חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שינויים בתפיסה החזותית באמבט

מאת: פורטל הרהיטיםעיצוב19/04/2009799 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שינויים בתפיסה החזותית באמבט

השנים האחרונות מאופיינות בשינויים תכופים ומהירים בתפיסות חזותיות בכל עולם הריהוט ובעולם חדרי האמבט בפרט. השינויים הם בפרופורציות ומימדי הריהוט והכלים הסניטאריים,  בצבעים בקווי העיצוב ובתפקידי האמבט שהולכים ומתרבים. 
מגמת העיצוב בחדרי האמבטיות מבוססת על 3 מרכיבים עיקריים: על  Free Stand מודולאריות ועיצוב צף. המעצבים של חדרי האמבטיות שינו תפיסה בכל הנוגע לעיצוב החלל וכיום הם מנסים ליצור תחושה שונה מבעבר – בפועל , לא עוד חדר קטן ודחוס המיועד אך ורק לצורכי רחצה וניקיון, אלא חלל מרווח ומעוצב שמיועד לפינוק אישי, חלל האמבטיה אינו נופל בחשיבותו משאר חדרי הבית.
שינוי התפיסה העיצובית  בחדר האמבטיה כולל, אלמנטים מסוימים הלקוחים מחללים אחרים כמו הסלון, חדר השינה ומכוני הספא. כמו כן מוכנסים לחדרי האמבטיה גופי תאורה כמו שנדלירים, מנורות בעיצוב עתיק, כסאות, פופים, צמחייה, מראות עץ גדולות במיוחד, מאווררי תקרה ועוד.
ארונות אמבטיה הופכים למגירות ענקיות שמוצבות על הרצפה וייחודם הוא בגדלם הלא סטנדרטי:רוחב 90 ס"מ ו- 120 ס"מ- כמו כן קיימת אפשרות לתלות אותם באוויר.
המבחר הנרחב של דגמי הכיורים, הברזים, ארונות האמבט והאביזרים הנלווים מאפשרים ליצור חלל אמבט שלא נראה כסט אחיד והוא למעשה בר שינוי ועיצוב בהתאם לצרכים  המיוחדים שלכם.
כיורים מיציקות  של קוריאן, מגיעים בגדלים ועיצובים מרהיבים. הכיורים מגיעים בשני גדלים- 45 ס"מ או 90 ס"מ וקיימת אפשרות להניח אותם  על משטח בלבד, או למקמם בכל חלל החדר בחיבור לקיר על ידי מתקן מיוחד מנירוסטה שמגיע עם הכיור.
כיור מיוחד שניתן לקנות הוא כיור קוריאן מרשים שזכה בפרס העיצוב בתערוכת העיצוב במילאנו ולו חריץ קטנטן ליציאת המים וסיפון קטן במיוחד. הכיור ברוחב 120 ס"מ והוא עוצב כשיפוע דומיננטי.
לאמבטיות בגישת ה Free Standing קיימת נוכחות דומיננטית בחלל משום שהן  ממקומות באזורים לא שגרתיים ובניגוד לכיור וארונות האחסון המרחפים האמבטיות  הן יחידות התופסות מקום על הקרקע.
אמבטיה נוספת גם היא אמבטיית Free Standing והיא עשויה כולה  מעץ אלון כהה מתחת ללקה שחורה וקוריאן לבן. מידות האמבטיה הזו אינן סטנדרטיות - 190 ס"מ על 120 ס"מ. והיא מיועדת להצבה באמצע החלל כאשר מערכת האינטרפוץ נשלפת משפת האמבטיה 
אמבטיות גדולות במיוחד וברזים מהרצפה, עושים שילוב בין יתרונות המקלחון והאמבט.
הברזים שיוצאים מהרצפה הם בעלי נוכחות בחלל ונוחיות מרבית - ישנם ברזים בעלי מנגנון ההפעלה פנימי המצוי בתוך הקיר המאפשרים ליהנות מ"דוש בתוך האמבטיה.
למשל: סדרת הברזים שלמעצב העל wanders אשר עיצב קו חדש של ברזים ודושים שמאופיינים בקווי עיצוב מגושמים וגסים העשויים מניקל מבריק.
או סדרת ברזים בקווים מינימליסטים  ברוחב 3 ס"מ אשר מייצגים עיצוב מרהיב ופן טכנולוגי מתקדם כאשר כל החיבורים ומערכות ההפעלה מוטבעות בתוך הקיר והברזים למעשה נראים כיחידה אחת נקייה המשתלבת באופן אינטגראלי בחלל.
מגמות בצבעים וחומרים: בחדרי האמבטיות החדישים קיימת חזרה ללבן הדומיננטי בשילוב נגיעות של שחור.
וביצירת קונטרסטים חזקים. הצבעים השחור והלבן נחשבים לצבעים ניטראליים כך שהם, ממתנים את עיצוב החלל ומאפשרים שילוב ומשחק עם חומרים וצבעים נוספים.
הצבעוניות הנוספת בחדר הוא העץ על גווניו שבעיקר כהים ושאינם פוגעים בהרמוניה שנוצרת בחדר.
מבחינת החומרים:
הכלים הסניטאריים כמו כיורים ואמבטיות הם מיציקות קוריאן, קרמיקה, אלומיניום מט, או מיציקות של אבן בהירה בחציבה מיוחדת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

פורטל הרהיטים מכיל מגוון אדיר של חברות ריהוט כגון חברות חדרי שינה , חדרי ילדים וכד'.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פורטל הרהיטים

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091348 צפיות
. זולטן פאלי מגשים את חלומותיהם של לקוחותיו. מי שבכוחו לקחת רעיון מופשט ולהפכו לנכס בר קיימא ולממשו בעיצוב הבית, מן הראוי שיהיה מאושר. יש הנוהגים להבחין בשני סוגים של אדריכלים: האחד, יודע הכל בתחום עיצוב הבית, דעתן ובעל עקרונות היודע בדיוק מה הלקוח שלו צריך ומממעיט להתחשב בבקשותיו וברצונותיו של אותו לקוח, הסוג השני, הופך עצמו לאסקופה נדרסת ומעצב בדיוק את מה שהלקוח מבקש ולעזאזל העקרונות.

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091255 צפיות
עיצוב חדרי ילדים אמון על יצירת חלל בו תתקיים פונקציונאליות בתוך אוירה מתבקשת. העוסקים ב עיצוב חדרי ילדים יוצרים חזון או השקפה על-פיה נבנים רהיטים ונקבעים החומרים והצבעים. כיום , קיימת מודעות רבה לחשיבות הגירויים הויזואליים המצויים בחדר הילדים. ובעיצוב חדרי ילדים בחכמה מאפשרים שהייה נעימה, אקטיבית ויצירתית.

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091237 צפיות
כולנו מרגישים כי המטבח הישראלי כבר אינו חלל בעל חשיבות משנית ועל כן עיצוב מטבחים מאוד חשוב לנו . המטבח הוא בעל חשיבות עיצובית מכרעת בהשפעה על עיצוב החללים המקיפים אותו ועל כן הליך עיצוב מטבחים חשוב כל כך .

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091307 צפיות
האדריכל אורי פלן קיבל לידיו מעטפת חיצונית עירומה של דירה דו מפלסית ברובע לב העיר בתל אביב ויצר על ידי עיצוב פנים הרמוניה עיצובית עכשוית, מינימליסטית ושקטה המנותקת מהמולת העיר הסואנת הנשקפת מהחלונות. וכל זאת על ידי עיצוב פנים מחוכם.

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091222 צפיות
תשכחו מהשולחנות הריבועיים, חסרי הצבע והייחודיות. שולחנות כבר לא נבלעים בתוך החלל , מעמדם משתנה בעקבות עיצובים פורצי דרך , מרהיטים וחסרי גבולות. נתחיל בכל שנספר לכם כי ממדי שולחנות אמורים להתאים לצרכים שלכם ורק שלכם. לעיתים שולחנות הם אביזר פונקציונאלי טהור, אך לעיתים המימד הדקורטיבי שלהם הוא קריטי וחשוב לא פחות.

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091266 צפיות
תקציר חדש למאמר

מאת: פורטל הרהיטיםריהוט 01/06/091450 צפיות
ריהוט מודרני זוכים במראה מעט קר ותעשייתי, אלא שלאחרונה, ניתן להבחין במגמה חדשה. עיצוב רהיטים מנהל דיאלוג עמוק עם אלמנטים מהטבע. רהיטים זוכים לריכוך מראה ומוכנסת בהם אוירה ביתית וחמה יותר. רהיטים הנבנים בעולם מודרני ומתועש ומצויים בתוך קונספט של תכנים קשים, גורמים לנו לשלם מחיר

מאמרים נוספים בנושא עיצוב

מאת: דרור אטריעיצוב28/10/172515 צפיות
עבודות של אחזקת נדל"ן מתבצעות על ידי חברות מיוחדות של תחזוקה, ניקיון ושאר שירותי גננות ותיקונים. בנייני מגורים ובנייני משרדים בערים הגדולות זקוקים לעבודות שוטפות של תחזוקה בכל שעות היממה. משרדים גדולים דורשים שעות ארוכות של עבודות תחזוקה וניקיון בכל יום. צוות מקצועי ממונה על ניקיון חדר האוכל, חדרי השירותים וריקון של פחי האשפה במשרדים. שמירה על רמה גבוה של ניקיון תורמת לבניית סביבת עבודה נעימה ובריאה לעובדים ולדיירים.

מאת: moraleעיצוב19/07/175134 צפיות
במהלך השנים התחום של הדפסה על זכוכית השתנה באופן מהותי, מתחום בו נהוג היה להשתמש אך ורק לצרכים עסקיים ושיווקים או לצרכים אומנותיים לשם תצוגה בתערוכות ומוזיאונים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא שימוש הולך וגובר בהדפסה מסוג זה גם לצרכים אישיים, פרטיים.

מאת: SEOMANעיצוב25/06/172607 צפיות
רוצה לשפר את הלוק שלך? כך תעשי זאת בדרך הנכונה באמצעות שרשרת אחת עדינה שתשנה אותך מקצה לקצה. כל מה שצריך לדעת על האביזרים הקטנים שיכולים לעשות את השינויים הגדולים.

מאת: Droxitעיצוב06/06/172364 צפיות
לעיצוב הדירות הקטנות יש יתרונות רבים, ביניהם בחירת ריהוט פרקטי וייחודי, החל משולחן סלון מעוצב ועד להדפסים על הקירות

מאת: moraleעיצוב19/03/172287 צפיות
כל עסק מבקש לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו בכלים הטובים ביותר, בין אם מדבר בשיווק דרך האינטרנט, תקשורת כתובה ואלקטרונית, בשלטי חוצות וכן במיקום בו העסק פועל, אם זה משרד, חנות, מפעל או כל דבר אחר. כל עסק עושה זאת בהתאם לצרכיו ויכולותיו הכלכליות והאחרות.

מאת: רוןעיצוב11/12/162218 צפיות
שרותי זגגות הם תחום הקשור לאספקה, התקנה והחלפת מוצרי זכוכית בבית, ברכב ובעסק, חשוב להזמין זגג אמין היכול לייעץ בבחירת המוצר המתאים להתקנה.

מאת: רוןעיצוב28/09/162259 צפיות
אזורי צל בגינה נוצרים באופן טבעי בגלל הצללה של מבנים או עצים. עיצוב גינה עם השקעה והשראה מאפשר להפוך אזורים זניחים אלה לפינות יפות ומטופחות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica