חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סוגי השקעות

מאת: טלביטשוק ההון06/10/2010876 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יועצי ההשקעות מנהלים   עבור לקוחותיהםאת ההשקעותבאפיקים שונים.סוגי ההשקעותנקבעים לפיאופיו של הלקוח, מצבו הפיננסי, מידת הנכונותשלו לקחת סיכונים בתיק, אורך תקופתההשקעה הרצוי.   אם הלקוח צריךמזומניםבמקרה חירום, מסלולההשקעה ישמר סולידיויכלול רכישות של אג"ח,למשל,הנמכרות בבורסה.ניתן להשקיע גם   אופציות , תעודות סל ועוד.תיקי השקעותהכולליםאחוזי המניות גבוהים הם תיקי השקעות  בעלירמתסיכוןגבוהה יותר. תיקי השקעות בהן ישאחוזי מניות נמוכיםיחשבולסולידיים. לפניכם קצתמהמונחים השגורים בפייועצי ההשקעות:

אג" ח -  נסחרות בבורסה והן שטר חוב הבונה  תיקיהשקעות סולידיות.שטר חוב זה הוא מעיןהלוואה שלהגורם המנפיק את השטר.התשואה באגרה זוקבועה מראש.   ישנן אגרות שונות כמו: אגרת חוב מסלולית – הצמודה למדדולמט"ח,  אגרות שקליותשאינן צמודות, נושאותריבית קבועה או משתנה, לטווחזמן משתנה.
אגרת חובקונצרנית –  מונפקת על ידיהקונצרן. חשוב לוודא שלקונצרן יש חוסן פיננסיובטחונות עבורמי שקונה את האגרות.
אופציות–בארץ יש אופציות של מדד המעו"ף והמט"ח. אלו מוצרים פיננסיים הנותניםבטחונות או רווחיות רבה.צריך לדעת לעבוד עם האופציות להשגת רווחיםיפים ובטוחים ולא להגיע להפסדי ענק.
הבורסה לניירות ערך – המקום בומתנהלהמסחר   על ידי מתן פקודות שלקניה ומכירה של מוצרים פיננסים רביםכגון:מניות, ניירות ערך, אופציות וכדומה .המסחרמתקיים באופן ממוחשב.בבורסה נסחרות כשש מאות מניות

טווח השקעה -  מרכיב מרכזי בבנייהשל תיק ההשקעות כולל את טווחההשקעה. המשקיע מודיע ליועץאם הוא צריךבשלבקרוב כלשהו לכסף נזילמןההשקעה או שהוא שומר אותו לגמלאות או רכישת נכס

אופציה –ההסכםבין הרוכשלמוכר בבורסהלני"ע, למכירת או קנייתנייר ערך מסויםאוהזכות לקבלני"ע או להמירו בתעריף כלשהו בזמןמוגדר מראש.
מניות  -תעודות המקנות בעלותבאחוזים בחברות.לבעל המניה יש זכות לקבלת רווחים,להצביע בנוגע לכל מיני החלטות שונות בחברהוהוא זכאי לקבל את אחוזיומשווי החברה לאחר פירוקה.
נייר ערך – כולל מניות, שטרי התחייבות ,שטרי הון  וכדומה.
נזילות של ניירות ערך –האפשרות להמיר ני"עלמזומניםבצורה קלה בהתאם לסחירותן.
סיכון בתיק –כאשר המשקיע רוצה להגיע לרווחים גבוהים יותר עליוליטול יותר סיכונים בתיק.
פיזור הסיכונים – כאשר   יועץ ההשקעות דואג לפיזור של אפיקי ההשקעותבתיק בכל מיני דרכים יצירתיות להפחתת הסיכון.
קרנותנאמנות – מוצריםכלכליים עליהן אחראי מנהל הקרן החתום על חוזהנאמנותעם הנאמן.אלו הן השקעות משותפות בני"ע  למען השגת רווח משותף.

תעודת סל – מוצרהרשום למסחרומחירו נסחר בבורסהבהתאם לרמת הביקוש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://good-money-investment.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טלביט

מאת: טלביטהשקעות26/01/11980 צפיות
קיבלת סכום כסף יפה מירושה?לאחר השמחה הראשונית על הכסף אתה מתחיל לתהות מה לעשות איתו.

מאת: טלביטהשקעות19/12/10924 צפיות
יועצי השקעות הם מנהלי תיקי השקעות בעלי רישיון של הרשות לניירות ערך. היועצים מתאימים ללקוחות תיקי השקעות לפי אופן ההשקעה הטובה עבורם.

מאת: טלביטשוק ההון02/11/101241 צפיות
חסכתם סכום נכבד לאחר שנות עבודה ארוכות כעובדי חברה או בעלי עסק ואתם מעוניינים להשקיע אותו לניהול מושכל של כספים כדאי מאוד לפנות אל יועצי השקעות שיבנו לכם את תיק ההשקעות הטוב ביותר עבורכם. לפני שתגיעו ליועץ מומלץ לדעת מספר דברים בסיסיים בנוגע להשקעות בשוק ההון.

מאת: טלביטהשקעות31/08/101227 צפיות
אחד המקצועות הפופולאריים כיום בשוק הוא המקצוע יועץ השקעות. אנשים רבים זקוקים לייעוץ היכן להשקיע את כספם. בשוק המורכב והלא יציב של היום אין אפשרות להשקיע באופן עצמאי בלי ידע מקצועי.

מאמרים נוספים בנושא שוק ההון

מאת: kereninaשוק ההון08/02/213998 צפיות
דברי הסבר על חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, עיקרי החוק, על מי הוא חל, מי פטור מחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, ההיסטוריה של החוק ועוד!

מאת: גיא חזןשוק ההון25/11/193453 צפיות
יתכן מחיר מניה של 1 דולר שישקף לחברה שווי שוק של 3 מיליארד דולר לעומת מחיר של מניה אחרת עם מחיר של 20 דולר שישקף לחברה שווי שוק של חצי מיליארד דולר.

מאת: גיא חזןשוק ההון28/04/193239 צפיות
תארו לכם שהיה לכם מקור שמדווח בכל דרך שתבחרו – שיחת טלפון, מייל, סמס, פקס, יונה, מורס – "זה הזמן לקנות מניות".

מאת: גיא חזןשוק ההון24/02/1910463 צפיות
אז מי צודק? כולם צודקים וכולם טועים. תארו לכם מה קורה לחזאי שצפה לפני שבוע שבחודש מרץ השוק נופל – וזה קורה. תארו לכם..

מאת: רוני הכהןשוק ההון06/01/192994 צפיות
בוחרים להשקיע עם בית השקעות שמכיר את שוק ההון ויודע ליצור את ההשקעה הכי טובה ללקוחותיו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון08/07/182837 צפיות
צריכים לפתוח תיק השקעות ולהבין מה עושים איתו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון27/05/181749 צפיות
זה רק הגיוני כי גם הצורה שבה מבצעים ניהול תיקי השקעות תעבור את אותו הזעזוע, עם שלל של יתרונות חדשים שרק מגבירים את התחרות ויוצרים את השירות הכי מתקדם עבור כל לקוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica