חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תזונה לספורטאים – לשמר אנרגיה

מאת: ask4web קידום אתריםתזונה12/10/20101160 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תזונה לספורטאים – לשמר אנרגיה

תזונה לספורטאים הוא תת נושא הנלמד בכל מקצועות הטיפול, לרבות לימודי רפואה סינית , לימודי רפואה משלימה, קורס תזונה, רפואה מערבית וכו'. הספורטאי הוא האדם שצורך אנרגיה מוגברת מהגוף ולכן יש להתאים לו תפריט מיוחד שיעמוד בקצב שריפת וצריכת האנרגיה.
זאת ועוד, תזונה לספורטאים איננה רק שומרת אותם בערנות ובאנרגיה המתאימים למקצוע אלא גם מגבירה תהליכים חיוניים לספורטאים כמו שריפת שומן, בנייה או דילול שריר, שימור חומצות שומן ועוד ועוד. על מנת לדעת איזה תפריט יש להתאים לספורטאי יש להשיג ידע נרחב באנטומיה של גוף האדם מחד, תזונה נכונה ותפריט מאוזן מאידך.

תזונה לספורטאים – תוספי מזון

ספורטאים הם האוכלוסייה השכיחה והגדולה ביותר אשר צורכת ויטמינים , מינרלים ותוספי מזון. תזונה לספורטאים שאיננה כוללת תוספי תזונה לא תצלח, זאת משום שמדובר בתחום תחרותי ומאתגר וכל ספורטאי רוצה להשיג את היתרון הקטן שיעזור לו לנצח.
תוספי מזון וויטמינים לספורטאים הם תעשייה משגשגת, זאת משום שכל ספורט וכל ספורטאי זקוק לדגשים תזונתיים שונים ויש להתאים תזונה לספורטאים לאדם הספציפי.

תזונה לספורטאים – אסכולות

תזונה לספורטאים איננו תחום אבסולוטי וישנן מספר אסכולות התומכות בסגנון מסוים של תזונה. יש כאלה התומכות בתפריט מרובה פחמימות ובשר מן החי, לעומת אסכולות אחרות הטוענות כי תפריט על בסיס צמחוני טוב יותר לגוף האדם בכלל ולספורטאי בפרט. האמת, כך נראה, נמצאת באמצע. ככלל, תפריט תזונה מאוזן המכיל את כל אבות המזון בצורה מבוקרת הוא תמיד תפריט טוב. יחד עם זאת, תזונה לספורטאים חייבת להקפיד על אכילה נכונה על מנת לשמר ולשפר את תוצאות האימונים המפרכים.

תזונה לספורטאים – תפריט
תזונה לספורטאים נעה סביב האימון הגופני היום יומי. לכן, כמה שעות לפני אימון מומלץ לאכול ארוחה עשירה בפחמימות מורכבות אך דלה בשומן על מנת שלא להכביד על הגוף ושעה לפני האימון מומלץ לאכול פרי עשיר בגלוקוז אך לא מלוח כדי לא ליצור מצב של התייבשות.

לאחר אימון, מומלץ לאכול משהו קטן כמו חטיף אנרגיה על מנת "לסתום" את הרעב ורק כשעתיים לאחר מכן לאכול ארוחה עשירה בחלבון ופחמימות על מנת לסייע לשריר להתפתח כראוי.
תפריט תזונה לספורטאים הוא עשיר אך מדויק. לספורטאי אסור להכניס "ג'אנק" לגוף שלו על מנת שלא להרוס את האיזון העדין שנוצר בעקבות תזונה נכונה

תזונה לספורטאים – מבט אל העתיד
אנו רואים, אם כן, כי תזונה לספורטאים הוא תחום רחב ההולך ומתפתח. ככל שעובר הזמן מגלים כי אוכל טבעי ונטורופתי מייטיב עם הגוף ועם הספורטאי. כיום, רפואה משלימה, רפואה סינית ונטורופתיה הם חלק בלתי נפרד מאורך חייו של הספורטאי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים | קידום אתרים בגוגל

אתרים מומלצים:

מגוון - שליחויות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ask4web קידום אתרים

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131781 צפיות
במאמר זה נדבר על מגבונים לחים ועל מגבוני נייר, למידע נוסף אודות מגבונים לחים היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131829 צפיות
במאמר זה, נדבר על מטאטא ועל הייתרונות של מטאטא איכותי, בנוסף נדבר על יעה, למידע נוסף אודות מטאטא היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131637 צפיות
במאמר זה, נדבר על אריזות מזון וכמו כן, על סינרים, למידע נוסף אודות אריזות מזון היכנסו לאתר.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/132085 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/131536 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון13/02/131679 צפיות
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

מאת: ask4web קידום אתריםצילום אירועים12/02/131675 צפיות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

מאמרים נוספים בנושא תזונה

מאת: אבי דוידיתזונה12/12/186884 צפיות
הדיאטה הכי מהירה שיש עם ארוחות מוכנות שמרחיקות אתכם מהמטבח ומצמצמות את החשיפה לפיתויים.

מאת: עופר שלותזונה13/07/187331 צפיות
טיפול טבעי כעזרה ראשונה במצבים בריאותיים שונים

מאת: דודישתזונה23/05/173322 צפיות
הצלחתם להרים את עצמכם מהספה, להיכנס לכושר ואפילו להיכנס לשגרה של אימונים. אתם יודעים שאתם חוזרים מהעבודה, מחליפים בגדים ויוצאים לריצה או לשחייה או לחדר כושר או עם מאמן כושר אישי בבית שלכם ועושים שוב ושוב את אותן פעולות שגיליתם כי הן תורמות לכם.

מאת: רונןתזונה14/03/173511 צפיות
הברזל חשוב מאוד לגוף וצריכים אותו במיוחד טבעונים שלא מקבלים אותו מהחי, ספורטאים שצריכים שהרמה שלו שלא תרד וגם נשים בהריון שעלולות לאבד ברזל. חוסר בברזל עלול לגרום לבעיות שונות

מאת: gilad edelsteinתזונה13/08/143984 צפיות
הרזיה היא אחד מהנושאים האלו שכולם מדברים עליהם כל הזמן. זה נראה כאילו לא ניתן ללכת לשום מקום בלי לראות או לשמוע איזה מסר לגבי הרזיה. סיפורים על הסכנות של אי ירידה במשקל מופיעים באופן קבוע בחדשות הלילה. קנייוני קמעונות והאינטרנט מלאים בשלל מוצרי הרזיה. מדברים על הרזיה במרכזים רפואיים ובבתי ספר ואפילו בעבודה. אם אתם מנסים לרדת במשקל הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להתחיל.

מאת: אמיר פטיטותזונה14/07/143954 צפיות
במקרה שאתה מעונין לרכוש ידע מאנשים שמצליחים במהלך החיים ועושים תוצאות בתחום הספורט חשוב לך ללמוד מה מה לאכול לפני אימון וגם מה מה לאכול אחרי אימון כי תזונה זה חלק מאוד חשוב.

מאת: רותם וובזתזונה02/06/144506 צפיות
המילה דיאטה ישר מתקשרת לחסות ורעב מתמיד, כי אין מדובר בדיאטה, צריך לחשוב בריא, ירידה במשקל תלויה בחשיבה בריאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica