חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתרים - מה לא לעשות

מאת: טלבניית אתרים08/10/20101040 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בתחילתו של כל פרויקט בניית אתרים אנו מתחילים בשלב התכנון - שלב קריטי ביותר בו אנו נדרשים לתכנן את כל המהלכים הבאים שלנו לגבי אותו פרויקט. כל חברת בניית אתרים מחזיקה אדם המפקח על כל תהליך בניית אתרים ומתכנן אותו בעצמו מתחילתו לסופו למרות שגם המקצוענים ביותר מבין כל בוני האתרים הקיימים באינטרנט מבצעים טעויות במקרים מסוימים. אז מה לא לעשות?

מה לא לעשות במהלך פרויקט בניית אתרים?

עוד בתחילתו של כל פרויקט בניית אתרים אנו מתחילים עם עיצוב האתר. עיצוב האתר דורש ידע רחב בעיצוב, ידע במתרחש מסביב, הכרת עולם האינטרנט ומה משב הרוח שבו. לעיתים, המעצב לא עורך ניתוח שוק ומכין עיצוב ש'יוצא לו מהראש', הבעיה הנובעת משיטה זו היא שלרוב עיצוב זה איננו יתאים לקהל היעד של האתר ולמטרת האתר.

בעיה נוספת עם הפן העיצובי בכל פרויקט בניית אתרים תדמיתיים היא כאשר צבעי האתר לא תואמים את נושא האתר. צבעים שמתאימים לנושא אחד לא מתאימים לנושא אחר. אי אפשר לדבר על חיסכון במים ולעצב אתר שכולו חום וכתום שהם צבעים יבשים.

בניית אתרים באופן עצמאי - לכל המתחילים בתחום, לא להשתמש בתוכנות לבניית אתרים פשוטות או הכי גרוע בword  או ב- PowerPoint כדי להכין אתר אינטרנט. זהו מהלך טיפוסי של מתחילים המייצאים קובצי וורד ופאוור פוינט ל-HTML ובעצם חושבים שתהליך בניית אתרים הוא תהליך פשוט. ההתאמה לדפדפן היא אפסית, המראה והעיצוב נראים תלושים מן המציאות, הכל נראה פשוט חובבני מדיי.

דברים נוספים שאסור לעשות בפרויקט בניית אתרים הם כתיבת תכנים לא איכותיים. כאשר אתה רוצה להשאיר את הגולש באתר אתה צריך לעניין אותו, ליצור עבורו מקומות מעניינים, אם הוא יקרא טקסט אז שיתעניין בו, איך נעשה זאת? בכל תהליך בניית אתרים נדגיש את שלב כתיבת התכנים ונכתוב תכנים רלוונטיים, איכותיים ומעניינים שיעזרו לנו להשאיר את הגולש באתר.

רבים גם חושבים כי הדגשות, קווים מתחת לקסט או על הטקסט, כתב נטוי או כל סגנון כזה או אחר מרימים את רמת הטקסט, טעות!. העין מתבלבלת, הראש לא מבין מה באמת חשוב ומה פחות חשוב והכי גרוע שהכל נראה כל כך חובבני. בניית אתרים צריכה להיעשות במקצועיות וכמו עיצוב האתר וכתיבת התכנים גם עיצוב התוכן צריך להיות מקצועי ופשוט, גודל אחיד, גודל מעט גדול ומודגש לכותרות, הכל בהתאמה.

טעויות אלו, ועוד רבות עלולות ליצור בעיות רבות בהמשך, בעקבותם לא תצליחו להשאיר את הגולש זמן רב באתר והוא ינסה לברוח כמה שיותר מהר מכם. השתדלו לחשוב כיצד להשאיר אותו יותר ויותר זמן באתר. הכל מתחיל בעיצוב יפה וממבט ראשוני מוצלח, לאחר מכן ליצור עניין בתכנים, תמונות וכו'. הכל מתחיל ומסתיים בחשיבה על הפרטים הקטנים. בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל

מאת: טלנדל"ן04/09/183249 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183223 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183252 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: טלנדל"ן10/06/182257 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

מאת: טלדיני משפחה03/06/182013 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: טלבית חכם22/04/181564 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלשיפוצים04/03/181178 צפיות
למה זקוק בית על מנת להציע את איכות החיים הגבוהה ביותר לדייריו? בשנים האחרונות, יותר ויותר בעלי בתים פרטיים מבינים שהתשובה לכך היא: מערכת בית חכם.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213624 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194085 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175725 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174881 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172720 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172290 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162136 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica