חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דיאטות

מאת: עמיחי דרכפודיאטה ותזונה06/10/2010877 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דיאטה נהייתה אחת ההכרחיים הכי לא צפויים בקרב אוכלוסיית המערב. אחת הבעיות הכי חמורות בעולם המערבי היא בעיית ההשמנה. שני שליש מהאמריקאים סובלים מבעיית ההשמנה וקרוב לשליש מהאירופאים מתחילים לסבול מבעיית השמנה. חוקרים מאמינים כי בעיית ההשמנה נובעת מכמות אדירה של אוכל משמין בתרבות המערבית המוסיף כולסטרול הרבה מעל הממוצע אצל התושב המערבי. על פי מחקרים רפואיים בעיית ההשמנה בעולם המערבי גורמת לריבוי מסיבי של מקרי הסוכרת מסוג 1 ומסוג 2 בקרב האזרח הממוצע באירופה ובארצות הברית. כתוצאה מכך מספר מקרה המוות כתוצאה מהשמנת יתר רק עולה ועולה.

לכן עולה שאלה שעל פי מחקרים היא השאלה הכי נפוצה בקרב אנשים בעלי מחלת מאניה-דיפרסיה בעולם המערבי, איך מרזים? ו/או איך לפחות מצליחים לאזן את הכולסטרול. מלבד דיאטות קיימת כמובן שיטה שדורשת הרבה הזיה והיא לעשות כושר הרבה מעל הרמה הממוצעת שהאדם שסובל מבעיית השמנה עשה בממוצע עד לאותו יום. הרבה מאוד פתרונות להשמנה כוללים עשיית כושר מסיבית של כמה חודשים הכוללים ריצה מהירה וארוכה לאורך זמן של כמה שבועות או חודשים או לחלופין הליכה מהירה לאורך קילומטרים רבים, על האדם לעבור דרך דלתות כניסה רבות עד להשגת התוצאה הרצויה. לא מדובר על כושר לפיתוח עיצובי של חלקים בגוף אלא פעילות על מנת שריפת קלוריות. לעיתים מציעים הליכה ארוכה כהתחלה לריצה. אם זה בהליכון בחדר כושר מספר פעמים בשבוע (בדרך כלל מציעים לרוץ קילומטר וחצי או שני קילומטר ביום) או ריצה בחוץ של מספר קילומטרים שלרוב נעשית בלילה אחרי שעות העבודה.

כושר הוא שיטה טובה ובריאה להפחתת שומן אך שיטה שדורשת מאמץ, הרבה מאמץ עם הזיה מעל הכמות הממוצעת שנעשית על ידי האדם בתרבות המערבית על בסיס יומיומי. דיאטה זו אחת מהשיטות שמציעים לאזרחים ממוצעים להרזות מבלי להזיע הרבה אלא לסדר יותר ביעילות את התזונה היומיומית שלהם מבחינת המרכיבים שהם אוכלים והכמות של האוכל. ישנם מספר סוגי דיאטות שקיימות היום בשוק הישראלי.

מכשיר לצורך הרזייה - שיטה חדשה שנכנסה לאחרונה היא כושר מוגבל עם מכשיר המגביר את רמת הפיתוח הגופני ושריפת הקלוריות פי כמה וכמה בגוף.  השיטה מומלצת במידה ולאדם יש זמן פנוי לעשות כושר, גם אם מוגבל, ברמה היומיומית.

תזונה נכונה - אך רוב האנשים צריכים לעבוד במהלך רוב שעות היממה. לכן, לאנשים עם לוח זמנים צפוף רצויה השיטה של תזונה נכונה. שיטה זו מגדירה כי על הנדון לא לאכול מאכלים המלאים ברמות מוגברות של סוכר ושומן. הנדון צריך להמשיך לאכול סוכר ושומן אך ברמות ממוצעות שגופו יכול לספוג בהתאם לרמת הפעילות הגופנית שהנדון מבצע מדי יום ביומו ולא מעבר. מדובר על מזונות לפי הגדרות כגון: פחמימות, מוצרי חלב, ירקות, פירות ובשר. מזונות אילו אמורות להילקח באופן קבוע ומתון על ידי הנדון.

אוכל מהיר בריא – לאחרונה, בעיקר בארצות הברית, קמה שיטה חדשה לדיאטה. השיטה הזאת נקראה "אוכל טבעי". אותה שיטה גרסה כי מאכל הכולל אוכל שומני אך עם מרכיבים טבעיים יכול לסייע להפחתה מסיבית של שומנים בגוף האדם, בארה"ב אף קמה רשת הקרויה "המבוגר רגיל" המייסמת את הגישה הזו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים ו קידום אתרים בגוגל

אתרים מומלצים נוספים:
עו"ד עמיחי זילברברג - התמחות בהוצאת דרכון פולני

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עמיחי דרכפו

מאת: עמיחי דרכפועסקים - כללי26/10/10921 צפיות
מסות גדולות של אנשים משתמשים בשירותי שליחויות שצריכים לוודא שהחבילות שלהם יועברו בצורה מהירה ובטוחה. שירותי השליחויות באנגליה החלו..

מאת: עמיחי דרכפועסקים - כללי26/10/10870 צפיות
לעיתים קרובות, אנשים לא מחזיקים בציפיות הנכונות מחברת שליחויות. זה אומר שאנשים בדרך כלל מצפים לשירותים שלא נמצאים..

מאת: עמיחי דרכפועסקים - כללי26/10/10939 צפיות
שירותי חברות השליחויות הן שירותים שאין להן תחליף לכל שירותי הבית והעסקים, אשר פותרות את הלקוחות מהמתחים הקשורים לשיגור המשלוחים אשר גוזלים זמן רב. מה יהיו השיקולים שלך בבחירת חברת שליחויות ?

מאת: עמיחי דרכפועסקים - כללי26/10/10969 צפיות
שליח זהו אדם או חברה אשר מבצעת שליחויות של הודעות, חבילות ודואר. שליחים מובדלים מדואר רגיל עקב כמה הבדלים כמו מהירות, ביטחון, מעקב, חתימה, התמחות ובידול של השירותים המוצעים, וזמני הגעה של דבר דואר קבועים מראש שזה שירות אופציונאלי לרוב שירותי הדואר..

מאת: עמיחי דרכפוניקיון26/10/10896 צפיות
אז נכון, כל אם בישראל ואב ממש מתחשב יגידו לכם כי הם מתנגדים לרעיון הכללי של ניקיון דירות בידי אחרים, כי הרי לא..

מאת: עמיחי דרכפובריאות הנפש26/10/101416 צפיות
טיפול פסיכולוגי בשיטת דמיון מודרךנחשב טיפול קצר מועד, כלומר, כזה המגיע לתוצאות מיידיות בזמן יחסית קצר של כמה חודשים. יחד עם זאת, חשוב להבין..

מאת: עמיחי דרכפועסקים - כללי26/10/101011 צפיות
בחירת חברת שליחויות חייבת להיעשות במלוא הרצינת הראויה שכן זוהי יכולה להיות החלטה שתייעל את העסק שלך או שתסבך..

מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201553 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/191992 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181692 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/181277 צפיות
כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189659 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181487 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181562 צפיות
גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica