חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתרים לעסקים

מאת: טלבניית אתרים13/10/20101015 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רשת האינטרנט הפכה לדבר הזמין והנגיש ביותר כיום בקרב האוכלוסיה, בעיקר כאשר מנסים לחפש מידע, שירות או לרכוש דבר מסוים. כל זה הופך את עולם האינטרנט ואת התחום של בניית אתרים לתחום רחב ונדרש בצורה הגבוהה ביותר.

כיום, כל עסק רוצה להופיע באינטרנט, בעיקר כדי שיכירו בו ויכולו להגיע אליו כשיחפשו את השירות אותו הוא מעניק. בניית אתרים לעסקים הפכה לתחום פורה במיוחד ותורם גם לצד בונה האתר וגם לצד הלקוח שהוא בעצם העסק הרוצה בהקמת האתר עבורו, בונה האתר מרוויח מהתשלום ובעל העסק מרוויח חשיפה עצומה של קהל יעד מכל רחבי הארץ ואפילו העולם לשירות או למוצר אותו הוא רוצה לשווק באינרטנט.

קריטריונים לבניית אתרים לעסקים

בניית אתרים באינטרנט לעסקים היא משימה לא פשוטה בכלל, אנו נדרשים להקים אתר אינטרנט רציני שיציג את העסק כעסק הטוב ביותר בתחומו, עם המחירים הטובים והשירות הטוב והמקצועי ביותר שהם יקבלו בתחום. לדוגמה בעת בניית אתרים לאינסטלטור כדאי להציג אותו כבעל נסיון, בעיקר אמין יותר מהמתחרים ונגיש לאורך כל שעות היום - דברים שבטח ימשכו את הגולש שמחפש אינסטלטור.

דבר נוסף הוא התוכן באתר - בניית אתרים עם תוכן איכותי ורלוונטי תמשוך את הגולש, בעיקר בתחומים שבהם רמת הידע והמקצועיות חשובה מאוד. לדוגמה: אנו באמצע פרויקט בניית אתרים בתחום הרכב, אנו נכתוב מאמרים על "עשה זאת בעצמך" או מדריכים לשימוש בדברים מסוימים הקשורים ברכב. מאמרים אלו מראים לגולש כי בעל האתר באמת מבין בתחומו, אם הוא משתף את הגולש בידע כנראה שהוא באמת אמין. כתיבת תכנים רלוונטיים ואיכותיים היא חלק בלתי נפרד מכל פרויקט בניית אתרים בכל תחום שהוא.

בניית אתרים לעסקים אינה עסק פשוט, אנו נתקלים בדילמות מכריעות כמו סגנון העיצוב (נקי ומלוטש התואם את הרמה המקצועית שלה עסק), כתיבת תכנים רלוונטיים ואיכותיים למשיכת הגולש והעלאת העניין במוצר או בשירות המשווק, אנו צריכים להתייחס להמון פרמטרים המשפיעים על החלטת הלקוח לרכישת מוצר או שירות דרכנו. פרוייקט בניית אתרים עבור חברה או עסק צריך להיות מתוכנן מהיסוד, מההתחלה ועד הסוף ללא החסרת פרטים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל

מאת: טלנדל"ן04/09/183249 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183223 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183252 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: טלנדל"ן10/06/182257 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

מאת: טלדיני משפחה03/06/182013 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: טלבית חכם22/04/181565 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלשיפוצים04/03/181178 צפיות
למה זקוק בית על מנת להציע את איכות החיים הגבוהה ביותר לדייריו? בשנים האחרונות, יותר ויותר בעלי בתים פרטיים מבינים שהתשובה לכך היא: מערכת בית חכם.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213626 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194085 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175726 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174881 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172720 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172291 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162137 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica