חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תנורי בישול - קווים לרכישתם.

מאת: רחלי פריבישול ואפיה19/10/20101110 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לאחר שעוברים דירה אנו מחליטים לבצע שדרוג רציני למטבח. אנו מחפשים לרכוש תנור חדש, אולי מקרר חדש אבל באופן כללי אנו רוצים להחליף את מוצרי החשמל הישנים שהשתמשנו בהם עד עתה במוצרי חשמל חדשים.

השאלה היא מאיפה להתחיל, איך יודעים לבחור תנורי בישול , מקררים, מדיח כלים ושאר מוצרים. התשובה מתחבאת באתרים יעודים המתמחים במכירת ציוד למסעדות. כאשר מוצאים אתר אינטרנט המבצע השוואה ומציג מוצרים שונים בקטגוריית תנורי בישול לדוגמא ניתן לאמוד על ההבדלים בין סוג תנור אחד לאחר. נסקור לדוגמא את הסוגים הקיימים:

תנורי בישול משולבים

תנור זה מתאים לדירות שאין להם מטבח גדול במיוחד ואין מרחב עצום. דירות כאלה מחפשות לצמצם את השטח ולנצל ביעילות כמה שיותר ממנו. למקרים כאלה פותחו תנורי בישול המשלבים כיריים מבוססות גז או חשמל על מנת להשתמש בשני מכשירים במכשיר אחד. המפרט הטכני של תנורים כאלה לרב כולל תא חימום אחד גדול המחולק לשלושה או ארבעה שלבים המאפשר להניח רשתות על מסילות ליצירת קומות בישול ואפייה. דפנותיו הפנימיות של התנור מכוסות חומר בשם אמייל השומר על הטמפרטורה האחידה בתוך חלל החימום של התנור. כמו כן שני מוקדי חימום, אחד בחלקו העליון והשני בחלקו התחתון ליצירת חימום אחיד משני הכיוונים אם אפשרויות להפעיל כל אחד מהם בנפרד או שניהם יחד. זכוכית בידוד כפולה פרידה בין התנור לחלק החיצוני המאפשרים צפיה לנעשה בתוך התנור. הכיריים המשולבות לרב כוללות 4 להבות ומחוברות לגז הביתי.

תנורי בישול אלקטרוניים

תנורי בישול אלה הם מסיבי יותר מקודמם ונפוצים יותר במטבחים מקצועיים הרוכשים לעצמם ציוד למסעדות. תנורים אלה מכוסים בנירוסטה מבודדת וכוללים בנוסף ליתרונותיו של התנור הקודם גם טיימר למדידת זמנים ומאווררים חזיתיים המקררים את דפנותיו של התנור ומונעים ממנו לחמם את ארונות העץ או המקרר הנמצאים בסמוך אליו. כך נמנע נזק למכשירים האחרים. החלקים הפנימיים של תנור זה ניתנים לפירוק ובזכות יתרון זה הם ניתנים לשטיפה מהירה וניקיון קל. נפח הקיבולת של תנור זה מגיע לכמעט שישים ליטר.

תנורי בישול דיגיטליים

תנורים אלה גם כן מובילים ברשימת ציוד למסעדות ומתחילים להיות נפוצים מאוד, למרות שהם חדשים ואינם קיימים שנים רבות כמו המתחרים. יתרונותיהם של תנורים אלה הם העיצוב המיוחד ויכולת הבישול המדויקת יותר שהם מסוגלים לה. בנוסף תנורי בישול אלה מכילים מגשי פיצה מיוחדים, בקרת לחות אשר מונעת ממאפים מסוימים כמו עוף בגריל מלהתייבש, צגים מפורטים עם נתונים על האפייה והדיוק של עד 5 מעלות בכל אפיה ובישול. היתרון הגדול של מכשיר זה הוא מנוע שקט.

לסיכום כשבוחרים מוצרי חשמל לשימוש ביתי אל חשש, פנו לחברות הגדולות המוכרות ציוד למסעדות כי הם כנראה כבר עשו את הבחירה והם המקצוענים.

 



תגיות המאמר: תנורי בישול


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמרים |  עיצוב הבית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רחלי פרי

מאת: רחלי פריבניין ואחזקה - כללי25/03/121303 צפיות
קרני השמש הים תיכונית העזה מסכנות לא רק את בשר גופנו, אלא גם חודרות דרך החלונות והדלתות אל תוך הבית, עושות שפטים ברהיטים ומפריעות לפעמים לפעולות שונות בתוך הבית

מאת: רחלי פריאיפור21/02/121361 צפיות
אנו שומעים רבות על המושג איפור קבוע, אבל האם אנו יודעים באמת מה הכוונה?

מאת: רחלי פריהומור וסטנד-אפ06/01/121832 צפיות
תמונות מצחיקות או סרטונים מצחיקים - מה הם עושים לנפש? כנסו ותקראו עוד!!!!!!!!

מאת: רחלי פרישיפוצים11/09/111832 צפיות
אוטמים את הגג? הפתרון הטוב ביותר הוא יריעות ביטומניות.

מאת: רחלי פריאימון אישי18/08/111280 צפיות
החיים רצים בקצב מטורף, ולא תמיד אנו יודעים לנווט אותם בצורה הנכונה, ולכן צריך מאמן אישי...

מאת: רחלי פריציפורניים10/08/112137 צפיות
הציפורניים שלך הם בעצם מראה שמשקפת את התייחסותך למראך החיצוני...

מאת: רחלי פריגינון02/03/111552 צפיות
כריתת עצים כרוכה בסיכון לא מבוטל, הן לאנשי המקצוע שמבצעים את הכריתה, והן לכל מי ומה שנמצא בסביבה...

מאמרים נוספים בנושא בישול ואפיה

מאת: אבי דוידיבישול ואפיה12/11/183896 צפיות
חולמים להגיש ארוחה ביתית ברמה של מסעדה אך אנכם יודעים לבשל? עם שירותי שף עד הבית תוכלו להגיש לאורחים שלכם ארוחה מדהימה מבלי לבלות אפילו שעה אחת במטבח.

מאת: SEOMANבישול ואפיה28/04/183269 צפיות
מהו בית בד וכיצד ניתן לדעת האם בית הבד מייצר את שמני הזית בצורה טובה, בריאה ואיכותית? כל מה שרציתם לדעת על תהליך הכנת שמן הזית בבתי הבד השונים ועל סגולותיו של שמן הזית בהוספתו בבישול.

מאת: דודישבישול ואפיה20/03/174495 צפיות
את המיתוס הגורס שעל מנת להכין פסטה טובה באמת צריך להיות נצר למשפחה איטלקית באתי לנפץ, למרות שאני האמנתי בו בכל ליבי במשך תקופה ארוכה מאוד.

מאת: דודישבישול ואפיה16/03/164068 צפיות
ידע זה כוח, וידע יאפשר לכם באמת להיות טבעונים. ללא הידע אתם עלולים להישבר מהר מאוד ולהרגיש אין לכם מה לאכול או אף לסבול מחסכים תזונתיים שממש אין סיבה שיהיו לכם

מאת: עידן שלומןבישול ואפיה21/10/152648 צפיות
העולם הקולינרי בישראל הופך להרבה יותר מקצועי ואיכותי כאשר בבתים ישראלים רבים כבר לא מסתפקים בסטים בסיסיים של כלי בישול, אפייה והגשה שלהם, אלא בציוד מודרני מעוצב שמוסיף לחוויה עצמה.

מאת: ענת אמרבישול ואפיה17/09/151996 צפיות
אנחנו מבינים ויודעים כמה קשה לתמרן בין זמן המשפחה, לעבודה לבין כל מה שמסיבת יום הולדת דורשת. אנחנו גם יודעים שאת רוצה מסיבה יפה, שילדך יהנה ממנה ותוכלו להיזכר בה בתמונות גם עוד שנים ארוכות.

מאת: ירון כהןבישול ואפיה29/12/142162 צפיות
אם אתם מוכשרים באפיה ורוצים להעשיר את המטבח שלכם במאפים נפלאים ללא גלוטן תמצאו באתר המאפים של תמר מגוון מתכונים ללא גלוטן למאכלים פשוט נפלאים. תוכלו למצוא באתר של המאפיה של תמר מגוון מתכונים אנינים ומעולים שכולם מתכונים ללא גלוטן ביניהם תמצאו מאפים מתוקים ללא גלוטן, מאפים מלוחים ללא גלוטן, עוגיות ללא גלוטן ועוגות ללא גלוטן. לקבל באתר ידע נרחב תמר עברה מסלול לימודים מכובד בקונדיטוריה והיא חולקת את הידע הנפלא הזה באתר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica