חפש מאמרים:
שלום אורח
11.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי שוק ההון למשקיעים מתחילים

במאמר זה נסביר למי מתאים קורס שוק ההון ומהי החשיבות של לימודי שוק ההון עבור משקיעים מתחילים. מכללות ומוסדות חינוך רבים מאפשרים כיום ללמוד כיצד להשקיע נכון בבורסה, מה ההבדל בין השקעה במניות והשקעה באג"ח (אגרות חוב), מהם חוזים עתידיים ועוד מושגים רבים מתחום שוק ההון בארץ. הקורסים מועברים ברמות שונות, למתחילים ולמשקיעים מנוסים - ולכן חשוב להתאים בין רמת החומר הנלמד בקורס לרמתו האישית וציפיותיו המקצועיות של הסטודנט.

לימודי שוק ההון מעניקים ידע רב בנושא השקעות, הן מבחינה תיאורטית והן מבחינה פרקטית. במסגרת הלימודים מועברים קורסים שונים, דוגמת: קורס שוק ההון,קורס בורסה, קורס ניתוח טכני, קורס מסחר במט"ח,קורס מסחר באופציות ועוד. כיום פועלות בישראל מספר רב של מכללות המקנות ידע רב ומעניקות ניסיון בתחום השקעות. אם הינכם משקיעים מתחילים ובצונכם ללמוד את רזי ההשקעה בבורסה לניירות ערך, לימודי שוק ההון הם הלימודים המתאימים לכם. זכרו כי השקעה בבורסה אינה חפה מסיכון, ועל כן לימודי שוק ההון יכולים להועיל מאוד למשקיע המתחיל שאינו בקיא ברזי שוק ההון.

בשל המגוון הרב הקיים כיום, מומלץ לערוך השוואה מקיפה בין מספר מכללות בטרם תחליטו היכן ללמוד קורס שוק ההון. כמו כן, כדאי לשים לב כי לעיתים מלמדים תכנים שונים בקורסים בעלי אותו שם, או תכנים זהים בקורסים בעלי שם שונה. כאשר אתם עורכים השוואה זכרו לבדוק לא רק את גובה שכר הלימוד והעלויות הנלוות, אלא גם את הסילבוס וחומר הלימוד, מוניטין המכללה, ניסיון המרצים וכדומה. ישנם אתרים רבים המאפשרים לערוך השוואה בחינם וללא כל התחייבות. על הגולש למלא טופס קצר ונציגי המכללות המובילות ייצרו עמו קשר עוד היום עם הצעה מתאימה עבור לימודי שוק ההון.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אתר פיננסים הנו פורטל מגוון להצעות מחיר להלוואות ומשכנתאות, בתי השקעות וייעוץ פיננסי, מארבע חברות מקצועיות ומהימנות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פיננסים

מאת: פיננסיםמשכנתא16/05/121086 צפיות
רוב האנשים נאנחים למשמע הביטוי משכנתה ורכישת דירה, אבל לא ניתן להתחמק מהנושא, ככלות הכל, כולנו רוצים להגשים את החלום, וללא נטילת משכנתאות מגוף פיננסי כלשהו, סביר להניח שלא נוכל לעשות זאת. במאמר הבא נסביר על ריבית משכנתאות, כיצד ניתן ומדוע חשוב כל כך לחשבן, טרם בחירת משכתנה כזו או אחרת.

מאת: פיננסיםבורסת ת"א20/03/121380 צפיות
מי שמחפש יציבות כלכלית, כתוספת מן הצד, או כעיסוק עיקרי, ייתכן ויפנה להשקעה בבורסה. ככל שנושא המסחר בבורסה נשמע מפתה, הוא טומן בחובו גם סיכון פיננסי. במאמר הבא נסביר אודות השקעה ומסחר בבורסה, למתעניינים שבינינו.

מאת: פיננסיםהלוואות09/08/111160 צפיות
בשל הריביות המשתנות ותנאי ההלוואה בכלל, מומלץ לערוך השוואה מקיפה, שבסופה תבחרו להלוות מהמקום שתנאיו יתאימו לכם ולצרכיכם.

מאת: פיננסיםשוק ההון07/08/111342 צפיות
ישראל זו מדינה קטנה ומשום כך מגוון החברות הנסחרות בבורסה הישראלית הינו קטן. חלק מבתי ההשקעות והבנקים מאפשרים ללקוחותיהם לערוך מסחר במניות בחו"ל. אין זה דורש לעזוב את הארץ, אין זה דורש לדעת שפות רבות, כל שצריך הוא לפנות לחבר בורסה שיבצע את המסחר עבורכם.

מאת: פיננסיםמסחר יומי14/10/101395 צפיות
מסחר בבורסה או מסחר עצמאי הינה כל פעולה בניירות ערך לדוגמה קניה או מכירה של מנייה של טבע, אורמת או בנק הפועלים. בעבר הלא רחוק ניתן היה לסחור רק באמצעות העברת פקודה לפקיד הבנק ולכן המסחר נעשה דרך הבנק הו מנוהל חשבון העו"ש.

מאת: פיננסיםהשקעות10/10/101226 צפיות
במאמר זה נסביר מהם בתי השקעות, כיצד מנהלים תיק השקעות בפועל ומהם הקריטריונים שעליכם לבחון בטרם תחליטו היכן להשקיע את כספיכם. אם צברתם סכום כסף מסויים בעקבות חסכון משכורת, ירושה, זכייה לא צפויה וכדומה – כדאי לכם לשקול היטב את האופציות העומדות בפניכם להפקת רווחים עתידיים.

מאת: פיננסיםהלוואות10/10/101329 צפיות
הלוואה לרכב היא מימון רכב הניתן ע"י הבנק למטרה ספציפית – רכישת רכב חדש. ההבדל בין הלוואה לרכב והלוואה רגילה הוא שבהלוואה לרכב אנו ממשכנים למעשה את הרכב לטובת הבנק.

מאמרים נוספים בנושא פיננסים וכספים - כללי

מאת: nirפיננסים וכספים - כללי 29/08/211363 צפיות
מנכ"לית הבורסה מינתה וועדה שבחנה את נושא קיצור שעות המסחר, לאחר מספר דיונים הוחלט לקצר את שעות המסחר.

מאת: עוזי פלגפיננסים וכספים - כללי 09/04/208746 צפיות
הקלות והנגישות למקורות מימון, הפותרת את הבעיה לפרק זמן קצר, מרגיעה את צרכני המימון העסקיים והפרטיים, ובמקום לבחון את מבנה ההוצאות וההכנסות, והסיבות לחוסר התזרימי. ממשיכים בדרכם השגויה, והלא אחראית ומחריפים את הבעיה.

מאת: moraleפיננסים וכספים - כללי 18/03/202959 צפיות
אחד המנגנונים החשובים ביותר לצורך מעקב ובדיקה של בתי עסק בכלל ובפרט עסקים שעובדים עם חברות קבלן, הוא דוח בודק שכר מוסמך מטעם משרד העבודה. דוח זה נועד לבחון האם העסק מבצע את החוק כלשונו ומשלם לעובדים לפי הנחיות החוק, האם הוא עומד בכל התנאים והדרישות הסוציאליות ממנו.

מאת: גיא חזןפיננסים וכספים - כללי 08/08/193019 צפיות
אז נכון, האנושות אכן מרוויחה בגדול מהתפתחות הטכנולוגיה אך כמו כל דבר גם הצדדים הפחות מחמיאים משתדרגים.

מאת: אלכסיי קוגןפיננסים וכספים - כללי 29/04/181370 צפיות
ישנם שני סוגים של הליכי פירוק חברות מרצון: פירוק חברה ע"י הבעלים שלה ופירוק חברה ע"י הנושים.

מאת: רוני הכהןפיננסים וכספים - כללי 14/01/181616 צפיות
עבור ביצוע של החזר מס הכנסה בצורה עצמאית ממש לא צריכים לשלם כל עלות שהיא, אלא פשוט צריכים לדאוג להעביר את הטפסים הרלבנטיים כאשר יש שתי דרכים לביצוע של הבדיקה לזכאות, בצורה עצמאית או בצורה אחרת שהיא על ידי פניה אל משרד של רו"ח אשר מתעסק עם הפעילות מהסוג הזה.

מאת: שלום כהןפיננסים וכספים - כללי 10/11/172026 צפיות
אחד היתרונות הבולטים של לימודי הנהלת חשבונות, הינו שאתם יכולים להתחיל בקורס בסיסי 1+2 שאורך לא יותר מאשר שנה שבסיומו תוכלו להמשיך ללמוד סוג 3. להבדיל ממקצועות אחרים כגון רפואה, עריכת דין והוראה, שיש ללמוד הרבה שנים. תוכלו ללמוד מבלי להשקיע שנים ולנווט עם הזמן את הלימודים כמו קורס בסיסי וקורס מעמיק יותר הכול תלוי בשאיפות של כל אחד, הקורס הבסיסי של הנהלת חשבונות התחלתי, היות וזהו צעד ראשון ללימוד מקצוע שיהיה משתלם במיוחד עבורכם. האפשרות שלאחר הלימודים הבסיסיים, ניתן יהיה להשתלב מיד בעבודה מה שלא נ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica