חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עשרות הדיברות של בניית אתרים מצליחים

מאת: טלבניית אתרים29/09/20101107 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בניית אתרים באינטרנט הפכה במהרה לשם דבר ולכלי חשוב ומרכזי בדרך להצלחה עם העסק. בעלי עסקים הבינו כבר מזמן שלא ניתן להתעלם מכוחו של האינטרנט ומתרומתו הבלתי נדלית לשם העסק והגדלת ציבור הלקוחות. בעלי עסקים, רובם ככולם, אינם מעוניינים להישאר מאחור ועל כן פועלים במרץ לא רק בשביל להקים אתר אלא אף לשדרגו לחדשו ולרעננו כל כמה זמן כדי שהוא יטפס לראש מנועי החיפוש.

אלו הדיברות של בניית אתרים:

  1. תכנון מקדים -טרם הקמת האתר יש להציב מטרות ויעדים ומה מצופה ממנו וכמו כן מי הוא קהל היעדאליו מופנה האתר וכו'.
  2. עיצוב אתרים - חשוב שהאתר לא יהיה מסובך ונעים לגולש ובעל ניווט קל וחכם. בנוסף עיצוב מושקע ומושך את העין יכול בסופו של דבר למשוך גם את הלקוח.
  3. האתר הוא לגולשים ולא למנועי החיפוש - לא לבנות אתר כדי שמנועי החיפוש יתנו לו ציון גבוה מאוד ולבטל את העובדה שגם גולשים נכנסים לאתר והם יותר חשובים כי הם הלקוחות החדשים שלנו! חברה מקצועית תדע לשלב בין השתיים.
  4. בניית אתרים רק אצל חברה מקצועית - עיצוב ותכנות ברמה גבוה ואיכותית,גמר עבודה בזמן ועמידה בזמנים לפי מה שהוסכם עם הלקוח. אתר מותאם למנועי החיפוש,ונבנה על פי התקן העולמי על מנת שלא תצטווה לשלם כספים מיותרים עבור תיקון האתר בגלל חברה נכשלת.
  5. בחר דומיין קצר וקליט - כתובת אתר קליטה וקלה לזיכרון כך שיוכלו הגולשים לחזור לאתר. למרות שרוב הדומיינים הקצרים והטובים תפוסים, עדיין שווה להשקיע ולחפש דומיין קליט ככל האפשר.
  6. קישורים לאתר - השג קישורים נכנסים לאתר שיהוו המלצה על האתר עבור מנועי החיפוש ובכך מיקום האתר יעלה בדירוג ומכאן שכל חיפוש נושאים הקשורים במישרין או בעקיפין לאתר יגיע ישירות לאתרך.
  7. עדכון שוטף - הקפד לעדכן באופן קבוע ושבועי את האתר בתכנים חדשים ומידע אקטואלי בכדי ליצור עניין ודחף מצד הגולש לחזור ולבקר באתר. בצע סקרים וראה מה הגולשים שלך אוהבים ופעל למען השארתם ע"י מתן עניין וסיפוק סקרנות הגולשים.
  8. אל תכתוב דברים לא הגיוניים ותבטיח דברים שלא תוכל לקיימם. אם אתה רוצה למכור ספר שקשור לתחום הבורסה אל תכתוב לדוגמא: קנה את הספר ולמד איך להרוויח מאה אלף ש"ח בחודש (אלא אם כן הספר באמת מלמד את זה :-) ).
  9. תמיד תעדכן, תשנה ותשפר את האתר ובדוק את ההשפעות של השינויים עד שתמצא את הגרסה המושלמת שתביא הרבה לקוחות דרך האינטרנט, לעסק שלך.
  10. קידום אתרים בדרכים פסולות - מנועי החיפוש לא פראיירים! אל תנסה לשטות בהם ולקדם את האתר בשיטות פסולות ולא חוקיות שיגרמו להרחקת האתר שלך ממנועי החיפוש.

במידה וקראת שיננת והפנמת את "עשרת הדיברות" של בניית אתרים אתה מוכן ליישם אותן על ידי פנייה לחברת בניית אתרים שתשלב בצורה הטובה,המקצועית והאיכותית ביותר את כל הסעיפים הנ"ל באתרך. חברת בניית אתרים אמורה להביא את היצירתיות והמקוריות שלה יחד עם הידע והניסיון שלה והמידע שנאמר בבניית אתר ולחברם עם הרעיון והמטרות אותם אתה רואה לנגד עיניך על מנת לקבל את התוצאה המספקת והמשביעה רצון אותה אתה חפץ לקבל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל

מאת: טלנדל"ן04/09/183246 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183220 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183248 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: טלנדל"ן10/06/182253 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

מאת: טלדיני משפחה03/06/182006 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: טלבית חכם22/04/181553 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלשיפוצים04/03/181178 צפיות
למה זקוק בית על מנת להציע את איכות החיים הגבוהה ביותר לדייריו? בשנים האחרונות, יותר ויותר בעלי בתים פרטיים מבינים שהתשובה לכך היא: מערכת בית חכם.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213604 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194079 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175719 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174877 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172714 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172282 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162132 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica