חפש מאמרים:
שלום אורח
27.07.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חייו של סטודנט בישראל - מההיבט הכלכלי / מאת עורך דין רוני ברוש

מאת: איילתלימודים24/11/20153815 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חייו של הסטודנט הישראלי אינם קלים מההיבט הכלכלי. על חלק ניכר מהסטודנטים שרוצים ללמוד ולרכוש מקצוע ללהטט בין לימודים לעבודה, בין מבחנים לבין הוצאות שוטפות, בין אחזקת רכב לבין כתיבת עבודות. בשורות הבאות נבין כיצד מצליח הסטודנט בישראל לעבור בשלום את תקופות הלימודים מבחינה כלכלית ופיננסית.

הלוואה ומלגות

לא לכל אחד יש הורים עשירים ולא כל אחד רוצה להפוך למעמסה על משפחתו בהקשר של מימון הלימודים הגבוהים. לכן, חשוב לדעת שיש לא מעט דרכים להפוך את תחילת הלימודים לקלים יותר.

· מלגות – כל אוניברסיטה או מכללה מציעה מלגות פנימיות למצטיינים ולנרשמים בעלי נתונים גבוהים. בנוסף, ישנם גופים רבים שמצעים מלגות למי שעומד בקריטריונים שונים – החל מקריטריונים של מוצא, דרך תרומה חברתית בקהילה, וכלה בסטנדרטים סוציואקונומיים.

· הלוואות – הבנקים מציעים כיום הלוואות מיוחדות לסטודנטים בתנאים מיוחדים ונוחים. בין היתר ניתן למצוא גם הלוואות שההחזר שלהם נדחה אל התקופה שלאחר הלימודים. כך ניתן ללמוד בראש שקט, בלי החזר חודשי שוטף.

· פיקדון צבאי – הפיקדון הצבאי יכול לסייע במימון חלק מההוצאות על לימודים. בנוסף, ניתן במקרים מסוימים לקבל גם סיוע נוסף לחיילים משוחררים שעומדים בקריטריונים.

עבודות גמישות

מרבית הסטודנטים בישראל לא יכולים להרשות לעצמם ללמוד בלי לעבוד במקביל. עם זאת, ישנם לא מעט תפקידים, מקצועות וארגונים שיכולים להתאים לסטודנט שמחפש משרה חלקית או גמישות מקסימלית.

אחד ממושגי המפתח בעולם העבודה המודרני הוא "עבודה גמישה" ובאמצעות משמרות, עבודה בחופשות, משרה חלקית ואפילו עבודה בחו"ל בפגרת הקיץ ניתן בהחלט לעבור את תקופת הלימודים בשלום. כהערת אגב נציין שמשרות סטודנטים איכותיות יכולות לאפשר גם מעבר חלק לעולם העבודה שלאחר הלימודים בזכות ניסיון המלצות, אפשרויות קידום וכדומה.

חוסכים ושותפים

יש לא מעט דרכים נוספות שבהם הסטודנט הישראלי נוקט בכדי לחסוך כסף ולעבור בהצלחה את תקופת הלימודים. בין היתר:

· מגורים עם שותפים או במעונות – מעונות סטודנטים או מגורים עם שופתים הם דרך מצוינת להיות עצמאיים בלי לשלם ביוקר.

· שימוש בקופונים באינטרנט, לוחות מקוונים והשוואות מחירים רציניות –כללי צרכנות נבונה מלווים לא מעט סטודנטים כמציאות יום יומית.

· רכב דו גלגלי – נסיעה בקטנוע או באופניים מאפשרת ניידות רבה ביחד עם חיסכון כספי.

הכתבה מאת עורך דין רוני ברוש

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כותבים עם M-Press

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איילת

מאת: איילתבנקאות20/01/162067 צפיות
טיפים - איך לא להיכנס למינוס מאת עו"ד רוני ברוש: על רקע מציאות כלכלית לא פשוטה ולעיתים אפילו סבוכה מאוד קל להתפתות לקחת עוד הלוואה או להיכנס למינוס בבנק. למעשה, יותר מידי הלוואות או משיכת יתר

מאת: איילתאימון לכסף20/01/163997 צפיות
טיפים - איך לצאת מהמינוס מאת עורך הדין רוני ברוש: לא קשה לחלום על זכיה בלוטו כפתרון של קסם ליציאה מהמינוס. עם זאת, כדאי הרבה יותר להשקיע בכמה צעדים אופרטיביים שיהיו יעילים

מאת: איילתביטוח משכנתא20/01/162792 צפיות
מהי משכנתא הפוכה מאת עו"ד רוני ברוש - משכנתא נחשבת על פי רוב להלוואה שלוקחים על מנת לרכוש דירה או בית. לעיתים, נעשה שימוש בהלוואת משכנתא בכדי לממן רכישה של שטח אדמה

מאת: איילתנדל"ן ומקרקעין18/12/151776 צפיות
רגע לפני שנוטלים משכנתא, חייבים לקרוא! מאת עו"ד רוני ברוש - מפחיד לקחת משכנתא. מדובר בהוצאה מן הגודלות שנעשה בחיים שלנו ובהתחייבות ארוכת טווח שתכתיב לנו את מהלך החיים בשנים האחרונות. מאחר

מאת: איילתנדל"ן ומקרקעין18/12/151615 צפיות
רכישת דירה ראשונה טיפים ועצות מאת עו"ד רוני ברוש -לרכוש דירה חדשה זה מרגש, זה מפחיד ומלהיב כאחד. כן, ככה זה כל הרגשות האלו מתערבבים יחדיו ויוצרים תמהיל מוזר של תחושות ורגשות. זה מפחיד

מאת: איילתאירועים וחתונות – כללי24/11/152017 צפיות
מתנות ללידה – מה קונים היום? - רכישת מתנה ללידה יכולה להיות פשוטה וקלה אם וכאשר מכירים את האפשרויות הרווחות. בכתבה הבאה נציג לכם או לכן מגוון רחב של מתנות ללידה שמקובל להביא היום. יש לציין שאת המתנות ללידה מומלץ לרכוש

מאת: איילתאירועים וחתונות – כללי24/11/151370 צפיות
מה קונים כמתנה ליולדת - הבת או הנכדה ילדו בשעה טובה? החסידה ביקרה אצל הבוסית בעבודה או שמא אצל חברה לעבודה, שכנה או ידידה? בכל המקרים הללו חשוב כמובן לאחל מזל טוב מכל הלב ומה שחשוב לא פחות הוא להפתיע ולרגש עם מתנת

מאמרים נוספים בנושא לימודים

מאת: גבעת ושינגטוןלימודים30/10/144216 צפיות
"פרדס" - בית הספר הגבוה לאמנות חזותית ב"גבעת ושינגטון" חתם על שיתוף פעולה עם הפקולטה לאמנויות "המדרשה" במכללה האקדמית בית ברל, המוסד המוביל בארץ בלימודי אמנות. זאת, על מנת לאפשר לבוגרי "פרדס" לרכוש תואר אקדמי באמנות ובהוראת אמנות – תואר ראשון B.Ed.F.A ותעודת הוראה.

מאת: טום ברגרלימודים26/01/128609 צפיות
חת הדרכים להשתלב בתחומי העיסוק השונים היא בעזרת תואר ראשון. תואר ראשון נחשב המפתח להצלחה, במקרים רבים, שכן פותח דלתות רבות לאור הכלים הרבים שמספק והמיומנויות השונות, שמפתח במסגרתו.

מאת: ClickUPלימודים13/12/102013 צפיות
NLP PLUS, המרכז המוביל בישראל ללימודי NLP, הודיע על פתיחת מחזור נוסף של הקורס היוקרתי 'ריפוי מטראומה בכלי ה-NLP' לקהילת המטפלים הקליניים ומקצועות הרפואה.

מאת: ClickUPלימודים08/12/102131 צפיות
NLP PLUS, המרכז המוביל בישראל ללימודי NLP, מרחיב את פעילותו ופותח כיתות לימוד נוספות לתושבי ראשון לציון, רחובות והסביבה.

מאת: eyalfatranלימודים08/10/101897 צפיות
הבחינה הפסיכומטרית אמורה להוות כלי ניבוי להצלחה בלימודים האקדמיים ובנוסף הבחינה אמורה לעזור לאוניברסיטאות למיין את הסטודנטים ולהחליט מי יתקבל למוסד הלימוד. השאלה היא האם הכלי הזה הוא כלי יעיל והאם הוא כלי הוגן?

מאת: yaron lotanלימודים22/08/103121 צפיות
ביום שלישי הקרוב ה- 24.8.10 יתקיימו בחינות ההסמכה של הרשות לני"ע ומשרד האוצר. כלכליסט בשיתוף עם מכללת "אורין שפלטר השכלה פיננסית", העלו פורום מיוחד בקבוצת הפייסבוק, בו יענו המומחים של המכללה לשאלותיהם של הניגשים לבחינות.

מאת: קליניקה לעינייםלימודים28/04/102949 צפיות
קליניקה לעיניים מציגה: מספרים באופטומטריה מאת ד"ר ניר ארדינסט (מרצה לאופטומטריה). ד"ר ניר ארדינסט הינו יו"ר החוג לעדשות מגע בישראל

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica