חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פתרונות הצללה לשהייה בטוחה בשמש

מאת: יערה דניאלתחביבים14/09/20101083 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מזג האוויר הקיצי מוציא את כולנו החוצה: לחוף הים ולבריכה, לטיולים בחיק הטבע, למגרשי ספורט, לגינות ציבוריות ולכל מקום שבו אפשר לבלות בנעימים. אולם השהייה בחוץ תחת השמש הקופחת לא תמיד נעימה לכולם, ובמיוחד לא לאורך זמן ממושך. על מכשול זה ניתן להתגבר בקלות באמצעות רשת צל.

רשת צל – אל תתנו לשמש לעלות

שהיה ממושכת תחת השמש יכולה להיות גם מסוכנת: היא יכולה לגרום להתייבשות או לכוויות בעור במידה ולא משתמשים באמצעי הגנה ממספקים. אך למרות הסכנות, קשה מאוד לוותר לחלוטין על שהיה בחוץ בחודשי הקיץ. רשת צל היא הפתרון האולטימטיבי המאפשר לנו גם ליהנות בחוץ בקיץ וגם לא לסבול מהנזקים ומהסכנות שבחשיפה לשמש.

תפקידה העיקרי של רשת צל הוא לספק לנו הצללה ומקום מחסה מפני השמש. תפקיד זה חשוב במיוחד כשמדובר בילדים קטנים, שעבורם חשיפה לשמש מסוכנת במיוחד. לכן המקומות הפופולאריים שבהם נראה רשתות צל הוא מקומות בילוי לילדים: מעל בריכות שחייה או במדשאות סביב בריכות שחייה ופארקי מים, בחופי רחצה, מעל מגרשי ספורט ציבוריים, מעל מתקני שעשועים וספסלי פיקניק בגנים ציבוריים, במתחמי הסעדה חיצוניים, בחצרות של גני ילדים ובתי ספר ועוד.

רשת צל - לעולם בעקבות השמש

לא רק ילדים מחפשים מפלט מפני קרני השמש היוקדות. בקיץ הישראלי הלוהט, כל אחד מאיתנו מחפש מפלט מהחום, וכשאין מזגן בנמצא, רשת צל היא פתרון ההצללה והצינון היעיל ביותר. תחת רשת צל הטמפרטורות צונחות וניתן ליהנות גם מבריזה נעימה. לכן רשתות צל מוצבות באתרים תיירותיים ובמסלולי טיולים רבים ומהוות מקום התכנסות ועצירה להתרעננות. תחת רשת צל ניתן לערוך הפסקות אוכל, לשמוע את הסברי מדריך הטיולים ולעצור למנוחה קלה.

לא מעט אנשים בחרו גם להתקין רשת צל בחצר ביתם הפרטית. לא כולם יכולים להרשות לעצמם להתקין פרגולה או סוכך קבוע אחר בחצרם. רשת צל היא אמצעי הצללה זול וזמין, אותו ניתן להתקין בקלות בקיץ ולהוריד כשאין בו יותר צורך. רשת צל בחצר הפרטית מאפשרת לנו ליהנות מהחצר שלנו גם בחודשי הקיץ החמים: לארח אורחים לארוחת ערב, ליהנות ממשקה קר ומעיתוני השבת ולשחק עם הילדים בחצר.

רשת צל – כדי שהשמש לא תעבור עליי

מקום נוסף שבו נעשה שימוש מרובה ברשתות צל הוא הצבא. יחידות רבות נאלצות להתאמן בשטחים פתוחים ברחבי הארץ ולכן משתמשות ברשתות צל לצרכים שונים: רשת צל שמשמשת כמקום מנוחה או כמקום התכנסות לקבלת תדריכים, רשת צל שתחתיה מקימים מטבח שדה, רשת צל שתחתיה מאחסנים אמל"ח על סוגיו השונים ועוד.

רשת צל היא הפתרון האידיאלי ליצירת הצללה עבור יחידות צבאיות בחודשי הקיץ. בחודשי החורף, הצללה בלבד אינה מספיקה ונדרש אמצעי חזק ועמיד יותר שיספק גם הגנה מפני גשם ורוחות. לכן, בחודשי החורף הברזנטים מחליפים את רשתות הצל. יריעות ברזנטים משמשות להקמת אוהלים לשינה, לעריכת תדריכים או לשם הקמת מטבח / חדר אוכל שדה.

לסיכום, גם בקיץ כשהטמפרטורות מאמירות אפשר ליהנות מבילוי או משהייה בחוץ. רשת צל היא אמצעי ההצללה שמאפשר לנו לא לוותר על הבילויים שאנו אוהבים או על הפעילויות שאנו מוכרחים לעשות בחוץ. הודות ליעילותה, לזמינותה ולקלות ההתקנה והפירוק שלה, רשת צל היא הפתרון האידיאלי ליצירת הצללה בכל מקום ולכל מטרה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יערה דניאל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יערה דניאל

מאת: יערה דניאלאבטחת הבית11/08/111362 צפיות
מערכות כיבוי אש הן אביזר חיוני בכל מבנה. מערכות אלו, כדוגמת הספרינקלרים, מספקות מענה ראשוני לכל שריפה, מיד כשהיא פורצת וגם אם איש עדיין לא הבחין בקיומה

מאת: יערה דניאלפרופילי חברות11/08/111787 צפיות
אוטובוסים בדרך כלל מזכירים לנו את תקופת הילדות. אז, לפני שהיה בידינו רישיון נהיגה או חברים בעלי רישיון נהיגה, אבל כשהיינו כבר מספיק גדולים כדי להגיע ממקום למקום באופן עצמאי, אוטובוסים היו כלי התחבורה שבאמצעותו התניידנו. מאמר בנושא

מאת: יערה דניאלנשים - כללי11/08/112154 צפיות
המראה שלנו והטיפוח הם חלק חשוב בחיינו בשנים אלו. מדברים הרבה על קוסמטיקה- במאמר הבא 5 דברים שאומרים על קוסמטיקה, והאמת מאחוריהם.

מאת: יערה דניאלבניין ואחזקה - כללי09/08/111508 צפיות
הובלות מנוף כשמן כן הן – הובלות אשר לשם ביצוען יש להשתמש במנוף. לא בכל הובלה נדרש השימוש בכלי המכאני, אולם ישנם מצבים המחייבים שימוש בו על מנת שההעברה תצלח - מאמר בנושא

מאת: יערה דניאלרהיטים08/08/111315 צפיות
כל מי שיש לו דירה עם גינה או עם מרפסת יודע, שאין כמו ריהוט גן איכותי כדי להפוך את הישיבה בחוץ לנעימה במיוחד. המאמר הבא יעזור לכם לבחור ריהוט לגינתכם בצורה הנכונה.

מאת: יערה דניאלבית חכם26/07/111418 צפיות
כמדי שנה, גם הקיץ, בשלהי חודש יולי, אנו מתבשרים באמצעי התקשורת על שיאי חום חדשים. וכמדי שנה, גם הקיץ חברת החשמל משמיעה את איומיה הקבועים על הפסקות חשמל יזומות, כדי שתוכל לעמוד בביקושים העצומים לחשמל

מאת: יערה דניאלבניין ואחזקה - כללי26/07/111701 צפיות
כל חברת בנייה עושה שימוש בכלים מכאניים ובחומרים אשר שמם הכולל הוא "ציוד לבניין". על מנת שהתוצאות בשטח תהיינה טובות ויעילות, חשוב שהחברות יעשו שימוש בכלים חזקים ובחומרים באיכות טובה, שיאפשרו בנייה חזקה ויציבה.

מאמרים נוספים בנושא תחביבים

מאת: רוני הכהןתחביבים20/12/161864 צפיות
מאז שגילה אותו האדם. עבור הכנת בירה ביתית מדריך אפשר למצוא ללא כל בעיה, השאלה הנשאלת היא מדוע בכלל ירצה אדם לגשת אל תהליך שכזה בבית הפרטי שלו.

מאת: אבי דוידיתחביבים03/08/162892 צפיות
הדפסה על קרמיקה לעיצוב מיוחד של אריחי ריצוף וחיפוי לבית ולגינה.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162473 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162283 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: שרון צרפתיתחביבים13/01/162291 צפיות
אפשר ליהנות מטיולים ארוכים בלב ים גם אם אין לכם יאכטה על ידי השקעה כספית שאינה כה בשמיים עבור השתייכות אל מועדון שייט שבו אפשר לצאת אל הפלגות עם אחד מכלי השייט שקיימים במועדון מתוקף היותכם חברים שם

מאת: יוניתחביבים15/12/152460 צפיות
ישנם מספר סוגים של אוזניות אליהן מחובר מיקרופון, כאשר כל סוג יספק מענה על דרישות אחרות. אוזניות יכולות להיות מותאמות למכשיר טלפון, הן יכולות להיות מותאמות למחשב והן יכולות להיות משולבות ומתאימות למגוון סוגי מכשירים שונים

מאת: אבי דוידיתחביבים27/10/152478 צפיות
אחד ממשחקי החשיבה המוכרים והאהובים ביותר, בארץ ובעולם, הוא משחק התשחץ. ודאי נתקלתם בו באחד מהעמודים האחרונים של העיתון, באתרי אינטרנט ייעודיים ובחוברות שנמכרות רק לצורך זה. הסיבה העיקרית לכך שאנשים כה אוהבים דווקא את המשחק הזה, ללא עוררין, כבר כל כך הרבה שנים, היא משום שניתן לפתור אותו לבד - או ביחד, וכן משום שהוא מפתח מאוד את כל מה שאנו יודעים על העולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica