חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מקום משתלם לכל אירוע

מאת: Alexis Vanderאיפור כלה28/09/2010932 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איך יודעים אם מקום מסויים לאירועים הוא משתלם? מה חשוב לבדוק שאתם מקבלים ועל מה ניתן לוותר כדי לחסוך כמה שקלים? האם אתם בחיפושים אחר אולם אירועים? על מה תצטרכו לדאוג לברר ולאילו עניינים תהיו חייבים להתייחס מבעוד מועד כאשר אתם באים לבחור מקום לאירוע המשמעותי שלכם?

כשלב ראשון, בקרו בגן או באולם כדי להתרשם ממראהו הכללי – הצבעים, הנוחות ותחושת המרחבים שהמקום מעניק. בדקו, האם יש בו חללים פתוחים? האם המקום מאוורר דיו? מה מידת הנקיון? כל זאת מומלץ לעשות בזמן אירוע בכדי שתוכלו לראותו בפעולה, עם זאת, זכרו שאולי בעלי השמחה הוסיפו גם אקסטרות שהמקום לא תמיד כולל.

בפגישה, בקשו שיציגו בפניכם רשיונות עסק ובררו אם המקום בטוח, בכל הקשור למספר יציאות חירום, מטפים מלאים ותקפים, נגישות לצוותי חילוץ, ובדיקה שאין במקום ליקויים כגון חוטים חשופים, צנרת מקולקלת וכדומה.

בדקו מה כלול במחיר ששילמתם. המקום עשוי להיראות זול יכול להעלים שרותים בסיסיים, שעליהם תידרשו לשלם אקסטרה.

מרבית גני האירועים מציעים חבילות לחוגגים הכוללות צלם, תקליטן הבית ואפילו מפיק אירועים. הדבר יכול לחסוך לכם עשרות אחוזים מהמחיר הכולל, אבל בררו מבעוד מועד בנוסף עם נותני שירות חיצוניים אם הבחירה אכן טובה והאם צוות המקום שווה את זה.

גנים הממוקמים באזורי מגורים לעתים מגבילים את המוזמנים בשעת סיום. הקפידו לברר עד איזה שעה אפשר להשאר במקום, בכדי שלא תצטרכו לסלק את החברים והמשפחה לבתיהם בשעה מוקדמת אם אתם לא מעוניינים.

צריכים למצוא גן אירועים במרכז הארץ? לא יכולים להשיג אולם חתונות במרכז? בחירת מקום האירוע היא משימה לא קלה, אך במידה וזו זאת ההוצאה הכי גדולה, לכן כדאי לוודא שקיבלתם את השירות האיכותי ביותר ואת כל הדברים שאותם ביקשתם ושעליהם. נדרשתם לשלם שימו לב לפרטים ושאלו את כל השאלות, כי עדיף להיות נודניק מאשר לצאת מאוכזבים.

לטיפים נוספים בנושא אולם אירועים, הכנסו עכשיו לאתר http://www.ganvradim.co.il/ ותעברו את ארגון האירוע בשלווה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Alexis Vander

מאת: Alexis Vanderריהוט 08/12/101224 צפיות
איך מרהטים נכון? מחליפים חדר שינה? רכישת רהיטים היא מהלך בעל חשיבות רבה בכל מהלך עיצוב או סידור של מקום עבודה או בית, כיוון שהרהיטים שבוחרים הם אלו אשר ישפיעו על המראה והפעולה במרחב למשך מספר שנים לכל הפחות.

מאת: Alexis Vanderאירועים וחתונות – כללי08/12/101345 צפיות
חוגגים חתונה. הכל תמיד מעוניינים אירוע מדהים. פעם כולם פשוט סמכו על מנהל אולם האירועים שידאג לעיצוב: החופה, השולחנות, גופי התאורה והקישוטים על הקיר. מה שיצא מזה הוא שכל החתונות נראו זהות, עם זר של ציפורנים על השולחנות, שנדלירים מצועצעים וחופה פשוטה מדי. זו הסיבה שבימינו המון זוגות מעדיפים לשכור שירות עיצוב ארועים ברמה מקצועית.

מאת: Alexis Vanderריהוט 08/12/101489 צפיות
הסביבה משעממת? מחפשים שולחן ישיבות? קנייה של ריהוט היא מהלך חשוב בכל עיצוב בתים ומשרדים, שהרי בחירות הריהוט הן אלו המשפיעים על החזות הכוללת ונוחות התנועה במקום למספר שנים לפחות.

מאת: Alexis Vanderבעלי חיים - כללי08/12/101348 צפיות
רוצים כלב? אימצתם גור כלבים והייתם מעוניינים לדעת כיצד מומלץ לטפל בו ולאלפו? הבחירה להביא כלב היא גדולה ואין לבסס אותה אך ורק על אהבה לבעל החיים הפרוותי. לא מצליחים למצוא מידע על וטרינרים? רוצים לגלות הכל על וטרינר תל אביב? במאמר זה תקבלו הרבה טיפים מועילים בנושא גידול כלבים:

מאת: Alexis Vanderחתונות08/12/101215 צפיות
אחד הימים החשובים בחיים, ויש שיאמרו החשוב מכולם, הוא יום חתונתנו – זהו יום שמוקדש כולו לאוהבים הצעירים, שבוחרים לחגוג את אהבתם הגדולה ולהתחייב בפומבי לקשור את חייהם זה בזה לעולמים, לטוב ולרע.

מאת: Alexis Vanderאירועים וחתונות – כללי08/12/101389 צפיות
רוצים שהאירוע שלכם יהיה הכי יפה? הכל מעוניינים שהחתונה שלהם תהיה האירוע היפה ביותר אי פעם. כשאמא ואבא התחתנו הם פשוט סמכו על מנהל האולם שיהיה אחראי לעיצוב: החופה, השולחנות, קישוטי הקירות והתאורה. מה שיצא מזה הוא שכל החתונות נראו בערך אותו הדבר, עם זר של שושנים על כל שולחן, תאורה ברמת הפלורסנט וחופה לבנה ומשעממת. זו הסיבה שבשנים האחרונות המון זוגות מעדיפים לקחת שירות עיצוב אירועים כשירות מקצועי.

מאת: Alexis Vanderריהוט 08/12/101276 צפיות
אספתם קצת כסף? מחליפים מטבח? בחירת הרהיטים זה שלב חשוב בכל מהלך של סידור דירה או משרד, הלא הרהיטים הם אלו אשר ישפיעו על החזות הכוללת והפעולה במרחבים הפנימיים כעת ובעתיד.

מאמרים נוספים בנושא איפור כלה

מאת: דוד כהןאיפור כלה30/08/152217 צפיות
איפור ערב לאירוע או לחתונה יכול להיות חוויה בלתי נשכחת בבית הלקוחה. מאפרת מקצועית המגיעה עד אליך, משתמשת בטכניקות מתקדמות והופכת אותך לנסיכה לערב אחד.

מאת: נינה כהןאיפור כלה26/05/144415 צפיות
אז אחרי שבחרת שמלת כלה מושלמת, את צריכה להתחיל לחשוב ולתכנן איך תתאפרי בערב החשוב בחייך – ליל כלולותייך.

מאת: נינה כהןאיפור כלה26/05/144331 צפיות
זאת הייתה רק שאלה של זמן: גוון הפודרה שאופנתי מאוד בשנים האחרונות, מככב כיום גם בשמלות כלה וגם בשמלות ערב ובמיוחד בקיץ 2014.

מאת: ענבראיפור כלה28/03/146770 צפיות
שיזוף הוא חלק בלתי נפרד מההכנות של כלה ליום האירוע שלה, רק שאת השלב הזה בהכנות של כל כלה כדאי לתזמן ולתכנן אותו בקפידה. לתזמון השיזוף ולדרך בה משיגים אותו, יש השפעה מכרעת על התוצאה הסופית.

מאת: איציקאיפור כלה18/11/137784 צפיות
איפור כלות מבוסס על מגוון רחב של אלמנטים שונים – ראשית כל הוא חייב להיות מותאם לכלה באופן אישי ופרטני - למבנה הפנים שלה, לשמלת הכלה הנבחרת, לתכשיטים שהיא תענוד, לתסרוקת ובעצם לכל פרט שיהווה חלק מההופעה שלה.

מאת: חופונים | huponimאיפור כלה20/09/131635 צפיות
באילו פרטים כדאי לך להתמקד כשאת קוראת חוות דעת על מאפרות כלות ואיך תדעי איזו מאפרת מתאימה לך?

מאת: Sense Of Styleאיפור כלה26/12/127776 צפיות
יום הכלולות הוא אחד מן הימים החשובים ביותר לכל זוג באשר הוא, ללא כל צל של ספק. אין זה סוד, כי החתונה מייצגת מעבר מסוג חיים אחד לסוג אחר לחלוטין, והטקס אשר חוגגים ביום זה הוא לא רק החיבור אשר בין הכלה לחתן והגושפנקה החברתית / דתית שנותנים לחיבור זה, אלא גם סימן מאד ברור לסוג של התחלה חדשה, התחלה של חיים לעבר משפחה של ממש.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica