חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום אתרים מודרני- כשהתחרות גבוהה


איך נראה קידום בגוגל המודרני? אין ספק בכלל שעולם האינטרנט של היום הואלא מה שהיה פעם. רק לפני שלוש שנים, קידום בגוגל היה ברמה של פעולותבבסיסיות מאוד. רק לשנות את השם והתיאור של האתר ואתה מסודר. בעולם קידוםהאתרים של היום, הדברים שונים מאוד: בכל תחום, גם הזניח ביותר כבר צריךלהשקיע אין ספור שעות עבודהכדי להגיע לתוצאות.

אז מה זה אומר בעצם קידום בגוגל היום? עד כמה זה שונה מפעם? מה בכלל השינוי שעובר על עולם האינטרנט?

בעבר(לפני שנתיים בערך), כאשר המודעות לשימוש יעיל במנועי חיפוש הייתהנמוכה יחסית, מקובל היה להניח כי עבודת קידום אתרים בגוגל שמטרתה לקדם אתעמודי האתר תחת ביטויים קצרים וכלליים, בעלי נפח חיפוש גדול, תגדילמשמעותית את התנועה באתר ותזניק את המכירות. אולם בשנים האחרונות, ככלשגדלה המודעות לחיפוש חכם ויעיל, גולשים רבים דווקא בוחרים בביטויים ארוכיםיותר, שיניבו תוצאות ממוקדות ורלוונטיות הרבה יותר עבורם.

הדבר הזה היה חייב לשנות ואכן שינה את הדרך שבה עובד קידום בגוגל. הריהתחרות גברה כמו שכבר אמרנו, הלקוחות נדרשים לשלם סכומים אדירים כדי להתקדםבמילים גדולות וכלליות, לכן התוצאה הטבעית היא שהרבה אתרים וחברות עוברותלעשות קידום אתרים בגוגל במילות זנב ארוך, כמו שהן נקראות בעולם האינטרנט.

אם בעבר לא נהוג היה להשקיע מאמץ בקידום של עמודים פנימיים באתר, תחתביטויים ממוקדים שגולשים מעטים יחסית יחפשו, אז כיום, ניתן לראות כי לקידוםזה תועלת רבה, שגדלה ככל שהגולשים הופכים מקצועיים ומיומנים יותר בחיפושיםשהם מבצעים.

איך מקדמים זנב קצר

אם בעבר הגולשים היו ממש לא מתוחכמים, חיפשו רק מילים קצרות וכלליות,היום המצב הוא קצת אחר. גם הגולשים נהיו מתוחכמים. הם כבר לא מחפשיםאינסטלטור, היום הם מחפשים: אינסטלטור בתל אביב או שירותי אינסטלציה עדהבית, או כל דבר אחר. בקיצור מלאכת קידום בגוגל נהייתה הרבה יותר מתוחכמת.

קידום אתרים בגוגל, המממש את מלוא הפוטנציאל של האתר, לא יסתפק בקידוםעמוד הבית, תחת ביטוי מרכזי שרלוונטי לתחום הפעילות של בעל האתר. פיתוח שלעמודים נוספים, בנושאים רלוונטיים וקידום שלהם, תחת ביטויי חיפוש ממוקדיםיותר, יגדיל משמעותית את תנועת הגולשים באתר.

אולם, כל איש מקצוע מנוסה בתחום קידום אתרים בגוגל יאמר לכם שזו לא הסיבה היחידה בשמה ראוי להשקיע בהרחבה של האתר. בדיוק כמוהגולשים, גם מנועי החיפוש מעריכים תוכן איכותי וכמה שיותר ממנו. פיתוחעמודים נוספים, בעלי תוכן איכותי, יסייע גם במאמצי הקידום של עמוד הבית,תחת הביטוי המרכזי שבחרתם.

 



תגיות המאמר: קידום אתרים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פליירים

מגנטים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידן קידום אתרים

מאת: עידן קידום אתריםפרופילי חברות12/01/128614 צפיות
כאשר סוכן של אומנים מגיע לפגישה עם לקוחות חשוב מאוד שהוא יגיע מצוייד בפולדרים שהוא הדפיס בבית דפוס. פולדרים במקרה הזה יכולים להיות גורם שסוגר עבור סוכן עיסקאות. כאשר סוכן של אומנים מגיע לפגישה עם לקוח גדול הוא יכול לבחור להגיע מוכן ומתוקתק והוא יכול לבחור להגיע חצי מוכן. להגיע לפגישה מסוג כזה עם פולדרים ממותגים היא בחירה בלהגיע מוכן ותוקתק.

מאת: עידן קידום אתריםעסקים - כללי07/01/121498 צפיות
מדינת ישראל היא מדינה בעלת צביון דמוקרטי שמהווה את הבסיס בהקיומי שלה. כל מה שמפורסם בפומבי במדינת ישראל צריך לעמוד תחת ההגדרות של משטר דמוקרטי וצריך להיזהר מאוד בדברים שאנחנו מפרסמים. בית דפוס הוא עסק שיכול למצוא את עצמו עומד באמצע זירה פוליטית או חברתית בנושאים מסויימים בעקבות כך שהוא זרוע מבצעת של חופש הביטוי. בית דפוס יכול בקלות לפגוע בזכויות יסוד שקיימות במדינה שלנו מבלי בכלל להיתכוון לכ, לכן לכל בית דפוס צריכה להיות מערכת שמפקחת עליו בצורה זו או אחרת.

מאת: עידן קידום אתריםצימרים16/12/111655 צפיות
מישהו חכם פעם אמר לי כי חופשה מהנה ומלאה בחוויות תלויה בראש ובראשונה בפרטנר או הפרטנרים שאיתם תצא אליה, אין ספק שיש אמת באמירה הזאת אבל לגבי האנשים שאיתם תבחרו לצאת לחופשה אנחנו לא נוכל להמליץ לכם או לדעת כמה טובים הם עבורכם, לגבי כל השאר דווקא כן נוכל, אז איפה בעצם מתחיל "כל השאר"?

מאת: עידן קידום אתריםצימרים16/12/111626 צפיות
מי לא אוהב נופש?! מי לא רוצה להתפנק בצימרים בצפון!? אבל לא תמיד התקציב מאפשר. רוצים למצוא צימרים בצפון במחיר מתאים לכיס? הכול תלוי איך תחפשו. כאן תוכלו לדעת, איך למצוא צימרים בצפון בקלות, צימרים מפנקים וכמובן במסגרת התקציב.

מאת: עידן קידום אתריםשיווק15/12/111418 צפיות
קיימים עסקים רבים קטנים וגדולים שנעזרים ביועץ שיווקי על מנת למנף את העסק שלהם. יועץ שיווקי הוא בעל מקצוע שמגיע לעסק שלנו על מנת לערוך סדר בעסק שלנו. קבלת עזרה מיועץ שיווקי יכולה להיות מועילה מאוד במצבים מסויימים. אחד מהדברים הראשונים שיועץ שיווקי יבדוק כאשר הוא יגיע לטפל בעסק שלנו זה את המיתוג שעשינו לעסק שלנו. כאשר יועץ שיווקי מתחיל לטפל בעסק שלנו הוא ישר ילך לניירת שלנו וייעץ לנו להדפיס פנקס חשבוניות ממותגים, פולדרים ממותגים, כרטיסי ביקור אם אין לנו ועוד מוצרים שונים שיכולים ליצור לעסק שלנו תד

מאת: עידן קידום אתריםמחקרי שוק15/12/118643 צפיות
ביקור בבית דפוס יכול להיות מועיל מאוד עבור אנשים שרוצים לתת לעסק שלהם קפיצה עסקית. כאשר אנחנו מגיעים לבית דפוס באפשרותינו לבחור מוצרים שונים אותם אנחנו מדפיסים לצרכים שונים של העסק שלנו. בחירה של מוצרים להדפסה בבית דפוס בנוייה כמו פירמידה. בהתחלה אנחנו בוחרים בבית דפוס מוצרים שהם בסיסיים ולאט לאט אנחנו עולים במדרגות של הפירמידה ומגיעים לשלב בו אנחנו רוכשים מבית דפוס מוצרים שהם מוצרים של מותרות.

מאת: עידן קידום אתריםחוק ומשפט - כללי13/12/111426 צפיות
קטלוגים הם מוצר דפוס שאנחנו אוהבים לאהוב. בית דפוס בדרך כלל גאה מאוד בקטלוגים שהוא מוציא. הסיבה שקטלוגים הם מוצרים כל כך אייכותיים שמדפסי בית דפוס היא שקטלוגים הם הפנים של העסק או של המותג. כולנו מכירים את הקטלוגים של בתי האופנה. בית דפוס עומל קשה מאוד על מנת להדפיס קטלוגים שונים של חברות אופנה מכיוון שקטלוגים שלאופנה הם קטלוגים שעוברים ליטוש רב בבית דפוס.

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213458 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202197 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172772 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172692 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162266 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162836 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162739 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica