חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יועצי השקעות

מאת: טלביטהשקעות19/12/2010924 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יועצי השקעות הם מנהלי תיקי השקעות בעלי רישיון של הרשות לניירות ערך. היועצים מתאימים ללקוחות תיקי השקעות לפי אופן ההשקעה הטובה עבורם. מנהלי ההשקעות מבצעים בדיקה מקיפה של צרכי הלקוח מבחינה כלכלית, טווח זמן ההשקעה ומהם רמות הסיכון בהם הלקוח מעוניין. עם השלמת הרכבת התיק היועץ מלווה את הלקוח לגבי החלטות שונות בתיק ומבצע מעקב אחר ניהול התיק.

כיצד לבחור יועץ השקעות?
על מנת להבטיח את השקעתכם מומלץ  לבחור ביועצים פיננסים מנוסים , מקצועיים ואובייקטיביים כאשר מנהלי ההשקעות משתכרים עבור הייעוץ בלבד, ללא עמלות בתיק הלקוח יודע כי הם נאמנים לו בלבד. חברה אחראית ורצינית מעסיקה יועצים ברמה גבוהה עם ניסיון רב בכל הקשור להשקעות וייעוץ. היועצים צריכים להיות בקיאים היטב ברזי ההשקעות, יצירתיים ואסטרטגיים עם יכולת הענקת   פתרונות ללקוחות. חשוב שחברת הייעוץ תספק ללקוחות יחס אישי ותהיה זמינה עבורם במקום ובזמנים הנוחים להם. היועצים מקבלים אישור מלקוחותיהם לנהל עבורם את כספיהם והם חותרים כדי להשיג עבורם את אפיקי ההשקעה המוצלחים והמניבים ביותר שניתן.

מדוע צריך יועץ השקעות?
כיום השוק נמצא בתנודות כל העת. במצב שבו שוק הון משתנה ומורכבנדרשת הבנה רצינית וידיעה כיצד להתאים את התיק למצב השוק. יועצי השקעות מנוסים הם בעלי ידע נרחב בתחום הפיננסי ובעלי חשיבה אסטרטגית. יועצי ההשקעות יודעים כיצד להתאים את השקעותיך לשינויים הרבים וכיצד לפזר את הסיכונים בתיק. אתה  יכול להתנהל ברוגע בחיי השגרה שלך בידיעה שבעלי מקצוע מקבלים החלטות טובות עבורך בזכותם לא תיקלע להפסדים או תסתבך.

כיצד נפגשים עם מנהל התיק?
הלקוח נפגש עם היועץ אשר מפרט  לו לגבי השירותים השונים ואפיקי ההשקעה בהם החברה עוסקת. הלקוח בדק את המסמכים ויכול להשוות בין שירותי החברה לחברות ייעוץ אחרות. בפגישה השנייה מתחיל תהליך בניית תיק ההשקעות.  מנהל התיק מרכיב את התיק לפי  הצרכים  של הלקוח, מצבו הכלכלי, אילו נכסים יש לו אם בכלל,  טווח ההשקעה ועוד. היועץ צריך לדאוג לפיזור של הסיכונים בתיק לפי רצונו של הלקוח ומצבו. חלק מתיקי ההשקעות כוללים אחוזים המושקעים במניות ואחרים משקיעים במטבע זר, פיקדונות ועוד. קיימים אפיקי השקעות ללא סיכון ואפיקים הכוללים סיכון הכול בהתאם למה שמתאים להשקעה.

כיצד ממשיכים לאחר מכן ? 
לאחר בניית תיק ההשקעות, הדגש הוא על שקיפות מוחלטת מול הלקוח. מנהל התיק עוקב אחר  התיק   כל הזמן ומייעץ ללקוח בכל הקשור לתיק. הלקוח שומר על בקשר עם היועץ באמצעות טלפון, פקס, מייל וכמובן פגישות. צוות היועצים עומד לרשות הלקוח במתן ייעוץ ותשובות על שאלות. הלקוח רואה את כל  המידע על התיק   והחברה מספקת לו דו"חות למעקב. הכספים נשארים בחשבון הלקוח אליהם אין ליועצים גישה. ללקוח יש שליטה מלאה על החשבונות.

בעזרת יועצי השקעות ההשקעה של הלקוח היא בטוחה וטובה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://good-money-investment.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טלביט

מאת: טלביטהשקעות26/01/11980 צפיות
קיבלת סכום כסף יפה מירושה?לאחר השמחה הראשונית על הכסף אתה מתחיל לתהות מה לעשות איתו.

מאת: טלביטשוק ההון02/11/101243 צפיות
חסכתם סכום נכבד לאחר שנות עבודה ארוכות כעובדי חברה או בעלי עסק ואתם מעוניינים להשקיע אותו לניהול מושכל של כספים כדאי מאוד לפנות אל יועצי השקעות שיבנו לכם את תיק ההשקעות הטוב ביותר עבורכם. לפני שתגיעו ליועץ מומלץ לדעת מספר דברים בסיסיים בנוגע להשקעות בשוק ההון.

מאת: טלביטשוק ההון06/10/10877 צפיות
סוגי ההשקעות נקבעים לפי אופיו של הלקוח, מצבו הפיננסי, מידת הנכונות שלו לקחת סיכונים בתיק, אורך תקופת ההשקעה הרצוי.

מאת: טלביטהשקעות31/08/101227 צפיות
אחד המקצועות הפופולאריים כיום בשוק הוא המקצוע יועץ השקעות. אנשים רבים זקוקים לייעוץ היכן להשקיע את כספם. בשוק המורכב והלא יציב של היום אין אפשרות להשקיע באופן עצמאי בלי ידע מקצועי.

מאמרים נוספים בנושא השקעות

מאת: SEOMANהשקעות21/01/181561 צפיות
המדריך להשקעה חברתית מניבה הוא גם זה שיעזור לכם להבין איך להשקיע נכון במיזם סטארט-אפ חדש עם פוטנציאל לרווחיות גבוהה. אין ספק כי זהו גיוס המונים שווה זהב, במידה ותדעו מהו גובה פוטנציאל ההצלחה של כל אחד מהמיזמים והפרויקטים המגייסים כעת סכום גבוה להשקעה בכדי לפרוץ לשוק המקומי והבינלאומי.

מאת: רוני הכהןהשקעות28/03/173050 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לשים לב כי התחרות בין ספקים שונים של שירות בהחלט עלתה מדרגה, והדבר כולל גם את ענף הבנקאות אשר מנגיש אל הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים איכות גבוהה יותר של שירות בכל היבט אפשרי. שכחו מהימים שבהם קיבלתם עט מהאדם שמנהל לכם את החשבון.

מאת: amirdadon90השקעות25/01/171703 צפיות
יוסי הרצוג הוא אחת הדמויות המוכרות והבולטות בשוק ההון מזה שנים רבות רבות. במקביל לניסיון הרב שצבר בתחומים רבים הרלוונטיים לשוק זה, מקפיד הרצוג על התעדכנות מתמדת - שכן לתפישתו, ולא רק לתפישתו כמובן, הטכנולוגיה מכתיבה שינויים דרמטיים בשוק ההון ובעולם הבנקאות באופן כללי.

מאת: גיא חזןהשקעות17/01/171765 צפיות
גם אם מדובר בקרן השקעות נדל"ן המשוייכת ומנוהלת ע"י גוף השקעות גדול ומוכר – זה עדיין לא ערובה להצלחה או ביטחון כלכלי. ברגע שהכסף יוצא מחשבון הבנק שלך – אינך שולט בו יותר והסיכון שנטלת – גבוה ביותר.

מאת: גיא חזןהשקעות26/12/161748 צפיות
בשנות ה – 80 האינפלציה בישראל הגיע לרמה של 400% בשנה. ובכלל, מדינת ישראל חיה והתקיימה בתוך כלכלה אינפלציונית מאז הקמתה. תושבי ישראל התרגלו כי האינפלציה היא תושבת קבע וכספם נשחק בכל שנה ושנה.

מאת: שלום כהןהשקעות22/11/161595 צפיות
קופות גמל הן מכשיר חיסכון פנסיוני אשר מאפייניו קבועים בחוק. חיסכון בקופות גמל אפשרי לכל אזרח בישראל אם כאפיק חיסכון פנסיוני מרכזי ואם...

מאת: גיא חזןהשקעות13/04/161464 צפיות
הלקוחות של ענבל אור כנראה ולכאורה הפסידו את כל כספם. כל שקל שעבר לענבל אור לא ישוב עוד לעולם והמשקיעים, קוני הדירות, איבדו כך את כספם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica