חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אימון אישי ותהליך הבחירה

מאת: רונית בנאריאימון אישי24/04/20091099 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גם אם לא כולנו פועלים כך זו לפחות תחילת הדרך לקבלת החלטות.

ישנם גם כאלו שבוחרים מתוך הבטן. מה מרגיש להם נכון ומה לא.  אבל לפעמים זה לא כל כך פשוט. ישנו ההיגיון, ישנו המידע, אבל בנושאהבחירה אנו משקיעים זמן רב, ולפעמים מפספסים את העיקר.

אורית (שם בדוי). הגיעה אלי כשעליה לבחור בנושא מסוים בתחום עיסוק אליו הכשירה את עצמה. היא ישבה מולי וסיפרה כי היא רוצה להקים קבוצה על מנת להעביר סדנא, אולם היא לא יודעת לבחור בנושא שבו היא רוצה להתרכז ובו רוצה להתמחות ולכן כל עניין פרסום תאריך הסדנא מתאחר והיא לא מצליחה לצאת לדרך.

אורית היא בחורה רצינית ביותר, היא בולדוזר אמיתי ויודעת לכלכל צעדיה בתבונה, אבל הפעם הייתה תקועה. תקיעות זו גזלה זמן יקר ועצרה אותה בתהליך ההתקדמות המקצועית שלה.

לחוות את ההצלחה

ישנן כמה טכניקות לעבוד על שאלה כזו, החל מייעוץ ישיר שאינו קשור כלל באימון אישי והמשך בטכניקות ובמודלים של אימון.

בחרתי לקפוץ עם אורית ישירות לסצנה העתידית. ביקשתי מאורית לעצום עיניים ולדמיין כי היא עומדת בפתח החדר בו תתחיל בעוד רגע הסדנא שלה. לדמיין את הריח, את הקולות, את הצבע של הקירות ואת צורת החדר. אורית שקעה בדמיון וראיתי את המבע על פניה.

כשראיתי את הפנים מתרככות אחרי כמה שניות, ביקשתי מאורית לספר לי מייושב בחדר. אורית ענתה, ולאחר רגע שינתה את התשובה, ושוב חזרה לתשובה הראשונה.

בעקבות התשובה, וכיוון שלא הייתי בטוחה שאורית סגורה על התשובה שלה, ביקשתי מאורית לומר לי מה היא אומרת ליושבי החדר כשהיא נכנסת לחדר.

עוד רגע מחשבה ואורית פתחה עיניים ואמרה לי את משפט הפתיחה שלה ובאותוה רגע צחקה צחוק גדול. ירדה לה אבן מהלב, היא ידעה מי בכתה ובאיזה נושא היא הולכת להתמחות עכשיו על מנת לפתוח את הסדנא שלה.

בהמשך האימון התקדמנו בנושא השלבים של בניית סדנא ובניית עסק בתחוםהנחיית קבוצות.

לפעמים הבחירה היא מאד קלה, לפעמים קשה יותר. כשתהליך האימון האישי הוא תומך ומחזק, קל למתאמן למצוא את התשובות.  אין צורך להרגיש תקועים. אפשר לפתוח את הנושא ולמצוא את הדרך בתוך תקופה קצרה.

מאז העבירה אורית סדנאות רבות והיא מתפתחת בתחום הנחיית הקבוצות בצורה מהירה מאד.

אני אוהבת לקפוץ אל העתיד ולדמיין את ההצלחה. הרבה מתאמנים חוזרים אלי לאחר תקופה ושואליםף "זוכרת שביקשת ממני לדמיין סיטואציה מסויימת"? ואני כמובן זוכרת. ואז בקול גדול ומאושר הם מספרים לי שהם אכן חיים את הסיטואציה, אם זה תפקיד, או עיסוק חדש, או תחום חדש אליו רצו להגיע.

סיפורים נוספים אפשר למצוא באתר בר תובנות - אימון אישי ועסקי

כל הזכויות שמורות לרונית בנארי

מאמנת אישית ועסקית ומנחת קבוצות בפיתוח ארגוני

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רונית בנארי

מאמנת אישית ועסקית, מנחת סדנאות בתחומי פיתוח ארגוני

בעלת האתר בר תובנות - אימון אישי ועסקי

ושותפה באתר אישה עובדת - מאמרים וטיפים לנשים עובדות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונית בנארי

מאת: רונית בנאריראיון עבודה24/04/091951 צפיות
קורות חיים הם המפתח לדלת שנקראת "ראיון עבודה" אם הם יעילים ומעניינים יש סיכוי טוב להיות מוזמנים לראיון עבודה. אם הם מנוסחים גרוע ואינם מחדדים מה הם יתרונות הכותב ומה נסיונו, הם יצטרפו לערמה של קורות חיים אחרת על שולחן המראיין ולא תקבלו הזמנה לראיון

מאת: רונית בנאריקורות חיים24/04/092336 צפיות
יש כמה פורמטים לכתיבת קורות חיים. חלקם מוכרים וחלקם נלמדים בקורסים ובסדנאות יעודיות. דווקא הפורמט השונה מסב תשומת לב לקורות החיים ומגדיל את הסיכוי להיות מוזמן לראיון עבודה.

מאת: רונית בנאריקורות חיים24/04/091494 צפיות
ישנן כמה להעביר קורות חיים, לשלוח בדואר, לשלוח במייל, לשלוח בפקס או להשתמש בשירותי הסוכן החכם ברשת.

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי11/10/213654 צפיות
מתי נחוץ היתר בניה: בניה חדשה תוספות בניה הליך הוצאת היתר בניה מורכב מחמישה שלבים עיקריים, כאשר כל שלב תלוי ומותנה בשלב הקודם. חלק מהשלבים הינם באחריות מגיש הבקשה וחלקם באחריות הוועדה. מילוי כל ההנחיות שלהלן על ידי מגיש הבקשה, יאפשרו הוצאת היתר בניה בצורה יעילה ומהירה.

מאת: בנימין קלינגראימון אישי04/08/205282 צפיות
קלינגר בנימין המרכז ל רישוי עסקים והתרי בניה כתובת חשמונאים 100 | תל אביב - יפו טלפון 0523888813 סלולרי 0528887900 פקס 036990134 אימייל klinger_b@bezeqint.net אדריכלים ומעצבי פנים עו"ד מקרקעין עורך דין פלילי משרד אדריכלים ומהנדסי בנין המתמחים בהליך הוצאת רישיונות בניה ורישוי עסקים .כל המומחים תחת קורת גג אחת. מחלקה מובילה בהסדרת חריגות בניה, ביטול צווי הריסה והפסקת בניה

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/193113 צפיות
חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא. מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/192946 צפיות
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/193016 צפיות
אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

מאת: ירון שוראימון אישי05/06/174135 צפיות
האם אתם הולכים אחרי החלומות שלכם? ואיך למצוא את הייעוד המדויק עבורכם.

מאת: ירון שוראימון אישי31/03/173540 צפיות
איך תוכלו להרוויח יותר, מה הסיבות לכך שאתם לא מרוויחים את מה שאתם רוצים ואיך זה קשור לאהבה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica