חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדוע כדאי לבחור טלוויזית lcd

מאת: דן קורןטכנולוגיות חדשות12/10/20101054 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישנה דרך אחת מצוינת על מנת לשפר את שביעות הרצון הכללית שלך מהצפייה בטלוויזיה שלך והינה ע"י רכישת טלוויזית lcd מדגם חדיש.

אין דבר נחמד יותר מהצבת טלוויזה גדולה בסלון הביתי, כזו שאינה גוזלת יותר מדי מקום ושאינה בולטת מדי על פני השטח. כיום ענף הקולנוע ביתי מציע פתרונות צפייה אולטימטיבים בעיקר בתחום המסכים. עם טכנולוגיית ה-lcd המתקדמת צפייה בטלוויזיה הופכת לחוויה אמיתית.

תודות למשקל הקל של הפאנל הפנימי, ניתן בנקל לתלות את הטלווזיה ע"ג הקיר מבלי שהטלוויזיה תתפוס מקום או תחסום את הדרך.

ישנם עוד שפע סיבות טובות מדוע כדאי לשדרג את הטלוויזיה מהדגם הישן לטלוויזית Lcd חדישה המספקת את כל היתרונות המתקדמים שיש לטכנולוגיות המאה העשרים. נסה לדמיין אפשרות של תליית טלוויזית דגם crt על הקיר, היה עליך ליצור חור בקיר ולבנות פלטפורמה כזו שתאפשר לטלוויזית crt לשבת עליה.

כיום אין חשש שילדים עשויים למשוך את הטלוויזיה ממרכז הבידור ולהפגע, כעת טלוויזית Lcd יכולה להיות מותקנות ומוצמדת לקיר באופן בטוח והרחק ממגע הילדים.

כאשר טכנולוגיה חדישה פורצת לשוק זה רק טבעי ביותר שכולם יהיו מעוניינים לנסות אותה. מסכי פלזמה וטלוויזיות lcd הגיעו לחנויות באותו זמן בערך כשלכל טלוויזיה התכונות הייחודיות שלה.  כיום כשהדגמים נוסו היטב בקרב הצרכנים בשוק קל ביותר לאמוד את ההבדלים.

טלוויזית lcd צורכת פחות חשמל מטלוויזית פלזמה ופחות חשמל מהטלוויזית הישנה מדגם crt וכתוצאה תוכלו לחסוך בעלויות החשמל.

האדם הממוצע היה מרוצה מאוד מדגמי הטלוויזיות הישנים זאת עד שנחשפו לטלוויזיות ה-lcd. ברגע שהם צפו בבהירות המסך של מסך ה-lcd, ברזולוציה הגבוהה קשה מאוד לחזור לצפות בדגמים הישנים יותר, איכות התמונה המסופקת ע"י טלוויזית Lcd מהווה תרוץ מעולה לשדרוג הטלוויזיה.

הסיבה לשדרג את הטלוויזיה לטלוויזיה מדגם חדש הינה פשוטה ומובנת מאוד, כל אחד מעוניין בטכנלוגיה מתקדמת שיש לשוק להציע, וטלוויזית Lcd  הינה המילה האחרונה. עם טלוויזית lcd אתה מסוגל לשלוט בתוכניות הצפייה ובאיכויות הצפייה (איכות צפייה HD).

טלווזית HD תוכל לראות כל פרט קטן שלא הבחנת בו בעבר.. כל הדברים אשר יוצרים את טכנולוגיית ה-HD.

טלוויזיות Lcd הינן חדות המראה המספקות תמונה ברורה, ניגודיות מדהימה של צבעים. פיתרון מושלם לשדרוג מראה הסלון!

 



תגיות המאמר: טלוויזיה, LCD, טלוויזיות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דן קורן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דן קורן

מאת: דן קורןביטוח לאומי08/11/112470 צפיות
תאונת עבודה הינה פגיעה לעובד אשר התקיימה במהלך שעות העבודה, בין אם מדובר בזמן העבודה או בזמן הנסיעה לעבודה וחזרה ממנה. ופגיעה זו הובילה למצב של אובדן כושר עבודה. במצב שבו פגיעה בעבודה מוכרת כתאונת עבודה הוא יהא זכאי לפיצוי מהמוסד לביטוח לאומי בגין הפגיעה.

מאת: דן קורןאופנה08/10/111451 צפיות
בחירת טבעות נישואין מושלמות הינה בחירה התלויה בסוג הטבעת הרצויה והנכספת עבורכם. יתכן שתעדיפו טבעות נישואין מזהב צהוב, זהב לבן או פליטיניום, ומעבר לכך בכל קטגוריה תמצאו מבחר רחב מאוד של אפשרויות עבור טבעות נישואין.

מאת: דן קורןמזון אורגני06/09/119650 צפיות
מתכון הריזוטו שלפניכם נחשב מתכון טבעוני לכל דבר, אין בו חמאה, אין גבינה, אך אל דאגה יש בו שפע של טעמים טובים..המרקם הקרמי הינו מרנין ואם אינכם רגישים לחלב תוכלו בהחלט לפנק את המנה במעט גבינת פרמזן בשלבים האחרונים של הבישול, מה שישדרג אף יותר את המנה הטעימה.

מאת: דן קורןשיפוצים19/06/111583 צפיות
הדעה הרווחת הינה כי דלתות עץ הן הדלתות אשר שמשו את בתי המלוכה, מסתבר שדלתות עשויות ברזל הן שהוצבו בפתחם של ארמונות ובתי מלוכה..

מאת: דן קורןשיפוצים09/05/112216 צפיות
דלתות פנים מאיכות טובה הופכות את הבית ליותר יפה באופן משמעותי. משתמשים בדלתות פנים בעיקר בשביל להפריד את החדרים בתוך הבית.דלתות פנים באירופה לרוב מיוצרות מקורות עץ.

מאת: דן קורןריהוט 09/05/111698 צפיות
דלתות פנים חשובות לא פחות מאשר דלתות כניסה, מאחר ואלו בעצם אחראיות על הפרטיות של דיירי הבית בכל חדר וחדר בבית – החל מחדר האמבטיה ועד לחדרי השינה השונים, ללא דלת פנים החללים הפתוחים לא היו מאפשרים קיום משותף בבית אחד..

מאת: דן קורןשיפוצים24/04/111828 צפיות
דלתות פנים משמשות לצורך סגירת פתחי מעבר בבית , מהוות פריט דקורטיבי ותוספת למראה הבית לעומת דלתות כניסה לבית המשמשות מחיצה ומחוברות לקירות הבית החיצוניים. דלתות פנים הינם מרכיב חשוב בעיצוב הבית והחדר, כיום קיימים מגוון דלתות פנים בעיצובים, דגמים צבעים שונים, חומרים שונים המאפשרים קבלת עיצובים יפים שונים ומגוונים.

מאמרים נוספים בנושא טכנולוגיות חדשות

מאת: Droxitטכנולוגיות חדשות16/06/162021 צפיות
הגינה היא כמו עוד חלל בבית, שהוא אומנם חיצוני לו, אבל הוא חלק בלתי נפרד ממנו. לכן, עלינו להשקיע בה בדיוק כפי שאנחנו משקיעים בבית שלנו, כדי שתהיה יפה, מרשימה ותוסיף ללוק החיצוני של הבית.אם אתם רוצים גינה מהממת, קבלו רשימה כל כמה אביזרים שאתם חייבים שיהיו בה.

מאת: Droxitטכנולוגיות חדשות16/06/161916 צפיות
הגינה היא כמו עוד חלל בבית, שהוא אומנם חיצוני לו, אבל הוא חלק בלתי נפרד ממנו. לכן, עלינו להשקיע בה בדיוק כפי שאנחנו משקיעים בבית שלנו, כדי שתהיה יפה, מרשימה ותוסיף ללוק החיצוני של הבית.אם אתם רוצים גינה מהממת, קבלו רשימה כל כמה אביזרים שאתם חייבים שיהיו בה.

מאת: sharondan80טכנולוגיות חדשות23/02/161648 צפיות
אנו אולי לא מודעים לכך או חושבים על זה, אבל חיישנים, המכונים גם "רגשים", נמצאים בהרבה מאוד מקומות ובהרבה מאוד תחומים בחיי היום יום שלנו.

מאת: רותם וובזטכנולוגיות חדשות01/09/143394 צפיות
המאה העשרים הייתה מוצפת בהמצאות וחידושים בתחום הטכנולוגי אחד מהם היה המצאת המחשב האישי. המחשב באישי שהתחיל לתפוס תאוצה החל משנות ה- 80 המוקדמות, והתחיל להיות מצרך הכרחי כמעט בכל עסק.

מאת: יזמותטכנולוגיות חדשות03/08/142680 צפיות
אם עד שנה שעברה היה תחום הסלולאר עמק הסיליקון של ענף היזמות, הרי ששנת 2013 הביאה עמה ניחוחות חדשים של טרנד רענן.

מאת: רוני הכהןטכנולוגיות חדשות24/06/144385 צפיות
מיתוג מודרני מצריך שימוש בכלים טכנולוגיים שונים על מנת להגיע לחשיפה גדולה ביותר אל מול קהל היעד הפוטנציאלי.

מאת: עידן עסיסטכנולוגיות חדשות08/12/138349 צפיות
האפשרות וההצלחה בחימום בריכת השחיה שלכם באמצעות קרני השמש משתנות בהתאם לכמות החשיפה לשמש, גודלה של הבריכת שחיה, האם היא קרה במיוחד?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica