה, לאוכל ישנו תפקיד חשוב ומכריע בחוויה שתוכלו ליצור לאורחים שלכם באירוע קטן ואינטימי, ואם אתם הולכים על קייטרינג בסגנון בשרי מובהק, זה עוד יותר משמעותי.

מאת: רוני הכהןקייטרינג22/03/181455 צפיות
אם יש לך אירוע מיוחד כגון מסיבת רווקות הם יכולים לעשות מגשי אירוח לאירועים קטנים מדהים של מזונות אצבע בשבילך וכל החברות ייהנו כי מאירוע טעים לפי נושא נבחר ורלבנטי.

מאת: orya peryקייטרינג12/03/181513 צפיות
ישנם כל מיני סוגים של אירועים, אך באירועי חברה למשל, יש לשים דגש גם על הפרטים הגדולים אך גם על הקטנים. יש לקבוע תחילה את מטרת האירוע, כמה מוזמנים יגיעו, התקציב המתאים להפקת האירוע, מסרים שונים שאתם מעוניינים להעביר ועוד. המסגרת התקציבית, הינה קריטית לאירוע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica