חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

NLP PLUS המרכז המוביל בישראל ללימודי NLP עכשיו גם בנס ציונה

מאת: ClickUPלימודים08/12/20102097 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

NLP PLUS, המרכז המוביל בישראל ללימודי NLP, מרחיב את פעילותו ופותח כיתות לימוד נוספות לתושבי ראשון לציון, רחובות והסביבה.

מרכז NLP-PLUS המתמחה בהוראת NLP , הודיע לראשונה על פתיחת שלוחה בנס ציונה החל מסמסטר אביב הקרוב, שיפתח בחודש מרס 2011.
בשלב הראשון יפתח בנס ציונה, מסלול התעודה הבסיסי NLP Practitioner, המעניק לבוגריו תעודת הסמכה בינלאומית.
הקורס המתקדם להכשרת מטפלים - NLP Master Practitioner, תוכניות העשרה למטפלים ומאמנים, וקורס דמיון מודרך יפתחו  בשלב זה רק בתל אביב.

הכרה מתפתחת בקרב קהילת אנשי המקצועות הטיפוליים, ביכולות ה NLP להביא לשינויים מהירים וארוכי טווח אצל מטופלים, הגדילה את הביקושים שבעקבותם הוחלט על הרחבת הפעילות והוספת כיתות לימוד.

NLP זו למעשה שיטת הטיפול היעילה ביותר הידועה כיום לטיפול בחרדות, לשינוי התנהגות רגשית או מחשבתית, לפריצת דרך לשינוי בתחומי חיים שונים.
יתרונו של ה- NLP הוא ביכולת להשיג תוצאות בזמן קצר, ובמתן מענה מיידי במקרים של טראומה, פוביה, אובדן ועוד. בתחום האימון האישי והאימון העסקי, NLP בשילוב דמיון מודרך מוכרים ככלים היעילים ביותר, להשגת שינויים עמוקים בתקופת זמן קצרה.

אפרת שמר ממנהלות ומייסדות NLP PLUS : "אנו מאמינות כי כל אדם בכל מצב יכול להשתנות. זהו המוטו המוביל את פעילותנו. אנו רואות בפתיחת השלוחה בנס ציונה שלב נוסף בהגשמת החזון להפוך את ה NLP נגיש וזמין לכלל ואת מרכז NLP PLUS  לחממה לאנשי מקצוע ומאמנים"

מרכז לימודי NLP PLUS ,NLP, מתמחה בהוראת שיטת ה- NLP  בדיוק כפי שהיא נלמדת בעולם הרחב, וידוע בגישה המדעית והעדכנית בה מתנהלים הלימודים.
בקורסים משולבות הרצאות מפי מומחה לחקר המוח, המסבירות באופן קולח, נגיש ומרתק כיצד בדיוק עובדת השיטה ביצירת שינויים חיוביים במבנה הנוירולוגי של המוח.בוגרי המרכז נהנים מתעודת הסמכה בינלאומית הנושאת את חותמת NLPU, בית הספר היוקרתי ביותר ללימודי NLP בעולם, ומוכרת על ידי המוסדות ללימוד NLP ברחבי העולם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ClickUP - תקשורת שיווקית באינטרנט  info@clickup.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ClickUP

מאת: ClickUPעסקים, מימון וכספים24/08/142942 צפיות
עסקים המעוניינים להרחיב את עסקיהם לחו"ל יכולים לעשות זאת בקלות בעזרת פתרון סליקת אשראי מקיף של קרדיט גארד, תוך ליווי ותמיכה לאורך כל התהליך.

מאת: ClickUPבריאות03/07/129058 צפיות
רגע לפני חופשות הקיץ, הקייטנות וטיולי החופש הגדול, קראו מהי הדרך הבריאה להתגונן מפני קרינת השמש, בלי להתפשר על בריאות העור.

מאת: ClickUPעסקים, מימון וכספים29/02/121576 צפיות
ארנק אלקטרוני מגיע גם לרשתות הקמעונאיות בארץ ובעולם . וריפון תאפשר הטמעה של כלי הניהול המתקדמים שפיתחה לניהול מסופי תשלום, שיאפשרו הפעלה של שירותים מתקדמים מבוססי NFC, שכיום אין יכולת טכנית להציעם בשוק.

מאת: ClickUPעסקים, מימון וכספים07/08/112154 צפיות
וריפון משיקה פתרון לניהול כרטיסים נטענים מסוג פריפייד לעסקים קטנים. מעתה יוכלו בתי עסק קטנים להקים מועדוני לקוחות ולהציע כרטיסי מתנה והטבות כפי שמציעות הרשתות הגדולות.

מאת: ClickUPעסקים, מימון וכספים04/07/112317 צפיות
המערכת הממוחשבת להתאמות כרטיסי אשראי של קרדיט גארד הוסמכה לתקן PCI בדרגה הגבוהה ביותר PCI: DSS Level1

מאת: ClickUPעסקים, מימון וכספים02/06/112039 צפיות
גוגל הודיעה על השקת פלטפורמת תשלומים סלולארית בשיתוף עם וריפון ומובילי קמעונאות אחרים על מנת להוציא לפועל את הפרויקט המדובר של ארנק סלולארי גוגל Google Wallet

מאת: ClickUPצרכנות27/04/112592 צפיות
חברת SunWay פותחת חנות חדשה בנמל תל אביב למכירת בגדי ים, כובעים ובגדים חוסמי קרינה להגנה יומיומית מהשמש בדרגת הגנה מרבית +UPF50 בחנות תמצאו מידות לכל גיל תינוקות, ילדים, מבוגרים. בגדי SunWay מיועדים להגנה מנזקי השמש לעור ומניעת סרטן העור.

מאמרים נוספים בנושא לימודים

מאת: איילתלימודים24/11/153787 צפיות
חייו של סטודנט בישראל - מההיבט הכלכלי מאת עו"ד רוני ברוש - חייו של הסטודנט הישראלי אינם קלים מההיבט הכלכלי. על חלק ניכר מהסטודנטים שרוצים ללמוד ולרכוש מקצוע ללהטט בין לימודים לעבודה, בין מבחנים לבין הוצאות שוטפות, בין אחזקת רכב לבין כתיבת עבודות. בשורות הבאות נבין

מאת: גבעת ושינגטוןלימודים30/10/144175 צפיות
"פרדס" - בית הספר הגבוה לאמנות חזותית ב"גבעת ושינגטון" חתם על שיתוף פעולה עם הפקולטה לאמנויות "המדרשה" במכללה האקדמית בית ברל, המוסד המוביל בארץ בלימודי אמנות. זאת, על מנת לאפשר לבוגרי "פרדס" לרכוש תואר אקדמי באמנות ובהוראת אמנות – תואר ראשון B.Ed.F.A ותעודת הוראה.

מאת: טום ברגרלימודים26/01/128580 צפיות
חת הדרכים להשתלב בתחומי העיסוק השונים היא בעזרת תואר ראשון. תואר ראשון נחשב המפתח להצלחה, במקרים רבים, שכן פותח דלתות רבות לאור הכלים הרבים שמספק והמיומנויות השונות, שמפתח במסגרתו.

מאת: ClickUPלימודים13/12/101976 צפיות
NLP PLUS, המרכז המוביל בישראל ללימודי NLP, הודיע על פתיחת מחזור נוסף של הקורס היוקרתי 'ריפוי מטראומה בכלי ה-NLP' לקהילת המטפלים הקליניים ומקצועות הרפואה.

מאת: eyalfatranלימודים08/10/101866 צפיות
הבחינה הפסיכומטרית אמורה להוות כלי ניבוי להצלחה בלימודים האקדמיים ובנוסף הבחינה אמורה לעזור לאוניברסיטאות למיין את הסטודנטים ולהחליט מי יתקבל למוסד הלימוד. השאלה היא האם הכלי הזה הוא כלי יעיל והאם הוא כלי הוגן?

מאת: yaron lotanלימודים22/08/103085 צפיות
ביום שלישי הקרוב ה- 24.8.10 יתקיימו בחינות ההסמכה של הרשות לני"ע ומשרד האוצר. כלכליסט בשיתוף עם מכללת "אורין שפלטר השכלה פיננסית", העלו פורום מיוחד בקבוצת הפייסבוק, בו יענו המומחים של המכללה לשאלותיהם של הניגשים לבחינות.

מאת: קליניקה לעינייםלימודים28/04/102912 צפיות
קליניקה לעיניים מציגה: מספרים באופטומטריה מאת ד"ר ניר ארדינסט (מרצה לאופטומטריה). ד"ר ניר ארדינסט הינו יו"ר החוג לעדשות מגע בישראל

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica