חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכללת "אורין שפלטר השכלה פיננסית" בשת"פ עם כלכליסט

מאת: yaron lotanלימודים22/08/20103093 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ביום שלישי הקרוב ה- 24.8.10 יתקיימו בחינות ההסמכה של הרשות לני"ע ומשרד האוצר. כלכליסט בשיתוף עם מכללת "אורין שפלטר השכלה פיננסית", העלו פורום מיוחד בקבוצת הפייסבוק, בו יענו המומחים של המכללה לשאלותיהם של הניגשים לבחינות.

בנוסף, כמו בשנתיים האחרונות, בשיתוף עם אתר כלכליסט, תעלה המכללה מבחנים לדוגמא. ניסיון העבר מצביע על שיעור הצלחה של 65% בניבוי השאלות לקראת המבחן.

במסגרת הסכם שיתוף פעולה ייחודי עם חברת ההשמה "חבר הון אנושי פיננסים", מכללת אורין שפלטר תציע לבוגריה להשתלב בשוק העבודה בתחומי הפיננסים ושוק ההון, באמצעות היחידה לפיננסים הייעודית של חברת ההשמה.

עו"ד נעם שפלטר, מנכ"ל מכללת "אורין שפלטר" אמר: "כפי שהמכללה דוגלת מיום הקמתה, אנו ממשיכים לדאוג לסטודנטים הלומדים גם לאחר לימודיהם ובמסגרת הפעילויות והשירותים הניתנים לסטודנטים הלומדים במכללה באופן מתמשך גם לאחר סיום לימודיהם, אנו רוצים לוודא שהסטודנטים שלנו לא עבדו לחינם ולסייע להם להתקבל למשרות בשוק העבודה הפיננסי".

לפי נתוני יחידת הפיננסים בחבר הון אנושי, בימים אלו ישנו ביקוש גובר ועולה לעובדים בעלי תארים פיננסיים שעברו את בחינות הרשות לני"ע ומשרד האוצר לתפקידי התמחות בייעוץ השקעות, התמחות בשיווק פנסיוני, מסחר, בק אופיס ועוד.

במסגרת סדרת ספרי הלימוד שמוציאה מכללת "אורין שפלטר השכלה פיננסית" באופן עצמאי, הכוללת: כלכלה ליועצי השקעות, מימון וסטטיסטיקה ליועצי השקעות, חשבונאות ליועצי השקעות (כולל תקני ה IFRS), מקצועית א', יסודות הביטוח, הוציאה לאחרונה ספר מקצועי חדש "דיני ניירות ערך ואתיקה מקצועית בייעוץ, שיווק וניהול השקעות", המאגד את כל ההיבטים של פעילות יועצי, משווקי ומנהלי השקעות בישראל. הספר מתאים לכל מי שעוסק בתחומים, כגון: דיני החברות והתאגידים, פעילות קרנות נאמנות וחוקי ני"ע בישראל. בתוך כך, הוא יכול להוות חומר עזר רב לעוסקים בתחום ההשקעות, מנהלים, עורכי דין, רואי חשבון וכיו"ב.

חברת "אורין שפלטר השכלה פיננסית" נכנסה בחודש האחרון למשכן החדש שלה ברח' יגאל אלון בת"א. במשכן החדש יפעלו המכללה לפיננסים והמכללה לשוק ההון לקהל הרחב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

yaron lotan

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת yaron lotan

מאת: yaron lotanתוכנה05/01/111413 צפיות
התוכנה מציגה טכנולוגיה הנחשבת לחידוש בעולם ככלל ובישראל בפרט. עד כה לא נכנסה לשימוש תוכנה להפקה ועריכה של כתוביות בתלת מימד.

מאת: yaron lotanבריאות ילדים28/09/101472 צפיות
"עד גיל 18, שיעור הסובלים מהפרעות ראייה מגיע ליותר מ- 20% מן האוכלוסייה... כ-5% מן הילדים סובלים מהפרעות ראייה בגיל הרך, ובהן קטרקט, רוחק ראייה, קוצר ראייה, פזילה ואסטיגמטיזם (צילינדר). הפרעות אלו הן על-פי רוב מולדות, ובלי טיפול מתאים הן עלולות לגרום לראייה נזק בלתי הפיך" (מתוך דו"ח חטיבת המחקר ומידע של הכנסת). לקראת תחילת שנת הלימודים בבתי הספר, נרתמים ברשת "מכבי ממבט ראשון" מבית "מכבי שירותי בריאות" בשיתוף איגוד רפואת העיניים לילדים, להחזרת בריאות העיניים לבתי הספר.

מאת: yaron lotanבריאות העין14/02/101990 צפיות
ד"ר יאיר מורד, יו"ר האיגוד לרפואת עיניים לילדים בישראל, רפי רייזר ונתן פייט אופטומטריסטים מומחים מרשת מכבי ממבט ראשון מגישים: המילון המלא לבעיות ראייה.

מאת: yaron lotanבריאות14/01/101958 צפיות
הטבות בלעדיות בתחום האופטומטריה לילדים ונוער עד גיל 18

מאת: yaron lotanבריאות העין14/01/101438 צפיות
ד"ר יאיר מורד, יו"ר האיגוד לרפואת עיניים לילדים בישראל. ורפי רייזר אופטומטריסט מומחה לילדים מרשת מכבי ממבט ראשון עונים על כל השאלות: מהם הסימנים שלילד יש הפרעה בראייה? איך בודקים ראייה לילד שאיננו מדבר? מהו אי שיויון בין האישונים? מה לעשות? האם ילדי עיוור צבעים? האם צפייה בטלויזיה או ישיבה מול מחשב מזיקה? מדוע יש לבצע בדיקת עיניים עם טיפות להרחבת האישונים? האם קריאה באור חלש "מקלקלת" את העיניים? האם ניתן לעצור את ה"עלייה במספר" של קוצר ראייה: מה יכול לגרום להתפתחות עין עצלה? מהו הטיפו

מאמרים נוספים בנושא לימודים

מאת: איילתלימודים24/11/153794 צפיות
חייו של סטודנט בישראל - מההיבט הכלכלי מאת עו"ד רוני ברוש - חייו של הסטודנט הישראלי אינם קלים מההיבט הכלכלי. על חלק ניכר מהסטודנטים שרוצים ללמוד ולרכוש מקצוע ללהטט בין לימודים לעבודה, בין מבחנים לבין הוצאות שוטפות, בין אחזקת רכב לבין כתיבת עבודות. בשורות הבאות נבין

מאת: גבעת ושינגטוןלימודים30/10/144183 צפיות
"פרדס" - בית הספר הגבוה לאמנות חזותית ב"גבעת ושינגטון" חתם על שיתוף פעולה עם הפקולטה לאמנויות "המדרשה" במכללה האקדמית בית ברל, המוסד המוביל בארץ בלימודי אמנות. זאת, על מנת לאפשר לבוגרי "פרדס" לרכוש תואר אקדמי באמנות ובהוראת אמנות – תואר ראשון B.Ed.F.A ותעודת הוראה.

מאת: טום ברגרלימודים26/01/128588 צפיות
חת הדרכים להשתלב בתחומי העיסוק השונים היא בעזרת תואר ראשון. תואר ראשון נחשב המפתח להצלחה, במקרים רבים, שכן פותח דלתות רבות לאור הכלים הרבים שמספק והמיומנויות השונות, שמפתח במסגרתו.

מאת: ClickUPלימודים13/12/101984 צפיות
NLP PLUS, המרכז המוביל בישראל ללימודי NLP, הודיע על פתיחת מחזור נוסף של הקורס היוקרתי 'ריפוי מטראומה בכלי ה-NLP' לקהילת המטפלים הקליניים ומקצועות הרפואה.

מאת: ClickUPלימודים08/12/102103 צפיות
NLP PLUS, המרכז המוביל בישראל ללימודי NLP, מרחיב את פעילותו ופותח כיתות לימוד נוספות לתושבי ראשון לציון, רחובות והסביבה.

מאת: eyalfatranלימודים08/10/101873 צפיות
הבחינה הפסיכומטרית אמורה להוות כלי ניבוי להצלחה בלימודים האקדמיים ובנוסף הבחינה אמורה לעזור לאוניברסיטאות למיין את הסטודנטים ולהחליט מי יתקבל למוסד הלימוד. השאלה היא האם הכלי הזה הוא כלי יעיל והאם הוא כלי הוגן?

מאת: קליניקה לעינייםלימודים28/04/102921 צפיות
קליניקה לעיניים מציגה: מספרים באופטומטריה מאת ד"ר ניר ארדינסט (מרצה לאופטומטריה). ד"ר ניר ארדינסט הינו יו"ר החוג לעדשות מגע בישראל

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica