חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פייסבוק – שילוב באתרים ברשת

מאת: גיא לביארשתות חברתיות18/09/20101119 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במאמר הקודם סקרנו את הכלים הרבים המיוצרים בפייסבוק עבור מפתחים כיום , על מנת להעצים את הרשת החברתית מצד אחד ולהגדיל את היכולת השיווקית של הגולשים בה מצד שני. מלבד כלים רבים למפתחים בתוך הרשת של פייסבוק , תופסת פייסבוק גם נתח משמעותי באתרים שונים ברשת. נענע הייתה מהראשונות לממשק את האתר שלה בצורה מלאה עם פייסבוק וכמו שזה נראה כרגע פייסבוק פה כדי להישאר.

מהם הכלים של פייסבוק לשילוב באתרים ברשת?

כוחו של הלייק
רבות דיברו על משמעות כמות האוהדים בדפים ועל ה"לייק" שהפך כבר למושג שגור בציבור. צעד משמעותי נוסף שעשתה פייסבוק השנה היא הוספת כפתורי לייק לאתרים נוספים ברשת. כיום במרבית פורטלי התוכן ובאלפי אתרים תוכלו למצוא את כפתור הלייק שמאפשר לגולשים להוסיף לייק על תכנים באתר שונים. התרומה לשיווק אתרים היא משמעותית, כל לייק של גולש אוטומטית מפורסם על הקיר שלו ונחשף לכל חבריו – דבר שתורם רבות להנעת גולשים לאתרים שונים.

הוספת סטרים בוקס לאתר:
רכיב נוסף שניתן להוספה לכל אתר הוא סטרים בוקס – Stream box. זוהי למעשה תיבת פייסבוק שניתן להוסיף לכל אתר , שמאפשרת לגולשים הנמצאים באתר להגיב ישירות עם משתמש הפייסבוק שלהם באתר. הגולשים הנכנסים לאתר נחשפים לתיבה ויכולים להגיב באתר על ידי סיסמת הפייסבוק שלהם. התגובה שלהם מפורסמת באתר ובמקביל בפרופיל המשתמש שלהם בפייסבוק. התגובות אינן נשמרות וכל תגובה דורסת תגובות קודמות (בדרך כלל יוצגו עד 10 תגובות אחרונות). הסטרים בוקס נהדרת עבור אתרים שבהם רוצים לייצר צאט בין הגולשים בתוך האתר. למשל באתרים בהם יש שידור סרטונים או מוזיקה ויש רצון לייצר שיחות בין הגולשים.

פייסבוק קונקט:
פייסבוק קונקט נחשב לדור הבא של הפייסבוק. כהמשך לשיתוף הפייסבוק באתרים שונים ברשת, נבנתה האפליקציה פייסבוק קונקט שמאפשרת לכל האתרים להוסיף קוד לאתר שלהם , שיאפשר לגולשים להירשם לאתר שלהם עם פרטי הפייסבוק שלהם. הדבר נועד לחסוך את ריבוי הסיסמאות והמשתמשים באתרים שונים. גולשים רבים נרתעים מלהירשם לאתרים רבים וכך ניתן להירשם באמצעות חשבון אחד לאתרים רבים – הוא חשבון הפייסבוק. באמצעות קונקט ניתן לייעל ולקצר את תהליך ההרשמה לאתר ולשלב תגובות משתמשים בפייסבוק באופן שוטף באתר. הבעיה הגדולה של פייסבוק קונקט היא לאתרים , שלמעשה נותנים את כל פרטי הגולשים באתר שלהם (בעלי אתרים יודעים שמדובר במידע יקר) לפייסבוק. דבר זה מייצר תלות של האתר בפייסבוק כשכל מאגר הלקוחות של האתר מתבסס על פייסבוק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גיא לביא, מתכנת עם ניסיון של 12 שנים בתחום האינטרנט, הבעלים של Guru4rent - בית תוכנה בעל ניסיון רב באפיון ופיתוח מערכות אינטרנטיות מורכבות. מתמחה בעיקר בפיתוח אתרים יעודים, בניית אתרים בהתאמה אישית, קהילות WEB 2.0, פורטלים ועיצוב ממשקי GUI.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיא לביא

מאת: גיא לביאשיווק באינטרנט18/09/101095 צפיות
אחד הדברים הקשים ביותר לכל עסק הוא נושא איתור הלקוחות. לקוחות קיימים של החברה , שמכירים כבר את המוצרים ואיכות השירות של החברה , יעדיפו לחזור ולקנות בחברה. לשם כל עלינו לנסות ולשמר את אותם לקוחות. שמירת קשר עם הלקוחות ויצירת אינטראקציה קבועה עמם – תבטיח לנו הגדלת מכירות ושמירה על הקיים.

מאת: גיא לביאבניית אתרים18/09/101044 צפיות
בתופעה כלכלית שיש לתת לה יחס מועדף. כל חברה או מותג עסקי שניסו להתעלם , מצאו את עצמם בסופו של דבר נשאבים ומקימים אתר אינטרנט , שהרי בעל עסק שלא קיים באינטרנט – בסופו של דבר יאבד רלוונטיות ויפשוט את הרגל. אתרים רבים שקמו בשנים הראשונות של האינטרנט, מוצאים את עצמם כיום בסיטואציה לא פשוטה , לפיה האתר שלהם כבר לא עונה לצרכים המתקדמים של ציבור הגולשים כיום. חלק מהאתרים שהוקמו בשנים הראשונות , פשוט לא נותנים מענה מתאים – דבר שהופך חלק גדול מאתרים אלו ללא רלוונטיים.

מאת: גיא לביאקידום אתרים18/09/10951 צפיות
גוגל כמנוע חיפוש המוביל בעולם, חייב לשמור ולמצב את עצמו בתור אתר מוביל. אחת הדרכים הבולטות שבה גוגל ממצב את עצמו היא באמצעות שיטת העבודה שלו והכלים החינמיים שהוא מקנה לבעלי האתרים. גוגל למעשה יצרו שפה חדשה של קידום אתרים לפיה עובד כיום כל העולם. מנוע החיפוש של גוגל חינך אותנו לקדם את האתרים שלנו בהתאם לפרמטרים שהוא קבע. על אף שאף אחד מאיתנו לא יודע בוודאות מהם כל הפרמטרים שמשפיעים על קידום אתרים, אנו למדים רבות מגוגל כיצד ניתן לקדם אתרים דרכו. במדינה בה למעלה מ- 90% מהגולשים משתמשים בגוגל ...

מאת: גיא לביאבניית אתרים18/09/101135 צפיות
כתובת URL , הקרויה בעברית שם מתחם או דומיין - היא למעשה כתובת האתר שלכם. מאז כניסת האינטרנט הכרנו בעיקר דומיינים בשפה האנגלית. איגוד האינטרנט העולמי Icann , שהוקם בשנת 1998 , הוא הגוף שאחראי על הקצאת שמות דומיין ברחבי העולם. מאז שנת 2009 אושרה באופן רשמי האפשרות לרשום שמות דומיין בשפות נוספות פרט לאנגלית. בין השפות שאושרו, אושרו גם רישום שמות דומיין בעברית.

מאת: גיא לביארשתות חברתיות18/09/101522 צפיות
עד לא מזמן כשהיינו שומעים על רשתות חברתיות, לרובנו זה היה מזכיר פורומים ואתרי קהילות שבעיקר כוונו לגולשים צעירים. אך מאז כניסת עידן ה- web 2.0 כבר ברור לכולם שרשתות חברתיות זה הדבר החם ביותר שיש. בארץ הכרנו בשנים האחרונות את רשת "מקושרים" , "ח'ברה" והקהילות השיתופיות לגולשים באתר תפוז. אך מאז כניסתה של פייסבוק, נטרפו כל הקלפים ורשתות חברתיות החלו להפוך לנחלת הכלל. יותר מכך, מעידן בו פלח קטן מהאוכלוסיה פעיל ברשתות אלו – הגענו למצב בו מרבית הציבור שפעיל באינטרנט , פעיל גם ברשתות חברתיות.

מאת: גיא לביאפרסום באינטרנט18/09/101060 צפיות
לא לקח יותר מדי זמן עד שפייסבוק, הענקית החברתית החלה לפלוש גם לזירת הפרסום. האמת, זה באמת היה עניין של זמן. לאור גדילתה המאסיבית של פייסבוק בשנים האחרונות החלו חברות שיווק רבות לפרסם גם בפייסבוק. מרבית הגולשים שוהים שם את מרבית זמנם וזוהי הזירה הטובה ביותר לתפוס את הלקוחות הבאים שלכם.

מאת: גיא לביאפרסום באינטרנט18/09/101459 צפיות
אינטרנט היא ללא ספק המדיה האפקטיבית והטובה ביותר לפרסום. לצד ענקיות החיפוש והרשתות החברתיות אפשר לרשום באותיות קידוש לבנה גם את ענקית חיפוש הוידאו – YouTube . פרסום ב- YouTube הפך בשנים האחרונות למקום אטרקטיבי במיוחד לפרסום.

מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

מאת: יוסי לוירשתות חברתיות09/04/162931 צפיות
תמיד רציתם להשיג המון עוקבים באינסטגרם לעסק שלכם או סתם לכיף? לרשותכם מידע מלא על איך לקנות עוקבים באינסטגרם במחיר מוזל בלי להוריד את התחתונים.

מאת: רונית אלפסירשתות חברתיות07/05/152888 צפיות
קידום עסק, מותג או מוצר ברשתות החברתיות קיבל תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. הרשת שוקקת בלקוחות פוטנציאליים והרשתות החברתיות מספקות מגוון הולך וגדול של אפשרויות פרסום, החל מיצירת פרופילים עסקיים, דפי נחיתה שיווקיים וקמפיינים ממומנים.

מאת: יגל עמר לגיסמורשתות חברתיות27/01/152398 צפיות
למה שלא נסתכל על החיים מנקודה של השפעה ורלבנטיות ולא רק כמירוץ של כאן ועכשיו?

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות22/02/148634 צפיות
קרה לכם פעם שדיברתם עם בן אדם כלשהו על הרשת החברתית - פייסבוק והוא לא ידע שום דבר עליה? או שאין לו חשבון? לפי דעתי יש תשובה חד משמעית והיא לא! בגלל הפופולאריות שפייסבוק תפסה, אנשים התחילו לנצל אותה למען שיוווק, קידום ופרסום בנוסף לסטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה, סטטוסים יפים וכו'.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות19/02/148147 צפיות
מאמר זה בא לפרט על התופעה פייסבוק, וללמד את הגולשים ערכים חדשים

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות16/02/147916 צפיות
כיום, שסטטוסים לפייסבוק תפסו תאוצה, ויותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל של סטטוסים לפייסבוק. לכאורה, אנשים רבים חושבים שהם סתם משפטים חסרי כל תועלת חוץ מהבעת רגש. אך אם תחקרו את זה תוכלו לגלות תופעה רחבה ותופתעו לגלות מספר דברים.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות05/02/148181 צפיות
סטטוסים לפייסבוק בדרך כלל משקפים את המצב הרגשי שלנו וכיום, בעצמאותם אנו מביעים את הרגשות שלנו לחברינו בפייסבוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica