חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תזונה נכונה - הדרך המהירה לתוצאות

מאת: ask4web קידום אתריםתזונה21/10/20101063 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תזונה נכונה

בשנים האחרונות, יותר ויותר ישראלים מודעים להשפעה ולחשיבות שיש לתחום - תזונה נכונה . כיום יותר מתמיד הרבה מאיתנו מתעקשים על אכילת מזון בריא ומעדיפים לא לאכול מזונות שמלאים בכימיקלים, שומנים ולא נותנים שום תועלת. כולם מבינים שהדרך לחיים בריאים היא תזונה מתאימה. תזונאים שונים ממליצים על תפריטי אכילה מגוונים וסוגי תוספי מזון המתאימים לכל אדם לגופו שלו. תזונה נכונה ומתאימה נבנית על ידי התאמתה לאישיות של האדם הספציפי אליו היא מיועדת, גילו, משקלו, רמת הבריאות שלו וסגנון החיים שלו.

למרות ההבדלים של התפריטים בין סוגי האנשים השונים ישנם כמה עקרונות מנחים כלליים לתזונה בריאה המשותפים לכולם. תזונה נכונה צריכה להיות בריאה אך טעימה. האוכל זוהי אחת ההנאות בחיי האדם לכן על תוכנית התזונה האישית להיות מתאימה גם לטעם האישי של האדם.

תזונה נכונה זהו המפתח לגוף בריא וחטוב על יד התזונה הגוף אוגר בתאים סוכרים ושומנים למאגרים בגוף כגון באזור הבטן הירכיים ובמקומות אחרים. אם במקום הסוכרים והפחמימות הגוף יקבל חלבונים, ויטמינים סוכרים ושומנים בריאים אז הגוף לא יאגור אותם ולא תעלו במשקל. ישנו קשר ישיר בין תזונה נכונה וגוף בריא וחטוב. תזונה נכונה עוזרת גם לחזק את המערכת החיסונית שלנו. בנוסף להשפעות בבריאות שלנו תזונה נכונה תורמת גם להגברת המודעות לגבי עצמו כמו גם לרעננות.

דיאטה של הימנעות מאכילת פחמימות תביא לכם תוצאות קצרות טווח, אתם אינכם יורדים במשקל אמיתי אלא רוב המשקל שיורד יהיה עקב איבוד נוזלים איבוד נוזלים קורה מירידה ברמות הפחמימות בגוף. שילוב פחמימות בצורה מתונה בתפריט לא יגרום לעלייה במשקל, גופנו זקוק לפחמימות כמקור אנרגיה לפעילויות שונות, אם גופנו לא קיבל את כמות הפחמימות הדרושה למשך זמן נתחיל להרגיש תשישות ועייפות. מידי יום גופנו מאבד נוזלים בכמה אופנים על ידי נשימה, הזעה כמות הנוזלים שגופנו מאבד לא שווה בהכרח ל - 8 כוסות מים אנו אוכלים מזון מוצק ושותים מים לכן קשה לקבוע בוודאות כמה נוזלים הגוף מקבל ממקורות אלו הדרך הטובה ביותר לבדוק כמה מים עלינו לשתות על ידי גוונו של השתן , במידה והשתן בגוון צהוב חיוור הדבר אומר שאנו שותים מים בכמות מספקת אם השתן יהיה בצבע צהוב כהה אנו מבינים שעלינו לשתות יותר מים.

אנשים רבים חושבים שאם צבע הלחם שהם אוכלים הוא חום כהה אז זה אומר שהלחם עשוי מדגנים מלאים. צבעים כהים מוספים למוצר ונותנים רושם מטעה על סוגו של הלחם. עליכם לקרוא את התווית ולוודא שזהו אכן לחם מחיטה מלאה. שילוב של 90 אונקיות של דגנים מלאים לתוכנית התזונה יתרום להפחתת הסיכון לחלות במחלות לב, סכרת ושבץ.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים | קידום אתרים בגוגל

אתרים מומלצים:

מגוון - שליחויות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ask4web קידום אתרים

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131781 צפיות
במאמר זה נדבר על מגבונים לחים ועל מגבוני נייר, למידע נוסף אודות מגבונים לחים היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131829 צפיות
במאמר זה, נדבר על מטאטא ועל הייתרונות של מטאטא איכותי, בנוסף נדבר על יעה, למידע נוסף אודות מטאטא היכנסו לאתר

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון03/03/131637 צפיות
במאמר זה, נדבר על אריזות מזון וכמו כן, על סינרים, למידע נוסף אודות אריזות מזון היכנסו לאתר.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/132085 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםקניות 26/02/131536 צפיות
כל מה שצריך לדעת בשביל להשיג חולצות עם הדפסה שלכם, וגם על מה תוכלו להדפיס.

מאת: ask4web קידום אתריםניקיון13/02/131679 צפיות
מחפשים חברת ניקיון במרכז ? שירותי ניקיון משרדים הינם לא עסק פשוט - אישורים , עבודה נקייה, עמידה בלו"ז . כדאי להכיר כמה פרטים לפני .

מאת: ask4web קידום אתריםצילום אירועים12/02/131675 צפיות
במאמר זה נדבר איתכם על צלמים במרכז וכמו כן, על צילום ארועים, למידע נוסף אודות צלמים במרכז ובכלל היכנסו לכאן.

מאמרים נוספים בנושא תזונה

מאת: אבי דוידיתזונה12/12/186885 צפיות
הדיאטה הכי מהירה שיש עם ארוחות מוכנות שמרחיקות אתכם מהמטבח ומצמצמות את החשיפה לפיתויים.

מאת: עופר שלותזונה13/07/187332 צפיות
טיפול טבעי כעזרה ראשונה במצבים בריאותיים שונים

מאת: דודישתזונה23/05/173322 צפיות
הצלחתם להרים את עצמכם מהספה, להיכנס לכושר ואפילו להיכנס לשגרה של אימונים. אתם יודעים שאתם חוזרים מהעבודה, מחליפים בגדים ויוצאים לריצה או לשחייה או לחדר כושר או עם מאמן כושר אישי בבית שלכם ועושים שוב ושוב את אותן פעולות שגיליתם כי הן תורמות לכם.

מאת: רונןתזונה14/03/173511 צפיות
הברזל חשוב מאוד לגוף וצריכים אותו במיוחד טבעונים שלא מקבלים אותו מהחי, ספורטאים שצריכים שהרמה שלו שלא תרד וגם נשים בהריון שעלולות לאבד ברזל. חוסר בברזל עלול לגרום לבעיות שונות

מאת: gilad edelsteinתזונה13/08/143984 צפיות
הרזיה היא אחד מהנושאים האלו שכולם מדברים עליהם כל הזמן. זה נראה כאילו לא ניתן ללכת לשום מקום בלי לראות או לשמוע איזה מסר לגבי הרזיה. סיפורים על הסכנות של אי ירידה במשקל מופיעים באופן קבוע בחדשות הלילה. קנייוני קמעונות והאינטרנט מלאים בשלל מוצרי הרזיה. מדברים על הרזיה במרכזים רפואיים ובבתי ספר ואפילו בעבודה. אם אתם מנסים לרדת במשקל הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להתחיל.

מאת: אמיר פטיטותזונה14/07/143954 צפיות
במקרה שאתה מעונין לרכוש ידע מאנשים שמצליחים במהלך החיים ועושים תוצאות בתחום הספורט חשוב לך ללמוד מה מה לאכול לפני אימון וגם מה מה לאכול אחרי אימון כי תזונה זה חלק מאוד חשוב.

מאת: רותם וובזתזונה02/06/144506 צפיות
המילה דיאטה ישר מתקשרת לחסות ורעב מתמיד, כי אין מדובר בדיאטה, צריך לחשוב בריא, ירידה במשקל תלויה בחשיבה בריאה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica