חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גינה נאה - ריצוף גרניט

מאת: רחלי פריגינון13/09/20101424 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

השמש הים תיכונית כבר מבצבצת לה מבין שכבות העננים ההולכות ונמוגות, הדלת לגינה נפתחת לרווחה, וזה בדיוק הזמן לבדוק איזה חידושים בתחום העיצוב יעזרו לנו להפוך את החלל החיצוני לעיצובי, מפנק וטרנדי. ובמילים אחרות: לגינה מרהיבה ויפה, מכניסת אורחים, כזו שתקרוץ לנו לשבת בחוץ, לקרוא עיתון, לשתות קפה קר וליהנות מהאוויר החמים והמחייה שמסביבנו.

מעצבי על רבים רואים בגינה חלל עיצובי לא פחות חשוב מכל חלל אחר בפנים הבית – ולא פעם גם חלק בלתי נפרד מהבית. הם משקיעים יצירתיות רבה בפריטי עיצוב לחלל החיצוני באמצאות בחירת חומרים, צבעים ועיצובים יוצאי דופן. רבות הקולקציות שעוצבו כך שיתאימו לפנים וחוץ הבית, כשהמטרה היא ליצור אווירה עיצובית דומה לחלל המשפחתי הכולל.

והפעם נדבר על ריצוף הגינה. ריצופי החוץ זוכים לעדנה מחודשת בשנים האחרונות. הביקושים הגדולים נובעים ממבחר ריצופי חוץ אשר מעולם לא היה כזה מושקע ויפיפה יותר. בגינות ובחצרות בשנים האחרונות 'מככבים' יותר ויותר ריצופי קרמיקה גרניט פורצלן המרקמים ובצבעים טבעיים, שיוצרים אווירת חוץ רעננה. ובכלל הצרכן הישראלי מעריך ריצוף קרמיקה איכותי ומעוצב, אך בתנאי שהוא לא ידרוש תחזוקה שוטפת ומורכבת.

ריצוף חוץ יכול להיות קרמיקה גרניט פורצלן המראה אבן טבעית, אריחי קרמיקה גרניט פורצלן בעיבוד כפרי וקלאסי במראה עמוק וטבעי – לצד אריחי קרמיקה גרניט פורצלן דמויי אבן פראית לא מסותת ולא מעובד. ריצוף קרמיקה זה מאופיין במראה של שכבות בעלי מראה מחוספס ובגוונים רבים באבן. ריצופי גרניט פורצלן דמויי אבן, על סוגיהם השונים, נחשבים לפופולאריים בארץ ובעולם, ויופיים נובע דווקא מחוסר האחידות של אריחי הקרמיקה. והתוצאה: מראה טבעי המקנה לגינה מראה עיצובי טוסקני.

ההמלצה היא למקם אריחי קרמיקה גרניט פורצלן בכל אזור בגינה, וגם מסביב לבריכה. אם חשבתם לרצף את סביב הבריכה בדקים, קיימים אריחי קרמיקה גרניט פורצלן דמויי עץ, שיוצרים מראה עשיר ומסוגנן של דקים. אריחי קרמיקה אלו מוצעים בשלושה צבעי עץ, אינם מתבלים או דוהים במשך השנים ואינם מצריכים תחזוקה שוטפת כשל עץ טבעי.

 



תגיות המאמר: קרמיקה, גרניט פורצלן


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים |  עיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי פרי

מאת: רחלי פריבניין ואחזקה - כללי25/03/121303 צפיות
קרני השמש הים תיכונית העזה מסכנות לא רק את בשר גופנו, אלא גם חודרות דרך החלונות והדלתות אל תוך הבית, עושות שפטים ברהיטים ומפריעות לפעמים לפעולות שונות בתוך הבית

מאת: רחלי פריאיפור21/02/121362 צפיות
אנו שומעים רבות על המושג איפור קבוע, אבל האם אנו יודעים באמת מה הכוונה?

מאת: רחלי פריהומור וסטנד-אפ06/01/121834 צפיות
תמונות מצחיקות או סרטונים מצחיקים - מה הם עושים לנפש? כנסו ותקראו עוד!!!!!!!!

מאת: רחלי פרישיפוצים11/09/111832 צפיות
אוטמים את הגג? הפתרון הטוב ביותר הוא יריעות ביטומניות.

מאת: רחלי פריאימון אישי18/08/111281 צפיות
החיים רצים בקצב מטורף, ולא תמיד אנו יודעים לנווט אותם בצורה הנכונה, ולכן צריך מאמן אישי...

מאת: רחלי פריציפורניים10/08/112138 צפיות
הציפורניים שלך הם בעצם מראה שמשקפת את התייחסותך למראך החיצוני...

מאת: רחלי פריגינון02/03/111553 צפיות
כריתת עצים כרוכה בסיכון לא מבוטל, הן לאנשי המקצוע שמבצעים את הכריתה, והן לכל מי ומה שנמצא בסביבה...

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191978 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191777 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182253 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811211 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181677 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183842 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174196 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica