חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השקעה בשוק ההון – מדריך למתחילים

מאת: טלביטשוק ההון02/11/20101241 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חסכתם סכום נכבד לאחר שנות עבודה ארוכות כעובדי חברה או בעלי עסק ואתם מעוניינים להשקיע  אותו לניהול מושכל של כספים כדאי מאוד לפנות אל יועצי השקעות שיבנו לכם את תיק ההשקעות הטוב ביותר עבורכם. לפני   שתגיעו ליועץ מומלץ לדעת  מספר דברים בסיסיים בנוגע להשקעות בשוק ההון.

מהם מסלולי ההשקעה העיקריים בשוק ההון?
מניות – אלו הן בעלות על אחוז מסוים בחברה. הזכויות של בעלי המניות כוללות את הזכות להצביע בישיבות של בעלי המניות וכן אחוזים מרווחי החברה. על ידי המניות החברה הפרטית הופכת לציבורית. המשקיעים מעניקים לה כספים ובתמורה החברה מעניקה להם מניות. את הכספים שגויסו מהציבור היא יכולה להפנות עבור   רכישת סחורות חדישות, התרחבות לשווקים בחו"ל ועוד. קיים יחס ישיר בין מצב החברה ובין עלייתה או ירידתה של המנייה. קיימים גם גורמים נוספים המשפיעים על המניה כמו   מידת סחירותה של המניה ועוד.

פיקדונות – הם השקעה של כסף לפרק זמן מוגדר החל מפיקדון יומי ועד לפיקדון למשך מספר  שנים. קיימים סוגים שונים של פיקדונות כמו: שקלי שאינו צמוד למדד , פיקדון הצמוד למדד המחירים לצרכן ואינו קבוע. פיקדון שצמוד למט"ח – כמו אירו או דולר והוא מתנהל בשקלים. פיקדון במטבע חוץ שיש עליו ריבית ופיקדון מובנה שרווחיו נקבעים לפי מדד, שער מטבע כלשהו וכדומה בפיקדון זה יש רמת סיכון גדולה יותר.
תעודת סל – נייר ערך הנסחר בבורסה ומחירו נקבע לפי מידת הביקוש בשוק. מי שקונה אותה מקבל את כספו כולל העלייה או הירידה במדד,  לאחר תקופה מוגדרת  מראש ויכול גם להחליפה במניות. מכיוון שהתעודה עוקבת אחר המדד נכלל בהשקעה בה גורם סיכון.
חיסכון פנסיוני – השקעה לטווח ארוך כולל קופות גמל, ביטוח מנהלים וקרן פנסיה.
קופת גמל – זוכה להטבות מס וזוהי מופקדת על ידי השכיר ומעבידו באופן חודשי. כשמדובר בבעל עסק הוא עורך הפקדות כספיות ונהנה מהטבות מס.
מק"מ – ראשי תיבות של מלווה קצר מועד. מק"מ היא איגרת חוב הניתנת על ידי בנק ישראל למשך מקסימום שנה והיא ללא ריבית או הצמדה. יש הקבלה בין מק"מ לפק"מ והשוני הוא שניתן למכור את המק"מ בבורסה בכל יום ולא צריך לחכות עד תום תקופת החיסכון כדי לעשות זאת.
קרן נאמנות – מוצר פיננסי המאפשר השקעה בני"ע. הניהול של התיק מתבצע על ידי מנהל הקרן והיא כוללת פיזור סיכונים ביחס לני"ע בהם משקיעים ישירות.
השקעה בנדל"ן – ניתן להשקיע בנדל"ן באמצעות  השקעה דרך שוק ההון. ישנן קרנות המשקיעות בנדל"ן עבור לקוחותיהן, גם אפ מדובר בנדל"ן בהיקפים גדולים כמו בנייני מגורים, משרדים וכדומה. ניתן גם לבצע השקעות בני"ע של חברות בנייה, תשתית ועוד.

אלו רק חלק מסוגי ההשקעות. למידע רב יותר, פנה ליועץ השקעות בעל רישיון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://good-money-investment.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טלביט

מאת: טלביטהשקעות26/01/11980 צפיות
קיבלת סכום כסף יפה מירושה?לאחר השמחה הראשונית על הכסף אתה מתחיל לתהות מה לעשות איתו.

מאת: טלביטהשקעות19/12/10924 צפיות
יועצי השקעות הם מנהלי תיקי השקעות בעלי רישיון של הרשות לניירות ערך. היועצים מתאימים ללקוחות תיקי השקעות לפי אופן ההשקעה הטובה עבורם.

מאת: טלביטשוק ההון06/10/10877 צפיות
סוגי ההשקעות נקבעים לפי אופיו של הלקוח, מצבו הפיננסי, מידת הנכונות שלו לקחת סיכונים בתיק, אורך תקופת ההשקעה הרצוי.

מאת: טלביטהשקעות31/08/101227 צפיות
אחד המקצועות הפופולאריים כיום בשוק הוא המקצוע יועץ השקעות. אנשים רבים זקוקים לייעוץ היכן להשקיע את כספם. בשוק המורכב והלא יציב של היום אין אפשרות להשקיע באופן עצמאי בלי ידע מקצועי.

מאמרים נוספים בנושא שוק ההון

מאת: kereninaשוק ההון08/02/214000 צפיות
דברי הסבר על חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, עיקרי החוק, על מי הוא חל, מי פטור מחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, ההיסטוריה של החוק ועוד!

מאת: גיא חזןשוק ההון25/11/193453 צפיות
יתכן מחיר מניה של 1 דולר שישקף לחברה שווי שוק של 3 מיליארד דולר לעומת מחיר של מניה אחרת עם מחיר של 20 דולר שישקף לחברה שווי שוק של חצי מיליארד דולר.

מאת: גיא חזןשוק ההון28/04/193239 צפיות
תארו לכם שהיה לכם מקור שמדווח בכל דרך שתבחרו – שיחת טלפון, מייל, סמס, פקס, יונה, מורס – "זה הזמן לקנות מניות".

מאת: גיא חזןשוק ההון24/02/1910466 צפיות
אז מי צודק? כולם צודקים וכולם טועים. תארו לכם מה קורה לחזאי שצפה לפני שבוע שבחודש מרץ השוק נופל – וזה קורה. תארו לכם..

מאת: רוני הכהןשוק ההון06/01/192994 צפיות
בוחרים להשקיע עם בית השקעות שמכיר את שוק ההון ויודע ליצור את ההשקעה הכי טובה ללקוחותיו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון08/07/182837 צפיות
צריכים לפתוח תיק השקעות ולהבין מה עושים איתו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון27/05/181749 צפיות
זה רק הגיוני כי גם הצורה שבה מבצעים ניהול תיקי השקעות תעבור את אותו הזעזוע, עם שלל של יתרונות חדשים שרק מגבירים את התחרות ויוצרים את השירות הכי מתקדם עבור כל לקוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica