חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מבוא לשיווק ברשתות חברתיות

מאת: Click4Webרשתות חברתיות19/10/20101126 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מספיק להפעיל את ההיגיון הבריא כדי להבין את הכוח של השיווק ברשתותהחברתיות. יצא לכם פעם להתייעץ עם חבר איזה רכב לקנות או איפה הכי כדאילקנות את הטלוויזיה הזאת? ועל מי הייתם סומכים יותר, על אותו החבר או עלהפרסומת הזאת שטוחנים בלי הפסקה בשבועיים האחרונים בטלוויזיה? כאן בדיוקטמון הכוח של הרשתות החברתיות.

חברות רבות שזיהו את הפוטנציאל מיהרו לפתוח פרופילים ברשתות החברתיותהמובילות אך מניתוח השוק נראה שרבות מהן מאבדות את הדרך הנכונה להצלחהמקוונת ברשתות החברתיות.

חשוב מאוד לפני שניגשים לפתוח את הפרופילים לשבת ולבנות את האסטרטגיההנכונה עבור בית העסק. לרוץ ולפתוח פרופילים עסקיים בפייסבוק, לינקדיןוטוויטר זה לא מספיק ויש לדעת מראש מה אנחנו מנשים להשיג מהמהלך השיווקי.האם אנחנו מסתפקים בחשיפה למותג שלנו או שאנחנו רוצים להשיג גם פניותולקוחות מהפרופיל שלנו? אלו דברים שצריך לתכנן היטב לפני שניגשים לעבודהבפועל.

בשיטוט ברשתות החברתיות אפשר לראות עסקים ועצמאיים שמריצים קמפייניםברשתות החברתיות בצורה מעולה אך יותר מדך אפשר לראות עסקים שיורים לעצמםברגל.

שיווק ויראלי לא נכון יכול לגרום נזק רב ודוגמאות לא חסר. כבר שמענו עלחברות שהריצו מבצע כזה או אחר ובסופו של דבר לא חילקו את הפרסים או שינו אתתנאי המבצע בצורה לא הוגנת תוך כדי שהקמפיין רץ והתוצאות לא איחרו לבוא.הקיר בפייסבוק התמלא בדבריי נאצה. יש שיגידו שאין פרסום רע, במקרה הזה אפשרלהתווכח על זה...

הדרך הנכונה היא לפנות למומחים לשיווק ויראלי ברשתות חברתיות. חברות בניית אתרי אינטרנט יידעו להקים אפליקציות לפייסבוק ואף להקים עמודים מותאמים אישית וממותגיםברוח בית העסק. יחד עם החברות המתמחות תוכלו לבנות את האסטרטגיה המנצחתלבניית ערוץ שיווקי יעיל במיוחד דרך הרשתות החברתיות.

על ידי שימוש מושכל ונבון בכלים המוצעים לכם ברשתות החברתיות תוכלולהגיד לקהל של אלפי ועשרות אלפי גולשים חדשים שיחשפו לבית העסק שלכם אולשירות או המוצר שאותו אתם מציעים. עם זאת ניתן בקלות והזכרנו את זה קודם,לגרום לנזקים ולכן מומלץ מאוד לכל הפחות להתייעץ עם מומחים לשיווק ברשתותחברתיות ולא להסתמך רק על החוש העסקי שלכם גם אם הוא קיים.

חשוב להבין שההשקעה בשיווק ברשתות חברתיות היא זניחה לעומת התוצאותשעשויות להתקבל על ידה. את כל הנתונים ניתן למדוד וזה אולי אחד היתרונותהגדולים. אחר כך ניתן להשוות מול המטרות שהוגדרו בתחילת הדרך ולקבל אתהתמונה המלאה על אחוזי הצלחת המסע השיווקי ברשתות החברתיות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה פורסם על ידי קליק 4 ווב בניית אתרי אינטרנט העוסקת בפיתוח, עיצוב וקידום אתרי אינטרנט.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Click4Web

מאת: Click4Webבניית אתרים20/02/111044 צפיות
דף נחיתה הוא דף שמיועד לקבל תנועה מקמפיינים שונים וכל תפקידו הוא להתמקד במכירת מוצר אחד בלבד. לדף נחיתה מסוג כזה יש מספר יתרונות כמו צפי של קהל יעד מסוים, דבר שמאפשר למקד את דף הנחיתה בצורה מוכוונת עבור קהל היעד.

מאת: Click4Webבניית אתרים11/02/111430 צפיות
הוא כבר, כאן אבל עדיין לא באופן רשמי. HTML5 נכנסת לשימוש לאט לאט ואפשר כבר לראות ברחבי הרשת לא מעט אתרי אינטרנט שנבנים על פי התקן החדש שנמצא בשלבי תקינה מתקדמים.

מאת: Click4Webפרסום באינטרנט26/12/101061 צפיות
בניית דף נחיתה היא כלי שימושי ביותר עבור מפרסמים ברשת. הוא משמש לקידום מוצר או שירות ספציפי ומהווה יעד לתנועה המגיעה מפרסום של מודעות טקסט ממומנות או באנרים כשמטרתו היא בדרך כלל איסוף פרטים. דף נחיתה מוצלח הוא דף בו אחוז גבוה של משתמשים מבצעים את המטרה שלשמו הוא נועד.

מאת: Click4Webפרסום באינטרנט21/12/101040 צפיות
מיתוג באינטרנט - מאמר זה עוסק בנושא מיתוג באינטרנט ומציג את הנקודות החשובות שאליהם יש לשים לב כשניגשים לבצע עבודות מיתוג ברשת. איך להיזהר ואיך לעבוד נכון, מה אפשר לעשות לבד ומה כדאי להשאיר למומחים לעשות.

מאת: Click4Webבניית אתרים06/12/101046 צפיות
אם פעם נדרשתם להשקיע כסף רב כדי לשכור חברה שתבנה עבורכם אתר אינטרנט הרי שכיום בעידן האינטרנט יכול כל אחד לבנות לעצמו בקלות אתר אינטרנט על ידי גופים שונים שנותנים פלטפורמה להקמת אתר אינטרנט בחינם.

מאת: Click4Webבניית אתרים15/11/10991 צפיות
בשוק ישנן טכנולוגיות רבות, שונות ומגוונות לבניית אתרי אינטרנט. כל הטכנולוגיות יודעות לעשות בסופו של דבר את אותם הדברים, בצורה כזו או אחרת. לכל טכנולוגיה יש את היתרונות שלה ואת החסרונות שלה. אותן טכנולוגיות משתנות ומתחדשות כל הזמן וכמעט מידי יום יוצא שדרוג לגרסאות חדשות.

מאת: Click4Webבניית אתרים09/11/101029 צפיות
אתרי אינטרנט לעולם יוקמו לשם מטרה מסויימת. יש אתרים שיוקמו לטובת הצגה של העסק, יש אתרי אינטרנט שמטרתם היא לספק תמיכה טכנית במוצר כזה או אחר ויש גם הרבה מאוד אתרי אינטרנט שנבנים על מנת לספק רווחים ממכירה של שירותים או מוצרים.

מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

מאת: יוסי לוירשתות חברתיות09/04/162926 צפיות
תמיד רציתם להשיג המון עוקבים באינסטגרם לעסק שלכם או סתם לכיף? לרשותכם מידע מלא על איך לקנות עוקבים באינסטגרם במחיר מוזל בלי להוריד את התחתונים.

מאת: רונית אלפסירשתות חברתיות07/05/152884 צפיות
קידום עסק, מותג או מוצר ברשתות החברתיות קיבל תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. הרשת שוקקת בלקוחות פוטנציאליים והרשתות החברתיות מספקות מגוון הולך וגדול של אפשרויות פרסום, החל מיצירת פרופילים עסקיים, דפי נחיתה שיווקיים וקמפיינים ממומנים.

מאת: יגל עמר לגיסמורשתות חברתיות27/01/152394 צפיות
למה שלא נסתכל על החיים מנקודה של השפעה ורלבנטיות ולא רק כמירוץ של כאן ועכשיו?

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות22/02/148628 צפיות
קרה לכם פעם שדיברתם עם בן אדם כלשהו על הרשת החברתית - פייסבוק והוא לא ידע שום דבר עליה? או שאין לו חשבון? לפי דעתי יש תשובה חד משמעית והיא לא! בגלל הפופולאריות שפייסבוק תפסה, אנשים התחילו לנצל אותה למען שיוווק, קידום ופרסום בנוסף לסטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה, סטטוסים יפים וכו'.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות19/02/148144 צפיות
מאמר זה בא לפרט על התופעה פייסבוק, וללמד את הגולשים ערכים חדשים

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות16/02/147914 צפיות
כיום, שסטטוסים לפייסבוק תפסו תאוצה, ויותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל של סטטוסים לפייסבוק. לכאורה, אנשים רבים חושבים שהם סתם משפטים חסרי כל תועלת חוץ מהבעת רגש. אך אם תחקרו את זה תוכלו לגלות תופעה רחבה ותופתעו לגלות מספר דברים.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות05/02/148179 צפיות
סטטוסים לפייסבוק בדרך כלל משקפים את המצב הרגשי שלנו וכיום, בעצמאותם אנו מביעים את הרגשות שלנו לחברינו בפייסבוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica