חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סוגי מעקבים: טעימה מעולם החוקרים הפרטיים

מאת: Butters Sckotchבגידות18/10/20103414 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שנם סוגי מעקבים שונים והם מהווים כלי מרכזי בעבודה שוטפת של כלמשרד חקירות, אם נסתכל על הצד הטכני של מעקבים נראה שהם מאוד רלבנטיים וחשובים כשמדובר במעקבים שנעשים ממרחק, הצד הטכני של המעקב מתבטא בעיקר בהתקנה של מצלמה נסתרת או טייפ נסתר להקלטת שמע או ציטוט לטלפון בבית הנחקר, במשרדו או בכל אזור אסטרטגי שבו יהיה ניתן לדלות איזושהי פיסת מידע רלוונטית לחקירה, בשביל ליצור מעקב מוצלח יש לשלב בין מכשור ברמה גבוהה וגם יש לדעת להתקין את הציוד בצורה נכונה, התקנה לא נכונה יכולה ליצור תמונה לא ברורה שלא תוכל לשמש כראייה בבית משפט, או חוקר פרטי שממהר יכול לא לשים לב וההקלטה תהיה חסרת ערך לחלוטין בגלל סיבות טכניות ותו לו, וכמובן אסור על החוקר הפרטי להתגלות בזמן הנחת מכשור המעקב, גילויהחוקר הפרטי לא רק יפגע במעקב אלא כנראה שהוא יפיל את כל החקירה הסמויה.

כמובן שלחקירות יש גם צדדים פחות זוהרים הכוללים המתנה של שעות ארוכות ברכב, או בתעלות מחוסים עלים ובוץ, אך סוגי מעקבים כאלו קורים רק לא נותרו ברירות אחרות.

הצד פיזי של סוגי המעקבים מתחיל כאשר משרד חקירות פועל על מנת לאסוף ראיות כלפי האדם או הגוף הנחקר, מידע כללי על שהות פעילות מאפיינים שונים כמו מראה חיצוני מיקומים גיאוגרפיים עיסוקים וכל מידע שקשור למהות החקירה, רק לאחר מכן משרד חקירות יעבור לשלב של איסוף ראיות דרך מעקב במטרה למצוא ראיות אשר יפלילו את הנחקר בבית המשפט, פרמטרים כמו שעות מעקב מיקום ונקודות תצפית הן השאלות הראשונות שישאל את עצמו חוקר פרטי לפני תחילת מעקב פיזי סטנדרטי וממנו יתפתחו שאלות ספציפיות יותר כל חקירה לגופה.

חוקרים פרטים בדרך כלל מתמחים במעקבים אך לא כל חוקר פרטי יודע לבצע מעקב שישיג את מטרותיו בתצורה הטובה ביותר. לא להיחשף זה המינימום אשר נדרש מחוקר בעת ביצוע מעקב, אך אפילו זה לא פשוט ברוב המקרים, בעיקר כאשר מדובר על מעקב הנמשך חודשים, הרבה מהנחקרים הם חשדנים באופן טבעי ושבעתיים בזמן שהם יודעים שיש להם מה להסתיר, אכן עולם המעקבים הוא מגוון ועמוק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ButtersSckotch

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Butters Sckotch

מאת: Butters Sckotchניתוחים פלסטיים29/07/121044 צפיות
עור הפנים שלנו, שהיה כה יפה וחלק בצעירותנו, הופך עם השנים לחרוש קמטים. לפתע בפני השטח החלקים מופיעים סדקים, תלמים וכו', כסמל פיזי לעייפותו של הגוף לעת זקנה, כמו בית ישן שקירותיו מתחילים להתבלות ולהיסדק. מאחר והפנים אינן ניתנות להסתרה, סימני הזמן ניכרים עליהם בצורה הכי משמעותית ובולטת – מה עושים? מילוי קמטים!

מאת: Butters Sckotchתעשייה27/12/111093 צפיות
מלגזות חשמליות הן לא הדבר הבא בתחום מתקני ההרמה – הן כבר כאן, בהווה, ומוכיחות את עצמן שוב ושוב מחדש. 7 עובדות שלא ידעתם אודות מלגזות חשמליות לעבודות שינוע

מאת: Butters Sckotchריהוט 27/12/111237 צפיות
חג החנוכה עוד לא עבר אבל הכתמים והבלגן כבר כאן, מאכלי חג החנוכה הם מהמאכלים הכי מלכלכים, בכל זאת מדובר על שמן, בצק וסוכר שילדים לוקחים ומפזרים בכל רחבי הבית. לפני הכל חשוב לציין כי חשוב לשמור על הניקיון הכללי של הריהוט והריפודים בבית, כתמים ישנים הופכים לכתמים עקשנים יותר שיותר קשה לנקות ולהסיר לחלוטין.

מאת: Butters Sckotchעסקים קטנים ובינוניים27/12/119847 צפיות
בתור בעל עסק שלא מייצר סופגניות במקום אלא קונה, אני צריך לדאוג למשלוחים של סופגניות טריות כל יום בחג החנוכה, שלא נדבר על זה שקונים סופגניות כמה שבועות לפני החנוכה. כמו כל מי שמזמין שליחויות של מזון יודע שהמזון צריך להיות ארוז בצורה מיוחדת בשביל שיישאר באיכות הגבוהה ביותר,

מאת: Butters Sckotchאומנות - כללי14/10/111194 צפיות
"אני פרח שאני לא אוהבת לקבל", את המשפט הזה שמעתי מאז שהייתי ילדה קטנה תמיד התפלאתי מהשבריריות שלהם מצד אחד ומהחיוניות שלהם מצד שני. אם חושבים על זה לעומק, זה ממש לא קל להיות פרח – אם מישהו רוצה לקטוף אותך או לאכול אותך, אין לך אפשרות לברוח, החיים שלך בדרך כלל די קצרים, אתה תלוי בשמש ובמזג האוויר על מנת שיהיו לך מספיק מים לשתייה ומקור מזון והכי גרוע זה שכל היום הולכים עלייך חרקים.

מאת: Butters Sckotchעסקים - כללי14/10/111137 צפיות
תאמינו לי, עומס כזה עוד לא היה לי. וואלה, ראש השנה בפתח, אבל אנשים – כמה שליחויות אתם צריכים? סתם, אני לא מתלונן, פשט חזרתי עכשיו מיום עבודה שבו תיזזתי ללא הרף מבית למקום עבודה, ממקום עבודה לבית, ולא הפסקתי לסחוב חבילות שי לסוכות. האמת? אם אני מתנתק לרגע מהעובדה שאני זה שמבצע את כל אותן שליחויות, אני חייב להודות שאני אוהב את החג הזה. פתאום כולם נהיים נחמדים לכולם, דבר שלא רואים כל יום בארצנו הקטנטונת. ביום רגיל אני מביא למישהו חבילה, והוא בקושי מסתכל עליי. אומר תודה מתחת לאף, מסתכל בחבילה ומנסה

מאת: Butters Sckotchתחבורה ורכב - כללי14/10/111304 צפיות
מכירים את הימים האלה שמתחשק לכם פנק את עצמכם במשהו גדול, אבל באמת גדול? אז ממש בשבוע שעבר היה לי יום כזה. קמתי בבוקר והחלטתי שמגיע לי להתחדש במשהו שממש מזמן לא קניתי – אוטו. האמת היא, שזו לא הייתה החלטה של רגע. חשבתי על זה כבר כמה חודשים טובים וכל פעם דחיתי את ההחלטה גם כי לא הייתי בטוח שיהיה לי מספיק כסף וגם כי לא ידעתי איזה אוטו אני רוצה לקנות.

מאמרים נוספים בנושא בגידות

מאת: shlomy בגידות19/02/192567 צפיות
חוקר פרטי, בהגדרתו, הוא איש מקצוע אשר תפקידו הינו לאסוף מידע על אדם או ארגון באופן אזרחי. חוקרים פרטיים מבצעים מגוון רחב של חקירות שונות, החל מחקירות במסגרת הליכי גירושין, חקירות כלכליות, איתור נעדרים או רכוש, חקירות ביטוח, חקירות אמינות לעובדים עבור ארגונים גדולים ועוד מגוון רחב של חקירות נוספות.

מאת: Daniel.Bבגידות25/09/183190 צפיות
בדיקות האזנה לטלפון מאפשרות לזהות פעולות ציתות אלקטרוניות למכשירי טלפון נייחים ולמכשירים ניידים. לרשות מי שרוצים לבצע מעקב אחר שיחות טלפון עומדים אמצעים משוכללים שמופעלים במגוון שיטות, החל בהתקנת רכיב זעיר במכשיר הטלפון ועד למעקב מרחוק באמצעים אלחוטיים.

מאת: shlomy בגידות25/12/171672 צפיות
אף פעם לא פשוט להודות (ולו בפני עצמכם) שאתם חושדים שבן הזוג מפר את האמונים, בוגד בכם. אי לכך לפני שממהרים להגיע למסקנות, יש לבחון את הדברים עם עצמכם וכשלב שני יש לבקש לאמת את החשדות באמצעות שילוב של חוקר פרטי אשר מתמחה בתחום – אם על מנת לאשש ואם על מנת להפריך.

מאת: shlomy בגידות24/07/172997 צפיות
בעולם שבו ידע זה כוח השימוש בחוקרים ובלשים פרטיים הולך וגובר, כאשר מישהו מסתיר מאיתנו משהו או מישהו מתחרה איתנו אנו זקוקים למידע מפנים על מנת להגיב, חוקרים פרטיים אלו אנשי מקצוע מנוסים ומיומנים לביצוע מעקבים, תצפיות ואיסוף מידע בכל תחום ובכל מקום, ההכשרה הזו היא הפתרון האפקטיבי ביותר לאיסוף מידע שימושי

מאת: חגית פריידסבגידות16/10/1510543 צפיות
האם בגידה זה סוף או התחלה ? האם ניתן לשקם את היחסים? האם אפשרי להתגבר על חוסר האמון? גילוי הבגידה גורמת לסערת רגשות ורבים מקבלים החלטות חפוזות. לכן, לפני כל קבלת החלטה, ככל שתהיה, מומלץ לפנות למטפלת זוגית. על מה קורה בחדר הטיפול תקראו בהמשך..

מאת: orya peryבגידות15/10/151754 צפיות
אזור המרכז הוא האזור המאוכלס ביותר בישראל. ככזה, המילים הראשונות שעולות לנו לראש כשמדברים איתנו על אזור המרכז יכולות להיות "פקקים", "צפיפות", "זיהום אוויר" או "בטון". מנגד, המציאות מראה שדווקא המרחב העירוני שלכם, יכול להיות מיקום מושלם לחופשה הרומנטית הבאה שלכם

מאת: דני הלויבגידות20/02/152173 צפיות
כיום אנו מוצפים בגירויים מיניים כמעט בכל רגע. הנוחות והגישה הקלה והמהירה לפורנוגרפיה באינטרנט, ועימה שלל הפיתויים הנלווים עימה כגון: שיחות סקס, אתרי היכרויות, מופע סקס לייב במצלמה וכדומה, גורמים לכך שכמעט כל אחד מתנסה בכך. האם סקס ויטואלי נחשב לבגידה?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica