חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הזמנה לחתונה-מה צריך לדעת?

מאת: יאיר אלוןהזמנות אירועים11/10/20101120 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הזמנה לחתונה היא ההכרזה הפורמאלית על יום החתונה שלכם אבל ההכרזה הפורמאלית לא חייבת להיות ברוח פורמאלית ויכולה ללבוש אופי קליל, הומוריסטי, אישי ואם אתם מתעקשים על כך אז גם פורמאלי. קל לצאת מפרופורציות כאשר מתחתנים: כל החלטה נראית הרת גורל:האם יהיו או לא יהיו פרחים על השולחן נראית כמו החלטה שעלולה לשנות את חייכם. זה אך טבעי שתרצו להשקיע בכל פרט ופרט בחתונה, יחד עם זאת, על מנת שמנהל הבנק שלכם לא יזכה אתכם בביקור אישי בחתונה עצמה רצוי להישאר על הקרקע. בחירת הזמנה לחתונה היא החלק הפחות מלחיץ בכל הסיפור: אין צורך לכתת רגלים מבית דפוס אחד לשני שכן ניתן היום להיכנס לאתרי הבית של בתי הדפוס ולהתרשם מהעבודות שלהם.
אם אתם רוצים הזמנה לחתונה שתישאר לדיראון עולם על המקרר של המוזמנים, כדאי לתת את הדעת על מספר דברים:
השקיעו קצת זמן במחשבה על המלל של החתונה. רצוי להוסיף משהו בנימה אישית. שיר ששניכם אוהבים ומבטא את אהבתכם אחד לשנייה, משהו מהמקורות וכולי.
אם אתם מעוניינים לחסוך כסף ואתם לא לחוצים על כך שההזמנה לחתונה תהיה בתוך מעטפה מהודרת, תברר אם בעל האולם אם ניתן לקבל מעטפות. זה יחסוך לכם כמה מאות שקלים וזה לא דבר של מה בכך.
גם אם אתם מתרשמים מהדוגמאות באינטרנט, כדאי לאחר מכן לקפוץ לבית הדפוס להתרשם. כלומר, את הסינון הראשוני תעשו באינטרנט ואחר כך תבדקו בית דפוס אחד או שניים ותקבלו החלטה סופית.
בחרו בצד הבטוח והזמינו כמות הזמנות גדולה יותר מכמות המוזמנים. בית הדפוס מדפיס כמות מסוימת אם לאחר מכן תזכרו שאתם צריכים "רק" עוד 10 הזמנות, זה יעלה לכם יותר מאשר אותן 10 הזמנות כאשר הן מודפסות באות מקבץ ראשון. ולא נאמר מילה על כאב הראש המיותר.
מועד ההזמנה: רצוי לשלוח את ההזמנה לחתונה כחודש לפני החתונה. בהתחשב בקצב שליחת המכתבים של דואר ישראל כדאי ללכת על הצד הבטוח גם כאן ולשלוח כחודש מראש את ההזמנה.
מחירים:- טווח המחירים הינו גדול ויכול לנוע בין שקל להזמנה לעשרות שקלים תלוי כמה אתם חורגים מהסטנדרט. אה, מזל טוב!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יאיר אלון

מאת: יאיר אלוןעיצוב פנים04/02/14912 צפיות
אוהבים חתולים? יש לנו בשבילכם רעיון מיוחד לעיצוב הבית. מדבקות קיר חתולים הן אמצעי נהדר בו תוכלו לשלב את אהבת החתולים עם עיצוב מודרני. בין המדבקות אפשר יהיה למצוא דמויות מצוירות מקסימות ותמונות של חתולים יפים מכל הסוגים.

מאת: יאיר אלוןעיצוב פנים24/08/13969 צפיות
מדבקות קיר הן מוצר מאוד פופולארי בשל היתרונות הרבים הגלומים בהן החל משפע העיצובים והאפשרויות דרך המחיר השווה לכל כיס ועד להתקנה הפשוטה. הדרך לעצב חללים באמצעות מדבקות קיר היא יחסית קלה אך נדרשת היערכות מסוימת על מנת שההדבקה תצא טובה

מאת: יאיר אלוןטיולים בארץ02/05/131112 צפיות
אזור המכתשים בנגב הוא אחד מאתרי התיירות היפים והפופולריים ביותר בישראל. אלפי תיירים מגיעים בכל חודש אל האזור בכדי לטייל במכתשים, ליהנות מבתי מלון וצימרים מיוחדים ולצפות בכוכבים. טיולים במכתש רמון מתאימים למשפחות עם או בלי ילדים, זוגות או קבוצות מטיילים. דרגת הקושי של המסלולים משתנה. נציין כי לקראת היציאה לטיול כדאי לאסוף מידע אודות השטח, להדפיס מפה, ללמוד את המסלול ולהצטייד בהתאם. אל תשכחו להביא אתכם מים, כובע, בגדים מתאימים, נעלי הליכה, תיק עזרה ראשונה, מצפן, מצלמה וארוחה קלה.

מאת: יאיר אלוןצרכנות24/03/131734 צפיות
ביקור אחד בחופי הים של תל אביב מיד מבהיר לנו עד כמה ישראל מגוונת ועשירה מבחינה אופנתית. קולקציות בגדי הים של שנת 2013 מורכבת מגדמים מודרניים חדישים לצד דגמים שמושפעים מטרנדים אופנתיים של שנות ה-60.

מאת: יאיר אלוןפרסום באינטרנט07/02/131272 צפיות
בישראל חיה קהילה מאוד גדולה של דוברי רוסית. הם מבצעים חיפושים ברשת בשפה הרוסית, משתמשים במנועי חיפוש רוסיים, רוכשים מוצרים ושירותים באתרים בשפה הרוסית ופועלים לשימור התרבות.

מאת: יאיר אלוןטיולים בארץ06/02/131094 צפיות
אזור הדרום של ישראל מורכב בעיקר משטחים מדבריים. שבילי טיולים ואתרי קמפינג בדרום פתוחים בפני הקהל בכל עונות השנה. האתרים הבאים מתאימים לקמפינג משפחתי, קבוצתי או זוגי. הלינה מתקיימת במגרשי חנייה או מרחבים מיוחדים שמתאימים לחנייה ולינה. ברוב המתחמים תמצאו גם מתקני הצלה, ברז מים ושילוט מתאים. אלו שמעוניינים בכך יוכלו למצוא במושבי הדרום אכסניות, צימרים, בתי הארחה ובתי מלון קטנים. האירוח מתבצע לרוב במתכונת של לינה וארוחת בוקר.

מאת: יאיר אלוןמחשבים וטכנולגיה - כללי07/12/121184 צפיות
משחקים הם חלק מחיינו. הצורך לשחק קיים בכל גיל. המשחק משול לחיים, הוא מסמל גמישות מחשבתית ויצירתיות. המשחק אצל ילדים הוא דרך חיים. אצל המבוגרים המשחק מתבטא ביצירה, באומנות ובתרבות. כתיבה, ציור, ריקוד הם דרך לשחק.

מאמרים נוספים בנושא הזמנות אירועים

מאת: yoni romהזמנות אירועים17/11/141786 צפיות
היום הגדול מגיע, יום החתונה שלנו. לצד האירגוני של החתונה יש משמעות מאוד גדולה וכמובן גם לצד היצירתי והעיצובי. אחד השלבים בתכנון ערב חתונה בלתי נשכח הוא כמובן פרויקט ההזמנות לחתונה.

מאת: גיא נעיםהזמנות אירועים22/09/141492 צפיות
כולנו כבר קיבלנו עשרות הזמנות לחתונה. ככל הנראה ראיתם הרבה סוגים, גוונים וגדלים. האם יש הזמנה אחת שזכורה לכם במיוחד? ככל הנראה- שלא.. האם כדאי להוציא סכומים מופרזים על הזמנות?

מאת: גיא דהןהזמנות אירועים21/08/141561 צפיות
אתם מתכננים את האירוע כבר חודשים ארוחכים אבל ההזמנה לחתונה היא המפגש הראשון של האורחים שלכם עם האירוע. מה חשוב לקחת בחשבון בהחלטה זו.

מאת: בקתה ביערהזמנות אירועים24/10/137076 צפיות
מועד החתונה הולך וקרב ועכשיו זה הזמן לדאוג לכל הפרטים הקטנים: לבחור אולם, לקנות שמלה, למצוא רב ועוד. אבל, רגע לפני שתתחילו בכל ההכנות, ישנו פרט חשוב שצריך להתייחס אליו. מי יוזמן לחתונה שלכם ומי לא. רשימת המוזמנים היא אחד הדברים שכדאי להתחיל ממנו ויש לכך סיבות רבות.

מאת: פזית ספירהזמנות אירועים30/06/131408 צפיות
אם אתם רוצים הפקות של אירועים נחמדים של אירוע יום הולדת אתם צריכים לקבל החלטה איכותית וטעימה כגון קייטרינג חלבי שיעניק לכם אירוע מצוין .

מאת: אביב יועציםהזמנות אירועים04/01/137001 צפיות
אם אתם עומדים להתחתן בקרוב ומתחילים לחשוב על עיצוב הזמנה לחתונה, אתם בוודאי מתלבטים: כמה להשקיע במעטפות של ההזמנות? האם כדאי להסתפק במעטפות שהאולם נתן לכם, או להשקיע ולהדפיס מעטפות משלכם?

מאת: מאיה זילברהזמנות אירועים13/12/126163 צפיות
חברות קייטרינג חלבי כיום יודעות לנהל את האירוע שלכם מהתחלה ועד הסוף זהו דבר שיש לקחת לכף זכות בהזמנת חברת קייטרינג חלבי .

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica