חפש מאמרים:
שלום אורח
18.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רכישת נעלי עבודה

בהרבה ענפים נדרשת זהירות רבה מהרבה בחינות ולכן בין היתר גם נדרשת נעילת נעליים אשר לא מהוות סכנת החלקה, בפרט אם אתם בעבודה המצריכה גישה מהירה ממקום למקום.

נעילת נעליים שבנויות בצורה נכונה אינה מעמידה אותנו בסכנות של  החלקה ופציעות רגליים כאלה ואחרות.

כמות הפציעות ברגליים כה גדולה בענפים מסוימים עד כי אותם בתי עסק מעדיפים להוציא סכומי כסף על רכישת נעליים שהינן בטוחות דיין עבור כל סוג עבודה, מאשר לשלם סכומים הרבה יותר גבוהים על מציאת איש עבודה אחר לביצוע העבודה והעלויות עבור תאונת העבודה .

כאשר רוכשים נעליים עבור מקום עבודה, יש לוודא כי הן מתאימות לסוג העבודה המבוצעת על מנת לשמור על מקסימום של בטיחות אפשרית .

אם מקום העבודה מספק עבורכם את בגדי העבודה ואת ההנעלה גם כן, מה טוב.

מה יש לבדוק טרם רכישת נעלי עבודה ?

על מנת שתהיה מקסימום של יציבות ויציבה נכונה בחרו בנעליים במידה מתאימה לכם, כדי למצוא את הזוג הנוח ביותר רצוי למדוד כמה סוגים של נעלי עבודה עד למציאת הזוג שיספק את מידת היציבות, ההגנה והנוחיות הרבה ביותר.

בשוק היום קיימות מספר רב של חברות אשר מתמחות בייצור ועיצוב של נעלי עבודה עבור צרכים שונים.

רצוי שנתחשב בכל מיני אלמנטים כמו מידת החוזק של הנעל אל מול חפצים שעלולים ליפול על הרגל, התאמת הנעל לגרביים עבות, נעליים בעלות סוליה המונעת החלקה על משטחים רטובים/בעלי סכנת החלקה ועוד ...

מהיכן קונים נעלי עבודה ?

שימו לב כי את הנעליים אתם רוכשים מחברה בעלת מוצרים איכותיים ועמידים.

בררו לגבי כל חברה וחברה על ידי חיפוש באינטרנט או על ידי עובדים אחרים באותו תחום אשר משתמשים בנעליים מסוג זה.

אל תתנו למחיר של נעלי עבודה להגביל אתכם, התחרות בשוק זה אינה הכי גבוהה, אולם המבחר הינו יותר ממספק עבור מציאת זוג נעליים אשר הינו נוח, עמיד ובתקציב שלכם.

בשל רמת העמידות שלהן, רוב נעלי העבודה יהיו עשויות מעור.

עבור ענפים בהם יש סכנה מחומרים כימיקלים או עבודה עם נוזלים היוצרים סכנת החלקה או התחשמלות חומרי נעלי העבודה הפופולאריים וההולמים ביותר הינם לייטקס וגומי.

השתדלו לעבור על כל הנושאים הללו טרם רכישת נעלי עבודה בכדי שתשיגו את רמת הבטיחות לה אתם נדרשים במקום העבודה , ויותר מכך עבור הבריאות האישית שלכם.

 



תגיות המאמר: נעלי עבודה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דוד גרינברג

מאת: דוד גרינברגעזרה והתנדבות09/06/132328 צפיות
נהוג לומר שהנוער של ימנו חסר ערכם ושכל מה שהוא עושה זה לשבת שעות מול המחשב או הטלויזיה. אז תתפלאו מסתבר שיש גם נוער אחר, מסתבר שבני הנוער צמאים למדריך ולדרך וכשיש מי שמנחה הם מתגייסים יוזמים ותורמים מעצמם - תוכנית סח"י - היא יוזמה התנדבותית עבור בני נוער - שתורמים ועושים למען הקהילה והחברה בישראל

מאת: דוד גרינברגבר ובת מצווה17/03/131591 צפיות
בר המצווה הוא אירוע בלתי נשכח בחיי כולנו. המשפחה כולה נרגשת לקראת האירוע, חודשים רבים חושבים ומתכננים איך להפיק אירוע בר מצווה בלתי נשכח. המאמר שלפניכם יתן לכם את עשרת האטרקציות המובילות לאירועי בר מצווה

מאת: דוד גרינברגבניין ואחזקה - כללי15/09/111599 צפיות
מהי עלות וועד בית, מהי עלות הארנונה עבור שטח הדירה וכדומה. יכול להיות שתגלו שהעלות השוטפת, יחד עם תשלומי משכנתא, הינה גבוהה מידי לטעמכם ותחליטו למצוא דירה בעלויות נמוכות יותר.

מאת: דוד גרינברגפסקי דין29/08/111574 צפיות
לא אחת מבקש מבוטח מקופת החולים שלו לקבל טיפול רפואי מסוים וזו מסרבת. בבואנו לבחון את זכאותו של מטופל לקבלת טיפול רפואי זה או אחר, עלינו לבחון את תכליתו של חוק ביטוח בריאות ממלכתי, ועל מעמדה של קופת החולים לאור תכליות אלו. על כל אלו עמד בית המשפט בע"ע 1091/00 שטרית – קופת חולים מאוחדת (ניתן ביום: 21.09.2000).

מאת: דוד גרינברגפסקי דין29/08/111755 צפיות
מבוטח אשר מבקש לקבל טיפול שאינו כלול בסל הבריאות, מופנה לוועדת החריגים. הפסיקה קבעה כי על ועדת החריגים לקיים דיון לאור כללי הצדק הטבעי של המשפט המנהלי. כיצד הדבר בא לידי ביטוי בפועל? שאלה זו נדונה בע"ע 1091/00 שטרית – קופת חולים מאוחדת (ניתן ביום: 21.09.2000).

מאת: דוד גרינברגשיפוצים04/07/111877 צפיות
הסיבה העיקרית לכך הינה העלויות הנמוכות בהחלט בהשוואה לעלויות של דירות מכל פרויקט נדלן קיים כיום. אומנם אל עלויות אלה יש להוסיף את העלות של השיפוצים ולכך יש לשים לב במיוחד, אבל אם נעבוד בצורה חכמה כך גם נקצור פירות ורווח עבור השבחתו של הנכס למכירה אם נהיה מעוניינים בכך בעתיד.

מאת: דוד גרינברגביטוח רכב30/05/111683 צפיות
למרות הכל יהיו כאלה אשר יעדיפו לגשת אל סוכן הביטוח ה"משפחתי" ולבצע ממנו את הרכישה של מוצר ביטוחי זה , בדיוק כמו כל ביטוח אחר שהם רוכשים דרכו בלב שלם , תוך שיקול של שירות אדיב ומעין תחושה של נאמנות לאורך שנים לאותה חברה.

מאמרים נוספים בנושא בריאות ורפואה כללי

מאת: אבי דוידיבריאות ורפואה כללי04/01/223208 צפיות
איך בוחרים נכון קלנועית שמתאימה לכם ופותרת את בעיית הניידות.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213686 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: עופר שלובריאות ורפואה כללי24/09/201753 צפיות
היפוגליקמיה, היפרגליקמיה, סוכרת, סוכרת נעורים, סוכרת סוג 2, סוכרת סוג 1

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי31/05/201529 צפיות
חושדים שיש לכם סינוסיטיס? הכנסו וקיראו על התסמינים והאבחון ועל דרכי ההתמודדות עם המחלה.

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי30/03/201802 צפיות
אחת הבעיות שאנשים רבים נאלצים להתמודד איתה במהלך החורף, זה שיעול עם ליחה. מדובר בשיעול טורדני שיכול להפריע על איכות החיים ביום יום וכן על איכות השינה. ד"ר דויטש מביא לכם כמה טיפים לטיפול

מאת: דוד כהןבריאות ורפואה כללי09/02/201511 צפיות
כל אחד מאיתנו, בשלב כזה או אחר בחיים מתמודד עם נזלת. זה קורה בדרך כלל כשאנחנו מקוררים, מצוננים, כשאנחנו חוטפים מחלה כזו או אחרת. אך מדוע אנשים מתמודדים עם נזלת כרונית? הבאנו כמה נקודות חשובות

מאת: שלום כהןבריאות ורפואה כללי27/09/191992 צפיות
כל מי שסובל מאקנה, וכבר התחיל לחפש דרכי טיפול או אפשרויות התמודדות עם האקנה, יודע כי מדובר בתחום רחב מאוד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica